Skocz do zawartości

Zdjęcie

Guacamelee 2

DrinkBox Studios PS4 Switch XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
47 odpowiedzi na ten temat

#31 bartezoo Napisany 22 sierpień 2018 - 11:11

bartezoo

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3568 Postów:
Ta, ja też poczekam. Nasyciłem się już i tak mocno jedynką, a stylistycznie tak średnio mi się ta gra podoba (nie przepadam za stylem graficznym, który ewoluował z flash animacji)
  • 1

#32 burnstein Napisany 22 sierpień 2018 - 11:24

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 43118 Postów:

Po czterech czy pięciu godzinach nadal jest super, przy niektórych czelendżowych komnatach trochę sie spociłem (i raz miałem już prawie 'kurła mać idę dalej wrócę później hurdur'), a to niby wczesny etap giereczki. W sumie problem mam jeden, ten sam co w jedynce, czasem w zalewie przeciwników 'gubię' swoją postać i kompletnie nie wiem gdzie jest.


  • 2

#33 Rudolf Napisany 22 sierpień 2018 - 11:27

Rudolf

    Rumfer

  • Forumowicze
  • 4640 Postów:
A bossowie jak? Jedynkę pod tym względem bardzo źle wspominam...
  • 0

#34 burnstein Napisany 22 sierpień 2018 - 11:36

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 43118 Postów:

Na razie miałem jednego, grałem jak ostatni szmaciarz, a i tak go zlałem. Normal. Podobno jak w jedynce można wbić konami code jak ktoś chce od razu hardzik.


  • 0

#35 burnstein Napisany 27 sierpień 2018 - 07:44

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 43118 Postów:

Jak już gdzieś pisałem, skończyłem (na normalu, dla chętnych konami code na ekranie głównym odblokowuje hard).

 

Gierka nie stanowi żadnej rewolucji w stosunku do jedynki, ale po prostu podkręca jej elementy. Jest ładnie, plumka dobra muzyczka, gierka często wywołuje uśmiech na mordzie, a i kilka razy można sie zaśmiać na głos.

 

System walki Juanem na dobrą sprawę taki sam jak w jedynce (czyli świetny), ale teraz forma kuraka też jest w pełni zdatna do walki (choć oczywiście czesto to kim sie walczy determinują tarcze przeciwników). Z ważnych ruchów 'platformowych' doszło coś w stylu grapple hooka działajacego jak proca na specjalnych punktach i moveset kurczaka, w dodatku plansze często maja ruchome strefy świata żywych/martwych, więc platformówkowanie jeszcze bardziej sie skomplikowało :uff:  Żonglowanie podczas akrobacji w powietrzu wymiarami i formą ludź/kurak to jest to. Kilka razy byłem blisko płaczu i rzucenia padem w telewizor, ale gierka jest raczej uczciwa i w końcu jakoś szło, choć na mysl o niektórych kurzych czelendżach nadal mam dreszcze.

 

Struktura gry zdaje mi się mniej rozlazła niż w jedynce, gierka mniej metroidvaniuje nie zmuszajac do latania po całym świecie po zdobyciu każdej kolejnej mocy (a te zdają sie wpadać dość szybko i regularnie), ustawiajac wszystko mniej wiecej po drodze fabularnych ścieżek, wiadomo, kilka razy trzeba zboczyć gdzieś dalej, ale równie dobrze można zostawić sobie te nieliczne przypadki na czyszczene mapy przed ostatnią planszą (albo po, po przejsciu gry postać wraca do czekpointa przed bossem i można sobie wymaksować gierkę i wrócić do szefa po good ending).

 

A, na normalu walki z bossami były raczej proste, żadnej nie powtarzałem, poza jedną bonusową, która wycisnęła ze mnie pot i łzy aż w nadmiarze. No ale mi już trochę siada skill i manual i jak mam wcisnąc trzy klawisze szybko po sobie to już zaraz mi sie jebio guziki.

 

Tak czy siak, super gierka, polecam fanom jedynki. Teraz pykam sobie powoli hardzik i jak mnie nie pokona to bedzie platynka :^^:


  • 7

#36 Tawotnica Napisany 08 październik 2018 - 14:28

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 11748 Postów:
w grudniu na :switch: :

https://www.gameinfo...first-out-today
  • 2

#37 Jedyn Napisany 08 październik 2018 - 19:23

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 23112 Postów:
Mówiłem :cf:
  • 0

#38 gruby Napisany 09 październik 2018 - 13:24

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4708 Postów:
Będę grał w grę.
  • 0

#39 Tawotnica Napisany 11 grudzień 2018 - 00:27

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 11748 Postów:
Pograłem ze dwie godzinki, skończyłem pierwszą świątynie i bardzo mnie ucieszyło, że Guaca 2 się nie mizdrzy z ponownym przyswajaniem gracza do kruczków rozgrywki tylko już po jakimś kwadransie wykorzystuje uppercut, wall jump i jedną nową umiejętność do akrobacji jakie pokochało się w pierwszej części.

Na plus też, że upgrady ze sklepików są dostępne od ręki w menu pauzy, nie przypominam sobie żeby to tak wygodne było wcześniej.

Nastawiając się na "more of the same" myślałem, że mniej będę się gierką jarał, ale guzik - platforming to cudo, a zamiast internetowych memów mam wrażenie, że jest dużo więcej odwołań do giereczek.

Wstępnie spory kciuk w górę, burn dobrze zrobił biorąc na premierę.
  • 0

#40 Jedyn Napisany 11 grudzień 2018 - 08:49

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 23112 Postów:
Mi podobało się oczko puszczone do Limbo :)
  • 0

#41 Tawotnica Napisany 11 grudzień 2018 - 20:05

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 11748 Postów:
Pierwszy moment w którym się trochę napociłem:

Spoiler


dziwnie się kąt wyczuwa + input lag na Switchu to nie żarty i w efekcie drugiego skoku musiałem się nauczyć na pamięć. Nawet padem od gacka próbowałem :yao: swoją drogą nie wiedziałem, że w każdej grze jest rozpoznawany jako pro controller.

edit: Po drugiej świątyni, jakie piękne jest "Grindiest Timeline" w której
Spoiler
:D

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 12 grudzień 2018 - 19:27

  • 0

#42 Jedyn Napisany 15 grudzień 2018 - 13:13

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 23112 Postów:
Na pro faktycznie gra się gorzej, i wiele bardziej responsywne gra się w handheld mode.

Ja jestem tylko trochę rozczarowany. Bardzo mało tu nowości do tego zastosowano trochę już archaiczny motyw z utrata zdolności z jedynki przez co pierwsze kilka h je zdobywamy na nowo, mało jest nowości nieststy przez co mam wrażenie że gram w DLC a nie pełnoprawny sequel.
Gra się wciąż super bo mało która gra tak bezbłędnie łączy walke z elementami platformowymi
i mam wrażenie że gra jest też trudniejsza bo od samego początku niektóre sekwencje doprowadzają do połamania palców :olo:
  • 0

#43 Tawotnica Napisany 17 grudzień 2018 - 21:00

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 11748 Postów:

Ja już kończę, jestem w Snake Temple, pewnie ostatnia miejscówka.

 

Wykupienie umiejętności

Spoiler
sprawia, że poziom trudności walk jest zerowy, więc prawdziwym wyzwaniem pozostają jedynie elementy platformowe (czyli w sumie to co najlepsze w grze, walki tutaj nigdy specjalnie nie lubiłem), przede wszystkim te opcjonalne. 

 

Bezpieczny sequel i w sumie przez zmniejszenie ilości różnych miejscówek i odnóg (aka. mniej metroidvanii), pełnoprawnego kuraka i zepsucie walk gra mi się przyjemniej i płynniej niż w G1. 


  • 1

#44 burnstein Napisany 17 grudzień 2018 - 21:31

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 43118 Postów:

Jest jedna bonusowa walka z bossem i to właściwie jedyne naprawdę trudne starcie w grze, nawet podleczyć się tam ciężko.


  • 0

#45 Jedyn Napisany 17 grudzień 2018 - 21:44

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 23112 Postów:
Mam jak Tawot..wogole mam wrażenie że ciągle latam po tej samej lokacji, jakaś mała różnorodność i brakuje nowości przez co nawet bardzo fajne elementy ty zręcznościowe już nie wywołują takiego wow jak w jedynce. Ale i tak 8 bym dał. Idę teraz do 3 świątyni.
  • 0

#46 Tawotnica Napisany 17 grudzień 2018 - 23:35

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 11748 Postów:

qwpR2OQ.jpg

 

@burn, ten boss o którym mówisz to jest

Spoiler
Endboss trochę zasysał, a jednego klucza nie zdobyłem i parę skrzynek z pieniędzmi olałem.

 

Takie DLC jak Diablo's Domain jeszcze chętnie przyjmę, ale niech DrinkBox już nie robią trójki ani Severed 2 tylko coś nowego w swoich klimatach.  


  • 0

#47 burnstein Napisany 18 grudzień 2018 - 00:30

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 43118 Postów:

Spoiler

 

ed.

Spoiler


Ten post był edytowany przez burnstein dnia: 18 grudzień 2018 - 11:59

  • 1

#48 Tawotnica Napisany 06 styczeń 2019 - 10:27

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 11748 Postów:
i w końcu też na Xboxa - 18.01:


  • 1



Inne z tagami: