#31 Napisany 22 sierpnia 2018 - 11:11
#32 Napisany 22 sierpnia 2018 - 11:24
Po czterech czy pięciu godzinach nadal jest super, przy niektórych czelendżowych komnatach trochę sie spociłem (i raz miałem już prawie 'kurła mać idę dalej wrócę później hurdur'), a to niby wczesny etap giereczki. W sumie problem mam jeden, ten sam co w jedynce, czasem w zalewie przeciwników 'gubię' swoją postać i kompletnie nie wiem gdzie jest.
#33 Napisany 22 sierpnia 2018 - 11:27
#34 Napisany 22 sierpnia 2018 - 11:36
Na razie miałem jednego, grałem jak ostatni szmaciarz, a i tak go zlałem. Normal. Podobno jak w jedynce można wbić konami code jak ktoś chce od razu hardzik.
#35 Napisany 27 sierpnia 2018 - 07:44
Jak już gdzieś pisałem, skończyłem (na normalu, dla chętnych konami code na ekranie głównym odblokowuje hard).
Gierka nie stanowi żadnej rewolucji w stosunku do jedynki, ale po prostu podkręca jej elementy. Jest ładnie, plumka dobra muzyczka, gierka często wywołuje uśmiech na mordzie, a i kilka razy można sie zaśmiać na głos.
System walki Juanem na dobrą sprawę taki sam jak w jedynce (czyli świetny), ale teraz forma kuraka też jest w pełni zdatna do walki (choć oczywiście czesto to kim sie walczy determinują tarcze przeciwników). Z ważnych ruchów 'platformowych' doszło coś w stylu grapple hooka działajacego jak proca na specjalnych punktach i moveset kurczaka, w dodatku plansze często maja ruchome strefy świata żywych/martwych, więc platformówkowanie jeszcze bardziej sie skomplikowało Żonglowanie podczas akrobacji w powietrzu wymiarami i formą ludź/kurak to jest to. Kilka razy byłem blisko płaczu i rzucenia padem w telewizor, ale gierka jest raczej uczciwa i w końcu jakoś szło, choć na mysl o niektórych kurzych czelendżach nadal mam dreszcze.
Struktura gry zdaje mi się mniej rozlazła niż w jedynce, gierka mniej metroidvaniuje nie zmuszajac do latania po całym świecie po zdobyciu każdej kolejnej mocy (a te zdają sie wpadać dość szybko i regularnie), ustawiajac wszystko mniej wiecej po drodze fabularnych ścieżek, wiadomo, kilka razy trzeba zboczyć gdzieś dalej, ale równie dobrze można zostawić sobie te nieliczne przypadki na czyszczene mapy przed ostatnią planszą (albo po, po przejsciu gry postać wraca do czekpointa przed bossem i można sobie wymaksować gierkę i wrócić do szefa po good ending).
A, na normalu walki z bossami były raczej proste, żadnej nie powtarzałem, poza jedną bonusową, która wycisnęła ze mnie pot i łzy aż w nadmiarze. No ale mi już trochę siada skill i manual i jak mam wcisnąc trzy klawisze szybko po sobie to już zaraz mi sie jebio guziki.
Tak czy siak, super gierka, polecam fanom jedynki. Teraz pykam sobie powoli hardzik i jak mnie nie pokona to bedzie platynka
#36 Napisany 08 października 2018 - 14:28
#37 Napisany 08 października 2018 - 19:23
#38 Napisany 09 października 2018 - 13:24
#39 Napisany 11 grudnia 2018 - 00:27
Na plus też, że upgrady ze sklepików są dostępne od ręki w menu pauzy, nie przypominam sobie żeby to tak wygodne było wcześniej.
Nastawiając się na "more of the same" myślałem, że mniej będę się gierką jarał, ale guzik - platforming to cudo, a zamiast internetowych memów mam wrażenie, że jest dużo więcej odwołań do giereczek.
Wstępnie spory kciuk w górę, burn dobrze zrobił biorąc na premierę.
#40 Napisany 11 grudnia 2018 - 08:49
#41 Napisany 11 grudnia 2018 - 20:05
dziwnie się kąt wyczuwa + input lag na Switchu to nie żarty i w efekcie drugiego skoku musiałem się nauczyć na pamięć. Nawet padem od gacka próbowałem swoją drogą nie wiedziałem, że w każdej grze jest rozpoznawany jako pro controller.
edit: Po drugiej świątyni, jakie piękne jest "Grindiest Timeline" w której
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 12 grudnia 2018 - 19:27
#42 Napisany 15 grudnia 2018 - 13:13
Ja jestem tylko trochę rozczarowany. Bardzo mało tu nowości do tego zastosowano trochę już archaiczny motyw z utrata zdolności z jedynki przez co pierwsze kilka h je zdobywamy na nowo, mało jest nowości nieststy przez co mam wrażenie że gram w DLC a nie pełnoprawny sequel.
Gra się wciąż super bo mało która gra tak bezbłędnie łączy walke z elementami platformowymi
i mam wrażenie że gra jest też trudniejsza bo od samego początku niektóre sekwencje doprowadzają do połamania palców
#43 Napisany 17 grudnia 2018 - 21:00
Ja już kończę, jestem w Snake Temple, pewnie ostatnia miejscówka.
Wykupienie umiejętności
Bezpieczny sequel i w sumie przez zmniejszenie ilości różnych miejscówek i odnóg (aka. mniej metroidvanii), pełnoprawnego kuraka i zepsucie walk gra mi się przyjemniej i płynniej niż w G1.
#44 Napisany 17 grudnia 2018 - 21:31
Jest jedna bonusowa walka z bossem i to właściwie jedyne naprawdę trudne starcie w grze, nawet podleczyć się tam ciężko.
#45 Napisany 17 grudnia 2018 - 21:44
#46 Napisany 17 grudnia 2018 - 23:35
@burn, ten boss o którym mówisz to jest
Takie DLC jak Diablo's Domain jeszcze chętnie przyjmę, ale niech DrinkBox już nie robią trójki ani Severed 2 tylko coś nowego w swoich klimatach.
#47 Napisany 18 grudnia 2018 - 00:30
ed.
Ten post był edytowany przez burnstein dnia: 18 grudnia 2018 - 11:59
#48 Napisany 06 stycznia 2019 - 10:27
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Nobody Wants to DieRozpoczęte przez ACZ , 18 mar 2024 Critical Hit Games, PS5, XSX, XSS i 1 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
S.T.A.L.K.E.R. Legends of the Zone TrilogyRozpoczęte przez ACZ , 07 mar 2024 GSC Game world, PS5, PS4, XSX i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Sinking City 2Rozpoczęte przez ACZ , 06 mar 2024 Frogwares, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|