Skocz do zawartości

Zdjęcie

Sekiro: Shadows Die Twice

GOTY2019 From Software Activision PS4 XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1800 odpowiedzi na ten temat

#121 nole Napisany 14 czerwca 2018 - 17:09

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 723 Postów:

Dobra, ale czemu to jest takie szpetne? Przy Bloodborne brzydkie jak noc, a przy Ghost of Tsushima wygląda jak gra sprzed 1,5 generacji.

 

Kula u nogi tej generacji w postaci pierwszego modelu XO zrobi swoje :tak:.
 


Ten post był edytowany przez nole dnia: 14 czerwca 2018 - 17:11

  • 0

#122 Wezyr Napisany 14 czerwca 2018 - 17:13

Wezyr

    nihil novi sub sole

  • Forumowicze
  • 10 391 Postów:

Jak się fanbojka pociesza. :hihi: BB piękne w chuj. Zwłaszcza technicznie z tymi obrzydliwymi odbiciami światła od wszystkiego i frameratem 25-30. :clown:


Ten post był edytowany przez Wezyr dnia: 14 czerwca 2018 - 17:16

  • 3

#123 Kazuo Napisany 14 czerwca 2018 - 17:17

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Sorry, ale pisanie że brak czegoś jest dobrem to...

 

 

 

Oczywiście, że brak pewnych elementów może być czymś dobrym. Zwłaszcza jeżeli te elementy są władowane do gry na siłę, nie mają żadnego sensu, albo wręcz swoją obecnością psują ogólny odbiór gry. Przykład: multiplayer w Tomb Raiderze, QTE w Residencie, zniszczalne bronie w nowej Zeldzie. Nie zawsze to co twórcy ładują do gry musi być tej grze potrzebne i fajnie, że z czasem decydują się porzucić zbędny balast. 

 

 

 

Ja mam wrażenie, że niektórzy oczekują,żeby ta gierka się stała kolejnym durnym slaszerkiem, gdzie nie trzeba myśleć, tylko mieć zwinne paluszki.

 

Nie wiem do kogo pijesz, ale mam nadzieję, że nie do mnie. Od początku nastawiałem się bardziej na skradankę niż na slashera. 


  • 0

#124 Juras Napisany 14 czerwca 2018 - 17:58

Juras

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 800 Postów:

 

Sorry, ale pisanie że brak czegoś jest dobrem to...

 

 

 

Oczywiście, że brak pewnych elementów może być czymś dobrym. Zwłaszcza jeżeli te elementy są władowane do gry na siłę, nie mają żadnego sensu, albo wręcz swoją obecnością psują ogólny odbiór gry. Przykład: multiplayer w Tomb Raiderze, QTE w Residencie, zniszczalne bronie w nowej Zeldzie. Nie zawsze to co twórcy ładują do gry musi być tej grze potrzebne i fajnie, że z czasem decydują się porzucić zbędny balast. 

 

 

 

Ja mam wrażenie, że niektórzy oczekują,żeby ta gierka się stała kolejnym durnym slaszerkiem, gdzie nie trzeba myśleć, tylko mieć zwinne paluszki.

 

Nie wiem do kogo pijesz, ale mam nadzieję, że nie do mnie. Od początku nastawiałem się bardziej na skradankę niż na slashera. 

 

Może źle sprecyzowałem, brak czegoś fajnego. Już nie chodzi o samą sposobność edycji twarzy czy płci, ale bieganie całą grę w tej samej szmacie mnie zawsze drażniło w grach. Z tego co wyczytałem to tu nawet broni nie będzie szło zmienić, cały czas z ta samą kataną, tylko możliwości tej protezy mogą być zmieniane. I jeśli kustomizację uważasz za zbędną to ok, ale w czym ona przeszkadza? Nie chcesz zmieniać twarzy czy imienia, to klikasz "OK" i grasz przygotowanym modelem, ktoś inny lubi się pobawić suwaczkami, to ma wybór, który mu tu zabrali. Jeszcze bym to zrozumiał, gdyby bohater dostał kwestie dialogowe, cutsceny, ogółem nacisk na fabułę, bo wtedy łatwiej jak się ma jeden konkretny model. A tu co? Dalej to samo, zdawkowe cutscenki nakreślające opowieść, bohater niemowa i narrator npc. Zabrali coś nie oferując nic w zamian. Przynajmniej tak to na teraz wygląda.

 

Do nikogo konkretnego nie piję, takie mam ogólne wrażenie.
 


  • 1

#125 Sylvan Wielki Napisany 14 czerwca 2018 - 18:55

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 611 Postów:

Gra wygląda bardzo dobrze i raczej o jej poziom nie ma się co martwić.
No, ale jak już zaczynają się porwania do Krwistych, to o czym tu dyskutować.

Natomiast co do on line, to Yasuhiro Kitao w wywiadzie dla GameSpot wyraźnie zaznaczył:
 

Ten tytuł od początku do końca został zaprojektowany jako doświadczenie jednoosobowe. Właśnie dlatego, zamiast dawać graczowi wybór pomiędzy różnymi klasami postaci na początku, ogranicza wybór do jednej: ninja. Dzięki temu zespół był w stanie skupić się na esencji całej mechaniki i uczynić ją tak głęboką, jak to tylko możliwe. W grze nie ma żadnych elementów online

 


Ten post był edytowany przez Sylvan Wielki dnia: 15 czerwca 2018 - 18:34

  • 0

#126 Woroq Napisany 14 czerwca 2018 - 19:07

Woroq

    The Ukulele Man

  • Reformatorzy
  • 5 667 Postów:
Nyjacz, założymy się, ze będzie stamina?
  • 0

#127 Nyjacz Napisany 14 czerwca 2018 - 19:13

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 970 Postów:

A czy ja mówię, że nie będzie? Mówię, że nie jest potwierdzona. A w całych tych nie-soulsowych informacjach śmiało można założyć, że rzucą kolejną.

 

EDIT:

 

 

Walka jest szybka i niesamowicie wymagająca, choć mylne sygnały może w pierwszej chwili wysyłać nam brak paska staminy. Gra radzi sobie bardzo dobrze bez niego, wprowadzając system kar oraz nagród za dobre blokowanie, a także idealne wymierzanie ataków.
This dueling style revolves around a mechanic similar to the Stamina meter seen in Dark Souls games and Bloodborne called “posture.” In a fight, you’re always trying to wear down each enemy’s posture meter so that you can execute an extremely powerful “Shinobi deathblow” to take them down.

 


Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 14 czerwca 2018 - 19:15

  • 0

#128 Juras Napisany 14 czerwca 2018 - 19:16

Juras

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 800 Postów:

 

Czyli uwalone soulsy, bravo. Do tego predefiniowana postać tego inwalidy wygląda gorzej niż te z edytora trzy/czteroletniego BB.

mowisz?

 

CfzBv2aWQAEIhGP.jpg

 

 

Ja pisałem o normalnych postaciach, ale jeśli ktoś miał potrzebę odtworzenia w grze swojego pięknego i nadętego lica, to jak widać nic nie stało na przeszkodzie. I nie wiem jak zabranie takiej swobody, nie oferując w zamian nic, można uważać za coś dobrego.
 


  • 2

#129 Nyjacz Napisany 14 czerwca 2018 - 19:19

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 970 Postów:

Teoretycznie charyzmę, bo w większości gier ciekawy bohater ma głos, charakter itd. Natomiast we FROM gramy skinem, więc to zależy od tego, na ile użyją postaci wokalnie i w cut-scenkach.


  • 0

#130 Nyjacz Napisany 14 czerwca 2018 - 19:25

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 970 Postów:

  • Stamina replaced with "posture system", which sounds vaguely reminiscent of poise. Blocking removes your posture, a perfect block removes your enemy's posture, and an enemy with no posture can be insta-killed.

  • Right-hand weapon will be "constant" (maybe), presumably the katana shown in the trailer, BUT

  • Right-hand weapon (the katana) will also have tons of combo effects with the wide array of left-hand weapons, like scattering sparks and then swinging your sword to light it on fire.

  • Standard light stealth gameplay included: hiding in grass and against walls, insta-kill from concealment (or maybe just from above).

  • Story mostly in Fromsoft style (meaning, I assume, it'll be very indirect and environment-based, as in Souls).

  • Same composer as other titles. (e: u/tower_knight writes: "so probably Tsukasa Saitoh + Yuka Kitamura considering they are the ones most recently active.")

  • No stats, but there is progression with abilities and upgrades.

  • Grappling enabled on specific marked spots, that change color when you're in the right position.

  • Flashing kanji shown in trailer indicate special attack, and players need to work out the correct counter based on the animation - parries for stab attacks, jumps for slashes, etc. This sounds super fucking cool.

Wiesz co, Woroq, jednak się zakładamy.


Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 14 czerwca 2018 - 19:26

  • 4

#131 Kazuo Napisany 14 czerwca 2018 - 19:47

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Tylko czekać aż teraz inni zaczną kopiować ten motyw :olo:


  • 0

#132 Juras Napisany 14 czerwca 2018 - 19:50

Juras

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 800 Postów:

Teoretycznie charyzmę, bo w większości gier ciekawy bohater ma głos, charakter itd. Natomiast we FROM gramy skinem, więc to zależy od tego, na ile użyją postaci wokalnie i w cut-scenkach.

W Demonach był Pogromca Demonów (Slayer of Demon's), w Soulsach kolejno Nieumarły Wybraniec (Choosen Undead), Niosący Klątwę (Bearer of the Curse) i  Żagiew Żaru (Ashen One). Bloodborne to Myśliwy (The Hunter), ćpun krwi. Dodatkowo charakteru nadawało im wybranie klasy i kustomizacja (wedle uznania). Tak samo charyzmatyczne postacie, a może nawet bardziej w niektórych przypadkach, jak odgórnie narzucony Ninja Inwalida z Protezą.


Ten post był edytowany przez Juras dnia: 14 czerwca 2018 - 19:51

  • 1

#133 Woroq Napisany 14 czerwca 2018 - 19:51

Woroq

    The Ukulele Man

  • Reformatorzy
  • 5 667 Postów:
Nyu, ale wydłubałeś informacje :cooo: Czekam to tak samo jak na Cyberpunka 2077!
Hype

Ten post był edytowany przez Woroq dnia: 14 czerwca 2018 - 19:52

  • 0

#134 Nyjacz Napisany 14 czerwca 2018 - 20:16

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 970 Postów:
Za niedlugo bedzie termin sekiro-like i wysyp nasladowcow, jesli system okaze sie swietny.

O ile, oczywiscie, to chec stworzenia czegos nowego, a nie casualizacji i downgrade'owania mechanik. Bo wiecie, wydawca to Acti, a juz bylo info o tym, ze gierka bedzie miala przejdzyste tutki.
  • 0

#135 Kazuo Napisany 14 czerwca 2018 - 21:02

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Na papierze nie brzmi to zbyt dobrze, mnie póki co gameplay specjalnie nie przekonuje. Trzeba czekać aż pokażą więcej materiałów. Dawać ten stealth!


  • 0

#136 Sylvan Wielki Napisany 15 czerwca 2018 - 12:35

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 611 Postów:

Nyu, ale wydłubałeś informacje :cooo: Czekam to tak samo jak na Cyberpunka 2077!
Hype

 

Ja również. Zdecydowanie jedna z najciekawszych gier targów, no i ogromna niespodzianka przy tym.
Mam nadzieję, że wersja konsolowa otrzyma opcję 60 k/s. Nioh, NieR ją miały, więc i tutaj problemu nie powinno być.


  • 1

#137 Woroq Napisany 15 czerwca 2018 - 12:44

Woroq

    The Ukulele Man

  • Reformatorzy
  • 5 667 Postów:


Nyu, ale wydłubałeś informacje :cooo: Czekam to tak samo jak na Cyberpunka 2077!
Hype


Ja również. Zdecydowanie jedna z najciekawszych gier targów, no i ogromna niespodzianka przy tym.
Mam nadzieję, że wersja konsolowa otrzyma opcję 60 k/s. Nioh, NieR ją miały, więc i tutaj problemu nie powinno być.
I Dark Souls 3 na Pro, to też „prawie” 60 fps :cf:
  • 0

#138 Sylvan Wielki Napisany 15 czerwca 2018 - 13:06

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 611 Postów:

Powiem ci, że włączyłem DkS III raz jeszcze po zakupie Pro i sytuacja zbliżona właśnie do Nier/Nioh. Czyli raczej do 60 klatek, aniżeli 60 k/s. Niemniej i tak to 44-60 k/s sprawdza się znacznie lepiej niż ledwo zipiące trzydzieści w podstawowej wersji Dark Souls III tudzież Bloodborne.

Ale też Seriko wyjdzie kilka lat po nich, wiec sądzę, że From Software dostarczy odpowiednią płynność animacji, szczególnie, że mają do dyspozycji mocniejsze sprzęty.

nCZPLzO.gif

F0z4lpg.gif

Mam nadzieję, że będzie to jedna z najlepszych gier 2019r :spoko:


  • 1

#139 Woroq Napisany 15 czerwca 2018 - 13:26

Woroq

    The Ukulele Man

  • Reformatorzy
  • 5 667 Postów:

Powiem ci, że włączyłem DkS III raz jeszcze po zakupie Pro i sytuacja zbliżona właśnie do Nier/Nioh. Czyli raczej do 60 klatek, aniżeli 60 k/s. Niemniej i tak to 44-60 k/s sprawdza się znacznie lepiej niż ledwo zipiące trzydzieści w podstawowej wersji Dark Souls III tudzież Bloodborne.

Ale też Seriko wyjdzie kilka lat po nich, wiec sądzę, że From Software dostarczy odpowiednią płynność animacji, szczególnie, że mają do dyspozycji mocniejsze sprzęty.

nCZPLzO.gif

F0z4lpg.gif

Mam nadzieję, że będzie to jedna z najlepszych gier 2019r :spoko:

Kuźwa, permanentny :boner:
  • 1

#140 BeSOS Napisany 15 czerwca 2018 - 14:22

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Mam nadzieję że gra przywróci złote lata slasherów kiedy nie trzeba było bawić się w jakieś farmienie dusz i tak dalej patrz Ninja Gaiden - liczył się tylko skill i satysfakcja była taka sama jeśli nie wieksza.

Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 15 czerwca 2018 - 14:23

  • 2

#141 Sylvan Wielki Napisany 15 czerwca 2018 - 14:35

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 611 Postów:

Wszystko na to wskazuje, skoro porzucili elementy RPG (rozwój postaci), a także mamy dysponować rzekomo tylko jedną bronią (katana) plus to co zaoferuje ta specyficzna ręka (ją podobno będzie można modyfikować).

Uwielbiam serie Dusz i pochodne, ale brawo, że twórcy chcą graczom zaoferować świeże podejście do tematu, a nie następny szkielet rozrywki w deseń: zbieraj coś tam, co rozwija twoją postać, a jak zginiesz, to tracisz punkty doświadczenia + plus rozwój gracza przy palenisku/kapliczce.


  • 0

#142 ACZ Napisany 17 czerwca 2018 - 17:57

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 070 Postów:

Z zapowiedzi dużych gier, które pokazały na zwiastunie jakiś gameplay na E3 to jest to dla mnie najlepsza gra targów.


  • 1

#143 Nyjacz Napisany 19 czerwca 2018 - 16:22

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 970 Postów:

- Potwierdzone checkpointy, ale nie wiadomo, czy podobne do ognisk

- Soulsowi gracze nastawieni na podobną walkę zostaną ZNISZCZENI, podobnie jak ludzie chcący używać tarcz w BB

- Linką można zdejmować snajperów

- Będzie dużo momentów, kiedy będzie można przyciągnąć się do wroga linką

- Ten czerwony boss poisonuje swoją broń

- Tę protezę można zmienić na więcej rodzajów broni niż siekierę

- Pokonywanie wrogów daje jakieś bonusy, więc na pewno będzie więcej metod progresji niż znalezienie czegoś

- Jest jakiś WIELKI powód by nie ginąć w grze

- Nie otwarty świat, a dupny połączony rodem z DS1 i nieopcjonalnymi bossami, by przejść dalej

- Filozofia twórców: "pozwólmy im eksplorować świat"

- Wiele sekretnych sytuacji/miejsc, gdzie będzie można znaleźć coś przerażającego

- Przejście na grę stricte single i bez klas pozwala im na stworzenie starć niezaprojektowanych wobec możliwości ukończenia ich na milion sposobów milionem buildów

 

Kolejne, bardzo ważne: kiedyś FROM zapowiedziało zrobienie 3 major titles, z czego jednym miało być DARK FANTASY ARPG. Sekiro nie jest tym tytułem, także ortodoksyjni fani souls-like pewnie jeszcze dostaną coś osom. I nieortodoksyjni, jak ja, też :olo:

 

- Można parować podczas skoków

- Możliwość na wskrzeszanie się jest limitowana

- Będziecie musieli być naprawdę dobrzy w parowaniu

- Typy przeciwników, które będą wymagały sparowania, żeby w ogóle móc go zaatakować

- Szurikeny

- Przycisk na kopa

- Będzie jakiś rodzaj apteczki

- Zdecydowanie więcej kombosów niż w poprzedniczkach


Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 19 czerwca 2018 - 16:29

  • 0

#144 Kazuo Napisany 19 czerwca 2018 - 16:46

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

 - Nie otwarty świat, a dupny połączony rodem z DS1 i nieopcjonalnymi bossami, by przejść dalej
 

 - Filozofia twórców: "pozwólmy im eksplorować świat"
 

 

Ke? Jedno z drugim troszkę mi się kłóci.

 

 

 - Jest jakiś WIELKI powód by nie ginąć w grze
 

Może taki:

 

 

- Możliwość na wskrzeszanie się jest limitowana

 

 
 

  • 0

#145 Nyjacz Napisany 19 czerwca 2018 - 16:54

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 970 Postów:
Ke? Jedno z drugim troszkę mi się kłóci.

Zapewne chodzi im o to poczucie zagubienia, możliwości zmierzania w różnych kierunkach, nienarzucania ścieżki narracją.

 

 

 

Może taki:

To jest jedna rzecz, ale oni mówią o jakiejś karze po śmierci od checkpointa zapewne. Tak jak w DkS2 skracanie paska życia.

 

EDIT:
Właśnie przypomniało mi się, że w leakach mówili o jakimś systemie, który sprawia, że przeciwnicy stają się silniejsi. Może to o to chodzi.


Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 19 czerwca 2018 - 16:57

  • 0

#146 burnstein Napisany 19 czerwca 2018 - 16:54

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 073 Postów:
(...)

- Będziecie musieli być naprawdę dobrzy w parowaniu

(...)

 

A to odpuszczam.


  • 0

#147 Kazuo Napisany 19 czerwca 2018 - 18:05

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

 

EDIT:
Właśnie przypomniało mi się, że w leakach mówili o jakimś systemie, który sprawia, że przeciwnicy stają się silniejsi. Może to o to chodzi.

 

 

Nieźle. W niektórych grach jak się męczysz to twórcy oferują jakiś handicap, a tutaj dowalą ci jeszcze mocniej za karę, że lamisz. Super :gusta: 


  • 0

#148 Nyjacz Napisany 19 czerwca 2018 - 18:11

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 970 Postów:

No byłoby super, ale gdyby to się zaczynało od na przykład 5 śmierci i potem co 5 kolejna kara. Bo wiesz, gdybym tak miał dostawać kary za przegrywanie z Watchdogiem z kielichów, to pewnie do dziś nie miałbym platyny.

 

Życzyłbym sobie jeszcze checkpointa przy bossie. No bo po co to drałowanie? Trudne to nie jest, by przebiec minutę wśród mobków nie otrzymując hita, ale jednak jest to... długi loading.


  • 0

#149 Nyjacz Napisany 27 czerwca 2018 - 14:55

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 970 Postów:

Potwierdzony cykl dobowy. W nocy mocniejsi przeciwnicy będą pojawiać się częściej.

 

http://fandom.wikia....e-twice-details

 

A, oka, to jest z tego leaka, więc nie takie potwierdzone.


Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 27 czerwca 2018 - 14:56

  • 0

#150 xell Napisany 27 czerwca 2018 - 15:07

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 228 Postów:
Dying Light Japan
  • 0



Inne z tagami: