Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 14 maja 2018 - 17:10
#1 Napisany 13 maja 2018 - 16:21
#2 Napisany 13 maja 2018 - 16:48
#3 Napisany 13 maja 2018 - 17:54
Rage mam na liście gier do skończenia. Grałem tylko w demo na PS3 i zrobiło na mnie wrażenie oprawą i że to chodzi w płynnych jak masełko 60 fps.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 13 maja 2018 - 17:55
#4 Napisany 13 maja 2018 - 18:03
Powtarzalnosc nie byla problemem,
No właśnie była problemem, dlatego tak dużo osób narzekało na grę i jej nie kończyło, dlatego zebrała średnie noty. Sam się znudziłem po pierwszej płycie.
Gra miała kapitalny klimat, gunplay wiadomo - id, ale niestety misje kopiuj wklej, do tego mnóstwo nudnego przemierzania od punktu do punktu, zabiło grę.
Ale trzeba przyznać, że to 60 klatek na x360 robiło wrażenie
Czekam na 2 i mam nadzieje, że tym razem gra będzie bardziej zwarta i ciekawsza.
#5 Napisany 13 maja 2018 - 18:06
Rage był świetny, chociaż koniec końców go nie skończyłem. Samo strzelanie i klimat fajniejsze niż w Doomie, tylko jeżdżenie furami było drętwe na maksa.
#6 Napisany 13 maja 2018 - 19:03
#7 Napisany 13 maja 2018 - 21:15
Przeszedłem na PS3 ale chętnie ogram jeszcze raz na X360 bo coś czuję, że to lepsza wersja była. Sama gra miała swój urok post-apo aczkolwiek ostatnia misja to jakiś ponury żart developingu, zupełnie jakby ktoś tam kazał zamykać interes bo budżet się skończył
#8 Napisany 14 maja 2018 - 00:55
#9 Napisany 14 maja 2018 - 07:16
#10 Napisany 14 maja 2018 - 08:25
#11 Napisany 14 maja 2018 - 08:31
backup link, bo z yt już zdjęto wideo: https://a.safe.moe/dyPpusX.mp4
i ponoć Avalanche Studios, nie id robią grę. Miałoby to w sumie sens po Mad Maxie z 2015.
#12 Napisany 14 maja 2018 - 08:36
Avalanche Studios ma doświadczenie w otwartym świecie no i klimat w Mad Maxie mega podobny do tego z Rage.
Także może być ciekawie.
#13 Napisany 14 maja 2018 - 08:58
#14 Napisany 14 maja 2018 - 13:48
Rage mam na liście gier do skończenia. Grałem tylko w demo na PS3 i zrobiło na mnie wrażenie oprawą i że to chodzi w płynnych jak masełko 60 fps.
60 fpsów robiło ale już wczytywanie tekstur na oczach gracza bylo tragiczne.
#15 Napisany 14 maja 2018 - 14:03
na ps3, x360 praktycznie niezauważalne to było.
#16 Napisany 14 maja 2018 - 14:46
Kiepska pamięć.
Ten post był edytowany przez bartezoo dnia: 14 maja 2018 - 14:47
#17 Napisany 14 maja 2018 - 14:51
moze z hdd nie było tego, a z płyty bez instalacji było?
#18 Napisany 14 maja 2018 - 14:56
Rage na X360 wyszedł na 2 płytach. Nie było tam czasami przymusu instalki?
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 14 maja 2018 - 14:56
#19 Napisany 14 maja 2018 - 14:58
moze z hdd nie było tego, a z płyty bez instalacji było?
Z dysku tak samo się wczytywały tekstury bo to była bolączka ich silnika.
#20 Napisany 14 maja 2018 - 15:04
Rage na X360 wyszedł na 2 płytach. Nie było tam czasami przymusu instalki?
rzeczywiście wyszedł na 2 płytach. pewnie standardowo jedną trzeba było zgrac na hdd, a z drugiej włączało się grę (jej instalka była opcjonalna).
#21 Napisany 14 maja 2018 - 15:34
No doczytywanie tekstur to była jedyna rysa, ale c'mon, to była fantastyczna technicznie multiplatforma na obu konsolach, mogąca stać w jednym szeregu z topowymi eksami.
#22 Napisany 14 maja 2018 - 15:44
Mad Max spotyka Borderlands. Hmm jak model jazdy będzie na tyle dobry jak w Mad Maxie to może być nawet, nawet.
#23 Napisany 14 maja 2018 - 15:53
#24 Napisany 14 maja 2018 - 15:59
Tak średnio.
#25 Napisany 14 maja 2018 - 16:04
O, już jutro pokażą gameplay.
#26 Napisany 15 maja 2018 - 09:29
mówicie, że nie poprawili do dzisiaj tych tekstur ?
BEKA!
#27 Napisany 15 maja 2018 - 09:50
Tak średnio.
Mówiłem o dizajnie.
Sam gameplay był świetny - taki większy hubik z mnóstwem odnóg do liniowych misji. Jeżdżenie i wyścigi dały dupy. Ale już misje były supa. Fajne rodzaje broni z różnymi trybami działania i niezłe gadżety. Uczucie strzelania było super. No i te lokacje, naprawdę świetne.
Mam ogromną nadzieję, że to gra Avalanche, gdzie id pomaga im robić strzelanie, a nie gra id, gdzie Avalanche pomagają im zaprojektować otwarty świat. Ogólnie coś czuję, że to po prostu odpowiedź na Far Cry, ale w postapo i z krejzi klimatem...
#28 Napisany 15 maja 2018 - 10:04
Tak średnio.
Mówiłem o dizajnie.
No to nadal nie chociaż wiem o co ci chodzi, ale jeśli by postawić obok Borderlands i Rage to jednak nie bedziesz miał problemu odróżnić obu gier.
#29 Napisany 15 maja 2018 - 10:52
nyjacz myli chyba design gry z generalnie tematyką.
#30 Napisany 15 maja 2018 - 11:31
Tematyka jest identyczna, ale sam design inny? Postapo we wszystkich przypadkach, ale jednak MM, Rage i Borderlands mają ze sobą więcej wspólnego niż The Last of Us. Duże opustoszałe tereny, tuningowane jeepy, dzikusy i potwory. Są różnice, ale wiele rzeczy wygląda tu podobnie.