Ktoś już planuje wysyłeczkę po weekendzie?
#121 Napisany 13 listopada 2018 - 14:28
#122 Napisany 13 listopada 2018 - 14:33
Możesz anulować i lecieć gdzieś do sklepu po gierkę jak mają
Dzisiaj i tak bym nie dała rady
Edit:
Wysłali kuriera dzisiaj po 14:00, jest szansa, ze jutro będzie
Ten post był edytowany przez Lady Luck dnia: 13 listopada 2018 - 19:01
#123 Napisany 14 listopada 2018 - 20:23
#124 Napisany 14 listopada 2018 - 20:25
Też kupię gierkę, ale chyba jakoś w grudniu, generalnie po Yooka-Laylee chętnie bym zagrał w lepszego "kolektatonka".
#125 Napisany 14 listopada 2018 - 22:06
#126 Napisany 14 listopada 2018 - 22:39
#127 Napisany 14 listopada 2018 - 22:44
Mi nie pykło, a raczej widzę się w targecie. Znaczy na pewno nie wersja na konsole, bo te 30 klatek i koślawe sterowanie zniechęcają i dłużej niż 5h nie wytrzymałem.
ed: lepiej sobie odpalić Rare Replay.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 14 listopada 2018 - 22:45
#128 Napisany 14 listopada 2018 - 22:51
#129 Napisany 14 listopada 2018 - 23:03
Na PS4 ma spory input lag, kamerka ssie i do tego jeszcze się momentami przycina
Jak kiedyś sobie zupgraduję laptoka to dam jeszcze szansę, ale nie widzę sensu grania w to kiedy mógłbym choćby w tego Spyro przyorać.
YL to jedna z tych gier, której twórcy nie zrozumieli, że ma mieć tylko stylistykę retro, a gameplay powinien być pełen usprawniaczy życia imo. Coś jak Save me Mr. Tako
#130 Napisany 14 listopada 2018 - 23:52
A w Spyro się dobrze gra?
#131 Napisany 15 listopada 2018 - 01:32
#132 Napisany 15 listopada 2018 - 07:36
A w Spyro się dobrze gra?
W Spyro gra sie mjodzio
Sterowanie jest bardzo przyjemne i nie ma zaskoczeń jak w Crashu, że przecież wiem, jak tu skakać, a jednak nie trafiam. Nie - tutaj takich problemów nie ma.
Jest ślicznie, kreskówkowy styl bardzo pasuje (początkowo martwiłam sie tym skajlanderowym stylem, ale stanęli na wysokości zadania), kolory są intensywne i ciepłe, a nad niespodziewaną czasem grą swiatła można się zachwycić (np. w zielonym labirynciku w pierwszym świecie cudnie pojawiają się promienie słoneczne). Dodatki wizualne w projektach, na które zdecydowali się w Toys for Bob są świetnie dobrane, np. w pierwszej grze Dark Hollow był levelem ładnym (jak na PSX), ale pustym w porównaniu z tym, co jest teraz: zamiast dostać gołe, kamienne sciany w nocnym ogrodzie, mamy przy nich stylowe regały pełne książek, na których ciepłym światłem palą się świecie. Tak jak ten poziom nigdy nie był jakoś wysoko na mojej liście, tak teraz zdecydowanie wywindował
Przeżyłam natomiast chwile grozy, gdy odpalilam grę, a tam polski dubbing W panice szukałam zmiany języka w ustawieniach gry, ale nie było - całe szczęście poskutkowało przestawienie języka konsoli
Pierwszy świat w Spyro the Dragon wyczyszczony, teraz będzie tuptane po Peace Keepers, gdzie zachowali bezczelne poślady gnorców
#133 Napisany 15 listopada 2018 - 07:40
#134 Napisany 15 listopada 2018 - 07:43
Dziecku raczej nie będzie przeszkadzał
Ale nie po to jarałam się powrotem części aktorów (głosów) z czasów PSX, żeby słuchać dubbingu na poziomie nieco wyższym, niż kreskówki z Mini Mini...
#135 Napisany 17 listopada 2018 - 22:44
I fail straszny za brak możliwości zmiany inwersji podczas latania w tych dedykowanych levelach..
#136 Napisany 18 listopada 2018 - 01:50
#137 Napisany 18 listopada 2018 - 16:34
Dwójka jest bardziej rozbudowana? Fajnie się zbiera te kryształki ale szkoda że to zbieractwo bez sensu, możnaby jakieś światy nimi otwierać czy coś a tak po co je zbierać? Do tego czasem jakieś skill pointy gra mi mówi że zdobyłem, co to jest?
Póki co bym dał takie mocne 7/słabe 8 - jest ślicznie, sterowanie miodne ale jednak wszystko na jedno kolano zrobione.
Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 18 listopada 2018 - 16:36
#138 Napisany 18 listopada 2018 - 17:29
#139 Napisany 18 listopada 2018 - 21:10
Ale gra się fajnie, nie żebym zamieniał się w ciebie
Wygląda cudownie, marzy mi się jakaś platformówkę zrobiona w takiej oprawie ale bardziej nowoczesna ...
#140 Napisany 18 listopada 2018 - 23:00
Zbieractwo w pierwszym Spyro ma znaczenie i odblokowuje kolejne światy, ale tego nie zauważasz, jeśli i tak w każdym czyścisz po kolei levele baloniarz wymaga np. uwolnienia min. ileś smoków, zebrania kryształów albo jajek.
Spyro 2 ma już tego więcej, każdy level ma challenge, za które zdobywasz orby, a one odblokowują levele. Niektóre z wyzwań to totalne skurwysyństwa są (kryształowy popcorn np.), do tego za skarby kupuje się umiejętności, dzięki którym możesz dotrzeć w niedostępne do tej pory części map
Ja dzisiaj w pierwszym Spyro prawie złamałam pada w zasranym Tree Tops i Crystal Flight. Ugh!
Ale gra się przemiodnie i zachwycają mnie projekty smoków. Propsy za easter eggi typu orle skrzydła u smoka imieniem Altair
#141 Napisany 18 listopada 2018 - 23:15
I przyznaje, projekty smoków są przepiękne!
#142 Napisany 30 listopada 2018 - 11:48
Dobra ta trylogia, milo bylo wrócić i ponownie przeżyć przygody fioletowego smoka. Prawie jak mokry sen. Najlepsze jest to, że gra nawet dzisiaj daje radę i wcale nie trąci archaicznością, więc można brać jak się lubi platformery, a nie z samego sentymentu.
#143 Napisany 30 listopada 2018 - 13:20
Fajna gra na takie słabiutkie 8 bo wygląda przepięknie i bardzo miło się w to pyka ale imo akurat czuc ze gierki mają już te 20 lat na karku.
#144 Napisany 30 listopada 2018 - 14:26
Awww...
#145 Napisany 03 grudnia 2018 - 18:12
O wiele lepsza część, wiadomo, levele bardziej rozbudowane, nadal prościutko co prawda ale grało mi się totalnie dobrze w to na tyle że pokusiłem się zdobyć 55 orbow żeby otworzyć bonusowa lokacje.
Graficznie jest przepięknie, animacja to poziom imo gier Insimniaca i ogólnie to mógłbym się nabrac że grę robiło właśnie to studio. Jest to na pewno jedna z ładniejszych gierek w tych klimatach, cudenko.
Teraz zrobię sobie przerwę i za kilka dni atakuje 3ke
Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 03 grudnia 2018 - 18:13
#146 Napisany 03 grudnia 2018 - 18:32
Jak będziesz sprzedawał to daj znać
Ten post był edytowany przez Pawlik dnia: 03 grudnia 2018 - 18:33
#147 Napisany 03 grudnia 2018 - 22:12
Kończę szybko bo są łatwe i króciutkie a że mają syndrom "jeszcze jeden level zobaczę" to się jakoś szybko przechodza. W jedynce nie bawiłem się w 100% i zajęła mi ok 5h. Dwójka ok 8h.
#148 Napisany 03 grudnia 2018 - 22:38
Ten remake to mistrzostwo świata.
#149 Napisany 04 grudnia 2018 - 00:09
A popcornu nie pamiętam, to te zielone co w lodowej jaskini wyskakują z ziemi? Jak tak to też to olałem
Mam nadzieję że w trójce nie będzie też tych wszystkich czasówek ala Speedway, strasznie słabe to i frustrujące.
#150 Napisany 04 grudnia 2018 - 07:24
Ach, speedwaye... w pierwszym Spyro były po prostu frustrujące (tyle lat grania, a ja ciągle nie umiem zrobić przy pierwszych 10 próbach Icy Flight...), w drugim frustrujące latanie + wkurwiające zadania na orby, a w trzecim... nie pamiętam, bo grałam tylko jeden raz lata temu i nawet ostatniego bossa olałam
Tak, popcorn to kryształki w jaskini i są dwa zadania. Pierwsze jest spoko, ale kiedy trzeba się ścigać z Hunterem, to jest skurwysyństwo.
Tak wagonik to jakaś padaka, po 30 próbach olałem, tam jest coś zjebane technicznie bo losowo zalicza beczki po strzale z armaty
Problem with the trolley, eh?
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
S.T.A.L.K.E.R. Legends of the Zone TrilogyRozpoczęte przez ACZ , 07 mar 2024 GSC Game world, PS5, PS4, XSX i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Slave Zero XRozpoczęte przez Tawotnica , 02 mar 2024 Poppy Works, Ziggurat, Switch i 5 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Contra: Operation GalugaRozpoczęte przez Tawotnica , 25 lut 2024 WayForward, Konami, Switch, XONE i 4 więcej... |
|
|