Skocz do zawartości

Zdjęcie

StarCraft 2


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
586 odpowiedzi na ten temat

#31 Gość__* Napisany 21 maja 2007 - 18:30

Gość__*
  • Goście
Wczoraj na oficjalnej stronie pojawił się Gameplay Video z komentarzami twórców. W 1280 x 768 wygląda to nieźle. Widać że nowe jednostki/możliwości zostały dobrze pomyślane. No i co najważniejsze oglądając zaprezentowany filmik czuć w tej grze klimat pierwszej części. Myślę, że gra ta na pewno nie zawiedzie.
  • 0

#32 Texz Napisany 23 maja 2007 - 18:40

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Blizzard od zawsze nokautował konkurencję za pomocą genialnych CGI. Tym razem przeszedł samego siebie:


Hype na tą grę jest przeogromny.
  • 0

#33 Ryan Napisany 24 maja 2007 - 01:36

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Genialne podsumowanie:
http://www.penny-arc...omic/2007/05/23
  • 0

#34 Scorpio Napisany 24 maja 2007 - 08:10

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Zgadzam się ...

... bo do tej pory nie wiem, jak w epoce wycieków całych gier przed premierą do sieci Blizzardowi udaje się w tajemnicy, do chwili którą chcieli, utrzymać produkowanie nowej części StarCrafta i że nikt nie wypaplał nikomu:
a) przepiękny jest wobec tego zespół
b) ninja Blizzarda zabijają szybciej niż biegnie informacja
c) to naprawde kwalifikuje się jako jedne z najlepszych osiągnięć roku w dziedzinie elektronicznej rozrywki :)
  • 0

#35 Danteusz Napisany 24 maja 2007 - 18:40

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:
Nie wierzę w wycieki takich informacji, jeśli coś ma być ukryte to nikt się o tym nie dowie. Sony ukrywało latami prace nad Home, o PSOne dowiedzieliśmy się na tydzień przed premierą. Screeny i trailery wyciekają jedynie z zamkniętych prezentacji dla prasy na których ludzie filmują komórkami, tego się nie powstrzyma. W wypadku produkcji ważnych gier prawie nigdy nie zdarzają się przypadkowe przecieki.
  • 0

#36 Ryan Napisany 25 maja 2007 - 00:53

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Sony ukrywało latami prace nad Home

Bzdura. Trąbili o tym już wcześniej, tylko nic nie pokazywali.
  • 0

#37 piterekd Napisany 07 lipca 2007 - 21:20

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:
W nowym StarCrafcie 2 najwięcej zyskali Protosi i wyraźnie widać że to właśnie oni są główną nacją wokół której opiera się fabuła i zainteresowanie programistów :ninjadance: Poza tym i kilkoma pojedynczymi jednostkami dla Terran i Zergów (głównie mutacje i nowe umiejętności jak jetpack dla marines), nawet menu pozostało bez zmian. Rozgrywka jak w poprzedniku. Jednym słowem mamy Stara pierwszego w nowej szacie graficznej i z wieloma nowymi jednostkami w przeważającej części po stronie Protosów :^^:
____________________
Kilka filmików do oglądnięcia z oficjalnej prezentacji grywalnego dema:
część 1 prezentacji
część 2 prezentacji
część 3 prezentacji
i trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=ELhtXtnV3pg
  • 0

#38 Marbel Napisany 08 lipca 2007 - 09:15

Marbel

    Why so SERIOUS??

  • Forumowicze
  • 9 284 Postów:
Ach... znów będzie piękna gra. Ostatnio rzadkość na PC. Aż mi się zachciało grać w pierwszą część. Ja wiem że może nie do końca to jest miejsce ale wiecie może czy do jedynki może wyszedł jakich patch który pozwalał na zwiększenie rozdzielczości? Z tego co pamiętam to max szło ustawić 800x600. Jeśli się mylę to mnie poprawcie. :hmmm:

EDIT: Szukałem wszędzie i na forach zagranicznych i wszyscy piszą że nie da się zmienić rozdzielczości żadnym patchem ani programem :/ Podobno komuś się coś tam udało programem 3danalyzer ale nie udowodnił wyczynu żadnym screenem. Sukcesem jedynie było zwiększenie rozdzielczości poprzez zmniejszenie okna gry ale łączyło się to z czarnymi paskami po bokach i z góry i dołu. To se ne da :/ Ale i tak się fajowo gra. Po 5 minutach się zapomina o niskiej rozdzielczości (chyba nawet 640x480).
  • 0

#39 Scorpio Napisany 25 sierpnia 2007 - 18:01

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Od jakiegoś czasu na Gametrailers leżą filmiki nowe ... może czas o nich podyskutować :)

