Skocz do zawartości

Zdjęcie

Sekiro: Shadows Die Twice

GOTY2019 From Software Activision PS4 XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1800 odpowiedzi na ten temat

#211 tomasz Napisany 26 sierpnia 2018 - 17:13

tomasz

    ILLEGAL STREET-RUNNING SCENE

  • Forumowicze
  • 6 343 Postów:

Jebnęli szokerem. Pokazali przede wszystkim przeniesienie gejpleju w oś wertykalną, co jest zmianą całego paradygmatu. No i dali poczuć, jak bardzo postać jest czuła na wszelkie inputy, jak dynamiczne są walki (jeszcze szybciej niż w BB) i jak wygląda mechanika związana ze staminą.

 

Dla mnie to jest szoker, a nie jakieś tam niecodzienne skiny, które nie byłyby kliszą (cokolwiek to znaczy). From mówi tym gejplejem: "podobały wam się nasze giereczki do tej pory? Uważacie, że zrobiliśmy pierwowzór całego ruchu soulslike, którego elementy tak dużo devów próbuje naśladować i że doszliśmy w nim niemal do perfekcji? No to zmieniamy wszystko: mechanikę i setting i znowu będzie się grało wyśmienicie". Jak to nie jest jebnięcie, to nie wiem, co jest.


  • 3

#212 BeSOS Napisany 26 sierpnia 2018 - 17:31

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Amen.
  • 0

#213 Nyjacz Napisany 26 sierpnia 2018 - 17:33

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 008 Postów:

I kto tu ocenia grę za wcześnie?  :lol2:

maxresdefault.jpg

 

aZJaxSY.jpg

 

 

maxresdefault.jpg

 

doom-2016-mission-4-secrets.jpg

 

20170815212213_1.jpg

 

10185461.jpg

 

doom-2016-secret-the-necropolis-2.jpg


  • 0

#214 Nyjacz Napisany 26 sierpnia 2018 - 17:35

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 008 Postów:

Jebnęli szokerem. Pokazali przede wszystkim przeniesienie gejpleju w oś wertykalną, co jest zmianą całego paradygmatu. No i dali poczuć, jak bardzo postać jest czuła na wszelkie inputy, jak dynamiczne są walki (jeszcze szybciej niż w BB) i jak wygląda mechanika związana ze staminą.

 

Dla mnie to jest szoker, a nie jakieś tam niecodzienne skiny, które nie byłyby kliszą (cokolwiek to znaczy). From mówi tym gejplejem: "podobały wam się nasze giereczki do tej pory? Uważacie, że zrobiliśmy pierwowzór całego ruchu soulslike, którego elementy tak dużo devów próbuje naśladować i że doszliśmy w nim niemal do perfekcji? No to zmieniamy wszystko: mechanikę i setting i znowu będzie się grało wyśmienicie". Jak to nie jest jebnięcie, to nie wiem, co jest.

No super, ale po pierwsze ja to wszystko rozumiem i poniekąd się z tym zgadzam, a po drugie nie zrozumiałeś o czym mówię.


  • 0

#215 Pawlik Napisany 26 sierpnia 2018 - 17:35

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:

Nyjacz, przyznaj się, że lubisz tylko te piosenki które dobrze znasz. Chciałeś zobaczyć DS/BB w leciutko innym settingu i z nowym tytułem na okładce. W tedy byś piał z zachwytu i mówił o pierdolnięciu.

 

Imo fajnie, że tak mocno odcięli się od tego co było ich znakiem firmowym, ale nowe szaty ubrali w dobrze znany schemat budowania lokacji. 


  • 0

#216 Nyjacz Napisany 26 sierpnia 2018 - 17:48

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 008 Postów:

Dobra, zorientowałem się, że trollujecie xD


  • 0

#217 BeSOS Napisany 26 sierpnia 2018 - 17:58

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Dobrze że zrozumiałeś swój błąd 8)
  • 0

#218 Woroq Napisany 28 sierpnia 2018 - 16:46

Woroq

    The Ukulele Man

  • Reformatorzy
  • 5 790 Postów:
18 sekund, chyba nie było :banderas:
https://youtu.be/KSy4S4k4g80

To chyba ten prawej ;)

uD8DqcK.jpg

Byle do marca :uff:

Ten post był edytowany przez Woroq dnia: 28 sierpnia 2018 - 16:50

  • 1

#219 BeSOS Napisany 28 sierpnia 2018 - 17:03

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Chujowy klimat jak to by napisało Duo hardkorowych graczy :cf:
  • 0

#220 Kazuo Napisany 28 sierpnia 2018 - 17:07

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Bez przesady. 


  • 0

#221 ACZ Napisany 28 sierpnia 2018 - 18:16

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 165 Postów:

Pierwotnie gra miała być kolejną częścią Tenchu.

 

Yasuhiro Kitao:

 

"Gdy zechcieliśmy stworzyć coś innego niż kolejne Soulsy, pomyśleliśmy, że idealnie byłoby zrobić grę z motywem Japonii. Wybraliśmy motywy shinobi i ninja, przez co nakierowaliśmy się na Tenchu. To był oryginalny pomysł na Sekiro.

Jednak wraz z postępami w pracach i nawiązaniu współpracy z Activision, całość zaczęła żyć swoim życiem. Gra, którą chcieliśmy zrobić oddalała się od Tenchu i ewoluowała w coś zupełnie nowego."


  • 0

#222 Kazuo Napisany 28 sierpnia 2018 - 22:09

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Trochę szkoda, duchowego następcę Tenchu przytuliłbym mocniej niż kopię Nioh. 


  • 0

#223 Shinigami Napisany 10 września 2018 - 12:15

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:

Trailer dla płaczków od brzydkiej miejscówki.

 

Sztosik.


  • 3

#224 Pawlik Napisany 10 września 2018 - 12:55

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:

:banderas:


  • 0

#225 Schrodinger Napisany 10 września 2018 - 12:58

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 974 Postów:
teraz mi sie podoba
  • 0

#226 Nyjacz Napisany 10 września 2018 - 14:06

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 008 Postów:

Faktycznie teraz to kunszt kreatywności.


  • 0

#227 Woroq Napisany 10 września 2018 - 14:13

Woroq

    The Ukulele Man

  • Reformatorzy
  • 5 790 Postów:
Ćwiczę parowanie w Bloodborne, żeby być gotowy na premierę Sekiro ;) Pięknie to wyglada. Kolekcjonerka po 450 zł, niestety tylko w noname’owym grymel.pl

Czekam i jaram się :banderas:
  • 0

#228 Rudolf Napisany 10 września 2018 - 14:20

Rudolf

    Rumfer

  • Forumowicze
  • 5 738 Postów:

:banderas:


Dobrze, że kupione jednak, co? :cf:
  • 0

#229 Pawlik Napisany 10 września 2018 - 14:23

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:

i jeszcze lira jak tanio stała, tyle wygrać :banderas:


  • 0

#230 Kazuo Napisany 10 września 2018 - 16:49

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Spoczko trailer, gierka będzie stanowiła dobry deserek po DMC5. 


  • 0

#231 krak2610 Napisany 11 września 2018 - 00:08

krak2610

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 549 Postów:

no jaranko po trailerze 


  • 0

#232 GrzesiekMB Napisany 11 września 2018 - 00:54

GrzesiekMB

    Abominacja

  • Forumowicze
  • 2 746 Postów:
Czy gra bendzie trudna?
  • 0

#233 Stan Napisany 11 września 2018 - 05:50

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 207 Postów:

Czy gra bendzie trudna?

To gra FROM, to będzie jej główny ficzer. 


  • 0

#234 Grz3chu Napisany 11 września 2018 - 12:15

Grz3chu

    Rise and shine, Mr Freeman, rise and … shine.

  • Forumowicze
  • 2 849 Postów:

 

Czy gra bendzie trudna?

To gra FROM, to będzie jej główny ficzer. 

 

takie gry powinny mieć dema. Nioh, DS, Bloodborne itd. Skąd mogę wiedzieć czy gra jest dla mnie, czy się nie zniechęcę zaraz ?


  • 0

#235 Nyjacz Napisany 11 września 2018 - 12:16

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 008 Postów:
Ja mialem spore watpliwosci, ale po przejsciu wszystkich gierek Doulsborne i Nioh wiem, ze gralem w duzo trudniejsze gierki i wiele graczy rowniez, tylko nie pierdolilo sie o tym, ze jest hardkor.
  • 0

#236 Kazuo Napisany 11 września 2018 - 18:12

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Soulsy są wymagające jak na standardy współczesnych, do bólu scasualizowanych gier, stąd to całe przekonanie, że są nie wiadomo jak trudne. Ktoś kto się wychował w epoce pierwszego lub drugiego playstation (o wcześniejszych generacjach już nawet nie wspomnę) raczej nie uważa ich za żaden hardkor. 


  • 0

#237 Woroq Napisany 22 września 2018 - 09:36

Woroq

    The Ukulele Man

  • Reformatorzy
  • 5 790 Postów:
Gameplay z pełną (przegraną) walką z Corrupted Monkiem :banderas:
https://youtu.be/ndZv4mix9qg
Widać, że nie umio grać, ale boss sztos :banderas:
Jest też wielki wąż z pierwszego trailera

Ten post był edytowany przez Woroq dnia: 22 września 2018 - 09:38

  • 2

#238 Schrodinger Napisany 22 września 2018 - 09:40

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 974 Postów:
A u turka ciagle tani preorder, chyba trzeba zamowic
  • 0

#239 xell Napisany 23 września 2018 - 09:56

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 329 Postów:

Soulsy są wymagające jak na standardy współczesnych, do bólu scasualizowanych gier, stąd to całe przekonanie, że są nie wiadomo jak trudne. Ktoś kto się wychował w epoce pierwszego lub drugiego playstation (o wcześniejszych generacjach już nawet nie wspomnę) raczej nie uważa ich za żaden hardkor.

Epoka PS2 to już była epoka generalnie łatwych gier. Stąd jak np. wyszło Ninja Gaiden (2004), to ludzie byli w szoku jakie to trudne. W latach 90. większość gier też nie była super trudna przez większość czasu, ale też widać że standardy testowania były wtedy inne, więc łatwo się było zaciąć, bo coś się twórcom wydawało oczywiste, a było super łatwe do przeoczenia, albo w jednym momencie był zupełnie kretyński skok trudności.

W latach 80. większość gier była robiona w naprawdę krótkich okresach czasu, miała strasznie miała contentu, a wychodziła na drogich nośnikach - trzeba była uzasadnić cenę, a przy niskim poziomie trudności gry by się kończyły po 40 minutach - więc w zasadzie każdy ekran w sidescrollerze roił się od niebezpieczeństw, z reguły tanich zagrywek sztucznie windujących poziom trudności.

IMO to co Soulsy zrobiły ciekawego to to że miały gejmplej gdzie łatwo jest zginąć przy braku uwagi, bossowie potrafią jednym atakiem zabrać pół życia (ale te ataki są telegrafowane) albo tłum Cię zasieka w 3 sekundy jeśli dasz się otoczyć (czyli wymusza efektywne crowd control), ale śmierć nie oznacza straty x minut progresu, tylko jest sama w sobie ciekawym doświadczeniem - w ultra skupieniu idzie się do miejsca śmierci, odzyskuje się dusze i zamiast czuć ulgę trzeba się skupić na załatwieniu tego co nas zabiło ostatnim razem i dopiero wtedy można się rozluźnić.

A Sekiro wygląda super, fajna ewolucja giereczek od FROM.
  • 2

#240 burnstein Napisany 23 września 2018 - 10:45

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 124 Postów:

(...)
W latach 80. większość gier była robiona w naprawdę krótkich okresach czasu
(...)

:nie:


  • 0



Inne z tagami: