Skocz do zawartości

Zdjęcie

The Messenger

Sabotage Devolver Digital Switch PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
14 odpowiedzi na ten temat

#1 ACZ Napisany 14 styczeń 2018 - 20:49

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32227 Postów:

Nadchodzący kraszer. Pierwsza gra studia Sabotage (współpracują również z Oddworld Inhabitants przy produkcji Oddworld: Soulstorm). Z tego co widać grafika będzie zmieniała się z oprawy 8-bitowej na 16-bitową.

Miks Metroidvanii i starego Ninja Gaiden.

 

 

comingsoon.png

 

howling_grotto.gif

 

searing_crag.gif

 

catacomb.gif

 

quill_shroom.gif

 

shift.gif


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 16 sierpień 2018 - 22:20

  • 1

#2 Chewie Napisany 14 styczeń 2018 - 21:46

Chewie

    🌟🌟🌟🌟🌟

  • Forumowicze
  • 11254 Postów:

No fajne, sprawdzi się kiedyś jak dadzą w humblu


  • 0

#3 Godot Napisany 15 styczeń 2018 - 09:42

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23615 Postów:
To chyba w temacie indie gowno powinno byc
  • 0

#4 Rudolf Napisany 15 styczeń 2018 - 09:46

Rudolf

    Rumfer

  • Forumowicze
  • 4487 Postów:

Na tej samej zasadzie Shovel Knight mógł tam kiedyś  wylądować (jakby temat wtedy istniał), a to top giereczek videło i GotY 2014  ^_^

 

 

Sama gra wygląda  świetnie, czekam na więcej przejść graficznych. 


  • 0

#5 ACZ Napisany 21 czerwiec 2018 - 22:47

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32227 Postów:


  • 0

#6 Tawotnica Napisany 16 sierpień 2018 - 17:37

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 11205 Postów:

 

wjeżdża już 30.08. na Switcha. Inne konsole? :dunno: Ktoś wie czy mam przenieść do dział? Oficjalne materiały mówią tylko o PC/Switch. 

 

 


  • 0

#7 ACZ Napisany 16 sierpień 2018 - 22:11

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32227 Postów:

Przenoś.


  • 0

#8 Rudolf Napisany 17 sierpień 2018 - 00:01

Rudolf

    Rumfer

  • Forumowicze
  • 4487 Postów:
Wciąż jarando, jest już cena? Ten patent z przejściami bardzo mi się podoba, przy bossie to w ogóle fantastycznie wyglądało, liczę, że jakieś elementy zręcznościowe w to wplotą (raczej pewniak).
  • 0

#9 Tawotnica Napisany 17 sierpień 2018 - 08:22

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 11205 Postów:

71,99zł na Steamie: https://store.steamp.../The_Messenger/


  • 0

#10 Tawotnica Napisany 28 sierpień 2018 - 17:34

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 11205 Postów:
Recki: http://opencritic.co...1/the-messenger:uff:
  • 0

#11 bartezoo Napisany 30 sierpień 2018 - 10:39

bartezoo

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 3239 Postów:
Kurde wyjebanie to wyglada
  • 0

#12 Tawotnica Napisany 31 sierpień 2018 - 00:08

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 11205 Postów:
Retrowave aż trzeszczy w uszach, a dialogi są tak bardzo meta że do liczenia złamań 4tej ściany i nawiązań do innych gier po 5 minutach palców brakuje. Lubię :gusta:

Gierka zaczyna się jak typowa, liniowa platformówka. Nasz bohater dostaje mega ważny zwój i musi go zanieść na szczyt góry, żeby uratować świat przed demonami. Sterowanie jest płynniutkie i zanim się obejrzycie będziecie włazić po ścianach, szybować na podmuchach powietrza i używać linki jak prawdziwy ninja!

Na pierwszy plan wybija się mechanika podwójnego skoku. Otóż trzeba się 'odbijać' od przeciwników, ciachając ich mieczem. Po zabiciu wroga dostajemy kolejny skok. Trochę jak Spectre Knight, tylko z dodatkowym wduszeniem przycisku w rytmie skok - atak - skok i tak bez ograniczeń.

Drugim ciekawym zabiegiem jest jak działa śmierć. Przyjacielski demon ratuje nas z tarapatów jeśli zginiemy do ostatniego check-pointa - łącznie z kasą i wszystkim! :o Sęk w tym, że po wskrzeszeniu nas zjada część nowo zebranych kryształków, więc trudniej uzbierać na nowy upgrade. Nie jest to takie straszne jak teraz brzmi, bo demon zazwyczaj po paru ekranach się nudzi i odlatuje. Bardziej niż jego zjadanie kryształów wnerwiają jego tekściki po śmierci typu:

Dl4f_G4U0AAI9ff.jpg

Ulepszenia jak dodatkowe paski życia czy shurikeny można kupować w sklepiku, ale są one opcjonalne. Umiejętności potrzebne do przejścia gry dostajemy za darmo. Sklepikarz to prze-gość, musicie koniecznie wysłuchać wszystkich jego opowieści. Takich mądrości jak skąd się wzięła sól w morzu jak Messenger nie każda gra przekazuje. :notbad: Pro-tip: sprawdźcie w pewnym momencie szafę. Do skutku! ;)

Najlepsze jednak jest to jak się gierka rozwija z prostolinijnego 8-bitowe platformera w istne cudo gameplayowe dające graczowi poczucie ALE JESTEM NINJA! :good:

Od góry lodowej się zaczynae. Wykonywanie kombinacji skok-podwójny skok-grapple-podwójny skok-grapple w tempo, przesrani szefkowie, mordercze pułapki. Bosko jest:

Dl4hfLeVsAAuNOk.jpg

a do dopiero początek! Jak już dotarłem do momentu w którym gra się otwiera to mind=blown. Szkoda, że tyle na trailerach zdradzili, bo jakbym grał zupełnie w ciemno to bym teraz spazmów dostawał od tego jak zajebiście sobie to wymyślili.

Gram dalej, jutro wstaję niewyspany.

Dl4coAfUUAAFbi5.jpg

aye
  • 6

#13 Tawotnica Napisany 01 wrzesień 2018 - 14:44

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 11205 Postów:

Skończyłem. Zawsze dobrze o grze świadczy, kiedy się nałogowo wciągam i łupię bez opamiętania. Kiedy to wyszło? Przedwczoraj? No to prawie 20 godzin minęło ot tak *pstryk*:

 

DmAu64DU0AA-a0Z.jpg

 

Messengera wpisuję w tę samą kategorię co Shovel Knighta, bo bierze sprawdzone już pomysły, pakując je w świetnie zmontowaną całość. Będą wam się przypominały patenty z innych gier, ale będziecie zaskoczeni w jaki sposób z nich skorzystano. Np. mi się przejście z 8- do 16-bit kojarzyło ze zmianą polaryzacji w Guaca, ale już implementacja przywodzi na myśl Skyward Sword: 

 

Spoiler

 

Nie brakuje też typowo 'twitchowego' gameplayu, spopularyzowanego za sprawą Meat Boya czy ostatnio Celeste:

 

DmAvfyzVsAYWmEP.jpg

 

Poezja :banderas:

 

Fajne jest to, że te przej*bane momenty w grze są w większości opcjonalne, czyli znajdują się w pomieszczeniach z zielonymi power sealami do zebrania. Trochę jestem wkurzony, że nie udało mi się ostatniego znaleźć (jest 45), ale za chiny ludowe nie jestem w stanie wykminić jak w Underworld przejść do 16-bitów, żeby otworzyć ukryte przejście. 

 

To może bym wymienił jako lekką wadę - przy backtrackingu i pakowaniu gry na 100% zdarza się, że niejasne jest kiedy w jakiej formie ma się dotrzeć do znajdźki i wtedy niepotrzebnie się człapie w tę i we w tę. Dodatkowo waluta traci zupełnie na znaczeniu, wszystko co było w sklepiku wykupiłem jakoś w połowie gry.

 

Zginąłem parę razy:

 

DmAvR4lUcAAxC4W.jpg

 

ale śmiem twierdzić, że main game nie jest trudny, bo większość moich zgonów to parokrotne podejście do challenge roomów. 

 

Jeden z najlepszych indyków tego roku (a trochę ich było). Nie wiem na co wy czekacie, kolejnego runa w Dead Cells możecie przełożyć zawsze na później ;) 


  • 3

#14 Schrodinger Napisany 01 wrzesień 2018 - 14:52

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 56960 Postów:
Tawot wczoraj grał w to o 3:00 widziałem
  • 0

#15 Tawotnica Napisany 01 wrzesień 2018 - 14:53

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 11205 Postów:

a ty w Octopatha :sir: 


  • 0



Inne z tagami: