StarCraft 2
Rozpoczęte przez
kmh
, 19 05 2007 14:07
586 odpowiedzi na ten temat
#61 Napisany 13 października 2008 - 20:45
Ja mam pytanie: to jest kwestia singla. Ktoś wie, jak będzie wyglądało to w multi? Wraz z BroodWar wszyscy przerzucili się na niego (jednostki). A teraz co? Co chwila na nowe dodatki i przeskok na nie? I tak pewnie patche będą ogólne na każdą wersję (jak w Diablo, StarCraft). Zablokują możliwości multi między wersjami? Zmuszą przez fandom do kupna tej najważniejszej? Chcę to zobaczyć w praktyce. Bo jak na razie w stopy sobie strzelają.
PS - SC zaczynał się Terranami, BW Protossami, SC2 Zergami ... i wszystko poukładane
PS - SC zaczynał się Terranami, BW Protossami, SC2 Zergami ... i wszystko poukładane
#62 Napisany 13 października 2008 - 21:53
"Najpierw będzie SC2: Terran, później SC2: Zerg i wreszcie SC2: Protoss."
Taaak Scorp, zaczyna się zergami. _^_
Taaak Scorp, zaczyna się zergami. _^_
#63 Napisany 13 października 2008 - 22:00
Hm, błąd
A Ty noobie sio stąd
A Ty noobie sio stąd
#64 Napisany 14 października 2008 - 14:34
w multi pewnie bedzie mogl grac kazdy z kazdym...
btw. C&C 3 tez mial podzielona kampanie na dwie osobne gry, jedna dla gdi a druga dla nod (na pc, bo na konsolach wszystko bylo w jednym)
btw. C&C 3 tez mial podzielona kampanie na dwie osobne gry, jedna dla gdi a druga dla nod (na pc, bo na konsolach wszystko bylo w jednym)
#65 Napisany 14 października 2008 - 14:47
Możliwe, że zrobią tak jak w Dawn of War. Jeśli będziesz miał Zerg, to będziesz mógł grać z każdym ale tylko Zergami
#66 Napisany 15 października 2008 - 16:11
http://www.gametrail...ayer/41532.html
Wg Blizzarda dowolna wersja gry będzie pozwalała cieszyć się w pełni Skirmishem i Muliplayerem.
A podział ze względu na wielkość i obszerność fabuły (taaaa, szkoda że jRPG i RPG nie są dzielone ... ale znów dla Halo 2 nie starczyło miejsca by zakończyć ). Byłą opcja: uprościć, zostawić jak jest, ale podzielić i zostawić jak jest i opóźnić. Nie wiedzieć czemu, dla mnie to bullshit, ale zobaczymy ...
Wg Blizzarda dowolna wersja gry będzie pozwalała cieszyć się w pełni Skirmishem i Muliplayerem.
A podział ze względu na wielkość i obszerność fabuły (taaaa, szkoda że jRPG i RPG nie są dzielone ... ale znów dla Halo 2 nie starczyło miejsca by zakończyć ). Byłą opcja: uprościć, zostawić jak jest, ale podzielić i zostawić jak jest i opóźnić. Nie wiedzieć czemu, dla mnie to bullshit, ale zobaczymy ...
#67 Napisany 15 października 2008 - 18:37
Mnie i tak zawsze Terranami się grało najlepiej. Grałem kampanie Zergami i Protossami ale nie do końca nigdy. Żeby tylko cena nie była za duża za okrojoną wersję i by były ludzkie wymagania sprzętowe. Najlepiej dali by demko. Wiadomo kiedy premiera?
#68 Napisany 15 października 2008 - 18:47
Wymagania sprzętowe IMO nie przeskoczą tych z Warcrafta 3, demko mogliby zrobić na podobnej zasadzie jak to do SC pierwszego.
#69 Napisany 15 października 2008 - 20:46
No nie możesz porównywać gry z... 2004 do wydanej w 2009! Gra wygląda obłędnie jak na strategię więc wiadomo że będzie wymagająca. Oby kod był zoptymalizowany.
Tzn? Bo nie pamiętam...demko mogliby zrobić na podobnej zasadzie jak to do SC pierwszego
#70 Napisany 07 maja 2009 - 14:51
Zapisy do bety ruszyły http://forum.gram.pl...?tid=48248&u=49
#71 Napisany 25 maja 2009 - 14:44
A ja wam powiem jedno - cały gatunek rtsowy może dla mnie rot in hell. I don't care.
#72 Napisany 01 czerwca 2009 - 11:19
Premiera SCII potwierdzona na koniec 2k9 http://e3.gamespot.c... ... es;title;2
#73 Gość_Zero_* Napisany 01 czerwca 2009 - 17:13
Trzeba bedzie kupic kompa
#74 Napisany 03 czerwca 2009 - 13:18
A ja wam powiem jedno - cały gatunek rtsowy może dla mnie rot in hell. I don't care.
Mam podobny stosunek do stricte klasycznych rts'ów ale rożne dynamiczne wariacje w stylu Dawn of War II są strasznie ciekawą sprawą 8)
#75 Napisany 03 czerwca 2009 - 22:34
SC i C&C - pomimo upływu czasu dają radę, ale już takie Age of Empires w różnych współczesnych odmianach to porażka
#76 Gość_Zero_* Napisany 03 czerwca 2009 - 22:36
SC i C&C - pomimo upływu czasu dają radę, ale już takie Age of Empires w różnych współczesnych odmianach to porażka
AoE skończyło się na boskiej i jedynej w swoim rodzaju II
#77 Napisany 25 czerwca 2009 - 18:44
Podobno SII w Polszy ma kosztować 180 zł! Pogięło i to zdrowo! No cóż... LEM
Są wiadome jakieś wymagania sprzętowe?
LINK -> http://polygamia.pl/... ... ztuje.html
Są wiadome jakieś wymagania sprzętowe?
LINK -> http://polygamia.pl/... ... ztuje.html
#78 Napisany 25 czerwca 2009 - 18:48
Cena bardzo konsolowa. Na zachodzie o ile pamiętam coś ok. 150 zł, więc z kosztami przesyłki wyjdzie nie wiele mniej. Jeżeli ta gra będzie tak dobra jak swego czasu jedynka, co stoi na przeszkodzie, żeby zamiast dwóch zwykłych gier kupić jedną niezwykłą?
#79 Napisany 25 czerwca 2009 - 19:06
A... mnie pewnie i tak nie pójdzie na lapku Jednak na PC można dać IMO 100 zł za nową gierkę. Wiem, że StarCraft to inny wymiar i gry tego pokroju ukazują się na PC raz na dekadę. Jednak na konsolę za tyle kupujemy gry i wiemy, że będzie toto działać (w dodatku wliczony narzut producenta konsoli - licencja czy co to tam jest), a na PC niejednokrotnie trzeba sprzęt rozbudowywać. Ja już do laptopa dokładałem pamięci (a to sprzęt, który kupiłem z myślą, że nie będę go rozbudowywał - bo po co?). Ja bynajmniej w S2 niestety raczej nie pogram u siebie. A szkoda. Może kiedyś w jakiejś platynie.
BTW na Wyspach cena 29,99 Funtów.
BTW na Wyspach cena 29,99 Funtów.
#80 Napisany 25 czerwca 2009 - 21:10
Mam placic 180 zl tylko za kampanie Terran ? No prosze was
Jeszcze niech oglosza, ze kampanie Protossow i Zergow beda w podobnej cenie.
Jeszcze niech oglosza, ze kampanie Protossow i Zergow beda w podobnej cenie.
#81 Napisany 25 czerwca 2009 - 21:16
W czasach gdzie 200zł płaci się nieraz za trwającą 10 godzin grę zapłacenie 180zł za Starcrafta z nieskończoną grywalnością w multi, BatteNetem i wieloletnim wsparciem developera jest do zaakceptowania.
#82 Napisany 25 czerwca 2009 - 21:24
Fajnie, ale my nie rozmawiamy o grach na konsole
Gry komputerowe powinny byc "troszke" tansze, tym bardziej, jesli wydaje sie trylogie.
Gry komputerowe powinny byc "troszke" tansze, tym bardziej, jesli wydaje sie trylogie.
#83 Napisany 25 czerwca 2009 - 23:03
Popieram tu kubicza ... 600 za pełną grę to śmiech.
I niech nie pierd... że "nie dało się umieścić wszystkich kampanii w 1 grze" albo że "nie zdążą" ... Nosz k...a, grę robią tyle lat że powinni zdążyć to zrobić. Przekładają co rusz, to kolejne przełożenie nikogo by nie zdziwiło. A ucieszyło z powodu tych 400 złotych. A co, tak grę idealną wydadzą? Przecież to Blizzard - co kilk amiechów patch zmieniający wszystko (albo prawie wszystko) w balansie.
Już se k...a niech jaj nie robią z ludzi ...
To mi przypomina "ne da się zrobić w padzie sensora ruchu i wibracji" ...
I niech nie pierd... że "nie dało się umieścić wszystkich kampanii w 1 grze" albo że "nie zdążą" ... Nosz k...a, grę robią tyle lat że powinni zdążyć to zrobić. Przekładają co rusz, to kolejne przełożenie nikogo by nie zdziwiło. A ucieszyło z powodu tych 400 złotych. A co, tak grę idealną wydadzą? Przecież to Blizzard - co kilk amiechów patch zmieniający wszystko (albo prawie wszystko) w balansie.
Już se k...a niech jaj nie robią z ludzi ...
To mi przypomina "ne da się zrobić w padzie sensora ruchu i wibracji" ...
#84 Napisany 25 czerwca 2009 - 23:47
Prawdopodobnie pójdzie. SC2 jedzie na silniku, który się bardzo dobrze skaluje. (oszczędzę Wam technobełkotu)A... mnie pewnie i tak nie pójdzie na lapku
#85 Napisany 26 czerwca 2009 - 00:00
A kiedy premiera? Ja sobie ściągnę najpierw wersję demo, jak będzie działac bez zarzutu kupuję pełny oryginał
#86 Napisany 26 czerwca 2009 - 00:02
A kiedy premiera? Ja sobie ściągnę najpierw wersję demo, jak będzie działac bez zarzutu kupuję pełny oryginał
Myślisz, że wydadza wersje demo?
#87 Napisany 26 czerwca 2009 - 00:04
Niektóre serwisy bankowo
#88 Napisany 26 czerwca 2009 - 08:43
Lap jest z końca 2007. Wtedy był jeden z lepszych, ale na dzisiejsze warunki, 2x1,5Ghz to i tak średnio. Wiem, że właśnie Blizzard ma niezłe silniki, bardzo elastyczne.Prawdopodobnie pójdzie. SC2 jedzie na silniku, który się bardzo dobrze skaluje. (oszczędzę Wam technobełkotu)A... mnie pewnie i tak nie pójdzie na lapku
Wczoraj byłem na stronie brytyjskiego sklepu z ceną 29,99 funtów i tam była data 4.12.09A kiedy premiera?
Same here W sumie i tak zawsze wielbiłem Terran. Jak giera pójdzie to w przyszłym roku nabędę z pewnością. Ale w tym roku priorytet to Forza 3Ja sobie ściągnę najpierw wersję demo, jak będzie działac bez zarzutu kupuję pełny oryginał
#89 Napisany 26 czerwca 2009 - 19:55
LEM odpiera zarzuty, że jest drogim wydawcą i zarzuty Michała Kicińskiego z CDP. Oraz wypowiada się nt. ceny Starcrafta II.
http://polygamia.pl/... ... jektu.html
W skrócie co najważniejsze - Empik.com sam ustalił 180 zł na przedpremierowe zamówienie gry. Cenę wziął z sufitu. Jest więc szansa, że będzie taniej. 119 zł, było by bardzo dobrze
Tylko, proszę tego nie polonizować!!!
http://polygamia.pl/... ... jektu.html
W skrócie co najważniejsze - Empik.com sam ustalił 180 zł na przedpremierowe zamówienie gry. Cenę wziął z sufitu. Jest więc szansa, że będzie taniej. 119 zł, było by bardzo dobrze
Tylko, proszę tego nie polonizować!!!
#90 Napisany 27 czerwca 2009 - 02:47
Jeżeli cena bedzie niska to polonizacja rowniez bedzie nieunikniona. Pamietam, że przy okazji premiery KoTOR1 na PC LEM tłumaczył, że nie może wydawać gier w orginalnej wersji jezykowej, w niskiej cenie ponieważ wtedy ludzie sciagaliby ta gre np. do niemiec a to narusza paragrafy umowy z LucasArts. Przez to na rynku egzystowały 2 wersje jezykowe - Polska za 120 oraz Angielska za 179 zł