Skocz do zawartości

Zdjęcie

Najbardziej pożądane powroty


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
178 odpowiedzi na ten temat

#121 Godot Napisany 29 listopada 2017 - 16:40

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Mario Odyssey i Mario Kart na Switcha też 60.
  • 0

#122 nole Napisany 29 listopada 2017 - 16:52

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 723 Postów:

i Splatón 2 i Wipeout Omega i Daiblo 3 i Persona 5 i Crash Bandicoot i Project Cars 2... :hihi:


  • 0

#123 Schrodinger Napisany 29 listopada 2017 - 16:56

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 953 Postów:
dante zaorany
  • 0

#124 Kazuo Napisany 29 listopada 2017 - 17:14

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

 

Szanujmy się i opanujmy z tym nazywaniem Ordera grą, okej?

 

Biorąc pod uwagę szkielet rozgrywki, to taki Unchartet 4 dużo się od The Order nie różni, a jemu jakoś nikt nie przypisuje łatki filmu interaktywnego, czy dema technologicznego. :kidding:

 

 

Oba tytuły są niegrywalne, jedno i drugie to nic więcej niż pokazówka możliwości konsoli. Z tego wszystkiego, to tylko Horizonowi mimo przepychu graficznego udaje się też wystrugać porządny gameplay.  


  • 0

#125 xell Napisany 29 listopada 2017 - 17:14

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 228 Postów:

No właśnie Horizoa odpalimy tylko w perfekcyjnych 30 klatkach, Zeldy BotW nawet w 1080p nie odpalimy (bo tylko w 900p), co nie przeszkodziło jej zgarnąć tytułu definitywnej gry roku. Za to Xell jest w stanie odpalić wszystko co mu wydawcy 3rd party rzucą w 60 k/s. I kto tu jest prawdziwym wygrywem, to już każdy sam musi sobie odpwiedzieć :razz:.
 
A tak BTW Danteusz Ci ostatnio wymieniał plus Resident Evil 7, Titanfall 2, Nioh, Nier Automata, SW Battlefront 2, TLOU Remastered, multi Gears 4 i Uncharted 4 - wszystko w 60 k/s na tych słabych kąsolach ;-).

Ogarnij się człowieku. Pisałeś, że chcesz odmówić posiadaczom Switcha RE2 bo chcesz absolutnego topu, jak ludzie wskazują, że na Twoim ulubionym PS4 masz kompromisy na każdym kroku, to zaczynasz robić wyliczanki i rzucać tekstami o wygrywach i przegrywach.
  • 0

#126 Godot Napisany 29 listopada 2017 - 17:18

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Ogarnij się Xell. To forum konsolowe więc i o top konsolowy chodziło. Twoje pececiki nikogo tu nie interesują
  • 0

#127 xell Napisany 29 listopada 2017 - 17:44

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 228 Postów:
To forum nikogo a nie neo+. :hejka:
  • 0

#128 Godot Napisany 29 listopada 2017 - 17:54

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Te nikogo dotyczy pecetów właśnie
  • 0

#129 xell Napisany 29 listopada 2017 - 17:58

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 228 Postów:
pecetyforum.pl
  • 0

#130 fingus Napisany 29 listopada 2017 - 18:08

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Popieram, pecet najlepsza platforma.
  • 0

#131 Danteusz Napisany 29 listopada 2017 - 20:05

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 836 Postów:

No właśnie Horizoa odpalimy tylko w perfekcyjnych 30 klatkach, Zeldy BotW nawet w 1080p nie odpalimy (bo tylko w 900p), co nie przeszkodziło jej zgarnąć tytułu definitywnej gry roku. Za to Xell jest w stanie odpalić wszystko co mu wydawcy 3rd party rzucą w 60 k/s. I kto tu jest prawdziwym wygrywem, to już każdy sam musi sobie odpwiedzieć :razz:.

A tak BTW Danteusz Ci ostatnio wymieniał plus Resident Evil 7, Titanfall 2, Nioh, Nier Automata, SW Battlefront 2, TLOU Remastered, multi Gears 4 i Uncharted 4 - wszystko w 60 k/s na tych słabych kąsolach ;-).

Ogarnij się człowieku. Pisałeś, że chcesz odmówić posiadaczom Switcha RE2 bo chcesz absolutnego topu, jak ludzie wskazują, że na Twoim ulubionym PS4 masz kompromisy na każdym kroku, to zaczynasz robić wyliczanki i rzucać tekstami o wygrywach i przegrywach.
Nikt nie robi gier AAA wyłącznie na PC, więc równie dobrze można powiedzieć że absolutnym topem są superkomputery, a PC to kompromis
  • 0

#132 ACZ Napisany 29 listopada 2017 - 20:55

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 068 Postów:

Phil Elliott z Square Enix o Legacy of Kain i inicjatywie Square Enix Collective (dzięki niej robi się np. Fear Effect Sedna):

Mamy naprawdę dużo marek i mnóstwo serii, z którymi nic na razie nie robimy. Otwieramy się na twórców, którzy mogą nas wykorzystać jako piedestał. Pozwalamy im na łatwiejsze wybicie poprzez korzystanie z naszej własności. Być może byłoby im łatwiej osiągnąć sukces w ten sposób? W przeciwieństwie do stworzenia od zera swojego dzieła, co zazwyczaj jest bardzo trudne.


Patrząc na nasz katalog myślę, że istnieje tutaj szansa na stworzenie wielu ciekawych rzeczy, jak chociażby Anachronox lub nawet Mini Ninjas

 

Ludzie często pytają nas o Legacy of Kain. Nie mamy żadnych konkretnych planów, ale jeśli przyjdzie do nas ekipa, która ma odpowiedni plan na ufundowanie gry i ciekawe pomysły na serię, to czemu nie.

Wydaje mi się, że kluczowym aspektem jest to, ze naprawdę widzimy kreatywność i pasję płynącą z segmentu gier niezależnych. Jest to bardzo istotne dla branży, aby takie rozwiązania kwitły. Jesteśmy otwarci i myślę, że może się to przełożyć na potencjalnie ekscytujące projekty.

 


Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 29 listopada 2017 - 20:56

  • 0

#133 xell Napisany 30 listopada 2017 - 07:03

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 228 Postów:

Nikt nie robi gier AAA wyłącznie na PC, więc równie dobrze można powiedzieć że absolutnym topem są superkomputery, a PC to kompromis

Oczywiście. Tylko ja nigdzie nie piszę, żeby gra x nie wychodziła na platformę y, bo y jest za słaba w porównaniu do tego, co ja mam w domu.
  • 0

#134 Danteusz Napisany 30 listopada 2017 - 07:27

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 836 Postów:
Nikt Ci nie zabrania tak napisać ;)
  • 0

#135 nole Napisany 30 listopada 2017 - 09:55

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 723 Postów:

Bosz Xell jak się triggeruje. Moja zaczepna odpowiedź była raczej do Mateo klepiącego zawsze w koło macieju to samo. Wyjaśniłem mniej więcej o co mi chodziło. Tak jakby jakiś posiadacz 3DSa napisał teraz, że jest szczęśliwy że nie dotsał jakiejś ultra bieda wersji DQXI z PS4, tylko właśnie skrojoną od nowa na możliwości i ficzery tej kąsolki. Albo ostatnia wypowiedź Harady o Tekken 7. Bebechy autommatu były zbliżone do PS4 i to na tą kąsolę powstawała gra i kropka. Jednoczesne tworzenie jej na Switcha w ogóle nie wchodziło w grę. W tej chwili dobry port jak najbardziej możliwy jeśli będzie odpowiednio duże zapotrzebowanie. Ufff, jak DMC zaczynam wyjaśniać... :olo:


Ten post był edytowany przez nole dnia: 30 listopada 2017 - 23:55

  • 0

#136 Mateo Napisany 30 listopada 2017 - 10:24

Mateo

    Demigod

  • Forumowicze
  • 7 088 Postów:
Ja osobiście czekam na wersję Dragona na Switcha, i liczę że będzie dobrze, ale mogę się oczywiście przejechać. ;)
  • 0

#137 xell Napisany 30 listopada 2017 - 10:44

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 228 Postów:

Bosz Xell jak się triggeruje. Moja zaczepna odpowiedź była raczej do Mateo klepiącego zawsze w koło macieju to samo. Wyjaśniłem mniej więcej o co mi chodziło. Tak jakby jakiś posiadacz 3DSa napsał teraz, że jest szczęśliwy że nie dotsał jakiejś ultra bieda wersji DQXI z PS4, tylko właśnie skrojoną od nowa na możliwości i ficzery tej kąsolki. Albo ostatnia wypowiedź Harady o Tekken 7. Bebechy autommatu były zbliżone do PS4 i to na tą kąsolę powstawała gra i kropka. Jednoczesne tworzenie jej na Switcha w ogóle nie wchodziło w grę. W tej chwili dobry port jak najbardziej możliwy jeśli będzie odpowiednio duże zapotrzebowanie. Ufff, jak DMC zaczynam wyjaśniać... :olo:

Tekken 7 wygląda jak kupa węża. Ach te standardy kąsolowych wojowników.
  • 0

#138 nole Napisany 30 listopada 2017 - 11:55

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 723 Postów:

 

Tekken 7 wygląda jak kupa węża. Ach te standardy kąsolowych wojowników.

 

 

Geez ziomuś, nadal niczego nie zrozumiałeś, jak to w ogóle możliwe :dunno:. Dla mnie (i mam wrażenie że nie tylko dla mnie) oprawa Horizon (jak i wielu wielu innych gier na PS4) jest topowa. Oprawa MK8 na Switcha jest topowa - piękna i ultrapłynna. Ktoś może napisać: "Chcę na PS4 gier z topową oprawą, taką jak np Horizon." Jakiś posiadacz Switcha może napisać: "Chcę na Switcha gier z topową oprawą, taką jak choćby MK8 - z pięknym art-stylem i w 1080/60" Tak jak Ci Greg napsał, to forum konsolowej niegdyś gazety, więc wiadomka że na konsolach tutaj gramy i o nich rozmawiamy. Jeśli dajmy na to jakaś gra była tylko na pc ta gazeta nie pisała o niej w ogóle. Np o tym Twoim Shadowcośtam nie byłoby możliwe przeczytać w Neo+. :cf:
 


Ten post był edytowany przez nole dnia: 30 listopada 2017 - 17:45

  • 0

#139 xell Napisany 30 listopada 2017 - 12:02

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 228 Postów:
Miotasz się w próbie racjonalizacji swojego fanbojstwa.
  • 0

#140 Godot Napisany 30 listopada 2017 - 12:03

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Jakiego fanbojstwa? To Ty tu przychodzisz ze stwierdzeniami „ta gra wygląda jak gówno bo na pececie blablabla”
  • 0

#141 xell Napisany 30 listopada 2017 - 12:16

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 228 Postów:
O PC wspomniałem jedynie w kontekście braku Horizon na PC (w odpowiedzi na twojego posta) i "pecetyforum.pl" (znowu, w odpowiedzi na twojego posta). Try again. :^^:
  • 0

#142 Godot Napisany 30 listopada 2017 - 12:19

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
A w jakim kontekście pisałeś o lowendowym framerate w Horizon? 30 klatek dla konsol to standard, a nie lowend
  • 0

#143 xell Napisany 30 listopada 2017 - 12:24

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 228 Postów:

Na temat standardowego frejmrejtu na kąsolach musisz rozmawiać z nolem i danteuszem, oni są ekspertami. :dunno:


  • 0

#144 Godot Napisany 30 listopada 2017 - 12:25

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Nie trzeba być ekspertem żeby to wiedzieć
  • 0

#145 Danteusz Napisany 30 listopada 2017 - 14:58

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 836 Postów:
30 fps to standard dla gier tego typu na konsolach
  • 0

#146 vagrant3 Napisany 30 listopada 2017 - 15:54

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 12 846 Postów:

30 fps to standard dla gier tego typu na konsolach

 

dokładnie, bo filmowe odczucia to tylko w przedziale 24-30 klatek.


  • 2

#147 Chewie Napisany 30 listopada 2017 - 16:26

Chewie

    ????????????????????

  • Forumowicze
  • 11 651 Postów:

to decyzja artystyczna


  • 2

#148 Danteusz Napisany 30 listopada 2017 - 16:36

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 836 Postów:

to decyzja artystyczna

W pewnym sensie tak
  • 0

#149 Chewie Napisany 30 listopada 2017 - 16:39

Chewie

    ????????????????????

  • Forumowicze
  • 11 651 Postów:

xDD


  • 0

#150 Danteusz Napisany 30 listopada 2017 - 16:46

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 836 Postów:
Właściwie to artystyczna oraz projektowa, bo ograniczenia CPU w konsolach nie pozwalają zrobić niektórych rzeczy w 60 klatkach.
  • 0