Tum Rejda w drodze. Pewnie wyjdzie w 2018.
https://twitter.com/...8615040/photo/1
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 15 marca 2018 - 13:00
Tum Rejda w drodze. Pewnie wyjdzie w 2018.
https://twitter.com/...8615040/photo/1
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 15 marca 2018 - 13:00
Shadow of the Tomb Raider, wiadomo od 1410. Ja się nie jaram, ten ribut był słabiusieńki, sorki. Eksploracja gorsza niż w Marianie, a strzelanie gorsze niż w The Order.
Po świetnym Rise of Tomb Raider czekam na więcej.
Mnie się reset serii niesamowicie spodobał. Przepiękna grafika na odchodzącej generacji. Soczysta rozgrywka, taka miła odskocznia od Uncharted. Aktualnie ogrywam kontynuację na One X - śliczna, bardzo grywalna pozycja. Liczę, że nowe przygody panny Croft utrzymają poziom poprzedniczek.
W sumie czekam, zawsze bardzo lubiłem tę serię. Fajnie, gdyby tym razem mocniej postawili na eksplorację i dopracowali elementy platformowe, mogliby też powysyłać Larę w więcej egzotycznych miejsc i ograniczyć skrypty do minimum. Co by się jednak nie działo, to i tak: Tomb Raider > Uncharted. Zawsze.
Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 10 grudnia 2017 - 09:24
Główna lokacja też mi się nie podobała, wolałbym kilka mniejszych porozrzucanych po świecie jak w TR2 / TR3. W Rise najlepsze były sekretne grobowce i polowanie na niedźwiedzie.
Ja nie jestem fanem zrebootowanej serii, choć obie części przeszedłem. Główną nadzieją nowej części jest to, że robi ją ekipa od Deus Exa, więc może przemyślą systemy rozgrywki. Bo dwie pierwsze gry były głównie wypełnianiem pasków...
Mi w ostatnim Tombie odpowiadało chyba wszystko poza fabułą: metroidvaniowy system progresu, grobowce, walka łukiem. Czerpałem ogromną przyjemność z odnajdywania tych wszystkich sekretów. Jeśli w Shadows dodana zostanie jakaś sensowna fabułę to jestem wniebowzięty.
Dokładnie tak, chociaż ekipa Crystal Dynamics, mogłoby się zabrać za nowego Soul Reavera. ps. Marzenia ściętej głowy.Mi w ostatnim Tombie odpowiadało chyba wszystko poza fabułą: metroidvaniowy system progresu, grobowce, walka łukiem. Czerpałem ogromną przyjemność z odnajdywania tych wszystkich sekretów. Jeśli w Shadows dodana zostanie jakaś sensowna fabułę to jestem wniebowzięty.
Pięknie, będzie mocno grane.
No nawet na tak słabej jakości filmiku widać, że to CGI. Czyli pokazik w okolicach lub na E3.
Nie dali rady dotąd więc trudno się spodziewać zmiany teraz.Ciekawe czy tym razem ogarną jakąś sensowną fabułę.
Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 15 marca 2018 - 09:30
Nowa ekipa, może tym razem coś się zmieni. Zależy oczywiście, na ile chcą się trzymać korzeni serii. Pierwsze części miały nonsensowną fabułę, ale rozgrywka i levele były na tyle abstrakcyjne, że to nie miało znaczenia. Dla mnie powinni zrobić dwie rzeczy:Nie dali rady dotąd więc trudno się spodziewać zmiany teraz.
Dwójka była super gameplayowo, ale jeszcze gorsza fabularnie niż jedynka.
Jak fabularnie będzie lepiej niż jedynka, a gameplayowo jeszcze lepiej niż dwójka, to mamy 10/10
Dwójka była super gameplayowo
No raczej nie bardzo.
Bartek, zapominasz o 'imo'.
Tomb 2 miał więcej ruin/świątyń, bardziej rozbudowane puzzle i odrobinę więcej survivalu. Ogólnie był bardziej złożoną, nieco mniej uchartedową grą. Niestety okraszoną idiotyczną fabułą, która w 2 połowie gry też klimat nieco psuła. Ale gameplayowo był lepszy, bo było w nim więcej tomb-raiderowania.
Ten post był edytowany przez fingus dnia: 15 marca 2018 - 12:31