Skocz do zawartości

The Last Remnant

Square Enix X360 PC PS4

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
101 odpowiedzi na ten temat

#31 Kyo Napisany 27 wrzesień 2007 - 10:19

Kyo

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2503 Postów:

niejaki Yusuke Naora ,a co już myślałeś, że Nomura ?


Przez chwilę tak :P . Yusuke Naora to był dobry dizajner, ale chyba praca przy kompilacji FF7 zryła mu psychę :rower: ....
  • 0

#32 rikku100 Napisany 27 wrzesień 2007 - 14:35

rikku100

    Dante

  • Forumowicze
  • 1789 Postów:
Dziwne, ja od razu zauważyłam że to nie Nomura...
  • 0

#33 Kyo Napisany 27 wrzesień 2007 - 22:02

Kyo

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2503 Postów:
Jak zobaczyłem arta z tym twardzielem z zupełnie nie pasującą do niego blond fryzurą, to przez chwilę na serio zawiało mi Nomurą :rower: . Ale to nie on, jak wiadomo. Co nie zmienia faktu, że durnie ta postać wygląda, oczywiście moim zdaniem.
  • 0

#34 Gość__* Napisany 28 wrzesień 2007 - 08:02

Gość__*
  • Goście
ta gra wyglada jakby była robiona na podkreconym enginie FFXII więc juz wiadomo zę to taki zapychacz zanim Nomura dowali swoje 6 FFXIII. A ten twardziel na końcu trailera to w ogóle WTF? jakby z innej bajki go wyrwali...
  • 0

#35 Danteusz Napisany 28 wrzesień 2007 - 08:59

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 29454 Postów:

ta gra wyglada jakby była robiona na podkreconym enginie FFXII

LOL, to jest Unreal 3.
  • 0

#36 Gość__* Napisany 28 wrzesień 2007 - 10:37

Gość__*
  • Goście

LOL, to jest Unreal 3.

serio, wow 0_0
  • 0

#37 rikku100 Napisany 28 wrzesień 2007 - 11:09

rikku100

    Dante

  • Forumowicze
  • 1789 Postów:

LOL, to jest Unreal 3.


Ten sam co w Gearsa'ch?? :eek:
Czyli widać że to bardzo elastyczny silnik...
  • 0

#38 Gość__* Napisany 28 wrzesień 2007 - 11:10

Gość__*
  • Goście
nie lekceważ potęgi Square-enixu :clown:
  • 0

#39 Grz3chu Napisany 28 wrzesień 2007 - 14:03

Grz3chu

    Rise and shine, Mr Freeman, rise and … shine.

  • Forumowicze
  • 2785 Postów:
http://www.lastremna... ... &thumb=yes - nowe screeny :klaszcze:
  • 0

#40 Lady Luck Napisany 28 wrzesień 2007 - 16:07

Lady Luck

    Meow

  • Forumowicze
  • 9164 Postów:
-Screen nr 2 z logiem- ładny art
-Blond kolo wygląda jak wyciagnięty z jakiegoś boys bandu... i w dodatku ma na oku jakieś dziwne ustrojstwo o__O
- Fajne skrzydła tego skrzydlatego czegoś
  • 0

#41 Mani Napisany 29 wrzesień 2007 - 01:02

Mani

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5629 Postów:
TEn blond kolo niewiedzieć czemu przypomina mi Tidusa z FFX kilka lat później.
  • 0

#42 rikku100 Napisany 29 wrzesień 2007 - 01:03

rikku100

    Dante

  • Forumowicze
  • 1789 Postów:
To napewno ten sam świat co w Final Fantasy X i Final Fantasy VII :cicho:
  • 0

#43 Gość__* Napisany 29 wrzesień 2007 - 07:08

Gość__*
  • Goście

TEn blond kolo niewiedzieć czemu przypomina mi Tidusa z FFX kilka lat później.

chodzi ci o tego kafara co nie umie pukać?
  • 0

#44 Woroq Napisany 29 wrzesień 2007 - 08:01

Woroq

    Al Pączino

  • Reformatorzy
  • 3242 Postów:

TEn blond kolo niewiedzieć czemu przypomina mi Tidusa z FFX kilka lat później.

chodzi ci o tego kafara co nie umie pukać?


Mala errata: emo-kafar
Dodany obrazek

Shadov: :kult:
  • 0

#45 ACZ Napisany 05 październik 2007 - 12:24

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32302 Postów:
Nowe ilustracje i screeny:
http://www.play3-liv...-plus-5051.html
  • 0

#46 Kyo Napisany 05 październik 2007 - 14:51

Kyo

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2503 Postów:
za wiele nowego nie ma, a ten art na końcu jest maksymalnie shit'owaty.
  • 0

#47 Lady Luck Napisany 05 październik 2007 - 14:52

Lady Luck

    Meow

  • Forumowicze
  • 9164 Postów:
A ja mam wrażenie, że juz je wszystkie widziałam :hmmm:
  • 0

#48 Ney Napisany 10 czerwiec 2008 - 10:28

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8231 Postów:
Dzisiaj na Marketplace nowy trailer, gra wyjdzie na całym świecie tej zimy, a X360 ma time exclusive'a:
http://xbox360.ign.c...0/880435p1.html
  • 0

#49 rikku100 Napisany 17 sierpień 2008 - 00:30

rikku100

    Dante

  • Forumowicze
  • 1789 Postów:
trailer z E3

ten sam trailer z bonusowymi oklaskami na końcu :mrgreen:

czerwcowy, długi trailer z którego scen zrobiono powyższe trailery

coś co mi wygląda na teaser...


wszystko fajnie, ale mam apel: Przestańcie robić jRPG na Unreal Engine!! :mad: są wtedy takie szare... :ban:
  • 0

#50 raf Napisany 18 listopad 2008 - 18:32

raf

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 875 Postów:
Dobra gierka wychodzi na dniach, więc pora odświeżyć temat. Posiadacze szybkiego łącza pewnie już grają, a Famitsu dowala notę 38/40. Przy czym część graczy twierdzi. Eh tam Famitsu jest inne. Na Gamerankings notka widnieje aktualnie na 70%. Czyli sam nie wiem co myśleć. Gra wygląda na zapychacz, ale może się okazać całkiem grywalną pozycją.
  • 0

#51 rikku100 Napisany 18 listopad 2008 - 18:40

rikku100

    Dante

  • Forumowicze
  • 1789 Postów:
70% z jednej oceny a wystawił ją chyba OXM....jesli ktoś lubi jrpg'i to raczej powinien wierzyć Famitsu, rzadko który jrpg dostaje 90% od amerykańskich serwisów...
LR ma fajny system walki i oczywiscie wszystkie te epickie trailery nastrajają pozytywnie ;]
szkoda tylko że Unreal Engine jest brzydki...
btw. przydałoby się demko na live...
  • 0

#52 raf Napisany 18 listopad 2008 - 20:20

raf

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 875 Postów:

szkoda tylko że Unreal Engine jest brzydki...

To widzieliśmy chyba dwie różne wersje tej samej gry ;-).
  • 0

#53 raf Napisany 21 listopad 2008 - 14:14

raf

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 875 Postów:
Wiem, że post pod postem ale minęło już kilka dni. Gra jednak wizualnie zawodzi, więc odszczekuję to co napisałem wyżej. Nie chodzi o jakość tekstur ale o sprawy techniczne. Loadingi są długie, tekstury wczytują się kiepsko więc niekiedy widzimy "łyse" postacie i otoczenie przez kilka dobrych sekund. Przestrzenie strasznie małe, a podczas walki animacja spada zastraszająco. Podobno sprawy tekstur nie zmienia nawet instalacja gry. (nie wiem jak z loadingami). Wniosek jest jeden. S-E nie umie korzystać z unreal engine. Niedawno chyba Midway też na ten silnik narzekało. Chodziło o to, że deweloperzy nie są w stanie wykorzystać pełni jego potencjału jak to zrobiło Epic.
  • 0

#54 Scorpio Napisany 21 listopad 2008 - 19:35

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13964 Postów:
Auć, nie brzmi za bardzo ciekawie. Trochę szkoda że Japonia zaczyna tracić na sile swych silników i potem takie numery wychodzą :D
  • 0

#55 rikku100 Napisany 21 listopad 2008 - 19:44

rikku100

    Dante

  • Forumowicze
  • 1789 Postów:
nie po prostu pomysleli że skoro UE modny to oni pójdą za modą... ;]
normalnie umieją robić śliczne gry jak FF, White Knight nie mówiąc już o celshadingu w którym jest ostatnio co drugi jrpg (lub w czymś zbliżonym jak Blue Dragon)
mam nadzieje że reszta gier Square bedzie na tych crystal tools i dadzą sobie spokój z unrealem który jest po pierwsze szary i nie nadaje ię do nich a po drugie nie umieją go programować x_X i reszta devów też :tak:
  • 0

#56 Mani Napisany 21 listopad 2008 - 20:04

Mani

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5629 Postów:
Ola ale z Ciebie znawczyni ;) White knight jest paszteciarski :P
  • 0

#57 rikku100 Napisany 21 listopad 2008 - 20:21

rikku100

    Dante

  • Forumowicze
  • 1789 Postów:
jaki paszteciarski? trochę plastikowy ale ładny...co prawda ostatni trailer jaki oglądałam jest chyba z 2k6 ale pamietam że ten lasek po którym dylali był całkiem nieźle wykonany.
  • 0

#58 Mani Napisany 21 listopad 2008 - 21:14

Mani

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5629 Postów:
Lepiej zrób sobie update :P a silnik Unreal nie nadaje sie do otwartych światów :P
  • 0

#59 raf Napisany 22 listopad 2008 - 11:25

raf

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 875 Postów:

Lepiej zrób sobie update :P a silnik Unreal nie nadaje sie do otwartych światów :P

Świat w tej grze nie jest otwarty. Chodzimy kursorem po statycznym screenie miasta i wybieramy miejsce gdzie chcemy być. Tak jest w mieście, tak jest na mapie świata. Lokacje są malutkie i ciemne jak cholera.
Edit: Dodatkowo jakiś czas temu czytałem, że jakaś szycha ze S-E bardzo cieszyła się z unreal engine i wiązała z tym silnikiem większe plany. Więcej gier opartych na nim?
  • 0

#60 Raikoh Napisany 22 listopad 2008 - 13:23

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16353 Postów:
To lipa troche. LO tez było na unreal engine i było tak sobie,a w nie ktorych miejscach przepieknie. Ominę tą gre szerokim łukiem raczej.
  • 0



Inne z tagami: