Skocz do zawartości

Zdjęcie

Guacamelee 2

DrinkBox Studios PS4 Switch

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
37 odpowiedzi na ten temat

#31 bartezoo Napisany 22 sierpień 2018 - 11:11

bartezoo

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 3239 Postów:
Ta, ja też poczekam. Nasyciłem się już i tak mocno jedynką, a stylistycznie tak średnio mi się ta gra podoba (nie przepadam za stylem graficznym, który ewoluował z flash animacji)
  • 0

#32 burnstein Napisany 22 sierpień 2018 - 11:24

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 42135 Postów:

Po czterech czy pięciu godzinach nadal jest super, przy niektórych czelendżowych komnatach trochę sie spociłem (i raz miałem już prawie 'kurła mać idę dalej wrócę później hurdur'), a to niby wczesny etap giereczki. W sumie problem mam jeden, ten sam co w jedynce, czasem w zalewie przeciwników 'gubię' swoją postać i kompletnie nie wiem gdzie jest.


  • 2

#33 Rudolf Napisany 22 sierpień 2018 - 11:27

Rudolf

    Rumfer

  • Forumowicze
  • 4494 Postów:
A bossowie jak? Jedynkę pod tym względem bardzo źle wspominam...
  • 0

#34 burnstein Napisany 22 sierpień 2018 - 11:36

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 42135 Postów:

Na razie miałem jednego, grałem jak ostatni szmaciarz, a i tak go zlałem. Normal. Podobno jak w jedynce można wbić konami code jak ktoś chce od razu hardzik.


  • 0

#35 burnstein Napisany 27 sierpień 2018 - 07:44

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 42135 Postów:

Jak już gdzieś pisałem, skończyłem (na normalu, dla chętnych konami code na ekranie głównym odblokowuje hard).

 

Gierka nie stanowi żadnej rewolucji w stosunku do jedynki, ale po prostu podkręca jej elementy. Jest ładnie, plumka dobra muzyczka, gierka często wywołuje uśmiech na mordzie, a i kilka razy można sie zaśmiać na głos.

 

System walki Juanem na dobrą sprawę taki sam jak w jedynce (czyli świetny), ale teraz forma kuraka też jest w pełni zdatna do walki (choć oczywiście czesto to kim sie walczy determinują tarcze przeciwników). Z ważnych ruchów 'platformowych' doszło coś w stylu grapple hooka działajacego jak proca na specjalnych punktach i moveset kurczaka, w dodatku plansze często maja ruchome strefy świata żywych/martwych, więc platformówkowanie jeszcze bardziej sie skomplikowało :uff:  Żonglowanie podczas akrobacji w powietrzu wymiarami i formą ludź/kurak to jest to. Kilka razy byłem blisko płaczu i rzucenia padem w telewizor, ale gierka jest raczej uczciwa i w końcu jakoś szło, choć na mysl o niektórych kurzych czelendżach nadal mam dreszcze.

 

Struktura gry zdaje mi się mniej rozlazła niż w jedynce, gierka mniej metroidvaniuje nie zmuszajac do latania po całym świecie po zdobyciu każdej kolejnej mocy (a te zdają sie wpadać dość szybko i regularnie), ustawiajac wszystko mniej wiecej po drodze fabularnych ścieżek, wiadomo, kilka razy trzeba zboczyć gdzieś dalej, ale równie dobrze można zostawić sobie te nieliczne przypadki na czyszczene mapy przed ostatnią planszą (albo po, po przejsciu gry postać wraca do czekpointa przed bossem i można sobie wymaksować gierkę i wrócić do szefa po good ending).

 

A, na normalu walki z bossami były raczej proste, żadnej nie powtarzałem, poza jedną bonusową, która wycisnęła ze mnie pot i łzy aż w nadmiarze. No ale mi już trochę siada skill i manual i jak mam wcisnąc trzy klawisze szybko po sobie to już zaraz mi sie jebio guziki.

 

Tak czy siak, super gierka, polecam fanom jedynki. Teraz pykam sobie powoli hardzik i jak mnie nie pokona to bedzie platynka :^^:


  • 7

#36 Tawotnica Napisany 08 październik 2018 - 14:28

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 11211 Postów:
w grudniu na :switch: :

https://www.gameinfo...first-out-today
  • 2

#37 Jedyn Napisany 08 październik 2018 - 19:23

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 22623 Postów:
Mówiłem :cf:
  • 0

#38 gruby Napisany 09 październik 2018 - 13:24

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4628 Postów:
Będę grał w grę.
  • 0



Inne z tagami: