Skocz do zawartości

Zdjęcie

StarCraft 2


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
586 odpowiedzi na ten temat

#1 kmh Napisany 19 maja 2007 - 14:07

kmh

    Blanka

  • Narybek
  • 231 Postów:

BTW: Starcraft 2 zassysa :P

E, kwestia gustu, Warcraft 3 też miał podobną komiksową grafikę.

Will there be a console version of StarCraft II?

StarCraft II is being developed for the PC. We have no current plans to bring the game to any console platform.


  • 0

#2 MaxVarEmreis Napisany 19 maja 2007 - 14:11

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:


BTW: Starcraft 2 zassysa :P

E, kwestia gustu, Warcraft 3 też miał podobną komiksową grafikę.

Zartowałem oczywiscie. Ale fakt, faktem, ze gra nie wygląda na taka, która robia juz 4 lata !!! I nie chodzi o design, bo ten nie jest zły, tylko o sama jakośc grafiki ( nie mówiąc juz o tym, ze nie bedzie zadnej rewolucji gameplayowej). Tak czy siak, gra sprzeda sie w milionach :)

Co do wersji kosnolowej. Kazdy wie co takie teksty zawsze oznaczaja :D
  • 0

#3 kmh Napisany 19 maja 2007 - 14:32

kmh

    Blanka

  • Narybek
  • 231 Postów:

Zartowałem oczywiscie. Ale fakt, faktem, ze gra nie wygląda na taka, która robia juz 4 lata !!! I nie chodzi o design, bo ten nie jest zły, tylko o sama jakośc grafiki ( nie mówiąc juz o tym, ze nie bedzie zadnej rewolucji gameplayowej). Tak czy siak, gra sprzeda sie w milionach :)


Ja myślę, że i tak będą nad tym siedzieć jeszcze ze dwa lata. Pierwsze zrzuty SC różniły się nieco od wersji finalnej. Choć wiadomo, że była to inna epoka.

Tak na ten moment, to efektowniej wygląda na razie CC3.

Fajnie byłoby w SC2 pograć na konsoli, z ładowania kasy w peceta zrezygnowałem dwa lata temu, a to co mnie głównie w tej grze interesuje to tryb dla pojedynczego gracza, bo fabuła w pierwszej części i w War3 była świetna eh.

I tylko Ghosta żal :(
  • 0

#4 Ryan Napisany 20 maja 2007 - 06:19

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Czy moderatorzy mogą przenieść dyskusję?

StarCraft 2 ma doskonałą grę świateł i znakomicie oddaje w 3D to, czym był SC 1. Czepiasz się Max. Jak zwykle. Jak przeczytałem o SC2 - popłakałem się. :cry:
  • 0

#5 Gość__* Napisany 20 maja 2007 - 11:09

Gość__*
  • Goście
Czyli że jednak Blizzard robi mi na złość i nie puści Diablo 3? Czyli jeszcze poczekam z upgradem złoma.
  • 0

#6 Danteusz Napisany 20 maja 2007 - 11:12

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 883 Postów:

StarCraft 2 ma doskonałą grę świateł

Polemizowałbym, raczej standardową jak na obecny poziom gier.

znakomicie oddaje w 3D to, czym był SC 1

Tutaj zgadzam się w 100%

Jak przeczytałem o SC2 - popłakałem się.

Najgorsze jest to że na pewno tradycyjnie będziemy musieli czekać latami na SC2 :cry:
  • 0

#7 Scorpio Napisany 20 maja 2007 - 11:27

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

Tutaj zgadzam się w 100%

A ja nie :) Gram w StarCrafta prawie codziennie (a jak nie zagram, to replaye oglądam) od ponad 8 lat. I te screeny są zbyt kolorowe. StarCraft to nie WarCraft. Sektor Koprulu nie był takim barwionym miejscem.

Dalej. Dragoonie przeszli w Immortali. Niby mają tarcze na Siege Tanki, lecz znów przypominają wyglądem droideki z SWI-II. Osobiście wolałem stary kształt ... ten taki średni.

