Skocz do zawartości

Zdjęcie

Onrush

PS4 XO Codemasters

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
16 odpowiedzi na ten temat

#1 nole Napisany 30 październik 2017 - 19:33

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 4193 Postów:

Chyba jedyna namiastka MotorStorma jaka nam pozostała :cry:. Zwariowany racerek od Codemasters (od gości z ex-Evolution), wyglądający na krzyżówkę MS z Trackmanią. Premiera latem 2018 na PS4 i XO.

 


Ten post był edytowany przez nole dnia: 30 październik 2017 - 19:36

  • 0

#2 bartezoo Napisany 31 październik 2017 - 17:13

bartezoo

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2061 Postów:
Wyglada jak budżetowe indie
  • 0

#3 nole Napisany 30 styczeń 2018 - 20:45

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 4193 Postów:

Premiera 5 czerwca. Jest już nawet preorderek na PSN, niestety 289zł, a Deluxe jeszcze drożej :hedszot:. Mam nadzieję że gierka będzie wypchana po brzegi kontentem.

 

original.jpg


  • 0

#4 nole Napisany 20 luty 2018 - 21:36

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 4193 Postów:

STAMPEDE!

 


  • 0

#5 bartezoo Napisany 21 luty 2018 - 09:49

bartezoo

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2061 Postów:
289zł za indyka, nieźle dymają graczy.
  • 0

#6 Wezyr Napisany 21 luty 2018 - 09:51

Wezyr

    Roma Aeterna

  • Forumowicze
  • 7600 Postów:

Szykuje się perełka z Plusa.


  • 0

#7 burnstein Napisany 21 luty 2018 - 10:49

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 40336 Postów:

Ciekawe czy będzie jeszcze gorsze niz Motorstormy.


  • 0

#8 Jedyn Napisany 21 luty 2018 - 11:02

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 20568 Postów:
Dokaldnie MS to był syf totalny.
  • 0

#9 TEXZ Napisany 21 luty 2018 - 11:51

TEXZ

    RAM Eater

  • Forumowicze
  • 28155 Postów:

Prowo. Jeżeli nie to  :lol2:


  • 0

#10 Jedyn Napisany 21 luty 2018 - 12:02

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 20568 Postów:
Nope.
  • 0

#11 Wezyr Napisany 21 luty 2018 - 12:09

Wezyr

    Roma Aeterna

  • Forumowicze
  • 7600 Postów:

Prowo. Jeżeli nie to  :lol2:

 

Dobra, po tylu latach możemy powiedzieć pare rzeczy jasno:

 

- Motorstorm był wyhypowanym średniakiem

- Heavenly Sword też

- Killzone powinno mieć tylko komponent multi


  • 1

#12 Grz3chu Napisany 21 luty 2018 - 12:15

Grz3chu

    Rise and shine, Mr Freeman, rise and … shine.

  • Forumowicze
  • 2660 Postów:

mega dobre!


  • 0

#13 bartezoo Napisany 21 luty 2018 - 12:48

bartezoo

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2061 Postów:

Prowo. Jeżeli nie to  :lol2:

 
Dobra, po tylu latach możemy powiedzieć pare rzeczy jasno:
 
- Motorstorm był wyhypowanym średniakiem
- Heavenly Sword też
- Killzone powinno mieć tylko komponent multi



No sama prawda. Hajp w około Motostorma to chyba tylko dlatego był, że miał genialny zwiastun render na e3 a potem to raczej solidny meh.

Ten Arctic Edge na PSP za sprawą settingu mi się podobał bardzo, ale Apokalipsa to był straszny crap.
  • 0

#14 TEXZ Napisany 21 luty 2018 - 15:00

TEXZ

    RAM Eater

  • Forumowicze
  • 28155 Postów:

Chyba pochodzimy z innej czasoprzestrzeni. 

 

Model jazdy w Motorstorm 1 i 2 pochodził z czasów kiedy jeszcze nie było, że "boli" i bez żadnych kompromisów. Czysty arcade gdzie trzeba na prawdę nauczyć się jak operować pojazdem, bo samo trzymanie gazu do oporu to nie było rozwiązanie. Tzn. do pierwszego zakrętu :lol2:

A to tylko czubek góry lodowej. Grafika, która co prawda ustępowała trailerowi z E3, ale dawała radę. Muzyka w formie rewelacyjnego, bezkompromisowego soundtracku. Nie do podrobienia klimat outcastowych wyścigów oraz bardzo niezrównoważony poziom trudności, który przy połączeniu z bardzo agresywnym i ciekawie dozowanym handicapem dla AI, po prostu dawał radę i o lata świetlne był poza zasięgiem konkurencji.

Dzisiaj już takich wyścigów się nie robi. Nie ma że boli, trzeba było na prawdę się napocić w tej grze na złoto. A o jakimś cofaniu czasu czy kupowaniu lepszych, szybszych fur za loot nie wspomnę :lol:


  • 2

#15 Wezyr Napisany 21 luty 2018 - 15:27

Wezyr

    Roma Aeterna

  • Forumowicze
  • 7600 Postów:

Paaanie, kiedyś to byli czasy, dziś już nie ma czasów. Teraz tylko cofają i cofają, my to czas musieliśmy pchać do przodu żeby gra w ogóle ruszyła.


  • 0

#16 bartezoo Napisany 21 luty 2018 - 15:32

bartezoo

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2061 Postów:
BEZKOMPROMISOWY SOUNDTRACK, POZIOM TRUDNOSCI NIE MA ZE BOLI, GRAFIKA PRAWIE JAK NA E3

idealne slogany na pudełko a potem

pic2.jpg

vs


  • 0

#17 vagrant3 Napisany 21 luty 2018 - 15:33

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 10105 Postów:

bieda okrutna, ale na ps4 ma szczególną szansę dobrze się sprzedać :tak: 


  • 0



Inne z tagami: