Square-Enix
#61 Napisany 18 września 2007 - 13:39
#62 Napisany 18 września 2007 - 15:05
#63 Napisany 18 września 2007 - 16:26
Bardzo dobrze wykonane postacie, a raczej wyśmienicie pod względem technicznym, Gorzej już było ze słabiutko o teksturowanymi tłami.
Poza tym, remake FFVII się zbliża, jako niespodzianka dla fanów na 20-lecie serii ;]
#64 Napisany 18 września 2007 - 16:28
zajebista niespodzianka - poczytaj posty sprzed ~dwóch lat w temacie o kompromitacji FF VII.Poza tym, remake FFVII się zbliża, jako niespodzianka dla fanów na 20-lecie serii ;]
#65 Gość__* Napisany 18 września 2007 - 17:04
#66 Napisany 18 września 2007 - 17:32
#67 Napisany 27 września 2007 - 10:23
http://en.wikipedia.org/wiki/Code_Age
Wiadomo coś o tym w ogóle? Kiedy to zapowiedzieli? Jeśli Naora jest producentem , to może wyjdzie z tego coś dobrego.... yeah, right ...
#68 Napisany 27 września 2007 - 10:27
S_E chyba po prostu leje na wszystkie inne tytuły poza FFami, a Last Remnant wydaje od tak, żeby nie było
#69 Napisany 27 września 2007 - 21:38
Tym razem czas na odstawkę znanej serii FF. A czas wziąść się za jeszcze bardziej znaną serię DQ Stary news, ale nie było go tutaj. Wielce mówi o strategii obecnej firmy.
http://www.rpgamer.c...07/091207a.html
#70 Napisany 27 września 2007 - 21:55
#71 Gość__* Napisany 27 września 2007 - 21:57
Choć... gdyby zrobili nową część, która zerwałaby z tą NESową oldskulowością.....
siał SE mak, nie wiedział jak, Atlus wiedział, nie powiedział, wtedy przyszedł Gackt
Nie ma szans Kyo na to, nie ma szans.... A, że seria pod względem innowacji ssie pałę to fakt choc jeżeli DQ6 będzie naprawde dobry na DSie zastanowię się nad nim
#72 Gość__* Napisany 27 września 2007 - 22:06
wersja snesowa mie sie podobałą choc utkanłem i nie wiem co zrobić a grać mi sei nie chce już ;/choc jeżeli DQ6 będzie naprawde dobry na DSie zastanowię się nad nim
cudne ^^siał SE mak, nie wiedział jak, Atlus wiedział, nie powiedział, wtedy przyszedł Gackt
#73 Napisany 27 września 2007 - 22:10
Wiadomo coś o tym w ogóle? Kiedy to zapowiedzieli? Jeśli Naora jest producentem , to może wyjdzie z tego coś dobrego.... yeah, right
To jest jakaś gra z PS2 która wyszla tylko w Japonii i to jakiś czas temu
#74 Napisany 27 września 2007 - 22:15
To jest jakaś gra z PS2 która wyszla tylko w Japonii i to jakiś czas temu
Pff, a już miałem nadzieję, że coś może nowego i dobrego wyjdzie ;/ .........
.... OMG ! Tam przecież jest coś o tym napisane! Nawet nie zauważyłem odnośnika... Przejrzałem i .... Heh, w ogóle mi się nie podoba . Nie dziwię się, że nie wyszło poza Japonię....
siał SE mak, nie wiedział jak, Atlus wiedział, nie powiedział, wtedy przyszedł Gackt
Dokładnie - cudne
#75 Napisany 28 września 2007 - 10:45
Calling the gameplay "shallow", the site [GameBrink.Com] stated that "the soundtrack would probably be a better purchase than the actual game". On its part, Siliconera noted that while the gameplay may seem complex for using every button on the controller, thirty minutes were enough to grasp how to play the game. The site felt the missions were designed with good pacing and replayability value, but added that hardcore role-playing game fans could dislike the lack of exploration, puzzle, and standard role-playing game principles.
poza tym:
jak to dobrze, że ten syf nie opuścił wysp, na których powstał...
#76 Gość__* Napisany 28 września 2007 - 10:50
szkoda ze to jedyne co ma wspólnego z XenosagąThe storyline was also criticized by GameBrink.Com for feeling secondary to the gameplay yet being told in long and numerous cut scenes; their amount was compared to that of the Xenosaga series.
#77 Napisany 28 września 2007 - 10:53
siał SE mak, nie wiedział jak, Atlus wiedział, nie powiedział, wtedy przyszedł Gackt
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
poza tym
To jest gra taneczka? XD
#78 Napisany 28 września 2007 - 10:55
The game begins near the end of a Central Code cycle, while mankind has learned about the impending disaster and built "Arks", flying stations intended to float in the sky and house most of them in a deep sleep state for the duration of the Reborn. The operation works for one hundred years before objects falling from the Central Code hit the Arks and cause them to crash to the surface. Its passengers die or awake, now at the mercy of those who remained on the ground as well as the Otellos; a new, warped species which arose from the dropped pieces of the Central Code. The Otellos seek humans to turn them into mindless puppets named "Coded", although the mutation fails on people from the Arks and results in free and extremely evolved hybrids called "Warheads".
#79 Napisany 28 września 2007 - 11:05
poza tym:
yyyyyy..... Nie podoba mi się ten dizajn...
#80 Napisany 08 października 2007 - 01:13
O M G
Jedyne co mnie nachodzi - Square Enix, a raczej $quar€ �€nix rozniósł nieuleczalną zarazę.
#81 Gość__* Napisany 08 października 2007 - 06:57
W ogóle nie rozumiem tego, jak jeszcze kogokolwiek może kręcić seria (i to pewnie zaczynająca się od X i na 13 kończąc), która najlepsze lata ma już dawno za sobą.
BTW, dzięki Personie 3 czuje się tak, jak za starych dobrych czasów PSX'a, gdzie gry miały jeszcze klimat. Atlus
#82 Napisany 08 października 2007 - 16:19
L O FREAKING L
Skandowali całe 25 sekund, brawo, takich fanów się szanuje Miejmy nadzieję, że robią to tylko raz do roku po kilku głębszych i stojąc godzinami w kilometrowej kolejce
[naiwna]...................................może to jacyś starzy fani, starych Finali? [/naiwna]
#83 Gość__* Napisany 08 października 2007 - 16:26
#84 Napisany 08 października 2007 - 16:26
[naiwna]...................................może to jacyś starzy fani, starych Finali? [/naiwna]
Eee... nie, tak się zachowują tylko elo-fani nowych fajnali . Chyba, że przez "stare" masz też na myśli te od 7 do 10 .
#85 Napisany 01 listopada 2007 - 19:39
No dosc powiedziec ze jest jak to sie brzydko mowi z dupy
Ja rozumiem ze wy tu srednio nie lubicie SE ale publikacje takich artykulow na stronie pisma [ to w sumie nie Pity wina a chyba redaktora naczelnego ktoremu cos do glowy uderzylo zeby tak negatywnie zabarwiony i chybiony z prawdaartykul puszczac do druku i to obok sylwetki Clouda [ swoja droga waszego ulubionego "nomury"]
Pita no sorry ale jak nazywasz SE "kwadratowymi dziwkami" to albo jest zes sleby mosci panie albo glupi.
Dlaczego to zaszytne miano dziwek dostaje SE a nie , capcom ,sony czy microsoft?? czy one nie lobia "kompilacji"?? God of war sie sprzedalo dobrze to wio GOF2 i GOF:PSP co to jest jak nie to samo co robi SE ------> ZARABIA
Jesli myslisz ze gry robia pasjonaci dla fanow ktorzy, a kasa nie ma z tym nic wsponego to radze sie obudzic wyciagnac reke z nocnika i dorosnac.
Biadolenie na temat co by to zrobil Swiety YAZZ z FFXII gdyby jak to okresliles "nie przetasowania w SE" to jedna wielka dziecinada. Zakute paly obudzcie sie !!! FFXII jest jakie jest , nic go nie zmieni ma skopana koncowke i trudno zyje sie dalej.
Trend do gnojenia SE jest teraz szalenie ze tak powiem "jazzy". Kazdy musi sobie popsioczyc na SE bo jest wtedy "hardcore" [ ale nie crsis core bo to juz obciach]. No dobrze wolnosc slowa i te wszystkie inne rzeczy gwarantowane przez konstytucje ktorą kaczory wyruchaly jak im pasowalo pozwalaja mowic co sie chce ale nie ba listosc boska narzucac innym [ czego przykladem niestety byl Twoj artykul]
Naprawde Skonczcie ludzie wieszac psy na SE. Ta firma nie zaszluzyla na takie traktowanie. Dala wam wspaniale tytuly a wy sie jej odwdzieczacie niczym nie uzasadniona jadowitoscia. Ona zarabiac chce pieniadze czyli robic to samo co Konami kazdym nastepnym MGS i PESem, Sony GOW i killzonem.
Tyle.
Pisze dopiero teraz bo mi forum na miesiac nie dzialalo nie wiem czemu
#86 Gość__* Napisany 01 listopada 2007 - 19:54
#87 Napisany 01 listopada 2007 - 19:58
#88 Gość__* Napisany 01 listopada 2007 - 19:59
wysłałem go bez tytułu. Pojawił się pod takim, więcpowaznie nie ty ?? chyba zartujesz ??
#89 Gość__* Napisany 01 listopada 2007 - 20:02
#90 Gość__* Napisany 01 listopada 2007 - 20:05
Ktokolwiek wymyślił ten tytuł - szacun.
podejrzewam Miela, ale nie mogę mieć 100% pewności