Najpierw o 2-częściowym przedstawieniu Terran. Nowe jednostki wydają się bardziej żwawe i dynamiczne niż w jedynce, ale to już charakter będzie gry. Vikingi, jetpacki ... widać że przeskoki między różnymi warstwami terenu będą proste i ogólne, przez co i ciekawy jestem wyglądu map. Lost World traci chyba sens w obliczu takich taktyk. Mile zaskakuje działo w głównej bazie - choć powolne, jednak nie pozwala do końca rozwalić SCV pojedynczemu oddziałowi ... Ogólnie, nie jest źle. Brakło mi vulture i goliathów, ale jeszcze nie wszystko widzieliśmy przecież. Czekam, czekam. Na prezentację Zergów :)

4-częściowa część o fabule. Kurde, SC2 momentami wygląda jak przygodówka p'n'c w stylu Syberii. Przejścia między ekranami, dialogi z NPC ... teoretycznie jest to bardzo miłe, bo przy okazji zyskujemy dostęp do bazy danych ala Freespace, ale zatraca się przy tym dynamiczny charakter misji StarCrafta. No i fabuła zamiast miłej kompensacji wydaje się nieco rozluźniona. Mnie problemy robotników na statku mało obchodzą, wolę, by w razie czego podała mi je babka podczas/przed misją. W RTSie wolę briefingi czyste i dialogi podczas misji ... przecież jak dobrze się to w SC1 sprawdziło. Po co zmieniać dobre ... Martwi także często wzorowanie się na WarCrafta 3, przynajmniej mnie. Ale ortodoks SCowy jestem akurat :P
Inna sprawa - możliwość nieliniowego wyboru misji. Znów traci na tym sprawność, epickość i tempo fabularne na rzecz lekkiego rozmycia. I jeszcze ten wymóg kupowania ulepszeń (ten akurat nie wiem jak końcowo się sprawdzi).

A co Wy sądzicie? Jestem gotów i chętny do dyskusji! :^^:
  • 0

#40 piterekd Napisany 28 września 2007 - 23:03

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:
Nowy filmik z 18-09-2007
http://www.gametv.pl/video.php?id=4075
Starcraft 2: Terran Gameplay

O Boże!! Musicie zobaczyć ten filmik!! Terranie dostali mnóstwo nowych jednostek i umiejętności:
Banshee - nowy myśliwiec
Radar - jedna z najbardziej przydatnych rzeczy na polu walki, bo pozwala szybko dać znać o zbliżąjącym się zagrożeniu
Wiking - myśliwiec zamieniajacy się w mecha doskonale radzący sobie z Battlecruiserami
Reaper - żołnierze z plecakami odrzutowymi i nową umiejętnością demolition charge!!!!
Thor - wielki mech z kilkoma działami antyleryjskimi na plecach MASAKRA!!!!! :cooo:
Battlecruiser - z nowym laserem plazmowym przeciwpiechotnym
Command Center - z działkiem na dachu broniącym SCV
Supply Depots - chowające się pod ziemią
Ghost - z możliwością strzelania ze snajperki headshotów!!!!
Cobra - jedyny pojazd który krążąc dookoła Thora może go zniszczyć

Walka Thora z Command Center RZĄDZI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
Dodany obrazek
^Thor ostrzeliwuje piechotę
Dodany obrazek
^Thor wysunął działa i rozpoczyna naparzanie w Centrum Dowodzenia
Dodany obrazek
^Zajebisty najazd kamery na cel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Dodany obrazek
^Uzbrojone Centrum Dowodzenia pod ostrzałem.. nie ma szans i zaraz wybuchnie..

..muszę mieć tą grę jak najszybciej :ninjadance:
  • 0

#41 Sylvan Wielki Napisany 02 października 2007 - 17:31

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 617 Postów:
Oby na konsolach nie dropowała tak jak "Tiberium Wars" ( o "Battle for Middle-earth" nie wspominam ) , o wersję na PC nie ma sie co martwic.
  • 0

#42 Gość__* Napisany 02 października 2007 - 20:30

Gość__*
  • Goście

Oby na konsolach nie dropowała tak jak "Tiberium Wars" ( o "Battle for Middle-earth" nie wspominam ) , o wersję na PC nie ma sie co martwic.


ale przecież Starcraft 2 nie jest zapowiedziany na konsole
  • 0

#43 Scorpio Napisany 03 października 2007 - 07:02

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
A gdzie vulture? :cry: I te chore akcje z wjazdem kilkunastu vulture na ziemię sporną/do bazy i nastawianie min?

Taktyki pójdą na ostre zmiany. Ciekawym, która rasa teraz będzie tą najłatwiejszą do gry (na poziomie low mid-low tiera)?
  • 0

#44 wiedziu Napisany 03 października 2007 - 13:47

wiedziu

    Blanka

  • Narybek
  • 168 Postów:
i pewnie nie bedzie na konsolach bo te gre robi Blizzard a nie EA (Tiberium Wars) ,chociaz walizka wypchana pieniedzmi moze duzo zdzialac.Gierka prezentuje sie przewysmienicie.O to ze bedzie to hit jestes spokojny ,blizzard nie wydalo nigdy gniota.
  • 0

#45 piterekd Napisany 06 października 2007 - 00:33

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:

A gdzie vulture? :cry: I te chore akcje z wjazdem kilkunastu vulture na ziemię sporną/do bazy i nastawianie min?

Może vulture jest, tylko nie zostało pokazane w filmiku albo któryś z innych pojazdów ma umiejętność stawiania min.. :pociesza:
Swoją drogą ja rzadko go używałem całą parę dając w czołgi rozstawiające się w artylerię i Marines.. nie zapominając o Battlecruiserach 8)
A co do filmików to wszyscy czekamy na Zergów bo nie ma co ukrywać że są najbardziej wykręconą rasą w Starcrafcie :ninjadance: Mam nadzieję że Ultraliski pozostaną bo nie wyobrażam sobie Zergów bez nich :niepewny:
  • 0

#46 Scorpio Napisany 06 października 2007 - 08:52

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

Mam nadzieję że Ultraliski pozostaną bo nie wyobrażam sobie Zergów bez nich :niepewny:

Mam nadzieję, że pójdą do przodu o krok wodec Brood War. Sam Blizzard podsumowując pierwszego StarCrafta stwierdził, że Ultraliski były największym niewypałem (bo nikt nie ich nie używał, a jak używał to nie tak jak wyobrażali sobie twórcy. Ale, kurde, każdy kto to pamięta, to wie że były one nieopłacalne jak cholera!). Stąd wyszły zmiany w BroodWar (boost pancerz, boost speed). I już zaczęto nimi grać. Ale i tak mam nadzieję na lekki dodatkowy tweak tej jednostki. Ona jest cudna w połączeniu z Dark Swarm :^^:

Blizzard jako firma zaś niezbyt preferuje konsole. Znaczy - nie demonizuje ich, ale bardziej od innych firm wyraża, że nie chce robić portów gier na ów sprzęt. A kasa ... obecnie przy WoW podejrzewam, że codziennie odbywają się bitwy na pieniądze w firmie XD
  • 0

#47 Ryan Napisany 21 października 2007 - 09:49

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Baaaaaardzo luźno związane. Na początku piątej minuty:
http://www.gametrail...ayer/26674.html
Duma mnie rozpiera. :)
  • 0

#48 117 Napisany 24 października 2007 - 15:25

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:

Mam nadzieję że Ultraliski pozostaną bo nie wyobrażam sobie Zergów bez nich :niepewny:

Mam nadzieję, że pójdą do przodu o krok wodec Brood War. Sam Blizzard podsumowując pierwszego StarCrafta stwierdził, że Ultraliski były największym niewypałem (bo nikt nie ich nie używał, a jak używał to nie tak jak wyobrażali sobie twórcy. Ale, kurde, każdy kto to pamięta, to wie że były one nieopłacalne jak cholera!). Stąd wyszły zmiany w BroodWar (boost pancerz, boost speed). I już zaczęto nimi grać. Ale i tak mam nadzieję na lekki dodatkowy tweak tej jednostki. Ona jest cudna w połączeniu z Dark Swarm :^^:

Blizzard jako firma zaś niezbyt preferuje konsole. Znaczy - nie demonizuje ich, ale bardziej od innych firm wyraża, że nie chce robić portów gier na ów sprzęt. A kasa ... obecnie przy WoW podejrzewam, że codziennie odbywają się bitwy na pieniądze w firmie XD


W ogole starcraft jedyna w multi byl nie do konca wywazony. BroodWar o wiele lepiej wywazylo wszystkie rasy i mozna smialo powiedziec, ze jest to jeden z najlepiej wywazonych RTS ever, gra miazdzy... sam sie zagrywalem na battle.net po 6h dziennie przez jakies 5 lat. Na dwojeczke czekam glownie ze wzgledu na fabule, bo nie przekonuja mnie RTS 3D w multi...
  • 0

#49 Scorpio Napisany 14 marca 2008 - 09:27

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
I cisza nastała nad StarCraftem.

A szkoda, bo ostatnio kilka filmików na GT się ukazało (w tym kilka, które już wcześniej znaliśmy). Jeden z ciekawszych to wywiad z art-director: http://www.gametrail...ayer/31796.html

StarCraft ma w sobie tą piękną magię. Patrzę na tytuł, słucham muzyki i już wiem, że znów chcę zagrać partię. Mało która gra tak trzyma ostro przy sobie po ponad (!!!) dekadzie.
  • 0

#50 piterekd Napisany 14 marca 2008 - 13:31

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:

I cisza nastała nad StarCraftem.

No właśnie kiedy go w końcu wydadzą?? :hmmm:
  • 0

#51 Marbel Napisany 14 marca 2008 - 17:01

Marbel

    Why so SERIOUS??

  • Forumowicze
  • 9 284 Postów:
Ech... patrzę na te filmiki na GT i wiem, że sobie nie pogram :cry: Kupiłem niedawno laptopa ale on tego nie pociągnie :( Na konsole z tego co wiem tego nie wydadzą.
  • 0

#52 piterekd Napisany 14 marca 2008 - 21:20

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:
marbel pamiętaj że te filmiki są nakręcone z maksymalnie podkręconą grafą, więc zawsze możesz spróbować zassać demo* i sprawdzić bo a nóż ;) Mój laptop na każdym kroku mnie zaskakuje :cooo:

*o ile takie się ukaże kiedyś :ninja:
  • 0

#53 Marbel Napisany 14 marca 2008 - 21:30

Marbel

    Why so SERIOUS??

  • Forumowicze
  • 9 284 Postów:
Jak będzie działało u mnie na średnich detalach to kupię na pewno. Niech dadzą demko :) Było demo Starcrafta jedynki?
Piszę że boję się, że nie pójdzie mi S2 bo jak ściągnąłem demko World in Conflict to mój komputer prawie dostał zawału :lama: Na najniższych detalach to wyglądało gorzej niż pierwszy Red Alert. Sam już nie pamiętam jak chodziło bo grałem minutę :(
  • 0

#54 piterekd Napisany 14 marca 2008 - 21:38

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:
Blizzard wydaje bardzo dopracowane także pod względem kodu gry więc jest szansa że pójdzie :) Z tego co pamiętam Star 1 chodził niemalże na każdej konfiguracji sprzętowej (jak na tamte czasy) więc kontynuacja nie powinna być gorsza, ale zobaczymy bo na razie to tylko możemy gdybać ;)
  • 0

#55 Danteusz Napisany 17 marca 2008 - 16:30

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:
Słyszałem że betatesty są zapowiedziane na koniec roku, czyli gra ukaże sie w 2009.
  • 0

#56 Danteusz Napisany 17 marca 2008 - 16:30

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:
Słyszałem że betatesty są zapowiedziane na koniec roku, czyli gra ukaże sie w 2009.
  • 0

#57 Gość__* Napisany 12 lipca 2008 - 19:14

Gość__*
  • Goście
Na poczatku bylem przeciwny. Uwazalem, ze SC jest zbyt genialna gra zeby mozna zrobic kontynuacje. Z kazdym kolejnym dnie i trailerem przekonywalem sie coraz bardziej do SC][ a teraz juz wiem, ze bede gral w multi. Moze nie w klanie tak jak w SC. No i oczywiscie ciekawi mnie fabula. Co znowu knuje Sara Kerigan i co na to Jim Raynor.

BTW Terranie maja tyle fajnych jednostek, ze az zastanawiam sie czy Blizzard nie zapedzil sie za daleko.
  • 0

#58 Ryan Napisany 13 października 2008 - 18:13

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Blizzard najwyraźniej zapomniał co to dbałość o klienta. Najpierw bezczelnie kpią z fanów Diablo, teraz ogłaszają, że SC2 pojawi się jako... 3 osobne produkty. Najpierw będzie SC2: Terran, później SC2: Zerg i wreszcie SC2: Protoss. Trzy osobne kampanie single player, trzy osobne produkty.
http://kotaku.com/50... ... r-campaign
  • 0

#59 Texz Napisany 13 października 2008 - 18:51

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Trzy razy więcej kasy do wydania przez fanów Starcrafta. Nie wiem czy się powtórzę po jakimś jajogłowym opiniotwórcy growym, ale Blizzard z roku na rok stać na coraz chojrackie zagrania. I pomyśleć, że to wszystko wina income generowanego co miesiąc przez WoW.
  • 0

#60 Marbel Napisany 13 października 2008 - 19:50

Marbel

    Why so SERIOUS??

  • Forumowicze
  • 9 284 Postów:
NIE!!! To bez sensu. No chyba, że każda część będzie kosztować 50 zł. To już się robi nudne. Z początku myślałem że to jakieś nierozsądne tłumaczenie słów... ale wychodzi, że jednak zamiast jednej gry będą trzy. Może Blizz chce podciągnąć kondycję rynku PC? 3 wysoko ocenione gry zamiast jednej?
  • 0