Skocz do zawartości

Zdjęcie

Sekiro: Shadows Die Twice

GOTY2019 From Software Activision PS4 XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1800 odpowiedzi na ten temat

#181 Chewie Napisany 26 sierpnia 2018 - 03:43

Chewie

    ????????????????????

  • Forumowicze
  • 11 651 Postów:
To co pokazali wygladalo slabo, no i gral jakis lamus co co chwile ginal

Za to graficznie widac poprawe, dark souls/bloodborne wygladalo jak gra na ps2 ewentualnie wczesne ps3
  • 0

#182 Nyjacz Napisany 26 sierpnia 2018 - 08:57

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 970 Postów:

Walka wygląda na soczystą, trochę pod kombinowanie i refleks, zapewne From znowu dostarczy emocje. Stealth kille są supcio, choć ten fragment jest zbyt łatwy, bo przeciwnicy stoją bardzo daleko od siebie. Epickie dźwięki towarzyszące zderzającym się ostrzom dodają mięska.

 

Jeśli chodzi o linkę, to jeśli chodzi o przemieszczanie się, to jest tylko bardziej efektowna drabina. Jeśli zaś chodzi o walkę, to na gameplayach wiele jej użycia nie widziałem, a to tam może błyszczeć.

 

Głównym problemem jest moim zdaniem design lokacji i przeciwników. Nie to, że Japonia, ale że mało przerażająca. From przyzwyczaiło nas do odczuwania lęku podczas przemierzania ich światów. Tutaj całość wygląda jak wyeksportowany poziom z dodatku do Nioha "Dragon of the North". Czekam na zobaczenie jakichś innych lokacji, ale twórcy coś tam kiedyś brzdękali, że około 50% gry ma się dziać we wioskach...


  • 0

#183 BeSOS Napisany 26 sierpnia 2018 - 09:00

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
I dobrze, inny klimat też się przyda, nie musi być strasznie żeby było trudniej.
  • 0

#184 Nyjacz Napisany 26 sierpnia 2018 - 09:06

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 970 Postów:

Ale ja tam w ogóle nie mówię o trudności. Po prostu szkoda, że to taki luźny dzienny klimacik.  Chciałbym zbity, mistyczny, tajemniczy, przerażający świat rodem z Soulsborne, tymczasem gra wygląda jak mod do Nioszka zmieniający system walki. 


  • 0

#185 BeSOS Napisany 26 sierpnia 2018 - 09:07

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Chodzi mi o to że często ciężki klimat potęguje uczucie zesczucia przez co podświadomie gra wydaje się trudniejsza, coś jak w BB czy DS właśnie. Ale jak dla mnie dobrze że nie idą znów w tym kierunku. Na pewno zresztą takie lokacje tam będą.
  • 0

#186 Nyjacz Napisany 26 sierpnia 2018 - 09:17

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 970 Postów:

No to odkładając temat lokacji strasznych, dlaczego chwalą się potencjalnie najgorszą lokacją? Wiesz, Demon's, DkSI+III i Bloodborne miały wiele odjechanych designersko miejscówek. Były zaprojektowane KREATYWNIE z pewnymi wyjątkami. Tutaj 0 klimatu. Spodziewałem się, że po pierwszej prezentacji krzyknę "no From dostarczyło tu, gdzie Team Ninja zawiodło", ale muszę czekać na następną  :pf:

 

Rzecz w tym, że spodziewałem się po Mijazakim twórczego podejścia do feudalnej Japonii, tym czasem to jest klisza.


Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 26 sierpnia 2018 - 09:18

  • 0

#187 BeSOS Napisany 26 sierpnia 2018 - 09:42

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
No ja o design się nie martwię, szczerze mówiąc to ostatnia rzecz jaka mnie martwi bo mam pełne zaufanie do twórców.

Nie spodziewałem się innej lokacji bo ta była na ich pierwszym trailerze (i w zasadzie tylko ona) więc zakładam że pokazali właśnie ja bo jest najbardziej dopracowana.
  • 0

#188 Kazuo Napisany 26 sierpnia 2018 - 09:48

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

No po tym co pokazali mam podobne odczucia co Nyjacz, hajp raczej umiarkowany. Walka wygląda spoko, bieganie po dachach i stealth kille też, ale całkiem wesoły kliamcik (jak na From Software) wydaje się nie na miejscu, a design miejscówki czy przeciwników to już nawet Nioh miał lepszy. Gierka pewnie zarządzi, jak każdy tytuł FS, tylko prezentacja póki co nie urywa dupska. 


  • 0

#189 burnstein Napisany 26 sierpnia 2018 - 10:14

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 072 Postów:

To tak jakbyście oczekiwali, że każda gra od Nintendo będzie kolorową platformówką. Niby ciągłe płacze na odtwórczość w branży, ale tak naprawdę to byście chcieli kolejny reskin soulsów :dunno:


  • 1

#190 Kazuo Napisany 26 sierpnia 2018 - 10:20

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Bloodborne nazwałbyś reskinem Soulsów? Tam też klimat był gęsty, ale jednocześnie kompletnie inny od poprzednich gier FS. Problem z Sekiro (przynajmniej oceniając wizualnie) jest taki, że gra prezentuje się mało charakterystycznie. 


  • 0

#191 Woroq Napisany 26 sierpnia 2018 - 10:43

Woroq

    The Ukulele Man

  • Reformatorzy
  • 5 667 Postów:
:hmmm:

JovialGiganticAddax-size_restricted.gif


HelplessBoringIrishdraughthorse-size_res
:uff:
Ja tam jestem kupiony. Stealh, mobilność, ograniczony loot, brutalność, D1 :-) Nioh mnie zmęczył przez konieczność ciągłych powrotów do tych samych lokacji, tutaj liczę na spójny świat jak w BB.

Ten post był edytowany przez Woroq dnia: 26 sierpnia 2018 - 10:45

  • 0

#192 Nyjacz Napisany 26 sierpnia 2018 - 10:53

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 970 Postów:

To tak jakbyście oczekiwali, że każda gra od Nintendo będzie kolorową platformówką. Niby ciągłe płacze na odtwórczość w branży, ale tak naprawdę to byście chcieli kolejny reskin soulsów :dunno:

Czy Ty czytałeś moje posty? :P 

 

Demon's, DkSI+III i Bloodborne miały wiele odjechanych designersko miejscówek. Były zaprojektowane KREATYWNIE z pewnymi wyjątkami.

 

Rzecz w tym, że spodziewałem się po Mijazakim twórczego podejścia do feudalnej Japonii, tym czasem to jest klisza.

 

No fajnie by było gdyby gierka miała przerażający świat, bo potęguje to doświadczenie z eksploracji, ale nie jest to konieczność - natomiast to, że ten poziom wygląda jak typowe japońskie wioski i budyneczki to lipa, bo From zawsze potrafiło robić coś oderwanego od rzeczywistości.


  • 0

#193 burnstein Napisany 26 sierpnia 2018 - 11:48

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 072 Postów:

Fachowa analiza po zobaczeniu kawałka pierwszej planszy :lol:


  • 3

#194 Woroq Napisany 26 sierpnia 2018 - 11:50

Woroq

    The Ukulele Man

  • Reformatorzy
  • 5 667 Postów:
„Klisza” :fp:
  • 0

#195 Nyjacz Napisany 26 sierpnia 2018 - 11:50

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 970 Postów:

Nie analizuję całej gry, ale prezentację, nie oceniam gry, ale prezentację. To w czym problem?  :pf:


  • 0

#196 Nyjacz Napisany 26 sierpnia 2018 - 12:03

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 970 Postów:


„Klisza” :fp:

sekiro1-100769353-large.jpg

 

maxresdefault.jpg

 

320180823100729.jpg

 

maxresdefault.jpg

 

sekiroe3_05.jpg

 

1123379548.jpg

 

SEKIRO pokazało to:

bb99042b771f03aed5254b7814f89c7f.jpg

 

Zamiast pokazać to:

bloodborne_2015040400y2rts.jpg

 

Nie, nie robię dramy, nie oceniam całej gry, tylko jestem zawiedziony otoczeniem z pierwszej ukazanej nam lokacji, przez co tak, boję się o resztę miejscówek  :P


Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 26 sierpnia 2018 - 12:04

  • 0

#197 burnstein Napisany 26 sierpnia 2018 - 12:21

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 072 Postów:

No a jak ma wyglądać średniowieczna Japonia :pf: Blooborne wygląda jak klisza wiktoriańskiej Anglii, wydaje ci się oryginalna bo mało kto ją w gierkach pokazywał. Jak dorzucą ktulu do Sekiro będziesz zadowolony? Albo clownów? To by dopiero było oryginalne, hej ho.


  • 1

#198 Nyjacz Napisany 26 sierpnia 2018 - 12:32

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 970 Postów:

Sam sobie odpowiedziałeś. BB było połączeniem Cthulhu i angielskiej epoki wiktoriańskiej, lokacje miewało momentami bardzo nierealistyczne i abstrakcyjne. Takie Dark Soulsy 3 miały coś z Beksińskiego, moim zdaniem cały świat wyglądał daleko od kliszy fantasy. Na pewno te gry wyglądały bardziej kreatywnie od... nie, nie Sekiro, ale tego konkretnego fragmentu Sekiro, który zdecydowali się pokazać. Jeśli jednak chcesz to tłumaczyć "a jak ma wyglądać średniowieczna Japonia?", to moim zdaniem to jest regres pomysłowy autorów.

 

Tak, oczekiwałem jakiegoś twistu w tej "średniowiecznej Japonii", bo kto jak nie From miałby pokazać jak się projektuje takie miejscówki w bardziej odjechany sposób. Przecież na redditach i forach polskich było spuszczanko, że teraz to Sekiro pokaże jak powinien wyglądać Nioh  :pf:

 

Dla mnie walka wygląda zajebiście i przypominam, że dla mnie kod gry > teksturki, choć nie o same teksturki tu chodzi, przecież zaprezentowany fragment to prosta do bólu lokacja w samej konstrukcji.


  • 0

#199 burnstein Napisany 26 sierpnia 2018 - 13:01

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 072 Postów:

No sorry, ale Soulsy to w 90% generyczne europejskie fantasy jeśli chodzi o lokacje, a BB dodaje ktulu dopiero po jakimś czasie zabawy (co dla wiekszości osób było niespodzianką). Dziwi mnie, że domagasz się, żeby w przypadku Sekiro już teraz wykładali wszystkie karty na stół, bo pewnie co tam w zanadrzu trzymają (albo zakładasz, że skoro czegoś już teraz nie pokazują, to tego nie ma). No ale co kto lubi, ja mam do nich na tyle zaufania, że narzekać zacznę dopiero jak się już sparzę na gotowym produkcie :dunno:


  • 1

#200 Nyjacz Napisany 26 sierpnia 2018 - 13:08

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 970 Postów:

Ja po prostu oceniam to, co nam dali do oceniania :dunno:


  • 0

#201 burnstein Napisany 26 sierpnia 2018 - 13:36

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 072 Postów:

I moim zdaniem robisz to trochę bezmyślnie :dunno:


  • 0

#202 Nyjacz Napisany 26 sierpnia 2018 - 13:44

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 970 Postów:

Oceniam wycięty fragment gry, co tu bezmyślnego?  :pf: Czemu twórcy mieliby pokazać na pierwszym pokazie jakąś zwykłą lokację i ukrywać jakieś osom? No obawiam się i tyle, ale i tak zaryzykuję Day 1, najwyżej ocenię gierkę 8/10 "genialna walka, ale te lokacje" albo 10/10 "genialna walka mimo tragicznych lokacji", ale wolałbym 10/10 "genialna walka i genialne lokacje"  ^_^


  • 0

#203 burnstein Napisany 26 sierpnia 2018 - 16:04

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 072 Postów:

Albo "10/10, ale dojebali do pieca, szoker, dobrze, że nie nie pokazali tych cudów na pierwszych pokazach, szczena na podłodze :uff: "


Ten post był edytowany przez burnstein dnia: 26 sierpnia 2018 - 16:04

  • 1

#204 Nyjacz Napisany 26 sierpnia 2018 - 16:41

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 970 Postów:

Nie musieli pokazywać cudów, ale nie musieli też pokazywać takiego nołnejma  ^_^


  • 0

#205 BeSOS Napisany 26 sierpnia 2018 - 16:47

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Pokaz to ułamek gry, zawód bo niebo było różowe jest nieuzasadniony. Deal with it :reggie:
  • 0

#206 Nyjacz Napisany 26 sierpnia 2018 - 16:51

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 970 Postów:

No to ja wolę podejście id Software, które od razu pokazuje złożony poziom pełen sekretów, to raz, a dwa - zniszczona ziemia "opętana" przez demony wygląda w dechę. Nie wyobrażam sobie, by na pierwszy pokazie zamiast tego pokazali jakiś fragment z kanałów. Nie wierzyłbym wtedy ślepo w to, że inne poziomy mogą wyglądać dużo lepiej, ale twórcy nie chcieli zdradzić niespodzianek  :pf:


  • 0

#207 BeSOS Napisany 26 sierpnia 2018 - 16:54

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Od czas DS nie wydali nic poniżej tego poziomu i mi to wystarcza. To jest prawie 10 lat wydawania rewelacyjnych gier, nadal nie kupili twojego zaufania?
  • 0

#208 burnstein Napisany 26 sierpnia 2018 - 16:55

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 072 Postów:

id Software? To ci którzy dali takie demko DOOMa, że skreśliłem grę na zawsze i zlewam nawet mimo tego, że lata za jakieś 40 złotych?

 

Problemem nie jest to, że ci się nie podoba, ale wypowiadasz się tak jakbyś już wiedział jak wygląda cała gra, można by pomyśleć, że grami interesujesz się od jakichś 3 miesięcy i na rozkładzie masz na razie tylko FIFĘ i Fortnite.


  • 2

#209 Nyjacz Napisany 26 sierpnia 2018 - 17:03

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 970 Postów:

Od czas DS nie wydali nic poniżej tego poziomu i mi to wystarcza. To jest prawie 10 lat wydawania rewelacyjnych gier, nadal nie kupili twojego zaufania?

Po pierwsze mówię tylko o miejscówce, bo gameplayowo mi się podoba. A skoro mówimy o miejscówce (złożoności i designie), to tak, wypuścili DkSII, które pod tym względem było co najwyżej średnie, jeśli nie powiedzieć słabe. Po drugie, well, zawsze można się pomylić, right? Nie wierzę w istnienie prawdziwych geniuszów, którzy nigdy nie wyprują z siebie czegoś poniżej wyznaczonego poziomu.

 

id Software? To ci którzy dali takie demko DOOMa, że skreśliłem grę na zawsze i zlewam nawet mimo tego, że lata za jakieś 40 złotych?

 

Problemem nie jest to, że ci się nie podoba, ale wypowiadasz się tak jakbyś już wiedział jak wygląda cała gra, można by pomyśleć, że grami interesujesz się od jakichś 3 miesięcy i na rozkładzie masz na razie tylko FIFĘ i Fortnite.

Tylko, że pierwsza prezentacja Dooma '16 pokazała całkiem złożony poziom na Marsie i odjechany stylistycznie poziom w piekle z zajebistym gameplayem. To, że ignorujesz to i patrzysz tylko na demo, które wyszło po premierze gry, to zupełnie inny przypadek.

 

Nie wiem po której wypowiedzi można uznać, że wiem jak wygląda cała gra. Cały czas mówię, że zamiast jebnąć szokerem, który rzekomo wg Ciebie mogą mieć, to pokazali takie byle co. I że po pierwsze nie zachwyca mnie ta lokacja, a po drugie budzi pewne obawy.


  • 0

#210 burnstein Napisany 26 sierpnia 2018 - 17:09

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 072 Postów:

Z Dooma to se mogli pokazywać cokolwiek skoro cała gra to pomarańczowa papka.


  • 0



Inne z tagami: