StarCraft 2
Rozpoczęte przez
kmh
, 19 05 2007 14:07
586 odpowiedzi na ten temat
#31 Gość__* Napisany 21 maja 2007 - 18:30
Wczoraj na oficjalnej stronie pojawił się Gameplay Video z komentarzami twórców. W 1280 x 768 wygląda to nieźle. Widać że nowe jednostki/możliwości zostały dobrze pomyślane. No i co najważniejsze oglądając zaprezentowany filmik czuć w tej grze klimat pierwszej części. Myślę, że gra ta na pewno nie zawiedzie.
#32 Napisany 23 maja 2007 - 18:40
Blizzard od zawsze nokautował konkurencję za pomocą genialnych CGI. Tym razem przeszedł samego siebie:
Hype na tą grę jest przeogromny.
Hype na tą grę jest przeogromny.
#33 Napisany 24 maja 2007 - 01:36
#34 Napisany 24 maja 2007 - 08:10
Zgadzam się ...
... bo do tej pory nie wiem, jak w epoce wycieków całych gier przed premierą do sieci Blizzardowi udaje się w tajemnicy, do chwili którą chcieli, utrzymać produkowanie nowej części StarCrafta i że nikt nie wypaplał nikomu:
a) przepiękny jest wobec tego zespół
b) ninja Blizzarda zabijają szybciej niż biegnie informacja
c) to naprawde kwalifikuje się jako jedne z najlepszych osiągnięć roku w dziedzinie elektronicznej rozrywki
... bo do tej pory nie wiem, jak w epoce wycieków całych gier przed premierą do sieci Blizzardowi udaje się w tajemnicy, do chwili którą chcieli, utrzymać produkowanie nowej części StarCrafta i że nikt nie wypaplał nikomu:
a) przepiękny jest wobec tego zespół
b) ninja Blizzarda zabijają szybciej niż biegnie informacja
c) to naprawde kwalifikuje się jako jedne z najlepszych osiągnięć roku w dziedzinie elektronicznej rozrywki
#35 Napisany 24 maja 2007 - 18:40
Nie wierzę w wycieki takich informacji, jeśli coś ma być ukryte to nikt się o tym nie dowie. Sony ukrywało latami prace nad Home, o PSOne dowiedzieliśmy się na tydzień przed premierą. Screeny i trailery wyciekają jedynie z zamkniętych prezentacji dla prasy na których ludzie filmują komórkami, tego się nie powstrzyma. W wypadku produkcji ważnych gier prawie nigdy nie zdarzają się przypadkowe przecieki.
#36 Napisany 25 maja 2007 - 00:53
Bzdura. Trąbili o tym już wcześniej, tylko nic nie pokazywali.Sony ukrywało latami prace nad Home
#37 Napisany 07 lipca 2007 - 21:20
W nowym StarCrafcie 2 najwięcej zyskali Protosi i wyraźnie widać że to właśnie oni są główną nacją wokół której opiera się fabuła i zainteresowanie programistów Poza tym i kilkoma pojedynczymi jednostkami dla Terran i Zergów (głównie mutacje i nowe umiejętności jak jetpack dla marines), nawet menu pozostało bez zmian. Rozgrywka jak w poprzedniku. Jednym słowem mamy Stara pierwszego w nowej szacie graficznej i z wieloma nowymi jednostkami w przeważającej części po stronie Protosów
____________________
Kilka filmików do oglądnięcia z oficjalnej prezentacji grywalnego dema:
część 1 prezentacji
część 2 prezentacji
część 3 prezentacji
i trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=ELhtXtnV3pg
____________________
Kilka filmików do oglądnięcia z oficjalnej prezentacji grywalnego dema:
część 1 prezentacji
część 2 prezentacji
część 3 prezentacji
i trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=ELhtXtnV3pg
#38 Napisany 08 lipca 2007 - 09:15
Ach... znów będzie piękna gra. Ostatnio rzadkość na PC. Aż mi się zachciało grać w pierwszą część. Ja wiem że może nie do końca to jest miejsce ale wiecie może czy do jedynki może wyszedł jakich patch który pozwalał na zwiększenie rozdzielczości? Z tego co pamiętam to max szło ustawić 800x600. Jeśli się mylę to mnie poprawcie.
EDIT: Szukałem wszędzie i na forach zagranicznych i wszyscy piszą że nie da się zmienić rozdzielczości żadnym patchem ani programem Podobno komuś się coś tam udało programem 3danalyzer ale nie udowodnił wyczynu żadnym screenem. Sukcesem jedynie było zwiększenie rozdzielczości poprzez zmniejszenie okna gry ale łączyło się to z czarnymi paskami po bokach i z góry i dołu. To se ne da Ale i tak się fajowo gra. Po 5 minutach się zapomina o niskiej rozdzielczości (chyba nawet 640x480).
EDIT: Szukałem wszędzie i na forach zagranicznych i wszyscy piszą że nie da się zmienić rozdzielczości żadnym patchem ani programem Podobno komuś się coś tam udało programem 3danalyzer ale nie udowodnił wyczynu żadnym screenem. Sukcesem jedynie było zwiększenie rozdzielczości poprzez zmniejszenie okna gry ale łączyło się to z czarnymi paskami po bokach i z góry i dołu. To se ne da Ale i tak się fajowo gra. Po 5 minutach się zapomina o niskiej rozdzielczości (chyba nawet 640x480).
#39 Napisany 25 sierpnia 2007 - 18:01
Od jakiegoś czasu na Gametrailers leżą filmiki nowe ... może czas o nich podyskutować
Najpierw o 2-częściowym przedstawieniu Terran. Nowe jednostki wydają się bardziej żwawe i dynamiczne niż w jedynce, ale to już charakter będzie gry. Vikingi, jetpacki ... widać że przeskoki między różnymi warstwami terenu będą proste i ogólne, przez co i ciekawy jestem wyglądu map. Lost World traci chyba sens w obliczu takich taktyk. Mile zaskakuje działo w głównej bazie - choć powolne, jednak nie pozwala do końca rozwalić SCV pojedynczemu oddziałowi ... Ogólnie, nie jest źle. Brakło mi vulture i goliathów, ale jeszcze nie wszystko widzieliśmy przecież. Czekam, czekam. Na prezentację Zergów
4-częściowa część o fabule. Kurde, SC2 momentami wygląda jak przygodówka p'n'c w stylu Syberii. Przejścia między ekranami, dialogi z NPC ... teoretycznie jest to bardzo miłe, bo przy okazji zyskujemy dostęp do bazy danych ala Freespace, ale zatraca się przy tym dynamiczny charakter misji StarCrafta. No i fabuła zamiast miłej kompensacji wydaje się nieco rozluźniona. Mnie problemy robotników na statku mało obchodzą, wolę, by w razie czego podała mi je babka podczas/przed misją. W RTSie wolę briefingi czyste i dialogi podczas misji ... przecież jak dobrze się to w SC1 sprawdziło. Po co zmieniać dobre ... Martwi także często wzorowanie się na WarCrafta 3, przynajmniej mnie. Ale ortodoks SCowy jestem akurat
Inna sprawa - możliwość nieliniowego wyboru misji. Znów traci na tym sprawność, epickość i tempo fabularne na rzecz lekkiego rozmycia. I jeszcze ten wymóg kupowania ulepszeń (ten akurat nie wiem jak końcowo się sprawdzi).
A co Wy sądzicie? Jestem gotów i chętny do dyskusji!
Najpierw o 2-częściowym przedstawieniu Terran. Nowe jednostki wydają się bardziej żwawe i dynamiczne niż w jedynce, ale to już charakter będzie gry. Vikingi, jetpacki ... widać że przeskoki między różnymi warstwami terenu będą proste i ogólne, przez co i ciekawy jestem wyglądu map. Lost World traci chyba sens w obliczu takich taktyk. Mile zaskakuje działo w głównej bazie - choć powolne, jednak nie pozwala do końca rozwalić SCV pojedynczemu oddziałowi ... Ogólnie, nie jest źle. Brakło mi vulture i goliathów, ale jeszcze nie wszystko widzieliśmy przecież. Czekam, czekam. Na prezentację Zergów
4-częściowa część o fabule. Kurde, SC2 momentami wygląda jak przygodówka p'n'c w stylu Syberii. Przejścia między ekranami, dialogi z NPC ... teoretycznie jest to bardzo miłe, bo przy okazji zyskujemy dostęp do bazy danych ala Freespace, ale zatraca się przy tym dynamiczny charakter misji StarCrafta. No i fabuła zamiast miłej kompensacji wydaje się nieco rozluźniona. Mnie problemy robotników na statku mało obchodzą, wolę, by w razie czego podała mi je babka podczas/przed misją. W RTSie wolę briefingi czyste i dialogi podczas misji ... przecież jak dobrze się to w SC1 sprawdziło. Po co zmieniać dobre ... Martwi także często wzorowanie się na WarCrafta 3, przynajmniej mnie. Ale ortodoks SCowy jestem akurat
Inna sprawa - możliwość nieliniowego wyboru misji. Znów traci na tym sprawność, epickość i tempo fabularne na rzecz lekkiego rozmycia. I jeszcze ten wymóg kupowania ulepszeń (ten akurat nie wiem jak końcowo się sprawdzi).
