Można ustawić już poprawny tytuł:
SEKIRO: SHADOWS DIE TWICE
Można ustawić już poprawny tytuł:
SEKIRO: SHADOWS DIE TWICE
Jest już temat.
W sumie to widzę trzy tematyJest już temat.
Nie ma Bloodborne 2? From się skończyło.
Mają jeszcze umowy na 2 gierki dla Sony, pewnie dopiero na ps5 je zobaczymy.
Liczyłem, że to robocza nazwa Bloodborne II, ale i tak się sprawdzi
Gameplay wygląda zajebiście. Do tego gierka jest zajebiście animowana.
Ani ziębi, ani grzeje.
Może jakaś niedorajda z moderacji w końcu zmieni nazwę tematu, co?
Podoba mi się. Chętnie może pogram.
Bardziej chodzi mi o te wspomagane skokiAle wolniejsza niz w Niohu.
Ciekawe co na to Raikoh.
Bardziej chodzi mi o te wspomagane skokiAle wolniejsza niz w Niohu.
Ciekawe co na to Raikoh.
Pewnie się dowiemy niedługo z jakiegoś multika.
Przepraszam czy ktoś już pisał, że wygląda to na fabularny i gameplayowy rozkurw?
Przepraszam czy ktoś już pisał, że wygląda to na fabularny i gameplayowy rozkurw?
From i fabularny rozkurw, dawno tego nie praktykowali. No ale ja w ich gry nie grałem w latach 90.
TakPrzepraszam czy ktoś już pisał, że wygląda to na fabularny i gameplayowy rozkurw?
Ciekawe czy to 6x to samo w innym settingu i znowu ludzi nabiorą?
* Souls crossed with Onimusha
fixed
Sekiro: Shadows Die Twice is not an RPG. There are no stats to level up and no armor or weapons to collect and equip. There are no classes to choose from. There is no multiplayer of any kind. You'll have no souls to reclaim after dying, and—from the looks of it—no checkpoint bonfires to kindle.
Sekiro also has "light stealth mechanics." Instantly fatal stealth kills on enemies can help even the odds. You can press up against walls, hang off of ledges, and crouch in grass to stay hidden. If anyone wanders too close, you can finish them off Assassin's Creed style.
Jak tam Wezyrek, mokro?
Ogółem ściana tekstu:
https://www.pcgamer....rom-dark-souls/
Przeczytałem póki co pobieżne, zacytowałem dwa malutkie fragmenty. Brak statystyk, ubranek i broni to dla mnie wstępna dyskwalifikacja do jakiegokolwiek jarania się. Brak multi też. O ile wcześniej w tych wszystkich bloodoulsach przeważnie grałem sam, tak od czasu do czasu fajnie było komuś pomóc czy najechać.
As I said, Sekiro is not an RPG. From Software's Yasuhiro Kitao describes it as an action adventure game, making it sound more akin to Zelda where exploration will yield new items that help you progress. You won't be making your own character or leveling up stats, but you will be finding all manner of cool gadgets that attach to your 'Shinobi Prosthetic' that replaces your lost hand. If you liked how Bloodborne's weapons transformed into wildly different types, you'll probably love this new system.
Brzmi jak deSoulsy czy deBorne... Całe szczęście, że nie wpadli na pomysł wracania do widoku pierwszoosobowego z czasów King's Fielda.
Ten post był edytowany przez Juras dnia: 13 czerwca 2018 - 03:38
Dla mnie to naturalna konsekwencja przejścia z DS na Bloodborne i z BB na Sekiro. Poza tym nikt nie mówił, że to będą *dokładnie* samurajskie Soulsy. Formuła souls-like jest rozwijana i jak mówiłem Kazkowi - zostanie z niej lock-on i stamina