Square-Enix
#151 Napisany 09 czerwca 2008 - 09:12
#152 Gość__* Napisany 09 czerwca 2008 - 09:50
#153 Napisany 09 czerwca 2008 - 10:05
Czy warto dla Kingdom Hearts? Nie . Warto dla lepszych gier, a dla KH przy okazji. Jedynka bardzo fajna zresztą.
#154 Napisany 09 czerwca 2008 - 11:22
#155 Napisany 09 czerwca 2008 - 12:16
#156 Napisany 09 czerwca 2008 - 14:59
Dwójka tez fajna pod warunkiem, że wyłączysz mózg i cutscenki _^_
#157 Napisany 10 czerwca 2008 - 13:14
#158 Napisany 10 czerwca 2008 - 13:16
#159 Gość__* Napisany 10 czerwca 2008 - 21:25
Ps: Nie propaguję piractwa,siła wyższa Najpiękniejsza gra + LCD=
#160 Napisany 11 czerwca 2008 - 08:14
#161 Napisany 12 czerwca 2008 - 20:17
Ach, jeszcze jedna kwestia. Otóż chciałbym wiedzieć, czy można odpalić na PS2 (europejskim) Chrono Crossa (siłą rzeczy nieeuropejskiego). Poważnie w to wątpię, ale chciałbym mieć pewność. Wszak ile można egzystować na platonicznym uczuciu do gry, znając grę tylko z filmików i artów? (no, jakieś 7 lat, ale pytanie było retoryczne i nie musiałem sobie na nie odpowiadać).
mam ten sam nostalgiczno-melancholijny problem co ty ale gorąco namawiam do zakupu Playstaion 2 dla japońskich rpg'ów - od siebie polecam Front Mission III i Ring of Red. Grandia 2 też niezgorsza
#162 Gość__* Napisany 13 czerwca 2008 - 12:03
Na PS2 z kolei wystarczy jakiś swap magic, albo http://allegro.pl/it... ... atis_.html, na żaden jeszcze się nie zdecydowałem, ale chyba poczekam, aż te karty stanieją
#163 Gość__* Napisany 14 czerwca 2008 - 08:34
Nie polecam odpalania Chrono Crossa na PSP, zrobiłem EBOOTa z oryginalnego egzemplarza, niestety gra była bardzo niestabilna, wieszała się uniemożliwiając postęp w grze. Do tego PSP przydziela oddzielne ID każdemu EBOOTowi, czyli każda płyta dostaje oddzielny identyfikator, w praktyce oznacza to tyle, że odpalając drugą płytkę nie dasz rady kontynuować progressu z pierwszej. Pewnie ktoś to już obszedł, mi się nie udało (jeżli ktoś zna sposób, proszę o podzielenie się nim^^).
Na PS2 z kolei wystarczy jakiś swap magic, albo http://allegro.pl/it... ... atis_.html, na żaden jeszcze się nie zdecydowałem, ale chyba poczekam, aż te karty stanieją
Co do CC na psp opowiadasz TOTALNE bzdury!!! Kończyłem ją na konsolce 2 razy(mówię o wersji 2EBOOTowej jak i Multi disc)-nic się nie wiesza,gra chodzi PIĘKNIE!!!
#164 Napisany 14 czerwca 2008 - 10:10
#165 Gość__* Napisany 14 czerwca 2008 - 12:10
Dante, wiesz jak można zrobić wersję multidisc?
#166 Napisany 14 czerwca 2008 - 12:42
http://www.dcemu.co....ead.php?t=89176
Co do Twojego postu, na wszystko jest sposób, ale nie chce mi się szukać tutoriala skoro już jest multi disk
#167 Gość__* Napisany 14 czerwca 2008 - 21:56
CC-dwupłytowy PopstationGui beta 3 (jedyne co należy zrobić to zmienić GAME ID dla obydwu płyt na SCUS94640 +patch na pierwszy cd bo nie ma końcowego save)-pops 3.40 lub 3.51
CC-Multi RSGUI 2 lub 3 + zmiana ID-pops 3.72
Więcej do poczytania
http://www.forum.psp... ... 07&start=0
http://www.forum.psp... ... 24&start=0
#168 Gość__* Napisany 16 czerwca 2008 - 14:45
#169 Napisany 04 października 2008 - 13:21
Teoretycznie masz rację ale sądzę, że FFXIII i Versus jak już wyjdą będą na takim 'hajpie', że SE odzyska znakomitą część kasy jaką teraz inwestuje w miesiąc.
[chociaż jeżeli faktycznie mają problemy finansowe a MGS4 nie podniesie drastycznie sprzedaży PS3 to mogą się przejechać.
Inna opcja - Japończycy tak kochają FF, że dla samej FNC będą kupować PS3]
A teraz zapowiedzieli FFXIII jako multiplatformer Może faktycznie cos im w śwince- skarbonce ubywa?
#170 Napisany 12 października 2008 - 08:12
Jest prostszy sposob.
1. Laczysz PSP z kompem
2. Wchodzisz do ktalogu SAVE
3. Szukasz 2 folderow odpowiadajacych CC [lub innej grze]
4. Podmieniasz czec plikow z 1 dysku na 2 [ewentualnie z n na n+1], nie wszstkie [teraz nie pamietam ktore, ale zejest ich 4 to masz nie duzo kombinacji , wiec jesli Ci zalezyto nie widze problemu [bo juz plik *.jpg odpada]]
5. Dziala.
I zadnych multidiscowych plyt nie musisz robic
Dziala na 100% sprawdzone na FFVIII, Legend of dragoon i chyba Xenogears.
Pozdrawiam
#171 Napisany 03 stycznia 2009 - 10:30
#172 Gość_Zero_* Napisany 03 czerwca 2010 - 00:32
Co prawda nie wiem, czy to najlepsze miejsce na to pytanie, ale: podejrzewam, że np. ePSXe uruchamia także gry w wersji JAP (chodzi konkretne, a jakże, o CC). Podejrzewam, ale pewności nie mam, bo się nie znam. Czy ktoś mógłby mnie oświecić? Jeżeli nie uruchamia, to czy jest jakaś inna metoda na odpalenie tej gierki, poza importem konsoli rzecz jasna? Po prostu nie wiem, czy kupować wersję japońską, czy polować na NTSC.
Tak. epsxe pozwala na odpalanie ntsc