A co Wy sądzicie? Jestem gotów i chętny do dyskusji!
#40 Napisany 28 września 2007 - 23:03
Nowy filmik z 18-09-2007
http://www.gametv.pl/video.php?id=4075
Starcraft 2: Terran Gameplay
O Boże!! Musicie zobaczyć ten filmik!! Terranie dostali mnóstwo nowych jednostek i umiejętności:
Banshee - nowy myśliwiec
Radar - jedna z najbardziej przydatnych rzeczy na polu walki, bo pozwala szybko dać znać o zbliżąjącym się zagrożeniu
Wiking - myśliwiec zamieniajacy się w mecha doskonale radzący sobie z Battlecruiserami
Reaper - żołnierze z plecakami odrzutowymi i nową umiejętnością demolition charge!!!!
Thor - wielki mech z kilkoma działami antyleryjskimi na plecach MASAKRA!!!!!
Battlecruiser - z nowym laserem plazmowym przeciwpiechotnym
Command Center - z działkiem na dachu broniącym SCV
Supply Depots - chowające się pod ziemią
Ghost - z możliwością strzelania ze snajperki headshotów!!!!
Cobra - jedyny pojazd który krążąc dookoła Thora może go zniszczyć
Walka Thora z Command Center RZĄDZI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
^Thor ostrzeliwuje piechotę
^Thor wysunął działa i rozpoczyna naparzanie w Centrum Dowodzenia
^Zajebisty najazd kamery na cel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
^Uzbrojone Centrum Dowodzenia pod ostrzałem.. nie ma szans i zaraz wybuchnie..
..muszę mieć tą grę jak najszybciej
http://www.gametv.pl/video.php?id=4075
Starcraft 2: Terran Gameplay
O Boże!! Musicie zobaczyć ten filmik!! Terranie dostali mnóstwo nowych jednostek i umiejętności:
Banshee - nowy myśliwiec
Radar - jedna z najbardziej przydatnych rzeczy na polu walki, bo pozwala szybko dać znać o zbliżąjącym się zagrożeniu
Wiking - myśliwiec zamieniajacy się w mecha doskonale radzący sobie z Battlecruiserami
Reaper - żołnierze z plecakami odrzutowymi i nową umiejętnością demolition charge!!!!
Thor - wielki mech z kilkoma działami antyleryjskimi na plecach MASAKRA!!!!!
Battlecruiser - z nowym laserem plazmowym przeciwpiechotnym
Command Center - z działkiem na dachu broniącym SCV
Supply Depots - chowające się pod ziemią
Ghost - z możliwością strzelania ze snajperki headshotów!!!!
Cobra - jedyny pojazd który krążąc dookoła Thora może go zniszczyć
Walka Thora z Command Center RZĄDZI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
^Thor ostrzeliwuje piechotę
^Thor wysunął działa i rozpoczyna naparzanie w Centrum Dowodzenia
^Zajebisty najazd kamery na cel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
^Uzbrojone Centrum Dowodzenia pod ostrzałem.. nie ma szans i zaraz wybuchnie..
..muszę mieć tą grę jak najszybciej
#41 Napisany 02 października 2007 - 17:31
Oby na konsolach nie dropowała tak jak "Tiberium Wars" ( o "Battle for Middle-earth" nie wspominam ) , o wersję na PC nie ma sie co martwic.
#42 Gość__* Napisany 02 października 2007 - 20:30
Oby na konsolach nie dropowała tak jak "Tiberium Wars" ( o "Battle for Middle-earth" nie wspominam ) , o wersję na PC nie ma sie co martwic.
ale przecież Starcraft 2 nie jest zapowiedziany na konsole
#43 Napisany 03 października 2007 - 07:02
A gdzie vulture? I te chore akcje z wjazdem kilkunastu vulture na ziemię sporną/do bazy i nastawianie min?
Taktyki pójdą na ostre zmiany. Ciekawym, która rasa teraz będzie tą najłatwiejszą do gry (na poziomie low mid-low tiera)?
Taktyki pójdą na ostre zmiany. Ciekawym, która rasa teraz będzie tą najłatwiejszą do gry (na poziomie low mid-low tiera)?
#44 Napisany 03 października 2007 - 13:47
i pewnie nie bedzie na konsolach bo te gre robi Blizzard a nie EA (Tiberium Wars) ,chociaz walizka wypchana pieniedzmi moze duzo zdzialac.Gierka prezentuje sie przewysmienicie.O to ze bedzie to hit jestes spokojny ,blizzard nie wydalo nigdy gniota.
#45 Napisany 06 października 2007 - 00:33
Może vulture jest, tylko nie zostało pokazane w filmiku albo któryś z innych pojazdów ma umiejętność stawiania min..A gdzie vulture? I te chore akcje z wjazdem kilkunastu vulture na ziemię sporną/do bazy i nastawianie min?
Swoją drogą ja rzadko go używałem całą parę dając w czołgi rozstawiające się w artylerię i Marines.. nie zapominając o Battlecruiserach 8)
A co do filmików to wszyscy czekamy na Zergów bo nie ma co ukrywać że są najbardziej wykręconą rasą w Starcrafcie Mam nadzieję że Ultraliski pozostaną bo nie wyobrażam sobie Zergów bez nich :niepewny:
#46 Napisany 06 października 2007 - 08:52
Mam nadzieję, że pójdą do przodu o krok wodec Brood War. Sam Blizzard podsumowując pierwszego StarCrafta stwierdził, że Ultraliski były największym niewypałem (bo nikt nie ich nie używał, a jak używał to nie tak jak wyobrażali sobie twórcy. Ale, kurde, każdy kto to pamięta, to wie że były one nieopłacalne jak cholera!). Stąd wyszły zmiany w BroodWar (boost pancerz, boost speed). I już zaczęto nimi grać. Ale i tak mam nadzieję na lekki dodatkowy tweak tej jednostki. Ona jest cudna w połączeniu z Dark SwarmMam nadzieję że Ultraliski pozostaną bo nie wyobrażam sobie Zergów bez nich :niepewny:
Blizzard jako firma zaś niezbyt preferuje konsole. Znaczy - nie demonizuje ich, ale bardziej od innych firm wyraża, że nie chce robić portów gier na ów sprzęt. A kasa ... obecnie przy WoW podejrzewam, że codziennie odbywają się bitwy na pieniądze w firmie XD
#47 Napisany 21 października 2007 - 09:49
Baaaaaardzo luźno związane. Na początku piątej minuty:
http://www.gametrail...ayer/26674.html
Duma mnie rozpiera.
http://www.gametrail...ayer/26674.html
Duma mnie rozpiera.
#48 Napisany 24 października 2007 - 15:25
Mam nadzieję, że pójdą do przodu o krok wodec Brood War. Sam Blizzard podsumowując pierwszego StarCrafta stwierdził, że Ultraliski były największym niewypałem (bo nikt nie ich nie używał, a jak używał to nie tak jak wyobrażali sobie twórcy. Ale, kurde, każdy kto to pamięta, to wie że były one nieopłacalne jak cholera!). Stąd wyszły zmiany w BroodWar (boost pancerz, boost speed). I już zaczęto nimi grać. Ale i tak mam nadzieję na lekki dodatkowy tweak tej jednostki. Ona jest cudna w połączeniu z Dark SwarmMam nadzieję że Ultraliski pozostaną bo nie wyobrażam sobie Zergów bez nich :niepewny:
Blizzard jako firma zaś niezbyt preferuje konsole. Znaczy - nie demonizuje ich, ale bardziej od innych firm wyraża, że nie chce robić portów gier na ów sprzęt. A kasa ... obecnie przy WoW podejrzewam, że codziennie odbywają się bitwy na pieniądze w firmie XD
W ogole starcraft jedyna w multi byl nie do konca wywazony. BroodWar o wiele lepiej wywazylo wszystkie rasy i mozna smialo powiedziec, ze jest to jeden z najlepiej wywazonych RTS ever, gra miazdzy... sam sie zagrywalem na battle.net po 6h dziennie przez jakies 5 lat. Na dwojeczke czekam glownie ze wzgledu na fabule, bo nie przekonuja mnie RTS 3D w multi...
#49 Napisany 14 marca 2008 - 09:27
I cisza nastała nad StarCraftem.
A szkoda, bo ostatnio kilka filmików na GT się ukazało (w tym kilka, które już wcześniej znaliśmy). Jeden z ciekawszych to wywiad z art-director: http://www.gametrail...ayer/31796.html
StarCraft ma w sobie tą piękną magię. Patrzę na tytuł, słucham muzyki i już wiem, że znów chcę zagrać partię. Mało która gra tak trzyma ostro przy sobie po ponad (!!!) dekadzie.
A szkoda, bo ostatnio kilka filmików na GT się ukazało (w tym kilka, które już wcześniej znaliśmy). Jeden z ciekawszych to wywiad z art-director: http://www.gametrail...ayer/31796.html
StarCraft ma w sobie tą piękną magię. Patrzę na tytuł, słucham muzyki i już wiem, że znów chcę zagrać partię. Mało która gra tak trzyma ostro przy sobie po ponad (!!!) dekadzie.
#50 Napisany 14 marca 2008 - 13:31
No właśnie kiedy go w końcu wydadzą??I cisza nastała nad StarCraftem.
#51 Napisany 14 marca 2008 - 17:01
Ech... patrzę na te filmiki na GT i wiem, że sobie nie pogram Kupiłem niedawno laptopa ale on tego nie pociągnie Na konsole z tego co wiem tego nie wydadzą.
#52 Napisany 14 marca 2008 - 21:20
marbel pamiętaj że te filmiki są nakręcone z maksymalnie podkręconą grafą, więc zawsze możesz spróbować zassać demo* i sprawdzić bo a nóż Mój laptop na każdym kroku mnie zaskakuje
*o ile takie się ukaże kiedyś
*o ile takie się ukaże kiedyś
#53 Napisany 14 marca 2008 - 21:30
Jak będzie działało u mnie na średnich detalach to kupię na pewno. Niech dadzą demko Było demo Starcrafta jedynki?
Piszę że boję się, że nie pójdzie mi S2 bo jak ściągnąłem demko World in Conflict to mój komputer prawie dostał zawału Na najniższych detalach to wyglądało gorzej niż pierwszy Red Alert. Sam już nie pamiętam jak chodziło bo grałem minutę
Piszę że boję się, że nie pójdzie mi S2 bo jak ściągnąłem demko World in Conflict to mój komputer prawie dostał zawału Na najniższych detalach to wyglądało gorzej niż pierwszy Red Alert. Sam już nie pamiętam jak chodziło bo grałem minutę
#54 Napisany 14 marca 2008 - 21:38
Blizzard wydaje bardzo dopracowane także pod względem kodu gry więc jest szansa że pójdzie Z tego co pamiętam Star 1 chodził niemalże na każdej konfiguracji sprzętowej (jak na tamte czasy) więc kontynuacja nie powinna być gorsza, ale zobaczymy bo na razie to tylko możemy gdybać
#55 Napisany 17 marca 2008 - 16:30
Słyszałem że betatesty są zapowiedziane na koniec roku, czyli gra ukaże sie w 2009.
#56 Napisany 17 marca 2008 - 16:30
Słyszałem że betatesty są zapowiedziane na koniec roku, czyli gra ukaże sie w 2009.
#57 Gość__* Napisany 12 lipca 2008 - 19:14
Na poczatku bylem przeciwny. Uwazalem, ze SC jest zbyt genialna gra zeby mozna zrobic kontynuacje. Z kazdym kolejnym dnie i trailerem przekonywalem sie coraz bardziej do SC][ a teraz juz wiem, ze bede gral w multi. Moze nie w klanie tak jak w SC. No i oczywiscie ciekawi mnie fabula. Co znowu knuje Sara Kerigan i co na to Jim Raynor.
BTW Terranie maja tyle fajnych jednostek, ze az zastanawiam sie czy Blizzard nie zapedzil sie za daleko.
BTW Terranie maja tyle fajnych jednostek, ze az zastanawiam sie czy Blizzard nie zapedzil sie za daleko.
#58 Napisany 13 października 2008 - 18:13
Blizzard najwyraźniej zapomniał co to dbałość o klienta. Najpierw bezczelnie kpią z fanów Diablo, teraz ogłaszają, że SC2 pojawi się jako... 3 osobne produkty. Najpierw będzie SC2: Terran, później SC2: Zerg i wreszcie SC2: Protoss. Trzy osobne kampanie single player, trzy osobne produkty.
http://kotaku.com/50... ... r-campaign
http://kotaku.com/50... ... r-campaign
#59 Napisany 13 października 2008 - 18:51
Trzy razy więcej kasy do wydania przez fanów Starcrafta. Nie wiem czy się powtórzę po jakimś jajogłowym opiniotwórcy growym, ale Blizzard z roku na rok stać na coraz chojrackie zagrania. I pomyśleć, że to wszystko wina income generowanego co miesiąc przez WoW.
#60 Napisany 13 października 2008 - 19:50
NIE!!! To bez sensu. No chyba, że każda część będzie kosztować 50 zł. To już się robi nudne. Z początku myślałem że to jakieś nierozsądne tłumaczenie słów... ale wychodzi, że jednak zamiast jednej gry będą trzy. Może Blizz chce podciągnąć kondycję rynku PC? 3 wysoko ocenione gry zamiast jednej?