Siege Tanki inaczej się rozkładają ... animacyjnie. Nawet ciekawie to wygląda, ale nie to oceniać. Jakby zasięg miały mniejszy (i dobrze, bo czasami ten w SC i BW rozpier...).

Na plus zaliczyć skończenie z kwadracikami, co widać z miejsca przy ataku Zerglingów - ciaśniej otoczony przeciwnik = szybciej energia schodzi. No i może to pozbędzie się problemu z jednostkami atakującymi z dystansu, które ustawiały sie na granicy zasięgu domyslnie, przez co trza było je przestawiać, by strzelał cały oddział, a nie tylko przednia straż.

Budynki ładnie animowane i ładnie zrobione. Ale ładnie, nie piękne (kurcze, gdy już idziemy w to 3D niech będzie to piękne 3D ... znów należy zwracać uwagę na wymagania ... ciężki orzech do zgryzienia :P).

Najważniejsze: jaki będzie odbiór w Korei? Do dziś bowiem codziennie rozgrywanych jest tam około pół miliona meczów (!!!) w tą prawie dziesięcioletnią grę. Czy teraz zechcą przeskoczyc ot tak na SC2?

I na razie ani słowa o hybrydzie (znanej z tajnej misji w BW). Dla mnie to się liczy - ogólnie fabułą SC i BW to jedna z najlepiej dopracowanych fabuł w grach ever ... i oby tak było w SC2!

Cóż jeszcze ... artwork z Mutkiem zarządza :D
  • 0

#8 Ryan Napisany 20 maja 2007 - 11:30

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Czyli że jednak Blizzard robi mi na złość i nie puści Diablo 3?

Na to wygląda. Byłem pewien, że to będzie albo SC MMO albo... zwykłe Diablo 3. Ale i tak jest super. :)
  • 0

#9 Danteusz Napisany 20 maja 2007 - 11:31

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 883 Postów:
Ja się cieszę że to jest zwykły RTS a nie MMO w które i tak bym nie grał. Chociaż z Diablo 3 cieszyłbym się równie mocno. Cóż. nie można mieć wszystkiego.
  • 0

#10 MaxVarEmreis Napisany 20 maja 2007 - 11:41

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Czy moderatorzy mogą przenieść dyskusję?

StarCraft 2 ma doskonałą grę świateł i znakomicie oddaje w 3D to, czym był SC 1. Czepiasz się Max. Jak zwykle. Jak przeczytałem o SC2 - popłakałem się. :cry:

Gdzie sie czepiam bezpodstawnie ?? :) I to jeszcze jak zwykle, ehhh ?? :)
Dla mnie, ta gra absolutnie nie wygląda na taka, która robiono 4 lata, absolutnie nie wygląda na taka, która ma pozamiatać rynkiem. Jak dla mnie, ledwie łapie sie do dzisiejszych standardów, jak gra powinna wyglądac. Gameplay z tego co widze, nie został wogóle zmieniony. To po to czekali 10 lat?? Zeby zrobić dokładną kalke pierwszej cześci ?? Ja osobiście oczekiwałbym czegoś wiecej. I jak, mówie to jest moje zdanie, nie musicie sie z nim zgadzać :)
Za to rendery maja piekne :)
  • 0

#11 Ryan Napisany 20 maja 2007 - 12:42

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Przypomnij mi ile czasu robiono Halo 3? I jaki jest gameplay? :)
  • 0

#12 Scorpio Napisany 20 maja 2007 - 12:46

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

Gameplay z tego co widze, nie został wogóle zmieniony.

A po cholerę zmieniać coś, co jest doskonałe? Dekada, a wciąż rozwiązań, balansu, grywalności, DŁUGOWIECZNOŚCI, klimatu i czego tam jeszcze może zazdrościć 99% dzisiejszych RTSów. Po co to zmieniać?
  • 0

#13 MaxVarEmreis Napisany 20 maja 2007 - 12:49

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Przypomnij mi ile czasu robiono Halo 3? I jaki jest gameplay? :)

Halo 3 chyba nie robią 4 lata, prawda?? Pozatym, zanim SC2 wyjdzie na rynek minie kolejne 2 lata.
No i czy ludzie sa zadowoleni z oprawy jaka prezentuje w tej chwili Halo 3 ?? Co do gameplaya. Nie sadze, zeby gry FPP mogły w jakiś znaczący sposób zmienić sposób rozgrywki. RTSy jak najbardziej.

A po cholerę zmieniać coś, co jest doskonałe? Dekada, a wciąż rozwiązań, balansu, grywalności, DŁUGOWIECZNOŚCI, klimatu i czego tam jeszcze może zazdrościć 99% dzisiejszych RTSów. Po co to zmieniać?

Po to, ze ja bym sie zdenerwował, gdybym czekał 10 lat na mission packa.....
  • 0

#14 Grz3chu Napisany 20 maja 2007 - 13:04

Grz3chu

    Rise and shine, Mr Freeman, rise and … shine.

  • Forumowicze
  • 2 849 Postów:

Will there be a console version of StarCraft II?

StarCraft II is being developed for the PC. We have no current plans to bring the game to any console platform.

trochę mnie ten tekst uspokaja, bo za dużo byłoby tych RTSów na konsolę...

Fajnie byłoby w SC2 pograć na konsoli, z ładowania kasy w peceta zrezygnowałem dwa lata temu

spoko. SC2 śmiga na ulepszonym silniku WC3 więc pójdzie i na dwuletnim PC. Nie wygląda lepiej niż Tiberium Wars czy Supreme Commander.
  • 0

#15 Scorpio Napisany 20 maja 2007 - 13:06

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

Po to, ze ja bym sie zdenerwował, gdybym czekał 10 lat na mission packa.....

To tak: co według Ciebie powinno zostać zmienione w grywalności SC, by gra była lepsza? Ale nie straciła właśnie na wymienionych przeze mnie elementach.
Może to, co dostaniemy to RTS oldschoolowy, ale jakoś te wszystkie nowe i odkrywcze rozwiązania w RTSach sprawiają, że te szybko zostają zapomniane przez ogół i stają sie niszowe ...

Ciężko nazwać Mission Packiem takie zmiany w grafie i już na tym poziomie takie zmiany w jednostkach ...
  • 0

#16 Ryan Napisany 20 maja 2007 - 13:21

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Halo 3 chyba nie robią 4 lata, prawda??

Ya think? To po wydaniu H2 te wszystkie lata spędzili mocząc się na Hawajach? :)

Pozatym, zanim SC2 wyjdzie na rynek minie kolejne 2 lata.

Stawiam na 2008 - w 10 lat po SC1. :)

Ogólnie: narzekasz bez powodu. SC 2 wygląda fenomenalnie a gameplay i fabuła zryją beret. Tak mówi moja szklana kula. ;)
  • 0

#17 Gość__* Napisany 20 maja 2007 - 13:32

Gość__*
  • Goście
Grafika to tylko dodatek ktory ma ulatwiac gre:) Najwazniejsza jest grywalnosc gier blizza do ktorej poziomu zblizyc nie moze sie zaden RTS na rynku. Bardzo podobaja mi sie nowe patenty z jednostkami przeskakujacymi /przechodzacymi z poziomu na poziom. Nowe umiejetnosci jednostek (blink goonow) itd. Perspektywa 3D w ogole mi nie przeszkadza, w koncu w w WC3 gralem rowniez kolo tysiaca godzin. Szkoda ze jeszcze tyle lat dzieli nas od premiery ale jest po co zyc. Osobiscie nie spodziewam sie SC2 przed 2009/10 r. Eh te zarwane nocki na BN... granie 20h na dobe calymi miesiacami...;]
O balans ras i grywalnosc nie ma sie co martwic - wspomniane juz zostalo ze Starcraft w Korei to biznes wart miliony dolarow. Programy telewizyjne transmitujace mecze na zywo, specjalnie budowane studia na potrzeby Starcrafta, automaty na ulicach do ktorych mozna wejsc i rozegrac partyjke na Battle.necie i gracze rozpoznawani na ulicach jak Dudek w Polsce. Ta gra to czysty pro gaming a haslo z trailera (Hell, it's about time) sprawia ze ciarki przechodza mi po plecach. Bedzie sie dzialo;o
  • 0

#18 Scorpio Napisany 20 maja 2007 - 13:36

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

Grafika to tylko dodatek ktory ma ulatwiac gre:)

Plus ma być ładna, a nie oczojeb.. z jakimiś efektami duperelowymi. Najważniejsze przecież, by podczas akcji z łatwością dało się wybrać daną jednostkę. Przy tonach kurzu, błysków, etc. to będzie trudne, a to w SC oznacza porażkę.
  • 0

#19 MaxVarEmreis Napisany 20 maja 2007 - 13:39

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Grafika to tylko dodatek ktory ma ulatwiac gre:)

Plus ma być ładna, a nie oczojeb.. z jakimiś efektami duperelowymi. Najważniejsze przecież, by podczas akcji z łatwością dało się wybrać daną jednostkę. Przy tonach kurzu, błysków, etc. to będzie trudne, a to w SC oznacza porażkę.

To trzeba było zostać przy grafice wektorowej :P
  • 0

#20 Gość__* Napisany 20 maja 2007 - 13:45

Gość__*
  • Goście

Jak dla mnie, ledwie łapie sie do dzisiejszych standardów, jak gra powinna wyglądac.

Diablo 2 swego czasu też grafiką nie zabijało. Mimo to gra po 8 latach nie jest brzydka.

A po cholerę zmieniać coś, co jest doskonałe? Dekada, a wciąż rozwiązań, balansu, grywalności, DŁUGOWIECZNOŚCI, klimatu i czego tam jeszcze może zazdrościć 99% dzisiejszych RTSów. Po co to zmieniać?

Trochę dziwne pytanie. Skoro starcraft jest już doskonały, do tej pory grają weń miliony i wszystkie zmiany są niepotrzebne, to po co w ogóle sequel?
  • 0

#21 Scorpio Napisany 20 maja 2007 - 13:48

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Chyba już dwuwymiarowej jakby co :P
  • 0

#22 Gość__* Napisany 20 maja 2007 - 14:44

Gość__*
  • Goście
ja chcialbym tylko zwrocic uwage na to ze cukierkowe screeny przedstawione swiatu wogole nie oddaja tego jak wyglada gra...
wczoraj obejrzalem wszystkie dostepne filmiki z gameplay SC II i jak dla mnie gra wyglada swietnie - jest dokladnie tym na co czekalem od czasow SC...
trzeba tez pamietac ze ta gra to ogromne zaplecze E-Sportu i przede wszystkim pod tym kontem jest produkowana...co nie zmienia faktu ze Blizzard sa mistrzami fabuly a Starcraft byl zawsze moim ulubionym uniwersum w ich bibliotece :)
  • 0

#23 Scorpio Napisany 20 maja 2007 - 15:00

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

wszystkie dostepne filmiki z gameplay SC II

Chyba 2 na razie są tylko ... dziś miał/ma się 3 pokazać ... chyba że nie wiem o innych niż te z oficjalnej strony.

ogromne zaplecze E-Sportu i przede wszystkim pod tym kontem jest produkowana...

Amen to that.

sa mistrzami fabuly a Starcraft byl zawsze moim ulubionym uniwersum w ich bibliotece :)

Podobnie ja i u mnie. A do fabuły SC zatrudnili jakichś pisarzy zawodowych. Pewnikiem i tu tak będzie :D
  • 0

#24 Gość__* Napisany 20 maja 2007 - 15:27

Gość__*
  • Goście

wszystkie dostepne filmiki z gameplay SC II

Chyba 2 na razie są tylko ... dziś miał/ma się 3 pokazać ... chyba że nie wiem o innych niż te z oficjalnej strony.

ogromne zaplecze E-Sportu i przede wszystkim pod tym kontem jest produkowana...

Amen to that.

sa mistrzami fabuly a Starcraft byl zawsze moim ulubionym uniwersum w ich bibliotece :)

Podobnie ja i u mnie. A do fabuły SC zatrudnili jakichś pisarzy zawodowych. Pewnikiem i tu tak będzie :D


Scorpio - filmikow z gameplay jest znacznie wiecej - zajrzyj na gametrailers.com - co prawda sa w niskiej rozdzielczosci, ale napewno prezentuja sie lepiej od tych crapow nagrywanych kamera udostepnionych na youtube...
  • 0

#25 kmh Napisany 20 maja 2007 - 18:22

kmh

    Blanka

  • Narybek
  • 231 Postów:
Coś dla tych, którzy pisali, że Blizzard jak publikował obrazki z wczesnych wersji gry, to wyglądało to zawsze tak samo jak wersja finalna:

http://sclegacy.com/...s/evolution.php

Cały dzień oglądam filmiki na gametrailers, gra już teraz wygląda świetnie, a animacje czarnej dziury czy wybuchu atomówki niszczą.
  • 0

#26 Century Child Napisany 20 maja 2007 - 18:33

Century Child

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 335 Postów:
Szczerze powiedziawszy to wolałbym StarCrafta 2 w takiej gorzkiej, momentami szarej, niekoniecznie powalającej wykonaniem grafice... tu już chodzi o klimat, a klimat = wrażenie, które nie zawsze idzie w parze z grafiką.
  • 0

#27 kmh Napisany 20 maja 2007 - 20:10

kmh

    Blanka

  • Narybek
  • 231 Postów:
http://www.1up.com/d...ory?cId=3159659 1up pisze o 20 listopada 2007

http://www.1up.com/d...ory?cId=3159659 czwarty kwartał 2007

ploty niepoprawnych optymistów?
  • 0

#28 Gość__* Napisany 21 maja 2007 - 10:14

Gość__*
  • Goście
Już za czasów Secret Service mówiono, że Duke Nukem Forever wyjdzie zaraz po StarCraft II.
Wielu straciło nadzieję...
A JEDNAK!
StarCraft II przybywa! :klaszcze: :hurra: :skacze: :pijak: :jeee:
Cierpliwie czekam na premiere, pokładając jednoczesnie cala swą wiare w to, że Blizzard udźwignie ciężar jaki niesie z soba wydane tej gry.
Jak jeszcze cos ruszy w temacie Duke Nukem Forever, to juz wogóle - koniec świata nie straszny!
  • 0

#29 Mielu Napisany 21 maja 2007 - 11:57

Mielu

    crapmaster

  • Forumowicze
  • 1 949 Postów:

Już za czasów Secret Service mówiono, że Duke Nukem Forever wyjdzie zaraz po StarCraft II.
Wielu straciło nadzieję...
A JEDNAK!
StarCraft II przybywa! :klaszcze: :hurra: :skacze: :pijak: :jeee:
Cierpliwie czekam na premiere, pokładając jednoczesnie cala swą wiare w to, że Blizzard udźwignie ciężar jaki niesie z soba wydane tej gry.
Jak jeszcze cos ruszy w temacie Duke Nukem Forever, to juz wogóle - koniec świata nie straszny!


To wtedy już nawet Sadness się ukaże na Wii :ninja:
  • 0

#30 cwany-lis Napisany 21 maja 2007 - 18:18

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 23 567 Postów:
Ta gra jest skazana na sukces :ninja: ale jestem ciekaw czy w po ponad 5 latach od wydania WCIII Bllizard jest w stanie zarzadzić w inny sposób niż swoja marką [czyt. innowacją, grafiką, stylem etc.] w dobie monopolu Relic na znakomite RTS'y. Obejrzałem filmiki, grafika rzeczywiście nijaka ale jeżeli jest to cena dobrej optymalizacji pod słabe pecety to jestem na tak.
  • 0