- Potwierdzone checkpointy, ale nie wiadomo, czy podobne do ognisk
- Soulsowi gracze nastawieni na podobną walkę zostaną ZNISZCZENI, podobnie jak ludzie chcący używać tarcz w BB
- Linką można zdejmować snajperów
- Będzie dużo momentów, kiedy będzie można przyciągnąć się do wroga linką
- Ten czerwony boss poisonuje swoją broń
- Tę protezę można zmienić na więcej rodzajów broni niż siekierę
- Pokonywanie wrogów daje jakieś bonusy, więc na pewno będzie więcej metod progresji niż znalezienie czegoś
- Jest jakiś WIELKI powód by nie ginąć w grze
- Nie otwarty świat, a dupny połączony rodem z DS1 i nieopcjonalnymi bossami, by przejść dalej
- Filozofia twórców: "pozwólmy im eksplorować świat"
- Wiele sekretnych sytuacji/miejsc, gdzie będzie można znaleźć coś przerażającego
- Przejście na grę stricte single i bez klas pozwala im na stworzenie starć niezaprojektowanych wobec możliwości ukończenia ich na milion sposobów milionem buildów
Kolejne, bardzo ważne: kiedyś FROM zapowiedziało zrobienie 3 major titles, z czego jednym miało być DARK FANTASY ARPG. Sekiro nie jest tym tytułem, także ortodoksyjni fani souls-like pewnie jeszcze dostaną coś osom. I nieortodoksyjni, jak ja, też
- Można parować podczas skoków
- Możliwość na wskrzeszanie się jest limitowana
- Będziecie musieli być naprawdę dobrzy w parowaniu
- Typy przeciwników, które będą wymagały sparowania, żeby w ogóle móc go zaatakować
- Szurikeny
- Przycisk na kopa
- Będzie jakiś rodzaj apteczki
- Zdecydowanie więcej kombosów niż w poprzedniczkach
Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 19 czerwca 2018 - 16:29