Skocz do zawartości

Zdjęcie

Assetto Corsa: Competizione

PS4 PS5 XONE XSX PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
46 odpowiedzi na ten temat

#1 Mauro Napisany 21 lutego 2018 - 15:14

Mauro

    Reeeeeeeeee

  • Forumowicze
  • 6 465 Postów:

Assetto Corsa Competizione, the new official game of the BLANCPAIN GT SERIES, an official grand touring racing series, named after world-renowned Swiss watch manufacture Blancpain and organized by SRO Motorsports Group, will be speeding onto Steam Early Access this summer.

 

Spoiler

 

 

 

Zapowiada sie genialnie - pogoda, dzień/noc, unreal engine 4, fizyka Assetto  :wub:  - jaranko

 


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 27 sierpnia 2021 - 13:26

  • 2

#2 Mauro Napisany 23 lutego 2018 - 09:59

Mauro

    Reeeeeeeeee

  • Forumowicze
  • 6 465 Postów:

Karwa mesjasz is coming

 

Taken from an Italien interview with Marco Massarutto.

Driver swaps confirmed at the beginning of the interview.
They spent 8 months in R&D and decided to use the UE4 for their game and it will probably used for their future projects.
Early access (beta version) at a lower price than the release one.
Many teams use AC for the training of their pilots. Some of the teams also asked them some advices to build their own simulator.
Direct collaboration between pilots, teams and kunos.
They will use the 2018 season for the content.
There will be 10 circuits used in the Blancpain series (you can find them on the blancpain calendar).
They will follow their philosophy, so the handling will be realistic (as it was in AC).
Tyre model, aero and suspension geometry will be improved thanks to new developers that have been hired in the last year (one of them is also a mechanical engineer).
ACC will be more versatile and easier to use for people with less experience (which doesn't mean less realism).
The feeling of the car will be improved.
They received numerous esports contacts, but for the moment they are focusing on the development of the game. (Based on the way he talked about this, i believe esports will come)
Official leaderboards (basically RSR inside the game).
They hired the guy behind minorating.
sprint races, endurance ones, diver swap, strategy from pitwall
phisics engine as been reviewed and improved to 64 bit
AI as been reworked too
all rules will be present ingame flags, stewarts and so on
ranking/rating for servers (minorating is working with them now)
night, rain confirmed
video is pure gameplay no pre rendered vid
full support from Epic
real working mirrors
better phisics thanks to mechanical engineer on team
better tire model suspension geometry and car body phisics


  • 1

#3 Mauro Napisany 20 kwietnia 2018 - 16:21

Mauro

    Reeeeeeeeee

  • Forumowicze
  • 6 465 Postów:

Nowa porcja screenów dedykowana wyścigowi na Monzy w ten weekend w ramach Blancpain GT Series :) Wszystkie pochodzą z aktualnej bety

 

30708481_2424582294234741_87257962058476

 

30742786_2424582414234729_80242715721623

 

 

31045302_2424582437568060_73066349356017

 

30739376_2424582274234743_26965834700580

 


  • 2

#4 Hellmans Napisany 20 kwietnia 2018 - 19:18

Hellmans

  • Forumowicze
  • 13 011 Postów:

Fajnie jakby wcisnęli w karierę Spa 24h, bo growego wariantu jeszcze nie zaliczyłem :olo:


  • 0

#5 Mauro Napisany 22 kwietnia 2018 - 13:15

Mauro

    Reeeeeeeeee

  • Forumowicze
  • 6 465 Postów:

Wrzucili więcej screenow, bardzo fajnie to wyglada :)

 

30743195_2424846124208358_38328334663999

30743100_2424846107541693_45370925511438

31046383_2424846234208347_15075182737620

30741262_2424846407541663_14746512298029

31046033_2424846430874994_40608074356637

30730016_2424586487567655_1729134849614131037526_2424586604234310_60796492969557

30710427_2424586500900987_57654663189249


  • 0

#6 Spuczan Napisany 22 kwietnia 2018 - 18:28

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 12 961 Postów:
Zajebiscie to wygląda.
  • 0

#7 Mauro Napisany 13 czerwca 2018 - 14:23

Mauro

    Reeeeeeeeee

  • Forumowicze
  • 6 465 Postów:

Pokazali coś na E czy

 

http://www.facebook....06859059340397/


  • 0

#8 Mauro Napisany 18 czerwca 2018 - 18:31

Mauro

    Reeeeeeeeee

  • Forumowicze
  • 6 465 Postów:

:uff:  :uff:  :uff:  :uff:  :uff:  :uff:  :uff:  :uff:

0:50+

 

 


  • 0

#9 Mauro Napisany 02 lipca 2018 - 12:46

Mauro

    Reeeeeeeeee

  • Forumowicze
  • 6 465 Postów:

Nowy długi gameplay, jaranko mocno

 


  • 0

#10 Mauro Napisany 27 lipca 2018 - 17:52

Mauro

    Reeeeeeeeee

  • Forumowicze
  • 6 465 Postów:

:bowdown: :bowdown: :bowdown:

 


  • 1

#11 Mauro Napisany 13 października 2018 - 19:34

Mauro

    Reeeeeeeeee

  • Forumowicze
  • 6 465 Postów:

:banderas:  :bowdown:  :bowdown:

 


  • 1

#12 oranje Napisany 14 października 2018 - 01:10

oranje

    15-2-0

  • Forumowicze
  • 14 110 Postów:
To jest jakiś vr kurwa czy inny chuj? Jadąc Tico w taki sposób miałbym większą immersję nic grając w GT sport.
  • 0

#13 Danteusz Napisany 14 października 2018 - 06:12

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 836 Postów:
Przecież widać że to kabina z 3 ekranami
  • 0

#14 Mauro Napisany 15 kwietnia 2019 - 08:00

Mauro

    Reeeeeeeeee

  • Forumowicze
  • 6 465 Postów:

No i wychodzi 29go maja, looks nice, zobaczymy czy uda im sie naprawic wszystko z early accessu. 

 


Ten post był edytowany przez Mauro dnia: 15 kwietnia 2019 - 08:01

  • 0

#15 Mauro Napisany 03 czerwca 2019 - 08:54

Mauro

    Reeeeeeeeee

  • Forumowicze
  • 6 465 Postów:

Trochę godzin za mną w early access 1.0, gra wyszła z bety do early accessu 1.0, choć wciąż ma sporo bolączek związanych z silnikiem unreal engine 4. Nie wiem co skłoniło Kunos do wyboru akurat tego silnika, co dzięki niemu zyskali, ale dla userów nie jest to narazie najlepszy wybór - napędzenie UE 4 jest narazie dość duzym wyzwaniem, wsparcie triple screenow jest takie sobie, VR pefromance też nie jest najlepszy. Więc sporo pracy nad optymalizacją całego środowiska.

 

To przejdzmy do plusów - dźwięk japierkurwadole nie było nigdy lepszego dźwięku w grze wyscigowej, koniec i kropka. Posłuchajcie sami jak to pięknie brzmi - wszystkie dźwięki z kokpitu z hamulcy ahhh  :good:

 

 

Model jazdy jest też niesamowity, to auto się po prostu czuje, że to dość duży ciężki kloc i że każde auto jest inne, jadąc Porsche dodajac gazu czujesz, że silnik jest z tyłu za tylną osią i dzieje się dokładnie to co można sobie wyborazic, tylna oś daje do pieca i chce obracać, wzamian dając niesamowite odejście na pierwszych metrach jeśli wykonamy to poprawnie. Aston z V12 przy hamowaniu czuć że ciągnie przodem gdzie siedzi ten gigantyczny silnik,   Audi McLaren czy Ferrari bardzo chętnie współpracują w zakrętach przez centralne umieszenie silnika, ahh  :good:. To chyba pierwsza gra, w której tak zajebiście czuje że auto trzeba dobrze ustawić dobrze wejść w zakręt i przewidywać jak się moze zaraz zachować, bardzo satysfakcjonujace odczucie, to nie PCarsy gdzie mozesz wszystko i właściwie uratować też można wszystko.

 

Jedyne co narazie mi nie przypadlo z fizyki i symulacji to tarki, mam wrażenie, że troche zbyt mocno zwalniają. 

 

Z trybów mamy kariere, single, hotlapy i multi. Niestety w multi nie ma takiego fajnego matchmakingu jak w iRacing, wielka szkoda dałoby to bardzo wiele temu tytułowi.

 

We wrześniu mamy dostać cały content 2019 (nowy Aston, nowe Audi, nowe Lambo, nowe Porsche etc, szkoda ze nikt nie zglosil 720GT3 do tego sezonu :( ) mam nadzieję, że rozszerzą content o tory Amerykańskiego i Azjatyckiego Blancpaina, te 10 torów z Europy dość szybko może się znudzić. 

 

Podsumowujac w wersji 1.0 to takie 7/10  gra wspaniała symulacyjnie, ale jak narazie słabo zoptymalizowana, duży potencjał przed nią, ale muszą się śpieszyć część osób może sie zniechecic niezbyt dobrze zoptymalizowaną wersją 1.0. 


Ten post był edytowany przez Mauro dnia: 03 czerwca 2019 - 08:54

  • 3

#16 Mauro Napisany 20 czerwca 2020 - 12:02

Mauro

    Reeeeeeeeee

  • Forumowicze
  • 6 465 Postów:

3 DAYS TO GO! Assetto Corsa Competizione is launching onto PlayStation 4 and Xbox One on June 23, 2020!


  • 0

#17 burnstein Napisany 23 czerwca 2020 - 10:58

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 072 Postów:

(...)
 
Podsumowujac w wersji 1.0 to takie 7/10  gra wspaniała symulacyjnie, ale jak narazie słabo zoptymalizowana, duży potencjał przed nią, ale muszą się śpieszyć część osób może sie zniechecic niezbyt dobrze zoptymalizowaną wersją 1.0.


Nie, żeby mnie to jakoś mocno interesowało, ale może innych. Coś sie zmieniło w tej ogólnej ocenie?


  • 0

#18 Mauro Napisany 23 czerwca 2020 - 11:57

Mauro

    Reeeeeeeeee

  • Forumowicze
  • 6 465 Postów:

Poprawili i to niesamowicie, progres jaki zaliczyło ACC jest naprawdę aż trudno opisać.

 

Pełne wsparcie MoteCa czyli po przejechaniu kilku kółek treningowych można sobie odtworzyć dane, i robić setup nie na czuja tylko opierając się na danych, np jak poniżej ustawienie damperów, prawie że pod wzór, zajęło to ~30 okrążeń ale kurcze jaki to jest fun, a ustawień jest duuużo więcej. Przede wszystkim czuć jaki progres to auto robi, jak bardzo stabilne się robi po ustawieniu damperów.

 

82328dc21ad3edbc24115d122e8b473c.png

 

Ostatnie patche spoko zbalansowały auta, balans w ACC jest nieco inny niż np w Gran Turismo gdzie auta klasy GT3 to po prostu takie same odkurzacze. Tutaj np Audi jest świetne na Spa, ale już słabe na Monzy, gdzie króluje Mercedes, który jest dobry na Spa, ale np fatalny na Zandvoort. Balans opiera się w dużej mierze na siłach i słabościach aut, i ma to swoje odzwierciedlenie na różnych torach.

 

Pojawił się też jakiś oficjalny matchmaking o określonych godzinach na bodaj godzinny wyścig w randomowych warunkach na danym torze.

 

Mega propsy za postęp, zresztą myśle że to jest najlepsza recenzja Nickiego Thiima, który jest factory driverem Aston Martina i jeździł tymi autkami w realu:

 

https://www.reddit.c...iracing_vs_acc/

 

 

Zresztą może sie Razel wypowie jaki fun daje ta gra, jak miał okazje u mnie pograć pierwszy raz w życiu grając na kierze.


Ten post był edytowany przez Mauro dnia: 23 czerwca 2020 - 12:03

  • 4

#19 Razel Napisany 23 czerwca 2020 - 13:46

Razel

    Błędny rycerz

  • Forumowicze
  • 11 406 Postów:

Fakt, gierka jest sztosem, ale jeśli się gra na mocnym komputerku, 3 połączonych monitorach, dobrym siedzisku i zajebistej kierce za kilka koła :olo:

Taki setting siedziska faktycznie daje frajdę, bo po prostu czuć, że się jeździ autkiem, kiera pięknie reaguje, że w sumie łapy może połamać chyba xD, każde auto całkowicie inaczej się prowadzi - no fun niesamowity.

W takiego simka jakbym miał teraz zacząć grać na klawiaturze (XD), czy padzie... no nie wiem. Co się zobaczyło i stestowało to się nie odzobaczy i nie odtestuje.


  • 0

#20 nole Napisany 27 sierpnia 2021 - 00:01

nole

    Mr ZURKON is here to KILL

  • Forumowicze
  • 6 723 Postów:

https://youtu.be/OQ-Z12Qt4Rw


  • 2

#21 Mauro Napisany 27 sierpnia 2021 - 08:03

Mauro

    Reeeeeeeeee

  • Forumowicze
  • 6 465 Postów:

Nice, @Freeman po tych zakupach simracingowych to jest tytuł który chcesz mieć :tak:


  • 1

#22 Freeman Napisany 27 sierpnia 2021 - 08:25

Freeman

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 693 Postów:

@Mauro już mam ;)

 


  • 2

#23 Mauro Napisany 27 sierpnia 2021 - 08:33

Mauro

    Reeeeeeeeee

  • Forumowicze
  • 6 465 Postów:

Szkoda, ze nie da się pograć cross-platformowo multi


  • 0

#24 Freeman Napisany 27 sierpnia 2021 - 09:20

Freeman

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 693 Postów:

Mauro, Ty na PC grasz?


  • 0

#25 Mauro Napisany 27 sierpnia 2021 - 09:52

Mauro

    Reeeeeeeeee

  • Forumowicze
  • 6 465 Postów:

Mauro, Ty na PC grasz?

 

Tak, na PC - jak mam baze Simucube to ona na konsolach nie działa (chyba), chyba ze Xbox jest mądry i da sie cos tam pohakować, bo pamiętam ze Xbox nie wymagał żadnych dodatkowych modułów w kierownicach, gdzie na PS jest jakiś specjalny moduł który muszą pakować do bazy żeby działała.


  • 0

#26 Freeman Napisany 27 sierpnia 2021 - 09:56

Freeman

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 693 Postów:

Damn, to jest inny level widzę :D

 

Jest szansa, że będę robił powrót do PC też ze względu na iRacing, ale pewnie szybko się to nie wydarzy.


  • 0

#27 Mauro Napisany 25 listopada 2021 - 14:40

Mauro

    Reeeeeeeeee

  • Forumowicze
  • 6 465 Postów:

Zapewne nikogo tutaj, ale wjechał wczoraj spory update do ACC, dodający BMW M4 GT3, ale przede wszystkich nowy tire model, i usprawnienia fizyki które wnoszą grę na kolejny poziom wyżej.

 

1-2-scaled.jpg

 

https://www.assettoc...-v-1-8-out-now/


  • 3

#28 Freeman Napisany 25 listopada 2021 - 17:27

Freeman

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 693 Postów:

Jutro przyjdą nowe pedały to potestuje :)


  • 1

#29 Mauro Napisany 03 lutego 2022 - 13:32

Mauro

    Reeeeeeeeee

  • Forumowicze
  • 6 465 Postów:

Next-genowa wersja na PS5 i Xbox X/S będzie miała premierę pod koniec lutego - the digital version of Assetto Corsa Competizione arrives on PlayStation 5 and Xbox Series X|S on February 22, 2022, with the day-one boxed edition following on February 24.

 

https://www.ign.com/...ameplay-trailer


  • 1

#30 Hellmans Napisany 03 lutego 2022 - 13:45

Hellmans

  • Forumowicze
  • 13 011 Postów:

Czy dla fanów music rally i lgbt jest jakiś trybik? Czy będzie kompletna edycja z DLC? 


  • 0



Inne z tagami: