Najbardziej pożądane powroty
#121 Napisany 29 listopada 2017 - 16:40
#122 Napisany 29 listopada 2017 - 16:52
i Splatón 2 i Wipeout Omega i Daiblo 3 i Persona 5 i Crash Bandicoot i Project Cars 2...
#123 Napisany 29 listopada 2017 - 16:56
#124 Napisany 29 listopada 2017 - 17:14
Szanujmy się i opanujmy z tym nazywaniem Ordera grą, okej?
Biorąc pod uwagę szkielet rozgrywki, to taki Unchartet 4 dużo się od The Order nie różni, a jemu jakoś nikt nie przypisuje łatki filmu interaktywnego, czy dema technologicznego.
Oba tytuły są niegrywalne, jedno i drugie to nic więcej niż pokazówka możliwości konsoli. Z tego wszystkiego, to tylko Horizonowi mimo przepychu graficznego udaje się też wystrugać porządny gameplay.
#125 Napisany 29 listopada 2017 - 17:14
Ogarnij się człowieku. Pisałeś, że chcesz odmówić posiadaczom Switcha RE2 bo chcesz absolutnego topu, jak ludzie wskazują, że na Twoim ulubionym PS4 masz kompromisy na każdym kroku, to zaczynasz robić wyliczanki i rzucać tekstami o wygrywach i przegrywach.No właśnie Horizoa odpalimy tylko w perfekcyjnych 30 klatkach, Zeldy BotW nawet w 1080p nie odpalimy (bo tylko w 900p), co nie przeszkodziło jej zgarnąć tytułu definitywnej gry roku. Za to Xell jest w stanie odpalić wszystko co mu wydawcy 3rd party rzucą w 60 k/s. I kto tu jest prawdziwym wygrywem, to już każdy sam musi sobie odpwiedzieć .
A tak BTW Danteusz Ci ostatnio wymieniał plus Resident Evil 7, Titanfall 2, Nioh, Nier Automata, SW Battlefront 2, TLOU Remastered, multi Gears 4 i Uncharted 4 - wszystko w 60 k/s na tych słabych kąsolach .
#126 Napisany 29 listopada 2017 - 17:18
#127 Napisany 29 listopada 2017 - 17:44
#128 Napisany 29 listopada 2017 - 17:54
#129 Napisany 29 listopada 2017 - 17:58
#130 Napisany 29 listopada 2017 - 18:08
#131 Napisany 29 listopada 2017 - 20:05
Nikt nie robi gier AAA wyłącznie na PC, więc równie dobrze można powiedzieć że absolutnym topem są superkomputery, a PC to kompromisOgarnij się człowieku. Pisałeś, że chcesz odmówić posiadaczom Switcha RE2 bo chcesz absolutnego topu, jak ludzie wskazują, że na Twoim ulubionym PS4 masz kompromisy na każdym kroku, to zaczynasz robić wyliczanki i rzucać tekstami o wygrywach i przegrywach.No właśnie Horizoa odpalimy tylko w perfekcyjnych 30 klatkach, Zeldy BotW nawet w 1080p nie odpalimy (bo tylko w 900p), co nie przeszkodziło jej zgarnąć tytułu definitywnej gry roku. Za to Xell jest w stanie odpalić wszystko co mu wydawcy 3rd party rzucą w 60 k/s. I kto tu jest prawdziwym wygrywem, to już każdy sam musi sobie odpwiedzieć .
A tak BTW Danteusz Ci ostatnio wymieniał plus Resident Evil 7, Titanfall 2, Nioh, Nier Automata, SW Battlefront 2, TLOU Remastered, multi Gears 4 i Uncharted 4 - wszystko w 60 k/s na tych słabych kąsolach .
#132 Napisany 29 listopada 2017 - 20:55
Phil Elliott z Square Enix o Legacy of Kain i inicjatywie Square Enix Collective (dzięki niej robi się np. Fear Effect Sedna):
Mamy naprawdę dużo marek i mnóstwo serii, z którymi nic na razie nie robimy. Otwieramy się na twórców, którzy mogą nas wykorzystać jako piedestał. Pozwalamy im na łatwiejsze wybicie poprzez korzystanie z naszej własności. Być może byłoby im łatwiej osiągnąć sukces w ten sposób? W przeciwieństwie do stworzenia od zera swojego dzieła, co zazwyczaj jest bardzo trudne.
Patrząc na nasz katalog myślę, że istnieje tutaj szansa na stworzenie wielu ciekawych rzeczy, jak chociażby Anachronox lub nawet Mini Ninjas
Ludzie często pytają nas o Legacy of Kain. Nie mamy żadnych konkretnych planów, ale jeśli przyjdzie do nas ekipa, która ma odpowiedni plan na ufundowanie gry i ciekawe pomysły na serię, to czemu nie.
Wydaje mi się, że kluczowym aspektem jest to, ze naprawdę widzimy kreatywność i pasję płynącą z segmentu gier niezależnych. Jest to bardzo istotne dla branży, aby takie rozwiązania kwitły. Jesteśmy otwarci i myślę, że może się to przełożyć na potencjalnie ekscytujące projekty.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 29 listopada 2017 - 20:56
#133 Napisany 30 listopada 2017 - 07:03
Oczywiście. Tylko ja nigdzie nie piszę, żeby gra x nie wychodziła na platformę y, bo y jest za słaba w porównaniu do tego, co ja mam w domu.Nikt nie robi gier AAA wyłącznie na PC, więc równie dobrze można powiedzieć że absolutnym topem są superkomputery, a PC to kompromis
#134 Napisany 30 listopada 2017 - 07:27
#135 Napisany 30 listopada 2017 - 09:55
Bosz Xell jak się triggeruje. Moja zaczepna odpowiedź była raczej do Mateo klepiącego zawsze w koło macieju to samo. Wyjaśniłem mniej więcej o co mi chodziło. Tak jakby jakiś posiadacz 3DSa napisał teraz, że jest szczęśliwy że nie dotsał jakiejś ultra bieda wersji DQXI z PS4, tylko właśnie skrojoną od nowa na możliwości i ficzery tej kąsolki. Albo ostatnia wypowiedź Harady o Tekken 7. Bebechy autommatu były zbliżone do PS4 i to na tą kąsolę powstawała gra i kropka. Jednoczesne tworzenie jej na Switcha w ogóle nie wchodziło w grę. W tej chwili dobry port jak najbardziej możliwy jeśli będzie odpowiednio duże zapotrzebowanie. Ufff, jak DMC zaczynam wyjaśniać...
Ten post był edytowany przez nole dnia: 30 listopada 2017 - 23:55
#136 Napisany 30 listopada 2017 - 10:24
#137 Napisany 30 listopada 2017 - 10:44
Tekken 7 wygląda jak kupa węża. Ach te standardy kąsolowych wojowników.Bosz Xell jak się triggeruje. Moja zaczepna odpowiedź była raczej do Mateo klepiącego zawsze w koło macieju to samo. Wyjaśniłem mniej więcej o co mi chodziło. Tak jakby jakiś posiadacz 3DSa napsał teraz, że jest szczęśliwy że nie dotsał jakiejś ultra bieda wersji DQXI z PS4, tylko właśnie skrojoną od nowa na możliwości i ficzery tej kąsolki. Albo ostatnia wypowiedź Harady o Tekken 7. Bebechy autommatu były zbliżone do PS4 i to na tą kąsolę powstawała gra i kropka. Jednoczesne tworzenie jej na Switcha w ogóle nie wchodziło w grę. W tej chwili dobry port jak najbardziej możliwy jeśli będzie odpowiednio duże zapotrzebowanie. Ufff, jak DMC zaczynam wyjaśniać...
#138 Napisany 30 listopada 2017 - 11:55
Tekken 7 wygląda jak kupa węża. Ach te standardy kąsolowych wojowników.
Geez ziomuś, nadal niczego nie zrozumiałeś, jak to w ogóle możliwe . Dla mnie (i mam wrażenie że nie tylko dla mnie) oprawa Horizon (jak i wielu wielu innych gier na PS4) jest topowa. Oprawa MK8 na Switcha jest topowa - piękna i ultrapłynna. Ktoś może napisać: "Chcę na PS4 gier z topową oprawą, taką jak np Horizon." Jakiś posiadacz Switcha może napisać: "Chcę na Switcha gier z topową oprawą, taką jak choćby MK8 - z pięknym art-stylem i w 1080/60" Tak jak Ci Greg napsał, to forum konsolowej niegdyś gazety, więc wiadomka że na konsolach tutaj gramy i o nich rozmawiamy. Jeśli dajmy na to jakaś gra była tylko na pc ta gazeta nie pisała o niej w ogóle. Np o tym Twoim Shadowcośtam nie byłoby możliwe przeczytać w Neo+.
Ten post był edytowany przez nole dnia: 30 listopada 2017 - 17:45
#139 Napisany 30 listopada 2017 - 12:02
#140 Napisany 30 listopada 2017 - 12:03
#141 Napisany 30 listopada 2017 - 12:16
#142 Napisany 30 listopada 2017 - 12:19
#143 Napisany 30 listopada 2017 - 12:24
Na temat standardowego frejmrejtu na kąsolach musisz rozmawiać z nolem i danteuszem, oni są ekspertami.
#144 Napisany 30 listopada 2017 - 12:25
#145 Napisany 30 listopada 2017 - 14:58
#146 Napisany 30 listopada 2017 - 15:54
30 fps to standard dla gier tego typu na konsolach
dokładnie, bo filmowe odczucia to tylko w przedziale 24-30 klatek.
#147 Napisany 30 listopada 2017 - 16:26
to decyzja artystyczna
#148 Napisany 30 listopada 2017 - 16:36
W pewnym sensie takto decyzja artystyczna
#149 Napisany 30 listopada 2017 - 16:39
xDD