Skocz do zawartości

Zdjęcie

Shadow of the Tomb Raider

Eidos Square Enix XONE PS4 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
301 odpowiedzi na ten temat

#211 Spuczan Napisany 11 września 2018 - 20:23

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 12 962 Postów:

Było do przewidzenia, już dwójka nudziła. Zmienili setting i myśleli że wystarczy.

Najgorszy TR>najlepszy Uncharted. Handlujcie!


  • 3

#212 Kazuo Napisany 11 września 2018 - 21:33

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

6UrtQjy.gif

 

 

 


  • 0

#213 bartezoo Napisany 12 września 2018 - 09:56

bartezoo

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 813 Postów:

U4 > całe trylogia tego śmiecia po reebocie 


  • 0

#214 Schrodinger Napisany 12 września 2018 - 09:56

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 953 Postów:
U2 > wasze tombrajderki i inne gierki
  • 0

#215 Kazuo Napisany 12 września 2018 - 15:43

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

U2 to najlepsza część Uncharted, ale w dalszym ciągu liniowa, przesadnie filmowa, obrzygana skryptami i żałosnym platformingiem gierka dla brudnych casuali. 


  • 0

#216 Nyjacz Napisany 12 września 2018 - 18:57

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 969 Postów:
TR przynajmniej daje fajne czyszczenie mapy i przemieszczanie sie po niej.
  • 0

#217 Kazuo Napisany 13 września 2018 - 09:26

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Krapiszcze doszło. Po pracy szybkie zakupy, jakiś prysznic i ostre granie.


  • 0

#218 Kaxi Napisany 13 września 2018 - 09:33

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:

Shadow już leży na biurku, czeka na koniec pracy!


  • 0

#219 bartezoo Napisany 13 września 2018 - 09:50

bartezoo

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 813 Postów:

ale w dalszym ciągu liniowa, przesadnie filmowa, obrzygana skryptami i żałosnym platformingiem gierka dla brudnych casuali.


Brzmi jak każdy nowy Tomb Raider od 2013 roku
  • 0

#220 Kazuo Napisany 13 września 2018 - 10:46

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Też mi się nie podoba, że poszli w kierunku Krapczarted, ale koniec końców nawet te nowe TRy są lepszymi grami. Tu przynajmniej jest co zwiedzać, co odkrywać i da się zginąć podczas platformingu.


  • 0

#221 oranje Napisany 13 września 2018 - 11:36

oranje

    15-2-0

  • Forumowicze
  • 14 110 Postów:
Do tego beznadziejny i niepotrzebny crafting, nudne mapy i przeciętny gameplay.
  • 0

#222 Hellmans Napisany 13 września 2018 - 11:40

Hellmans

  • Forumowicze
  • 13 011 Postów:

Mnie bardziej wnerwiają te przygłupy z teamu Lary. Takie to bez wyrazu że tęsknię za starymi częściami w których czuło się osamotnienie. Tutaj U wypada dużo lepiej.


  • 0

#223 Kazuo Napisany 13 września 2018 - 12:04

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Do tego beznadziejny i niepotrzebny crafting, nudne mapy i przeciętny gameplay.

 

No bo w Uncharted masz nieprzeciętny :olo: pistolet na kapiszony, przeciwnicy-gąbki, chodzenie po lokacjach jak po rynnach (niektóre są większe, ale po co je zwiedzać, skoro i tak nic w nich nie ma do odkrycia), jeszcze gorsze "zagadki". TR przynajmniej da się nazwać grą, podczas gdy Uncharted momentami śmierdzi jak The Order.


  • 2

#224 Tynio Napisany 13 września 2018 - 20:49

Tynio

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 416 Postów:

Dajcie info czy warto kupić.

Jeszcze trochę zostało mi do ogrania pająka więc mam w co grać. 

 

 


  • 0

#225 Kazuo Napisany 13 września 2018 - 21:57

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

boMPjj2.jpg

 

 

Dzisiaj nie miałem dużo czasu na granie, ale udało mi się pyknąć prolog. Całkiem fajny mission-pack do Tomb Raidera z 2013 roku :cf: jednak odkładając żarty na bok, poza nowym settingiem nie widzę tu zbyt wiele nowego. Skacze się tak samo, strzela i skrada również, nawet eksploracja jest identyko. Crafting oczywiście obecny, więc szykujcie się na zbieranie tony śmiecia. Tak więc jak ktoś czuje się jeszcze przejedzony po RotTR, to polecam oszczędzić sobie pieniążki i może lepiej pójść na dziwki albo kupić dziecku klocki lego. Ja przejedzony nie jestem, dodatkowo bardzo podoba mi się zmiana klimatu z beznadziejnych zimowych lokacji (nienawidzę ich w grach) na wilgotne, liściaste zakątki ameryki południowej. Mocno mi się to kojarzy z niektórymi lokacjami z TR3, do którego mam ogromny sentyment.

 

Fabularnie też zapowiada się całkiem ciekawie, Lara z przestraszonej sarenki stała się naprawdę nieczułą suką i to nie tylko w trakcie gameplay'u gdzie kosi całe armie, ale tak też zachowuje się w trakcie filmików. Nie będzie chyba wielkim spoilerem, jeżeli napiszę, że laska już na samym początku wprawia w ruch apokalipsę i jedyne co jej chodzi po głowie to powstrzymanie organizacji Trinity oraz zemsta za śmierć ojca. Ludzie ginący w wyniku jej "wpadki"? Setki ciał walających się dookoła po kataklizmie? Detal. Nie nastawiam się na jakieś przesadne zwroty akcji, ale mam nadzieję, że akurat ten wątek dotyczący jej osobowości zostanie dalej pociągnięty. 

 

 

NIHAeqC.jpg

 

 

Grafa? Nie jest źle, jednak ciężko, żeby po God of War i Spider-Manie cokolwiek jeszcze robiło wrażenie, więc nie oczekujcie cudów. Pod tym względem seria też nie poszła za bardzo do przodu, chociaż z uwagi na zmianę settingu lokacje są zdecydowanie bardziej żywe i szczegółowe niż w Rise. Gorzej natomiast wypada wygląd Lary, operacja plastyczna ciut się nie powiodła, mimika też mnie w ogóle nie przekonuje (co to za grymasy podczas cut-scenek?). Zobaczymy co pokażą kolejne miejscówki. 

 

 

GRYeNCn.jpg

 

 

Jeszcze jedna mała uwaga odnośnie stopni trudności. Jak kocham granie na najwyższych poziomach, tak tutaj zdecydowanie to odradzam, z uwagi na fakt, że gra jest dosyć mocno zbugowana, a na Deadly Obsession można save'ować tylko w wyznaczonych punktach (nie ma funkcji auto-save). W praktyce wygląda to tak, że grasz 30 minut, po czym gra "nie zalicza" ci skoku i po lądowaniu w przepaści zaczynasz od ostatniego zapisu. Miałem tak już podczas prologu, kiedy panna Croft zamiast chwycić się ściany to po prostu przez nią przeniknęła :olo: mam nadzieję, że niektórym dupa z tego powodu nie pęknie, ale znowu nawiążę do Dead Cells, gdzie bezmyślne sztuczki dewelopera lub zepsute mechanizmy czynią z gry nie wyzwanie lecz udrękę. Tutaj jest tak samo, więc ostrzegam.

 

No nic, trzeba się teraz wyspać, bo jutro po robocie wlatuje zgrzewka energetyków, paczka Piegusków i ostre rąbanie w Tomba  :good:


  • 5

#226 Kaxi Napisany 14 września 2018 - 09:33

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:

Wczoraj głównie ściągałem aktualizacje do systemu i instalowałem grę. Więc dużo nie pograłem. Ale grafika jest super spoczko :) Nowy setting bardzo przyjemny. 

 

Jakby co gram na:

 

Walka normalna

Eksploracja trudna

Zagadki trudne


  • 0

#227 Tawotnica Napisany 14 września 2018 - 11:33

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 073 Postów:
Mnie się podobał zimowy setting z Rise, dżungla wydaje mi się już wyświechtaną miejscówką, chociaż to prawda że lepiej można popracować kolorami czy animacją roślinności.

Zwiastuny nie kłamały, jeśli chodzi o klimat. Lara cała uwalona w błocie z zimną krwią morduje wrogów, potem jeszcze fik rozprawia się z dwoma
Spoiler
. To był dla mnie pierwszy taki moment w którym pomyślałem "jest dobre" i zdaje akcja zaczyna się dużo wcześniej niż np. rozprawa z niedźwiedziem w RotTR.

Było też już coś dla fanów Uncharted 4, mianowicie
Spoiler
Dobrze, że przynajmniej krótkie, ale i tak na tym się zmuliłem i wyłączyłem wczoraj.

Bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły... wibracje w padzie od XONE. Zapomniałem, że to ma jeszcze silniczki w triggerach. Odwzorowanie wrażenia bicia serca, używanie czekana w ścianach, strzelanie. Nie przypominam sobie, żeby to tak dobrze było zrobione w Rise, a też grałem na klocku.

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 14 września 2018 - 12:17

  • 1

#228 Schrodinger Napisany 14 września 2018 - 11:46

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 953 Postów:

Po tym spoilerze to już gierka wylatuje z mojej listy, nienawidzę takich patentów, 


  • 1

#229 Kazuo Napisany 14 września 2018 - 12:12

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:
Wibracje są straszne, momentami miałem wrażenie, że zaraz pad mi się pad rozsypie w dłoniach.
  • 0

#230 Nyjacz Napisany 14 września 2018 - 12:33

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 969 Postów:

Ja ogólnie mam wyłączone wibracje. Raz, że pad się wyładowuje szybciej, to jeszcze sam ficzer dla mnie nieatrakcyjny. 


  • 0

#231 xell Napisany 14 września 2018 - 12:39

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 228 Postów:

Było też już coś dla fanów Uncharted 4, mianowicie

Spoiler
Dobrze, że przynajmniej krótkie, ale i tak na tym się zmuliłem i wyłączyłem wczoraj.

:pac:

 

Not sure if serious...


  • 0

#232 Kazuo Napisany 14 września 2018 - 12:52

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Ja ogólnie mam wyłączone wibracje. Raz, że pad się wyładowuje szybciej, to jeszcze sam ficzer dla mnie nieatrakcyjny.


I rozprasza.
  • 0

#233 bartezoo Napisany 14 września 2018 - 13:26

bartezoo

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 813 Postów:
Przecież taka lokacja o której mówi Tawot w spoilerze była chociażby w TR 2
Spoiler


Ukłon w kierunku klasyki :sir:

Ten post był edytowany przez bartezoo dnia: 14 września 2018 - 13:29

  • 0

#234 Nyjacz Napisany 14 września 2018 - 13:31

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 969 Postów:

Ale rezydencja zawsze była osobną opcją w menu. Natomiast tak, w TR4 grę się zaczynało młodą Larą, no a samo Chronicles to już zlepek historii z życia Lary, w jednym też jest młodą ciulką. Tylko, że żadne z tych poziomów nie ssało tak mocno, jak fleszbeki z Uncharted.


  • 0

#235 bartezoo Napisany 14 września 2018 - 13:32

bartezoo

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 813 Postów:
No te fleszbeki są z pizdy to prawda, interaktywne muzeum.
  • 0

#236 xell Napisany 14 września 2018 - 13:48

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 228 Postów:

Ale rezydencja zawsze była osobną opcją w menu.

W Tomb Raider 2 na sam koniec gry się wraca do willi Croftów, w Underworld jest to jeden z początkowych poziomów.


  • 1

#237 Nyjacz Napisany 14 września 2018 - 13:49

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 969 Postów:

Masz rację.


  • 0

#238 Kazuo Napisany 14 września 2018 - 16:47

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Nie wiem jak w nowym Tombie, bo jeszcze tam nie doszedłem, ale rezydencja w poprzednich częściach była na ogół ciekawym etapem pełnym atrakcji i ukrytych pomieszczeń. Do końca życia nie zapomnę tego skurwola z trójki, który łaził za mną po całej lokacji i jęczał jak jakiś zombie (zawsze zamykałem go w mroźni). Bałem się tej gry. 


Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 14 września 2018 - 16:48

  • 0

#239 Nyjacz Napisany 14 września 2018 - 16:52

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 969 Postów:

W jedynce rezydencja była tylko tutorialem, więc mało zabawy. W trójce był bardzo fajny tor przeszkód. No i Legend wprowadziło sporo platformingu w tej lokacji. 


  • 1

#240 Nexus Napisany 14 września 2018 - 18:02

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 959 Postów:
W Legend domek był tak rozbudowany że w zasadzie był to osobny level. :)
  • 0



Inne z tagami: