FF: CC: The Crystal Bearers
Rozpoczęte przez
Kaxi
, 25 05 2007 14:55
52 odpowiedzi na ten temat
#31 Napisany 11 kwietnia 2009 - 12:48
A Twój polski coraz bardziej gorszy
Ja już napisałem wyżej, chodzi o pokazania IMO różnych zachowań potworów i mieszkańców świata.
Ale filmik z eksploracją, gdy bohater rzuca się w przepaść, mi się bardzo podobał.
Ja już napisałem wyżej, chodzi o pokazania IMO różnych zachowań potworów i mieszkańców świata.
Ale filmik z eksploracją, gdy bohater rzuca się w przepaść, mi się bardzo podobał.
#32 Napisany 11 kwietnia 2009 - 13:32
Zdarza się .
#33 Napisany 11 kwietnia 2009 - 13:35
Było trzeba nie edytować, bo teraz mój post jest bez sensu
#34 Napisany 11 kwietnia 2009 - 17:29
Zapomniałem o tej grze kompletnie i kilka dni temu gdy natknąłem sie na filmiki z gameplayu zastnawiałem się czy to ta sama gra z której Square 2 lata temu pokazało trailer. Nieststy to ta sama gra tylko, ze kształt już zupełnie inny niz oczekiwałem. Słowem - dla mnie kolejny major fail w bibliotece Wii, szkoda.
#35 Napisany 20 kwietnia 2009 - 17:02
http://www.gamekyo.c... ... uveau.html
Wreszcie oficjalne shoty.
Z tego co do tej pory oadałem, gra szykuje się na połączenie Zeldy i Fable. Otwarty, duży świat, miasta, polany oraz labirynty, trochę platformowych wyzwań, a do tego społeczne zależności, pewnie płytsze niż w Fable ale też oparte na popularności wśród mieszkańców. Gra wygląda niezbyt efektownie, ale ma szansę nadrobić skalą. Liczę że nie zabraknie walk w powietrzu.
Nie wiadomo też co z fabułą, a ta jest przecież bardzo ważna, ale i tak jest nieźle że gra sporo wydoroślała od pierwszego teasera w 2006 roku.
Wreszcie oficjalne shoty.
Z tego co do tej pory oadałem, gra szykuje się na połączenie Zeldy i Fable. Otwarty, duży świat, miasta, polany oraz labirynty, trochę platformowych wyzwań, a do tego społeczne zależności, pewnie płytsze niż w Fable ale też oparte na popularności wśród mieszkańców. Gra wygląda niezbyt efektownie, ale ma szansę nadrobić skalą. Liczę że nie zabraknie walk w powietrzu.
Nie wiadomo też co z fabułą, a ta jest przecież bardzo ważna, ale i tak jest nieźle że gra sporo wydoroślała od pierwszego teasera w 2006 roku.
#36 Napisany 22 kwietnia 2009 - 10:44
Bardzo fajnie, takich gier mi mocno brakuje. Ciekaw jestem jak ta lekko Zeldowa formuła wyjdzie Squarenixowi. Cudów się nie spodziewam, ale liczę na dopieszczoną ładną produkcję. Pierwszy CC był dla mnie mocno popsuty i prymitywny, chociaż przepełniony dobrymi intencjami i klimatem. Z CB nie oglądam za dużo, żeby nie psuć sobie niespodzianki, ale po Okami bardzo chętnie wrzucę coś w tym stylu na ruszt. O ile wyjdzie w tym roku, bo to chyba nie jest pewne.
#37 Napisany 24 kwietnia 2009 - 16:13
Nowa postać, zalatuje FF strasznie, ale... to w końcu gra z serii FF A screeny ładne.
EDIT: I długi filmik na zachętę:
EDIT: I długi filmik na zachętę:
#38 Napisany 24 kwietnia 2009 - 17:38
Czego chcesz, spoko dizajn
#39 Napisany 24 kwietnia 2009 - 18:20
O lol to jest koleś. Ci japończycy to naprawdę spedaleni pedofile
BTW ten drugi przypomina mi Ganondorfa
BTW ten drugi przypomina mi Ganondorfa
#40 Napisany 25 kwietnia 2009 - 10:54
Czego chcesz, spoko dizajn
Nie miałem na myśli że jest zły Mi też się podoba w miarę
#41 Napisany 25 kwietnia 2009 - 11:54
Ci japończycy to naprawdę spedaleni pedofile
a polacy to pijacy i złodzieje, nie ? ;/
ten chłopak mi kogoś przypomina...
#42 Napisany 25 kwietnia 2009 - 13:54
Ci japończycy to naprawdę spedaleni pedofile
a polacy to pijacy i złodzieje, nie ? ;/
Pijacy - tak. Złodzieje - wystarczy spojrzeć na rankingi piractwa
#43 Napisany 25 kwietnia 2009 - 13:59
A właśnie, że nie do końca pijacy, bo wg ostatnich badań spadliśmy bardzo w rankingu pijaństwa w Europie
#44 Napisany 25 kwietnia 2009 - 14:42
Mówisz o spadku legalnej sprzedaży alkoholu?A właśnie, że nie do końca pijacy, bo wg ostatnich badań spadliśmy bardzo w rankingu pijaństwa w Europie
A żeby nie offtopować, to się spytam czy wiadomo coś o dacie premiery?
#45 Napisany 25 kwietnia 2009 - 15:10
Oficjalnie nie, ale gra ma już kategorię wiekową na Europę, więc później niż do końca roku się nie spodziewamy.
A offtopica w tym momencie kończymy: alkoHol.
A offtopica w tym momencie kończymy: alkoHol.
#46 Napisany 01 czerwca 2009 - 18:29
#47 Napisany 01 czerwca 2009 - 23:25
Trailer faktycznie jakiś taki nienajlepszy.
#48 Napisany 11 czerwca 2009 - 11:28
FFCC : The Crystal Bearers first gameplay video
http://gamekyo.com/v... ... video.html
E3 09: Developer Walkthrough
http://www.gametrail... ... tasy/50487
Kilka nowych screenów :
http://74.125.77.132... ... X-SPZAmytA
E3 2009: Final Fantasy Crystal Chronicles: Crystal Bearers Hands-on
It's like Force Unleashed if Square Enix ruled the world.
http://wii.ign.com/a...1/991993p1.html
E3 09: Producer Interview
http://www.gametrail... ... tasy/51246
http://gamekyo.com/v... ... video.html
E3 09: Developer Walkthrough
http://www.gametrail... ... tasy/50487
Kilka nowych screenów :
http://74.125.77.132... ... X-SPZAmytA
E3 2009: Final Fantasy Crystal Chronicles: Crystal Bearers Hands-on
It's like Force Unleashed if Square Enix ruled the world.
http://wii.ign.com/a...1/991993p1.html
E3 09: Producer Interview
http://www.gametrail... ... tasy/51246
#49 Napisany 11 czerwca 2009 - 12:21
Na E3 pokazywano głównie jakieś sekcje pół-on rails - latanie statkiem i uciekanie na Chocobosach plus trochę eksploracji w mieście. Nie było chyba najważniejszego czyli walki w otwartm świecie.
#50 Napisany 19 grudnia 2009 - 12:25
http://wii.ign.com/a.../1056658p2.html
6.0 Presentation
The visuals are well done, but the spotty motion and camera controls, stale story, and sometimes painful voice work really brings down the package.
8.0 Graphics
Some decent effects are used, and the game is full of unique enemies, great animations, and some pretty epic moments. Pop-in abounds.
6.0 Sound
There are a few keepers in the game's soundtrack, but the voice work needs serious help, and some of the battle music feels truly out of place.
6.0 Gameplay
The battle system was on the right track, but it feels as though more time was spent developing mini-games than polishing the core mechanic.
6.0 Lasting Appeal
There's a good 25 hours of an adventure to explore, but you'll have to ignore a lot of shortcomings to enjoy it.
6.2
Passable OVERALL
(out of 10 / not an average)
Z jednej strony jestem zawiedziony, z drugiej zaintrygowany. Oglądałem też np. reckę na GT i ogólne moje wrażenie jest takie, że z tekstów recenzji wynika że gra jest dość interesująca (choć z niedoróbkami), ale każdy stawia ocenę w okolicach 6. Fajni bohaterowie, ciekawa fabuła, otwarty świat + sekwencje minigierkowo-QTE brzmią jak dla mnie fajnie.
6.0 Presentation
The visuals are well done, but the spotty motion and camera controls, stale story, and sometimes painful voice work really brings down the package.
8.0 Graphics
Some decent effects are used, and the game is full of unique enemies, great animations, and some pretty epic moments. Pop-in abounds.
6.0 Sound
There are a few keepers in the game's soundtrack, but the voice work needs serious help, and some of the battle music feels truly out of place.
6.0 Gameplay
The battle system was on the right track, but it feels as though more time was spent developing mini-games than polishing the core mechanic.
6.0 Lasting Appeal
There's a good 25 hours of an adventure to explore, but you'll have to ignore a lot of shortcomings to enjoy it.
6.2
Passable OVERALL
(out of 10 / not an average)
Z jednej strony jestem zawiedziony, z drugiej zaintrygowany. Oglądałem też np. reckę na GT i ogólne moje wrażenie jest takie, że z tekstów recenzji wynika że gra jest dość interesująca (choć z niedoróbkami), ale każdy stawia ocenę w okolicach 6. Fajni bohaterowie, ciekawa fabuła, otwarty świat + sekwencje minigierkowo-QTE brzmią jak dla mnie fajnie.
#51 Napisany 14 lutego 2010 - 15:53
Gra się już ukazała u nas i to w niższej cenie. Pojawił się też nowy numer N+, gdzie na dwóch stronach zamieściłem swoją, dość osamotnioną, opinię. Ktoś dał grze szanse, ma zamiar dać, albo chce podyskutować?
#52 Napisany 14 lutego 2010 - 16:39
Ja mam w sumie pytania co do recenzji:
- czemu strzelasz sobie w twarz z szotguna pisząc, by gracze nie zwracali uwagi na recenzje ... po czym sam piszesz takową?
- przygodówka w tekście oznacza grę ala Monkwy Island, czy platformówkę ala Jak 2, bo nie wiedzieć czemu, to się tak ostatnio nazywa ?
- czemu strzelasz sobie w twarz z szotguna pisząc, by gracze nie zwracali uwagi na recenzje ... po czym sam piszesz takową?
- przygodówka w tekście oznacza grę ala Monkwy Island, czy platformówkę ala Jak 2, bo nie wiedzieć czemu, to się tak ostatnio nazywa ?
#53 Napisany 15 lutego 2010 - 00:46
Ja mam w sumie pytania co do recenzji:
- czemu strzelasz sobie w twarz z szotguna pisząc, by gracze nie zwracali uwagi na recenzje ... po czym sam piszesz takową?
- przygodówka w tekście oznacza grę ala Monkwy Island, czy platformówkę ala Jak 2, bo nie wiedzieć czemu, to się tak ostatnio nazywa ?
1. Bo lubię to uczucie na twarzy A serio: w tym zdaniu chodziło mi właśnie o to, by ludzie nie segurowali się wieloma recenzjami na 6, nie liczę na to że zasugerują się moją rodzynkową recenzją na 8, tylko niech zaufają wyczuciu - mi FF CC wydawało się bardzo ciekawe przed premierą i się wcale nie zawiodłem.
2. Z tych dwóch to bardziej Jak 2. Ale jeszcze bliżej to takie action-adventure, może takie trochę a la Zelda. Tylko w porownaniu do Zeldy nie mam na mysli tego ze sa dungeony i bossowie na ich koncach, bardziej mam na mysli proporcje rpg-akcja-przygoda.