Skocz do zawartości

Zdjęcie

Shadow of the Tomb Raider

Eidos Square Enix XONE PS4 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
301 odpowiedzi na ten temat

#121 ACZ Napisany 28 lipca 2018 - 21:48

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 146 Postów:


  • 0

#122 oranje Napisany 29 lipca 2018 - 02:48

oranje

    15-2-0

  • Forumowicze
  • 14 113 Postów:

Dobre porównanie. Ma nadzieję w takim razie, że nie zabraknie legendarnego "GET TO DA CZOPPA!!!" pod koniec gry.

Cocainum!
  • 0

#123 ACZ Napisany 02 sierpnia 2018 - 22:09

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 146 Postów:


  • 0

#124 Kazuo Napisany 02 sierpnia 2018 - 22:14

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

To będzie najlepszy element tej gry i chyba jedyny powód by ją kupić.


  • 0

#125 Pawlik Napisany 03 sierpnia 2018 - 09:31

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:

nie nastawiałbym się na to. W Rise też zapowiadali duże i rozbudowane świątynie, nawet niektóre na pierwszy rzut oka sprawiały takie wrażenie, a w praniu wychodziło, że 10min  i po świątyni, a nagroda żadna. 


  • 0

#126 BeSOS Napisany 03 sierpnia 2018 - 10:37

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Najbardziej mnie rozwalały nagrody w grobowcach...niby zapomniany przez świat, otwieram grób na końcu a tam część do łuku z XXI wieku :lol2: co za debil to wymyślił.
  • 0

#127 burnstein Napisany 03 sierpnia 2018 - 11:02

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 117 Postów:

Najbardziej mnie rozwalały nagrody w grobowcach...niby zapomniany przez świat, otwieram grób na końcu a tam część do łuku z XXI wieku :lol2: co za debil to wymyślił.

 

aliens-guy.jpeg


  • 0

#128 Wezyr Napisany 03 sierpnia 2018 - 11:04

Wezyr

    nihil novi sub sole

  • Forumowicze
  • 10 411 Postów:
Myślę że ten dysonans ludonarracyjny powinieś był zaakceptować już w pierwszej części Uncharted. :roll:
  • 0

#129 BeSOS Napisany 03 sierpnia 2018 - 11:35

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
W którym momencie w którymkolwiek Uncharted w grobowcach znajdowałem rzeczy z XXI wieku?

Narracja nie ma tu nic do rzeczy, chodzi o logikę.
  • 0

#130 vagrant3 Napisany 03 sierpnia 2018 - 11:35

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 12 849 Postów:

Najbardziej mnie rozwalały nagrody w grobowcach...niby zapomniany przez świat, otwieram grób na końcu a tam część do łuku z XXI wieku :lol2: co za debil to wymyślił.

 

w grze przynajmniej z tego skorzystasz. a co bys chcial tam znaleźć? złote gacie chrystusa?
 


  • 0

#131 BeSOS Napisany 03 sierpnia 2018 - 11:37

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Twoje.

Wolałbym takie rozwiązanie jak w reboocie.
  • 0

#132 Wezyr Napisany 03 sierpnia 2018 - 11:40

Wezyr

    nihil novi sub sole

  • Forumowicze
  • 10 411 Postów:

W którym momencie w którymkolwiek Uncharted w grobowcach znajdowałem rzeczy z XXI wieku?

Narracja nie ma tu nic do rzeczy, chodzi o logikę.

 

W żadnym, bo w żadnym nie było grobowców ani elementów metroidvanii tylko skrypty, kapiszony i full rambo mode.


  • 0

#133 oranje Napisany 03 sierpnia 2018 - 11:45

oranje

    15-2-0

  • Forumowicze
  • 14 113 Postów:
Ale ten TR nikogo. Już Rise był mocno średni niestety.
  • 0

#134 Hellmans Napisany 03 sierpnia 2018 - 11:48

Hellmans

  • Forumowicze
  • 13 012 Postów:

Najbardziej mnie rozwalały nagrody w grobowcach...niby zapomniany przez świat, otwieram grób na końcu a tam część do łuku z XXI wieku :lol2: co za debil to wymyślił.

 

W starych się znajdowało uzi i magazynki i nikt nie płakał  :dunno:


  • 0

#135 Wezyr Napisany 03 sierpnia 2018 - 11:56

Wezyr

    nihil novi sub sole

  • Forumowicze
  • 10 411 Postów:

Ale ten TR nikogo. Już Rise był mocno średni niestety.

 

Przesadzasz, bo akurat Rise >> TR2013. Szansa jednak że Eidos nie podoła więc będzie to najgorszy (i dalej bardzo smaczny) TR od rebootu.


  • 0

#136 bartezoo Napisany 03 sierpnia 2018 - 12:42

bartezoo

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 813 Postów:

W którym momencie w którymkolwiek Uncharted w grobowcach znajdowałem rzeczy z XXI wieku?

Narracja nie ma tu nic do rzeczy, chodzi o logikę.

 

No w Uncharted logiki też brak 


  • 0

#137 oranje Napisany 03 sierpnia 2018 - 13:59

oranje

    15-2-0

  • Forumowicze
  • 14 113 Postów:


Ale ten TR nikogo. Już Rise był mocno średni niestety.


Przesadzasz, bo akurat Rise >> TR2013. Szansa jednak że Eidos nie podoła więc będzie to najgorszy (i dalej bardzo smaczny) TR od rebootu.
Nie mogę się zgodzić.
  • 0

#138 Wezyr Napisany 03 sierpnia 2018 - 14:27

Wezyr

    nihil novi sub sole

  • Forumowicze
  • 10 411 Postów:

Ja jednak tak, więc nie sądzę żeby dalsza dyskusja miała jakikolwiek sens.


  • 0

#139 BeSOS Napisany 03 sierpnia 2018 - 14:59

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:


W którym momencie w którymkolwiek Uncharted w grobowcach znajdowałem rzeczy z XXI wieku?

Narracja nie ma tu nic do rzeczy, chodzi o logikę.

No w Uncharted logiki też brak
Ale ja mówię o tym że starożytne grobowce skrywają części do broni a nie o logice (a raczej jej braku) w fabule. Skup się.

Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 03 sierpnia 2018 - 14:59

  • 0

#140 burnstein Napisany 03 sierpnia 2018 - 17:15

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 117 Postów:

 

 

W którym momencie w którymkolwiek Uncharted w grobowcach znajdowałem rzeczy z XXI wieku?

Narracja nie ma tu nic do rzeczy, chodzi o logikę.

No w Uncharted logiki też brak
Ale ja mówię o tym że starożytne grobowce skrywają części do broni a nie o logice (a raczej jej braku) w fabule. Skup się.

 

 

Jesteś pewien? Bo mi się wydaje, że w opcjonalnych grobowcach były tylko skille, a części do współczesnych broni w skrzyniach po sowietach i Trinity.
 


  • 0

#141 Kazuo Napisany 03 sierpnia 2018 - 19:01

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Tak jak już Hellmans wcześniej napisał, w starych Tombach świątynie skrywały takie skarby jak apteczki czy naboje do strzelby i jakoś to przechodziło. Może już czas zaakceptować fakt, że gry nie mają po drodze z logiką, to nie odzwierciedlenie rzeczywistości. To, że Lara potrafi skakać na 10 metrów, zgarnia na cyce kilka serii z karabinu nim padnie albo że nigdy się nie męczy też Wam przeszkadza? Proponuję zmienić hobby. 


  • 0

#142 BeSOS Napisany 03 sierpnia 2018 - 20:19

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Logika a realizm w grze to imo trochę inne rzeczy. Są pewne konwencje jakie przyjmuje gra i w ich obrębie coś może mieć sens większy lub mniejszy.

To że Lara skacze na 10 metrów mniej mnie razi niż to, że wielką tajemnicą jakiegoś grobowca jest sposób na ulepszenie giwery.

Z założenia Lara jest zwinna, wysportowana i ma eksplorować duże lokacje, realizm nie byłby tutaj dobrym wyborem bo jej podboje skończyłyby się na dwumetrowej skałce.
  • 0

#143 burnstein Napisany 03 sierpnia 2018 - 20:41

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 117 Postów:

(...)

To że Lara skacze na 10 metrów mniej mnie razi niż to, że wielką tajemnicą jakiegoś grobowca jest sposób na ulepszenie giwery.

(...)

 

Powtarzam, tak nie było, kłamiesz w żywe oczy.


  • 0

#144 xell Napisany 03 sierpnia 2018 - 21:13

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 316 Postów:

Tak jak już Hellmans wcześniej napisał, w starych Tombach świątynie skrywały takie skarby jak apteczki czy naboje do strzelby i jakoś to przechodziło. Może już czas zaakceptować fakt, że gry nie mają po drodze z logiką, to nie odzwierciedlenie rzeczywistości. To, że Lara potrafi skakać na 10 metrów, zgarnia na cyce kilka serii z karabinu nim padnie albo że nigdy się nie męczy też Wam przeszkadza? Proponuję zmienić hobby. 

Ja pamiętam, jak grając w Tomb Raider 2 (1997) zwiedzałem starożytne, głęboko ukryte konstrukcje i w każdej komnacie dwóch-trzech najemników już tam czekało na Larę, mimo że dostanie się tam wymagało niesamowitych zdolności akrobatycznych i często gęsto kroczenia po zapadających się powierzchniach - oni tam przyfrunęli? :hmmm: To był dla mnie największy immersion breaker starych częsci :(


  • 0

#145 oranje Napisany 03 sierpnia 2018 - 21:53

oranje

    15-2-0

  • Forumowicze
  • 14 113 Postów:
Niedawno tvgry miało materiał na ten temat. W grach nie ma logiki i spójności między gameplayem, a fabułą.
  • 0

#146 Hellmans Napisany 03 sierpnia 2018 - 23:00

Hellmans

  • Forumowicze
  • 13 012 Postów:

 

Tak jak już Hellmans wcześniej napisał, w starych Tombach świątynie skrywały takie skarby jak apteczki czy naboje do strzelby i jakoś to przechodziło. Może już czas zaakceptować fakt, że gry nie mają po drodze z logiką, to nie odzwierciedlenie rzeczywistości. To, że Lara potrafi skakać na 10 metrów, zgarnia na cyce kilka serii z karabinu nim padnie albo że nigdy się nie męczy też Wam przeszkadza? Proponuję zmienić hobby. 

Ja pamiętam, jak grając w Tomb Raider 2 (1997) zwiedzałem starożytne, głęboko ukryte konstrukcje i w każdej komnacie dwóch-trzech najemników już tam czekało na Larę, mimo że dostanie się tam wymagało niesamowitych zdolności akrobatycznych i często gęsto kroczenia po zapadających się powierzchniach - oni tam przyfrunęli? :hmmm: To był dla mnie największy immersion breaker starych częsci :(

 

 

Dlatego najmilej wspominam czwórkę. Tam się głównie błądziło i rozwiązywało zagadki, a jak już coś trzeba było odstrzelić, to głownie jakieś skorpiony, krokodyle, ewentualnie unikanie nieśmiertelnych mumii czy chmar skarabeuszy. Poczucie osamotnienia było dla mnie w tej części największe.


  • 0

#147 Nyjacz Napisany 04 sierpnia 2018 - 11:21

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 987 Postów:
Dla mnie na pierwszym miejscu jedyneczka, potem czworka, potem trojka. Wszystkie za to samo.
  • 0

#148 Nyjacz Napisany 05 sierpnia 2018 - 11:39

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 987 Postów:

https://youtu.be/HFc98vU4Ji0

 

Nawiasem mówiąc to wygląda lepiej niż cała ta nowa trylogia. Szkoda, że poszli z duchem czasu w inną stronę niż bym oczekiwał. IMO Core to lepiej rozumieli.


Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 05 sierpnia 2018 - 11:44

  • 0

#149 Schrodinger Napisany 05 sierpnia 2018 - 12:34

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:
Nie, czasy byly inne, dziś by im nie pozwolono takiej gierki zrobic
  • 0

#150 Nyjacz Napisany 05 sierpnia 2018 - 13:04

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 987 Postów:

Zabrzmiałeś jak antyszczep czy inny płaskoziemca. Nam by nie pozwolono tego sprawdzić, oni by nas zabili  :u2:

 

Wygląda to archaicznie, bo jest to bardzo stary projekt, ale wygląda również bardzo grywalnie. Dla mnie obecny TR to jest kupa, wyreżyserowana gierka, w której Lara zamienia się w Predatora i poluje na ludzi, mordując ich bardzo brutalnie. Eksploracja była w 2013 nawet spoko, w sensie czyszczenie mapy ze znajdziek, ale wyzwania we wspinaczce zero, a i klimatu zero. Te gry nie mają klimatu odkąd co 5 metrów jest jakiś najemnik z karabinem.

 

Mój przepis na wspaniałego Tomba: wpuścić Larę w mistyczne i PRZERAŻAJĄCE miejsca. Konstrukcja poziomów: liniowo-metroidvaniowa. Nieco większe miejscówki z backtrackingiem i wracaniem w dane lokacje z nowymi umiejętnościami. Im bardziej czyścimy mapę ze znajdziek, tym Lara odblokowuje lepsze umiejętności pozwalające jej dostawać się w nowe miejsca. Całość wypełnić trudnym i złożonym platformingiem, gdzie pułapki leżą na każdym kroku. Przeciwników dawać wild & creepy. Wzorem najlepszych Tombów: najpierw zwierzęta, potem maszkary. I wyjebać całą tę reżyserkę, filmy i inne pierdoły.

 

Każdy kierunek podobał mi się bardziej. Czy to twór od Core Design, który dałem wyżej. Czy to anulowany Ascension:

 

https://youtu.be/jMIKnj8A7Q0

 

Ale Lara najemniko-morderczyni z reżyserką zaczerpniętą od Naughty Dog jest nudna.


  • 0



Inne z tagami: