Skocz do zawartości

Zdjęcie

Sekiro: Shadows Die Twice

From Software Activision PS4 XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
250 odpowiedzi na ten temat

#91 Shinigami Napisany 13 czerwiec 2018 - 08:12

Shinigami

    Rążel

  • Forumowicze
  • 35078 Postów:

Brzmi interesująco, choć brak jakiegokolwiek rozwoju postaci i sprzętu wydaje się mocno retro w dzisiejszych czasach.


  • 0

#92 Jedyn Napisany 13 czerwiec 2018 - 08:33

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 22826 Postów:
Jak dla mnie dobrze że robią coś nowego, ufam From. Tak byłoby znów sapanie że kolejne Soulsy. Dajmy im się wykazać.
  • 0

#93 Woroq Napisany 13 czerwiec 2018 - 08:37

Woroq

    Al Pączino

  • Reformatorzy
  • 3242 Postów:

Brzmi interesująco, choć brak jakiegokolwiek rozwoju postaci i sprzętu wydaje się mocno retro w dzisiejszych czasach.

Ja mocno wierzę we From Software.
Już w Bloodborrne, cała grę, mnóstwo osób, przechodziło 1-2 broniami, ubiór był czystą kosmetyką a rozwój postaci i broni był powiązany z rosnącymi statystykami przeciwników. W tych grach zawsze bardziej chodziło p rozwijanie umiejętności gracza, niż levelowanie.
Na pewno mają na to pomysł, jestem pewien, że to będzie działać. Dobrze, że nie stoją w miejscu. From Software, ufam Wam ;)

Ten post był edytowany przez Woroq dnia: 13 czerwiec 2018 - 10:22

  • 0

#94 Shinigami Napisany 13 czerwiec 2018 - 08:43

Shinigami

    Rążel

  • Forumowicze
  • 35078 Postów:

Na pewno jest to coś, co odróżni grę od Nioha.


  • 0

#95 xell Napisany 13 czerwiec 2018 - 09:36

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17036 Postów:

Brzmi interesująco, choć brak jakiegokolwiek rozwoju postaci i sprzętu wydaje się mocno retro w dzisiejszych czasach.

Dla mnie to duży plus akurat, tęsknie za grami, gdzie nie trzeba było ciągle szukać znajdziek, a wynik następnej walki zależalała jedynie od tego, czy ja jako gracz jestem wystarczająco dobry, a nie który level nabiłem.
  • 0

#96 Jedyn Napisany 13 czerwiec 2018 - 09:50

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 22826 Postów:
Same here.
  • 0

#97 burnstein Napisany 13 czerwiec 2018 - 10:17

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 42518 Postów:

Brzmi fajnie.


  • 0

#98 Chewie Napisany 13 czerwiec 2018 - 20:07

Chewie

    🌟🌟🌟🌟🌟

  • Forumowicze
  • 11436 Postów:

Brzmi interesująco, choć brak jakiegokolwiek rozwoju postaci i sprzętu wydaje się mocno retro w dzisiejszych czasach.

 

Juz wole jak gra nie udaje jakiegos pseudo rpga jak wszystkie ubigry tylko jest albo jednym albo drugim

 

Rozwoj z dark souls bylby spoko


  • 0

#99 Kazuo Napisany 13 czerwiec 2018 - 21:58

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 11728 Postów:

k2N6wTN.jpg


  • 0

#100 Nyjacz Napisany 14 czerwiec 2018 - 08:04

Nyjacz

    Nyjacz

  • Forumowicze
  • 8641 Postów:

Nie zdziwię się jak jakiś procent souls-maniaków przejdzie do obozu Nioha mówiąc, że teraz to są prawdziwe Soulsy :olo: A Ghost of Tsushima nawet nie konkuruje z tymi gierkami, inny target.


  • 0

#101 Woroq Napisany 14 czerwiec 2018 - 08:44

Woroq

    Al Pączino

  • Reformatorzy
  • 3242 Postów:

Nie zdziwię się jak jakiś procent souls-maniaków przejdzie do obozu Nioha mówiąc, że teraz to są prawdziwe Soulsy :olo: A Ghost of Tsushima nawet nie konkuruje z tymi gierkami, inny target.


Masz racje, w Sekiro nie będzie multi :cooo: Już widzę te płacze, Raikoh stracił sens życia :olo:
  • 0

#102 SosaiKyo Napisany 14 czerwiec 2018 - 08:55

SosaiKyo

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 538 Postów:

 

Nie zdziwię się jak jakiś procent souls-maniaków przejdzie do obozu Nioha mówiąc, że teraz to są prawdziwe Soulsy :olo: A Ghost of Tsushima nawet nie konkuruje z tymi gierkami, inny target.


Masz racje, w Sekiro nie będzie multi :cooo: Już widzę te płacze, Raikoh stracił sens życia :olo:

 

No dla niego to jest naprawdę dramat.


  • 0

#103 Shinigami Napisany 14 czerwiec 2018 - 09:05

Shinigami

    Rążel

  • Forumowicze
  • 35078 Postów:

 

- na pytanie o rozwój postaci pada odpowiedź, że podczas gry dalej będzie się stawało silniejszym i znajdywało rzeczy, które w tym pomogą (m.in. rozwój łapy), ale ma działać inaczej niż w Soulsach

- fabuła dalej będzie opowiadana głównie przez lore

- gra jest bardzo trudna

- Tenchu było podwaliną inspiracji dla Sekiro

- nie ma kastomizacji wyglądu postaci

- struktura świata podobna do Dark Souls 1

- samemu kontroluje się zmartwychwstanie, nie trzeba tego robić od razu sekundę po śmierci


  • 0

#104 Nyjacz Napisany 14 czerwiec 2018 - 09:19

Nyjacz

    Nyjacz

  • Forumowicze
  • 8641 Postów:

Ale gdzie to gameplay demo?


  • 0

#105 Shinigami Napisany 14 czerwiec 2018 - 09:22

Shinigami

    Rążel

  • Forumowicze
  • 35078 Postów:

No nie? Ładne oszusty.


  • 0

#106 Jedyn Napisany 14 czerwiec 2018 - 09:32

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 22826 Postów:
Sonds good. D1.
  • 0

#107 Juras Napisany 14 czerwiec 2018 - 11:53

Juras

    Bonifacy i Filemon

  • Forumowicze
  • 2549 Postów:

Czyli uwalone soulsy, bravo. Do tego predefiniowana postać tego inwalidy wygląda gorzej niż te z edytora trzy/czteroletniego BB.


  • 0

#108 Wezyr Napisany 14 czerwiec 2018 - 12:04

Wezyr

    zwykły chłopak z Podlasia

  • Forumowicze
  • 9015 Postów:

Zapowiada się najlepsza gra o samurajach z tegorocznej trójki. :banderas:


  • 0

#109 Jedyn Napisany 14 czerwiec 2018 - 12:07

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 22826 Postów:
Te 3 gry łączy tylko to że są w klimatach samurajskich i jest malee combat, pojedynek trochę na siłę jak dla mnie. Jedna souls-like, druga sandboks a trzecia action edventure a wymagająca walka.
  • 0

#110 Shinigami Napisany 14 czerwiec 2018 - 12:13

Shinigami

    Rążel

  • Forumowicze
  • 35078 Postów:

Zapowiada się najlepsza gra o samurajach z tegorocznej trójki. :banderas:

Raczej nie, bo twórcy gry mówią, że głowny bohater to ninja.


  • 0

#111 Wezyr Napisany 14 czerwiec 2018 - 12:15

Wezyr

    zwykły chłopak z Podlasia

  • Forumowicze
  • 9015 Postów:

Chooy, wszyscy i tak mówią po chińsku czy tam koreańsku.


  • 0

#112 Juras Napisany 14 czerwiec 2018 - 12:30

Juras

    Bonifacy i Filemon

  • Forumowicze
  • 2549 Postów:

//So you are awake. Looks like death is not your fate. Just yet...//

 

Typowy chiński i koreański. Błaźnij się dalej.


  • 2

#113 Wezyr Napisany 14 czerwiec 2018 - 12:39

Wezyr

    zwykły chłopak z Podlasia

  • Forumowicze
  • 9015 Postów:

O co się pieklisz? Już zaczynam słyszeć trzaski.


  • 0

#114 Kazuo Napisany 14 czerwiec 2018 - 16:13

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 11728 Postów:

Dobrze, że nie ma customizacji bohatera. Ten element zawsze wydawał mi się bezsensowny w Soulsach, gdzie i tak:

- po śmierci sterowało się "zombiakiem"

- nawet w ludzkiej wersji pancerz wszystko zakrywał

Większy sens będzie to miało w Nioh, bo tam cały czas gra się człowiekiem i jeżeli pamięć mnie nie myli to w jedynce w opcjach można było ustawić, że nakrycie głowy było niewidoczne podczas gry i cut-scenek. 

 

Fabularnie widzę, że dalej mają wyjebane i nie chce im się robić normalnych filmików z normalną fabułą, no ale to najmniejszy problem, grunt, żeby gameplay trzymał poziom. 

 

 

- gra jest bardzo trudna

- Tenchu było podwaliną inspiracji dla Sekiro

 

 

Nie widzę tam absolutnie nic z Tenchu, ale fajnie że gierka będzie trudna. 


  • 0

#115 Shinigami Napisany 14 czerwiec 2018 - 16:45

Shinigami

    Rążel

  • Forumowicze
  • 35078 Postów:
Chcieli zrobić coś o Japonii -> mają Tenchu w zapasie -> nie chcieli robić Tenchu, bo nie są twórcami tej serii -> podebrali kilka patentów, jak ninja, skradanie, hak, wchodzenie na dachy

Trochę podobieństwo jest
  • 0

#116 Kazuo Napisany 14 czerwiec 2018 - 16:51

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 11728 Postów:

Zobaczymy jak wyjdzie w praniu, bo po trailerze to o wiele bardziej przypomina Nioh / Onimushę. 


  • 0

#117 Nyjacz Napisany 14 czerwiec 2018 - 16:54

Nyjacz

    Nyjacz

  • Forumowicze
  • 8641 Postów:

Ale Raikoh musi być połamany, pewnie na znak protestu gierki nie kupi, OLO. Właściwie jest jedna rzecz, którą jestem zawiedziony. Miejscówki na trailerze nie są klimatyczne ani nie mają piętna geniuszu jak w BB/DS3. I TAK, oceniam trailer, WIEM że w grze może być lepiej :lol2:


  • 0

#118 Juras Napisany 14 czerwiec 2018 - 16:57

Juras

    Bonifacy i Filemon

  • Forumowicze
  • 2549 Postów:

Dobrze, że nie ma customizacji bohatera. Ten element zawsze wydawał mi się bezsensowny w Soulsach, gdzie i tak:

- po śmierci sterowało się "zombiakiem"

- nawet w ludzkiej wersji pancerz wszystko zakrywał

Większy sens będzie to miało w Nioh, bo tam cały czas gra się człowiekiem i jeżeli pamięć mnie nie myli to w jedynce w opcjach można było ustawić, że nakrycie głowy było niewidoczne podczas gry i cut-scenek. 

 

Fabularnie widzę, że dalej mają wyjebane i nie chce im się robić normalnych filmików z normalną fabułą, no ale to najmniejszy problem, grunt, żeby gameplay trzymał poziom. 

 

 

- gra jest bardzo trudna

- Tenchu było podwaliną inspiracji dla Sekiro

 

 

Nie widzę tam absolutnie nic z Tenchu, ale fajnie że gierka będzie trudna. 

Sorry, ale pisanie że brak czegoś jest dobrem to...

No i wydawca, ale będę brechtał jak multiplayer i kustomizacja się okażą częścią jakiegoś season passa.

 

Ja mam wrażenie, że niektórzy oczekują,żeby ta gierka się stała kolejnym durnym slaszerkiem, gdzie nie trzeba myśleć, tylko mieć zwinne paluszki.


Ten post był edytowany przez Juras dnia: 14 czerwiec 2018 - 17:03

  • 0

#119 Iras Napisany 14 czerwiec 2018 - 17:03

Iras

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2150 Postów:

Dobra, ale czemu to jest takie szpetne? Przy Bloodborne brzydkie jak noc, a przy Ghost of Tsushima wygląda jak gra sprzed 1,5 generacji.


  • 0

#120 Chewie Napisany 14 czerwiec 2018 - 17:03

Chewie

    🌟🌟🌟🌟🌟

  • Forumowicze
  • 11436 Postów:

Czyli uwalone soulsy, bravo. Do tego predefiniowana postać tego inwalidy wygląda gorzej niż te z edytora trzy/czteroletniego BB.

mowisz?

 

CfzBv2aWQAEIhGP.jpg


  • 2



Inne z tagami: