#5
Sylvan Wielki
Napisany 26 stycznia 2018 - 03:32
Sylvan Wielki
Demigod
Forumowicze
8 616 Postów:
Path of Exile, to diablopodobna produkcja, która zagościła już jakiś czas temu na PC i zyskała znakomite przyjęcie - wg serwisu metacritic 86 od recenzentów i 8.1 od użytkowników.
Niedawno tytuł został przeniesiony również na konsolę Xbox One(XS).
Grę cechuje niesamowita złożoność. Wystarczy spojrzeć na drzewko umiejętności:
Co najistotniejsze dane umiejętności zależne są od innych, które dodatkowo można specjalnymi kamieniami modyfikować, a te można łączyć na różne sposoby tworząc ogromne pole do popisu kreatywności. Przykładowo uderzenie orężem może generować ogniste meteoryty, a my, poprzez umiejętne operowanie połączeniami mamy wpływ nie tylko na ich szybkość, siłę, czy zasięg, ale także na to, czy przy zetknięciu się z przeciwnikiem będą go przenikać i atakować kolejnych, rozpadając się (bądź nie), lub będą eksplodowały przy nim.
Ogromna zaletą PoE jest fakt, iż jest to gra całkowicie bezpłatna. Jak na tytuł tak rozbudowany, długi (mam na liczniku 69 godzin i jestem w X akcie), to taki stan rzeczy zasługuje na uznanie.
Mikropłatności ograniczają się głównie do skórek dla postaci:
Jest to też jedna z tych gier, która w wersji dla One X zyskała nieprawdopodobnie dużo względem podstawowego One(S).
Wszystkie dziesięć aktów PoE ukończone. Praktycznie każdy labirynt zaliczony. Czas gry to aż 96 godzin. Nieprawdopodobne ile zawartości zaoferowano w tej darmowej pozycji, a przecież nowe ligi oraz dodatki niebawem zostaną oddane graczom do użytku. Rewelacja. Ode mnie w pełni zasłużone 9/10.
"We underestimated the amount of work it would take to finish the certification process during the busy Christmas period. While we hope to have everything ready in January, we feel a lot more comfortable promising early February as a target release window. This will also give us time to work on game performance / framerate, which we feel could be improved before release.
Again, we're very sorry about this. We understand that many PlayStation users were keen to play Betrayal over Christmas and have been eagerly awaiting release date news. We promise that Path of Exile will be awesome on PlayStation 4 when it is released early next year.
Podobno końcówka marca (dwudziesty ósmy) to ostateczna data premiery wersji na
W najnowszym rozszerzeniu (Synteza) na tzw. Moście Pustki będziemy tworzyć mapę z fragmentów pamięci Cavasa.
Niezwykle rozbudowany system przejdzie kolejną modyfikację. Mianowicie otrzymamy nowy rodzaj przedmiotów, które będą posiadać zamkniętą statystykę - nawet chaos orb nie będzie umożliwiał zmiany poszczególnych wartości. Osobom, które z grą są obeznane nie trzeba tłumaczyć jaki wpływ będzie miało to na grę. Dodano oczywiście nowe przedmioty (mapy oraz butelkę, która zapewne będzie pożądana przez postacie fizyczne, ponieważ zwiększa obrażenia aż o 40%) oraz wiele więcej.
Oczywiście sam Atlas także (po raz kolejny) ulegnie przebudowie.