Shadow of the Tomb Raider
#121 Napisany 28 lipca 2018 - 21:48
#122 Napisany 29 lipca 2018 - 02:48
Cocainum!Dobre porównanie. Ma nadzieję w takim razie, że nie zabraknie legendarnego "GET TO DA CZOPPA!!!" pod koniec gry.
#123 Napisany 02 sierpnia 2018 - 22:09
#124 Napisany 02 sierpnia 2018 - 22:14
To będzie najlepszy element tej gry i chyba jedyny powód by ją kupić.
#125 Napisany 03 sierpnia 2018 - 09:31
nie nastawiałbym się na to. W Rise też zapowiadali duże i rozbudowane świątynie, nawet niektóre na pierwszy rzut oka sprawiały takie wrażenie, a w praniu wychodziło, że 10min i po świątyni, a nagroda żadna.
#126 Napisany 03 sierpnia 2018 - 10:37
#127 Napisany 03 sierpnia 2018 - 11:02
Najbardziej mnie rozwalały nagrody w grobowcach...niby zapomniany przez świat, otwieram grób na końcu a tam część do łuku z XXI wieku co za debil to wymyślił.
#128 Napisany 03 sierpnia 2018 - 11:04
#129 Napisany 03 sierpnia 2018 - 11:35
Narracja nie ma tu nic do rzeczy, chodzi o logikę.
#130 Napisany 03 sierpnia 2018 - 11:35
Najbardziej mnie rozwalały nagrody w grobowcach...niby zapomniany przez świat, otwieram grób na końcu a tam część do łuku z XXI wieku co za debil to wymyślił.
w grze przynajmniej z tego skorzystasz. a co bys chcial tam znaleźć? złote gacie chrystusa?
#131 Napisany 03 sierpnia 2018 - 11:37
Wolałbym takie rozwiązanie jak w reboocie.
#132 Napisany 03 sierpnia 2018 - 11:40
W którym momencie w którymkolwiek Uncharted w grobowcach znajdowałem rzeczy z XXI wieku?
Narracja nie ma tu nic do rzeczy, chodzi o logikę.
W żadnym, bo w żadnym nie było grobowców ani elementów metroidvanii tylko skrypty, kapiszony i full rambo mode.
#133 Napisany 03 sierpnia 2018 - 11:45
#134 Napisany 03 sierpnia 2018 - 11:48
Najbardziej mnie rozwalały nagrody w grobowcach...niby zapomniany przez świat, otwieram grób na końcu a tam część do łuku z XXI wieku co za debil to wymyślił.
W starych się znajdowało uzi i magazynki i nikt nie płakał
#135 Napisany 03 sierpnia 2018 - 11:56
Ale ten TR nikogo. Już Rise był mocno średni niestety.
Przesadzasz, bo akurat Rise >> TR2013. Szansa jednak że Eidos nie podoła więc będzie to najgorszy (i dalej bardzo smaczny) TR od rebootu.
#136 Napisany 03 sierpnia 2018 - 12:42
W którym momencie w którymkolwiek Uncharted w grobowcach znajdowałem rzeczy z XXI wieku?
Narracja nie ma tu nic do rzeczy, chodzi o logikę.
No w Uncharted logiki też brak
#137 Napisany 03 sierpnia 2018 - 13:59
Nie mogę się zgodzić.
Ale ten TR nikogo. Już Rise był mocno średni niestety.
Przesadzasz, bo akurat Rise >> TR2013. Szansa jednak że Eidos nie podoła więc będzie to najgorszy (i dalej bardzo smaczny) TR od rebootu.
#138 Napisany 03 sierpnia 2018 - 14:27
Ja jednak tak, więc nie sądzę żeby dalsza dyskusja miała jakikolwiek sens.
#139 Napisany 03 sierpnia 2018 - 14:59
Ale ja mówię o tym że starożytne grobowce skrywają części do broni a nie o logice (a raczej jej braku) w fabule. Skup się.No w Uncharted logiki też brak
W którym momencie w którymkolwiek Uncharted w grobowcach znajdowałem rzeczy z XXI wieku?
Narracja nie ma tu nic do rzeczy, chodzi o logikę.
Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 03 sierpnia 2018 - 14:59
#140 Napisany 03 sierpnia 2018 - 17:15
Ale ja mówię o tym że starożytne grobowce skrywają części do broni a nie o logice (a raczej jej braku) w fabule. Skup się.
No w Uncharted logiki też brakW którym momencie w którymkolwiek Uncharted w grobowcach znajdowałem rzeczy z XXI wieku?
Narracja nie ma tu nic do rzeczy, chodzi o logikę.
Jesteś pewien? Bo mi się wydaje, że w opcjonalnych grobowcach były tylko skille, a części do współczesnych broni w skrzyniach po sowietach i Trinity.
#141 Napisany 03 sierpnia 2018 - 19:01
Tak jak już Hellmans wcześniej napisał, w starych Tombach świątynie skrywały takie skarby jak apteczki czy naboje do strzelby i jakoś to przechodziło. Może już czas zaakceptować fakt, że gry nie mają po drodze z logiką, to nie odzwierciedlenie rzeczywistości. To, że Lara potrafi skakać na 10 metrów, zgarnia na cyce kilka serii z karabinu nim padnie albo że nigdy się nie męczy też Wam przeszkadza? Proponuję zmienić hobby.
#142 Napisany 03 sierpnia 2018 - 20:19
To że Lara skacze na 10 metrów mniej mnie razi niż to, że wielką tajemnicą jakiegoś grobowca jest sposób na ulepszenie giwery.
Z założenia Lara jest zwinna, wysportowana i ma eksplorować duże lokacje, realizm nie byłby tutaj dobrym wyborem bo jej podboje skończyłyby się na dwumetrowej skałce.
#143 Napisany 03 sierpnia 2018 - 20:41
(...)
To że Lara skacze na 10 metrów mniej mnie razi niż to, że wielką tajemnicą jakiegoś grobowca jest sposób na ulepszenie giwery.
(...)
Powtarzam, tak nie było, kłamiesz w żywe oczy.
#144 Napisany 03 sierpnia 2018 - 21:13
Tak jak już Hellmans wcześniej napisał, w starych Tombach świątynie skrywały takie skarby jak apteczki czy naboje do strzelby i jakoś to przechodziło. Może już czas zaakceptować fakt, że gry nie mają po drodze z logiką, to nie odzwierciedlenie rzeczywistości. To, że Lara potrafi skakać na 10 metrów, zgarnia na cyce kilka serii z karabinu nim padnie albo że nigdy się nie męczy też Wam przeszkadza? Proponuję zmienić hobby.
Ja pamiętam, jak grając w Tomb Raider 2 (1997) zwiedzałem starożytne, głęboko ukryte konstrukcje i w każdej komnacie dwóch-trzech najemników już tam czekało na Larę, mimo że dostanie się tam wymagało niesamowitych zdolności akrobatycznych i często gęsto kroczenia po zapadających się powierzchniach - oni tam przyfrunęli? To był dla mnie największy immersion breaker starych częsci
#145 Napisany 03 sierpnia 2018 - 21:53
#146 Napisany 03 sierpnia 2018 - 23:00
Tak jak już Hellmans wcześniej napisał, w starych Tombach świątynie skrywały takie skarby jak apteczki czy naboje do strzelby i jakoś to przechodziło. Może już czas zaakceptować fakt, że gry nie mają po drodze z logiką, to nie odzwierciedlenie rzeczywistości. To, że Lara potrafi skakać na 10 metrów, zgarnia na cyce kilka serii z karabinu nim padnie albo że nigdy się nie męczy też Wam przeszkadza? Proponuję zmienić hobby.
Ja pamiętam, jak grając w Tomb Raider 2 (1997) zwiedzałem starożytne, głęboko ukryte konstrukcje i w każdej komnacie dwóch-trzech najemników już tam czekało na Larę, mimo że dostanie się tam wymagało niesamowitych zdolności akrobatycznych i często gęsto kroczenia po zapadających się powierzchniach - oni tam przyfrunęli? To był dla mnie największy immersion breaker starych częsci
Dlatego najmilej wspominam czwórkę. Tam się głównie błądziło i rozwiązywało zagadki, a jak już coś trzeba było odstrzelić, to głownie jakieś skorpiony, krokodyle, ewentualnie unikanie nieśmiertelnych mumii czy chmar skarabeuszy. Poczucie osamotnienia było dla mnie w tej części największe.
#147 Napisany 04 sierpnia 2018 - 11:21
#148 Napisany 05 sierpnia 2018 - 11:39
https://youtu.be/HFc98vU4Ji0
Nawiasem mówiąc to wygląda lepiej niż cała ta nowa trylogia. Szkoda, że poszli z duchem czasu w inną stronę niż bym oczekiwał. IMO Core to lepiej rozumieli.
Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 05 sierpnia 2018 - 11:44
#149 Napisany 05 sierpnia 2018 - 12:34
#150 Napisany 05 sierpnia 2018 - 13:04
Zabrzmiałeś jak antyszczep czy inny płaskoziemca. Nam by nie pozwolono tego sprawdzić, oni by nas zabili
Wygląda to archaicznie, bo jest to bardzo stary projekt, ale wygląda również bardzo grywalnie. Dla mnie obecny TR to jest kupa, wyreżyserowana gierka, w której Lara zamienia się w Predatora i poluje na ludzi, mordując ich bardzo brutalnie. Eksploracja była w 2013 nawet spoko, w sensie czyszczenie mapy ze znajdziek, ale wyzwania we wspinaczce zero, a i klimatu zero. Te gry nie mają klimatu odkąd co 5 metrów jest jakiś najemnik z karabinem.
Mój przepis na wspaniałego Tomba: wpuścić Larę w mistyczne i PRZERAŻAJĄCE miejsca. Konstrukcja poziomów: liniowo-metroidvaniowa. Nieco większe miejscówki z backtrackingiem i wracaniem w dane lokacje z nowymi umiejętnościami. Im bardziej czyścimy mapę ze znajdziek, tym Lara odblokowuje lepsze umiejętności pozwalające jej dostawać się w nowe miejsca. Całość wypełnić trudnym i złożonym platformingiem, gdzie pułapki leżą na każdym kroku. Przeciwników dawać wild & creepy. Wzorem najlepszych Tombów: najpierw zwierzęta, potem maszkary. I wyjebać całą tę reżyserkę, filmy i inne pierdoły.
Każdy kierunek podobał mi się bardziej. Czy to twór od Core Design, który dałem wyżej. Czy to anulowany Ascension:
https://youtu.be/jMIKnj8A7Q0
Ale Lara najemniko-morderczyni z reżyserką zaczerpniętą od Naughty Dog jest nudna.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , Dzisiaj, 14:40 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|