Skocz do zawartości

Zdjęcie

Sekiro: Shadows Die Twice

From Software Activision PS4 XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
250 odpowiedzi na ten temat

#151 nole Napisany 02 lipiec 2018 - 17:28

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 4571 Postów:

"Krul soulsowego LORE" bierze na tapetę fabułe Sekiro:

 


  • 0

#152 ACZ Napisany 23 lipiec 2018 - 23:13

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32286 Postów:
NEOsite.pl:

Autorzy Sekiro: Shadows Die Twice podkreślili, że ich gra tylko częściowo będzie nawiązywać do japońskiego okresu Sengoku. W grze pojawi się masa nadprzyrodzonych elementów, jednak nie będą to tylko i wyłącznie humanoidalne istoty. Designerzy From Software mają wolną rękę i ponownie zamierzają popuścić wodze fantazji, pamiętając jednak o spójności uniwersum.
W grze spotkamy istoty mityczne, groteskowe, fantastyczne. CEO Hidetaka Miyazaki nie chce jednak, aby nowe stworzenia prezentowały taki poziom "dziwności" jak chociażby bossowie z Bloodborne. Powinien zostać zachowany odpowiedni balans, który sprawi, że przeciwnicy będą zaskakujący, jednak w granicach zdrowego rozsądku.


  • 0

#153 nole Napisany 24 lipiec 2018 - 08:14

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 4571 Postów:

Już 18-19 sierpnia obdędzie się azjatyckie PSExpirience, a na nim pierwszy grywalny pokaz gry!

 

Developer FromSoftware has officially confirmed the presence of its upcoming action-RPG, Sekiro: Shadows Die Twice. More specifically, the Dark Souls developer has announced that Sekiro: Shadows Die Twice will get a gameplay reveal at this year’s PSX SEA.

  • 0

#154 Nyjacz Napisany 24 lipiec 2018 - 08:25

Nyjacz

    gram w gierki

  • Forumowicze
  • 8481 Postów:

Bardzo fajnie, będzie można zobaczyć z czym to się dokładnie je. Ale następne materiały chyba odpuszczam  - w całą serię soulsborne bawiłem się świetnie również dlatego, że nie oglądałem wcześniej nic z tych gierek. A potem odpaliłem (nawiasem mówiąc świetny) Launch Trailer DkSIII, a tam... dosłownie cała gra.


  • 0

#155 ACZ Napisany 17 sierpień 2018 - 21:44

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32286 Postów:

Jak ktoś się wybiera na Gamescom to będzie mógł zagrać w gierkę, ale pewnie będą spore kolejki. ;]


Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 17 sierpień 2018 - 21:44

  • 0

#156 DaddyMadCaddy Napisany 18 sierpień 2018 - 10:33

DaddyMadCaddy

    lord of the board

  • Moderatorzy
  • 28867 Postów:

Wspominki nt. poziomu tekstów w PSX Extreme przeniosłem:

 

http://nikogoforum.p...s-pe/?p=1921979


  • 0

#157 Nyjacz Napisany 20 sierpień 2018 - 09:13

Nyjacz

    gram w gierki

  • Forumowicze
  • 8481 Postów:


  • The video began with Sekiro standing on tree branch then he jumps and uses the grappling hook to reach the rooftop from afar.

  • He spots the enemy on the ground and uses a special attack to assassinate it. (same attack from twitter 5 secs preview)

  • When he's in the small building, there's old creepy woman walk slowly toward him, he hides near the door then uses assassination move, She’s dead in one-shot.

  • Then we saw he switches between his trick arms, seem like you can equip more than 2 at once.

  • He uses the ax to break enemy with a wooden shield, it’s the heavy vertical chop (same attack from E3 trailer) but then we saw he swings the ax horizontally 3 times before chop. So trick arms aren’t just one special attack, they have their own movesets.

  • At the courtyard, there are plenty of enemies. Among them is one giant, who seem to be captured? (his head and hands are locked in wooden pillory) Suddenly, one small enemy on the wall spots Sekiro and rings the bell to warns others. Sekiro kills it off by throwing shuriken (or kunai, I'm not sure), but it's too late, other enemies rush at him.

  • The clashing sword is really the main theme here, You has to parry opponents attacks back to back. The flow is much faster than Souls.

  • Player struggles to keep Sekiro alive then the giant breaks free and join the fight. It hits hard, only two heavy attacks and Sekiro is dead. Big red kanji appears on the screen.

  • Enemies are walking away, the player uses resurrection and sneaks behind enemies

  • Sekiro stabs foot soldiers in the neck, they die instantly but the giant endures the attack. Sekiro uses something that emits red/purple cloud, the giant can’t see for the moment. Sekiro attacks again and the giant’s on fire, same as Sekiro’s sword. He finishes the fight with brutal execution kill.

  • There's a lot of blood during the fight but it’s brighter than Bloodborne’s blood effect.

  • He can parry mid-air.

  • I assume small orange kanji when the enemy uses special attack means that attack can’t be parry by the sword, he can use the trick arm to counter it though. (The animation is pretty cool, locking enemy weapon with the arm then counter it.)

  • In the next area, a big wooden bridge is broken so he jumps to a faraway tree branch and drops to the lower floor.

  • It’s a big leap which would hurt you badly in previous souls games, but seem like Sekiro take no damage at all.

  • In the snowy valley, the enormous albino snake appears. We saw only the head but we can tell it’s so huge. Sekiro hides in the bush, waiting for it to turns away.

  • There’s red aura around the screen when the snake is suspicious.

  • When the snake looks somewhere else...Sekiro rushes to the cave nearby, but It notices. It hisses and attacks immediately (this is quite a jump scare, a lady near me jumped so hard), but the cave is too small, the snake can’t get in so it retreats.

  • There’s a secret door on the cave wall. It has a white human sign on it (looks like it was written with chalk), he pushes it then it leads him to the new route.

  • Sekiro walks toward to red bridge then Corrupted monk jumps down and boss fight begins.

  • The scenery is beautiful with maple trees, those leaves on the floor float and move along your movement.

  • There’s a fog door at the entrance when the boss appears.

  • After relentless parrying, the boss kneels and Sekiro executes riposte. The music changes when the boss begins phase 2, the surrounding is getting blurry, all color disappears you can see only in black and white. The monk warp here and there, strikes Sekiro from the blurry cloud, then he dies and the demo ends.

Small tidbits

  • You restore health by drinking from a calabash, a green kanji appears when you drink.

  • I can see why they don’t release this footage for the public. There are screen tearing and frame rate dipping all over the place. It doesn’t look polished at all. I’m quite certain that this is an old E3 build. I think it's lower than 30 dps with drops lol. It didnt run smoothly at all.

 


  • 0

#158 Woroq Napisany 20 sierpień 2018 - 10:34

Woroq

    Al Pączino

  • Reformatorzy
  • 3212 Postów:
Ja tam łykam i w 10 fps :)
  • 0

#159 Kazuo Napisany 20 sierpień 2018 - 15:11

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 11514 Postów:

Dla mnie grafika może wyglądać jak mój wczorajszy obiad (po przetrawieniu), ale framerate musi być tip-top. 


  • 0

#160 Jedyn Napisany 20 sierpień 2018 - 15:31

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 22696 Postów:
To From, nie mają super koderów ...
  • 0

#161 Nyjacz Napisany 20 sierpień 2018 - 18:06

Nyjacz

    gram w gierki

  • Forumowicze
  • 8481 Postów:

sekiro-gamescom-3-1534782722161.jpg

sekiro-gamescom-1-1534782722155.jpg

sekiro-gamescom-2-1534782722159.jpg

39536037_1081966158632842_32043411223357

 

22 marca, moje ziomeczki.


Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 20 sierpień 2018 - 18:33

  • 0

#162 Nyjacz Napisany 20 sierpień 2018 - 19:17

Nyjacz

    gram w gierki

  • Forumowicze
  • 8481 Postów:

Kilkadziesiąt sekund gejplejka:

https://www.gamespot...-/1100-6461261/


  • 0

#163 ACZ Napisany 20 sierpień 2018 - 20:22

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32286 Postów:

Sekiro-Shadows-Die-Twice_2018_08-20-18_0


  • 0

#164 Woroq Napisany 20 sierpień 2018 - 21:40

Woroq

    Al Pączino

  • Reformatorzy
  • 3212 Postów:

Dla mnie grafika może wyglądać jak mój wczorajszy obiad (po przetrawieniu), ale framerate musi być tip-top.

No tak, bo From Software słynie ze stabilnego frameratu w swoich grach ;)
  • 0

#165 Kazuo Napisany 20 sierpień 2018 - 21:57

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 11514 Postów:

Coś tam brynczęli, że gra ma być trudniejsza niż wszystkie ich poprzednie gry, więc lepiej niech się postarają. 

 

 

Ogólnie pierwszy kwartał 2019 dla fanów japońszczyzny to będzie niebo. RE2, Kingdom Hearts 3, Sekiro, możliwe że DMC5 i Code Vein. Żegnaj życie towarzyskie, żegnaj spanie, żegnajcie wszystkie plany i marzenia  :sadfrog:


  • 0

#166 tomasz Napisany 20 sierpień 2018 - 22:03

tomasz

  • Forumowicze
  • 4904 Postów:
No tak, bo From Software słynie ze stabilnego frameratu w swoich grach ;)

W zasadzie to tak. To frame pacing mają zyebany, dlatego nie najlepiej się te gry ogląda.


Ten post był edytowany przez tomasz dnia: 20 sierpień 2018 - 22:03

  • 0

#167 Woroq Napisany 21 sierpień 2018 - 16:48

Woroq

    Al Pączino

  • Reformatorzy
  • 3212 Postów:
:boner:
Gameplay z gamescom!

:boner:
  • 0

#168 Shinigami Napisany 22 sierpień 2018 - 10:09

Shinigami

    siurro

  • Forumowicze
  • 34957 Postów:

Soczyście to wygląda :burn: Niech jeszcze tylko zmienią kolor krwi na ciekawszy.


  • 0

#169 Woroq Napisany 22 sierpień 2018 - 10:21

Woroq

    Al Pączino

  • Reformatorzy
  • 3212 Postów:
Walka z Ogrem wyglada jak złoto :uff: Bałem się trochę wykorzystania liny z hakiem ale predefiniowane punkty gdzie można się zaczepić rozwiewają moje obawy.
Day one

Ten post był edytowany przez Woroq dnia: 22 sierpień 2018 - 10:22

  • 0

#170 Jedyn Napisany 22 sierpień 2018 - 10:31

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 22696 Postów:
D1.
  • 0

#171 Nyjacz Napisany 22 sierpień 2018 - 14:44

Nyjacz

    gram w gierki

  • Forumowicze
  • 8481 Postów:
Bardzo satysfakcjonujaco wyglada ta walka, ale nie jaram sie otoczeniem.
  • 0

#172 burnstein Napisany 22 sierpień 2018 - 15:07

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 42348 Postów:

Mam niejasne przeczucie, że nie będę w stanie przejść tej gry :olo:


  • 0

#173 Jedyn Napisany 22 sierpień 2018 - 15:45

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 22696 Postów:
Czemu?
Po zabiciu mobow jakieś krzyżyki wpadają, ktoś wie do czego to?
  • 0

#174 Schrodinger Napisany 22 sierpień 2018 - 15:46

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 57468 Postów:

wyglada jak nioh który spotkał gemplej z solsów i dynamikę z bb, nawet mi się podoba :tak: 


  • 0

#175 Kazuo Napisany 22 sierpień 2018 - 16:16

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 11514 Postów:

wyglada jak nioh który spotkał gemplej z solsów i dynamikę z bb, nawet mi się podoba :tak:

 

Czyli po prostu jak Nioh? 


  • 0

#176 Woroq Napisany 22 sierpień 2018 - 16:17

Woroq

    Al Pączino

  • Reformatorzy
  • 3212 Postów:
Podobają mi się elementy składanki i zabójstwa z ukrycia.

Chyba nie ma staminy :olo:
Ciekawe jak będą rozwiązane limity na wskrzeszanie, w tym demie po śmierci można było wybrać „Die” lub „Resurrect”.
  • 0

#177 Shinigami Napisany 22 sierpień 2018 - 16:30

Shinigami

    siurro

  • Forumowicze
  • 34957 Postów:
W wywiadzie powiedzieli, że w aktualnej wersji po śmierci trzeba zabić przynajmniej jednego przeciwnika, żeby móc się odrodzić kolejny raz.

Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 22 sierpień 2018 - 16:31

  • 0

#178 Nyjacz Napisany 22 sierpień 2018 - 16:47

Nyjacz

    gram w gierki

  • Forumowicze
  • 8481 Postów:
Brzmi latwo. Brak staminy potwierdzony od dawna. I nie, nie wyglada jak Nioh, bo walka zupelnie inna.
  • 0

#179 Shinigami Napisany 22 sierpień 2018 - 17:53

Shinigami

    siurro

  • Forumowicze
  • 34957 Postów:

  • 0

#180 nole Napisany 26 sierpień 2018 - 03:15

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 4571 Postów:

W grze będzie jakiś rodzaj mikropłatności.

 

http://www.pushsquar...-game_purchases

 

Tak jak piszo, poczekajmy z hejtem na szczegóły, ale kurcze no, trochę szkoda.


  • 0



Inne z tagami: