Bardzo mi brakuje porządnych skradanek, ale jeżeli system walki okaże się dobry, to będę miał niezły dylemat, którą ścieżkę obrać. Ciekawe czy do fabuły wcisną jakieś zjawiska nadprzyrodzone jak w Tenchu czy będziemy walczyć tylko z ludźmi.
#31 Napisany 09 czerwca 2018 - 09:39
#32 Napisany 09 czerwca 2018 - 09:58
Nie grałem w Hitmana, ale Hitman i Metal Gear Solid V to już kupa godzin, są jeszcze takie twory jak Dishonored, a na E3 pewnie będzie Splinter Cell. IMO nie jest źle. No i nie wierzę w dobry system walki w tej gierce ;P
#33 Napisany 09 czerwca 2018 - 10:04
#34 Napisany 09 czerwca 2018 - 15:07
#35 Napisany 09 czerwca 2018 - 15:09
#36 Napisany 09 czerwca 2018 - 15:39
Gorszy systek walki od W3 na pewno nie będzie bo to chyba niemożliwe.
Oh... zdecydowanie możliwe.
#37 Napisany 12 czerwca 2018 - 02:46
#38 Napisany 12 czerwca 2018 - 02:49
#39 Napisany 12 czerwca 2018 - 03:19
Gameplay i grafa cudo.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 12 czerwca 2018 - 03:20
#40 Napisany 12 czerwca 2018 - 03:27
#41 Napisany 12 czerwca 2018 - 06:45
Odznaczam po kolei trzech przeciwnikow, naciskam 3xX i po sprawie. System oparty na blokach, chyba bez staminy. Ciosy trochę drewniane
Po pracy obejrzę jeszcze raz, w końcu była 3 nad ranem :ziew:
Chce się mylić, gra wyglada wspaniałe. Nawet jeśli walka będzie taka sobie, jeśli fabuła będzie dobra - na pewno zagram. Choć to przecież Sucker Punch
#42 Napisany 12 czerwca 2018 - 06:51
Zdecydowanie nr. 1 targów
Wszystko odjebane na najwyższym poziomie, no ale nikomu nigdy nie dogodzi
#43 Napisany 12 czerwca 2018 - 07:32
#44 Napisany 12 czerwca 2018 - 07:41
Gdzie ty tam chopie widzisz drewno?
Podpowiem Ci poszukaj w W3 bo tam jest kilka rodzajów drewna, gumy, plastiku itd.
Dokładnie tak jak ta gra powinien się ruszać W3 to wówczas można by było uznać ową grę za grę generacji no, ale bez poprawnego systemu walki się nie da.
Ten post był edytowany przez SosaiKyo dnia: 12 czerwca 2018 - 07:44
#45 Napisany 12 czerwca 2018 - 08:47
Nie wiem czy to nie Gra Targów
Ten gif - matko bosko co za klimat
https://i.imgur.com/XwM18R1.gif
Ten post był edytowany przez Starh dnia: 12 czerwca 2018 - 08:48
#46 Napisany 12 czerwca 2018 - 09:04
Klimat mocno. Gra ogólnie bardzo mnie zaskoczyła, bo po Sucker Punch dużo się nie spodziewałem poza grafiką. Cieszy mnie, że teren może nie ograniczać się tylko do wydeptanych ścieżek, samo zejście z drogi na pole było dla mnie szokiem. Jednak na sandboksa bym się nie zasadzał, bardziej coś w stylu Way of the Samurai (bądź Wiedźmin 2 dla niekumatych). Zresztą, widać, że serią WOTS się mocno inspirują i dobrze, bo to całkiem fajne gry są, mocno w tych klimatach osadzone.
#47 Napisany 12 czerwca 2018 - 11:30
#48 Napisany 12 czerwca 2018 - 12:16
W jaszczurze ślepia typów od infamous nie wierzę choćbym bardzo chciał.
#49 Napisany 12 czerwca 2018 - 12:20
ciemno tak aby przykryć niedoróbki graficzne i naleciałości zeszłogeneracyjne ?
#50 Napisany 12 czerwca 2018 - 12:22
#51 Napisany 12 czerwca 2018 - 14:46
Jaram się. Wyglada to bardzo klimatycznie. Nie spodziewałem sie że to bedzie tak miło wygląać.
SosaiKyo, boże ale ty farmazony pierdolisz.
Ten post był edytowany przez Stan dnia: 12 czerwca 2018 - 14:46
#52 Napisany 12 czerwca 2018 - 14:51
Widać że bardzo stawiają na mocne ujęcia, klimat jest bezbłędny imo.
#53 Napisany 12 czerwca 2018 - 15:58
Zeszlogeneneracyjne? przeciez oni to zaczęli teraz robić dopiero.
Teraz dopiero? Myślę, że od 2014 gra jest produkcji po skończeniu Infamousa poszli pełną parą.
#54 Napisany 12 czerwca 2018 - 16:04
#55 Napisany 12 czerwca 2018 - 19:58
Trzy gry o samurajach pokazane w jednym czasie więc może być ciężko. O Nioh 2 i Sekiro: Shadows Die Twice się nie boję więc wypadałoby skreślić grę od Sucker Punch. Ale nadzieja umiera ostatnia. Mi zawsze grało się dobrze w ich gierki więc o gameplay się nie boję. Finishery wyglądają kozacko, walka jest chyba oparta o kontry, jest skradanie więc gra z miejsca zgarnia dużego plusa. Rzeczywiście niepokoi to, że da się wtargnąć do pomieszczenia i zabić wszystkich jednym ciosem. Pewnie da się uratować tego gościa także przez bezpośrednią walkę ale zdecydowali się na pokazanie tego w taki sposób.
#56 Napisany 12 czerwca 2018 - 20:04
#57 Napisany 12 czerwca 2018 - 20:27
Shadows Die Twice trochę mnie rozczarowało, do końca łudziłem się, że gra będzie mroczniejsza, a gameplayem bardziej będzie przypominać Tenchu. Mimo to i tak prezentuje się dużo lepiej od Ghost of Tsukishima.
Nioh 2 i tak zje obie gry
#58 Napisany 12 czerwca 2018 - 20:30
Shadows Die Twice trochę mnie rozczarowało, do końca łudziłem się, że gra będzie mroczniejsza, a gameplayem bardziej będzie przypominać Tenchu. Mimo to i tak prezentuje się dużo lepiej od Ghost of Tsukishima.
Niby tak, ale jednak nie.
#59 Napisany 12 czerwca 2018 - 22:07
Kazuo ić sobie sklepać do Kingdom Hearts 3 .
A poważnie, zgadzam się, że sequel Nioszka ma autostradę do bycia genialną grą, ale to jednak Team Ninja, a oni też ładnie potrafią spierdolić "niespierdalalne" vide 2 czy lepiej 3 część Ninja Gaiden.
Ten post był edytowany przez nole dnia: 12 czerwca 2018 - 22:08
#60 Napisany 12 czerwca 2018 - 22:12
Trzy gry o samurajach pokazane w jednym czasie więc może być ciężko. O Nioh 2 i Sekiro: Shadows Die Twice się nie boję więc wypadałoby skreślić grę od Sucker Punch. Ale nadzieja umiera ostatnia. Mi zawsze grało się dobrze w ich gierki więc o gameplay się nie boję. Finishery wyglądają kozacko, walka jest chyba oparta o kontry, jest skradanie więc gra z miejsca zgarnia dużego plusa. Rzeczywiście niepokoi to, że da się wtargnąć do pomieszczenia i zabić wszystkich jednym ciosem. Pewnie da się uratować tego gościa także przez bezpośrednią walkę ale zdecydowali się na pokazanie tego w taki sposób.
Coś na wzór tego?