No ale Borderlands to było komiksowe i prześmiewcze podejście do tematu. Rage czy Mad Max jednak są odmienne, dopiero teraz przy nowym trailerze widać, że poszli w inną stronę, którą lączy Bordery i MM.
#31 Napisany 15 maja 2018 - 11:58
#32 Napisany 15 maja 2018 - 15:01
Trailer
#33 Napisany 15 maja 2018 - 15:08
Wygląda świetnie, przede wszystkim właśnie gunplay, ale tereny i ogólnie wygląd wszystkiego na plus. Pytanie, czy to będzie rak... Jeśli rak z boskim strzelaniem, to wciąż będę miał ambiwalentne odczucia. Chciałbym zobaczyć jakiś 15 minutowy gejplej.
#34 Napisany 15 maja 2018 - 15:09
nie gralem w jedynke, to ma elementy rpg i randomowy loot jak bordery?
#35 Napisany 15 maja 2018 - 15:11
Nie. Jedynka to był hub + korytarzyki pełne szczelania. Broni było kilka. Elementów RPG w ogóle. Jakieś proste tworzenie przedmiotów. Ale pytasz, bo chcesz zagrać, czy chcesz oszacować jaka będzie dwójka (która będzie inna)?
#36 Napisany 15 maja 2018 - 15:16
to drugie, jeśli w jedynce był te elementy to tutaj pewnie by pozostały, a nie ukrywam że przez brak borderów i ograniczenie losowo generowanego lootu w destiny 2 jest mi smutno bardzo i Rage 2 z taką mechaniką bym przyjął na klatę, bo trailer wygląda spoko i widać że strzelanie sycące
w ogóle szkoda że Shadow Warrior 2 przeszedł bez echa, tam co prawda był hub i misje, ale strzelanie i walka bronia białą mega satysfakcjonująca, a właśnie losowo generowany loot i elementy rpg były
#37 Napisany 15 maja 2018 - 15:22
filmik niby tylko 1:50, ale wynudziłem się strasznie.
#38 Napisany 15 maja 2018 - 15:23
Bardzo mi sie podoba to co widzę.
#39 Napisany 15 maja 2018 - 15:24
Shadow Warrior 2 na pewno w końcu przejdę. Jedynka była supcio, ale nie miała hubu ani lootu.
Ja generalnie chcę się dowiedzieć, ile robi tutaj id, a ile Avalanche. Boję się, że będą tu wieże i zbieranie kwiatków. Ale samym trailerkiem się jaram, wygląda właśnie jakby panowie wzięli doświadczenie z projektowania całego movementu, gunplayu z DOOMa, a i jeszcze to podrasowali. Sama wizja jeżdżenia po tym świecie, zbierania lootu, sycącej rozwałki brzmi osom. Choć pewnie to nie id Tech 6 i nie będzie 60 klatek.
Ogólnie: im więcej robi tutaj id, tym lepiej dla RAGE, ale tym gorzej dla konferencji Bethesdy na E3
#40 Napisany 15 maja 2018 - 15:27
Id pewnie będzie odpowiedzialne z strzelanie, movement i tego typu assety. Reszte robią patałachy z Avalanche (chociaż model jazdy w MM był spoko).
#41 Napisany 15 maja 2018 - 15:30
Ja generalnie chcę się dowiedzieć, ile robi tutaj id, a ile Avalanche.
Wiadomo, że świat robi Avalanche, a gunplay id, a jak niby inaczej?
#42 Napisany 15 maja 2018 - 15:33
Niech reszta się uczy jak zaprezentować dobrze gre.
#43 Napisany 15 maja 2018 - 15:34
Pytanie, czy to będzie rak...
Zbieranie bezsensownego lootu/materiałów do craftingu to nieodzowny element ubicrapa. Wygląda na to, że lubisz raki.Sama wizja (...) zbierania lootu (...) brzmi osom.
#44 Napisany 15 maja 2018 - 15:37
Pytanie, czy to będzie rak...
Zbieranie bezsensownego lootu/materiałów do craftingu to nieodzowny element ubicrapa. Wygląda na to, że lubisz raki.Sama wizja (...) zbierania lootu (...) brzmi osom.
Miałem na myśli lepsze bronie. Bo ogólnie, to nie lubię lza dużo lootu.
Ja generalnie chcę się dowiedzieć, ile robi tutaj id, a ile Avalanche.
Wiadomo, że świat robi Avalanche, a gunplay id, a jak niby inaczej?
No nie, to może być gra Avalanche, w której tylko samo strzelanie będzie od id. Ale mogą też razem pracować nad wszystkim, nad misjami itd.
#45 Napisany 15 maja 2018 - 20:50
RAGE 2 pozwoli ci zanurzyć się w dystopijnym świecie pozbawionym społeczeństwa, prawa i porządku. Możesz udać się, dokąd tylko chcesz, strzelać, do czego tylko chcesz, i wysadzić w powietrze wszystko, co się napatoczy. W pracy nad grą siły połączyły dwa słynne zespoły – Avalanche Studios, skupiające mistrzów szalonych otwartych światów, oraz id Software, czyli studio ojców chrzestnych pierwszoosobowych strzelanin – a owocem ich wspólnego wysiłku jest karnawał rzezi, w którym przede wszystkim RZĄDZI SZALEŃSTWO.
W roku 2185 ludzkość stanęła na krawędzi wymarcia. Na drogach grasują bezlitosne i krwiożercze gangi, a despotyczny reżim Władzy chce sprawować rządy żelaznej ręki nad tymi, którym udało się przetrwać. Grać będziesz jako Walker, ostatnia z postaci reprezentująca strażników pustkowia. Pozbawiono cię domu i pozostawiono na pewną śmierć. Musisz przemierzyć bezwzględne bezdroża, walcząc z żądnymi krwi gangami, aby zdobyć narzędzia i technologię, które umożliwią ci zaatakowanie Władzy i ostateczne obalenie jej opresyjnych rządów!
#46 Napisany 15 maja 2018 - 21:24
filmik niby tylko 1:50, ale wynudziłem się strasznie.
Same here. Słabo wygląda.
Szczerze to MM miał lepszy design lokacji niż te z trailera. Nijakie to było.
#47 Napisany 15 maja 2018 - 23:45
Gunplay wyglada biednie i ten zoom wtf?? fov ustawili chyba na 50 jesli nie nizej olo
#48 Napisany 16 maja 2018 - 07:44
Gunplay wygląda biednie? Aaa no tak, masz Cejrowskiego na avatarze.
#49 Napisany 16 maja 2018 - 09:15
Dobra, już wszystko wiadomo. Trailery i opisy kłamią, żeby nie zniechęcać fanów id. Grę robi Avalanche i to na swoim silniku w maks 30FPS prezentując swoją wizję gierki, a id co najwyżej zrobili im prezentację, jak zrobić w grze dobry combat. To dobry znak: wciąż jest po co czekać na E3
#50 Napisany 16 maja 2018 - 09:18
Gunplay wyglada biednie i ten zoom wtf?? fov ustawili chyba na 50 jesli nie nizej olo
Gunplay od id biedny
#51 Napisany 16 maja 2018 - 12:22
fajnie jakby ubrali tą grę w jakąś fajną fabułę, a nie jak w jedynce gdzie była ona tylko w intrze i outrze
#52 Napisany 07 czerwca 2018 - 22:55
To coś więcej niż prosty sequel, ponieważ gameplay i współpraca z Avalanche Studios ukształtowały coś wyjątkowego i specjalnego. Praca z nimi była prawdziwym "buddy movie", w którym dzieliliśmy się pomysłami i wiedzą.
Pierwszą grę osadziliśmy w post-apokaliptycznym świecie. W Rage 2 mamy jednak coś więcej niż wszechobecne piaszczyste tereny. To coś w rodzaju post-post-apokalipsy, gdzie są różne środowiska, różne widoki: roślinność, mokradła, rzeki i jeziora, świat bardzo ewoluował od czasu suchego, zakurzonego pustkowia i naprawdę chcieliśmy to pokazać.
W różnych terenach jest teraz więcej osobowości, a wraz z nią więcej dialogów, więcej akcji, historii pobocznych. Fabuła odgrywa bardzo ważną rolę.
...
Są frakcje, które nie lubią innych frakcji. Są postacie niezależne, które nie lubią innych postaci niezależnych. Niektórzy bohaterowie sterowani przez AI prowadzą samochody. W innych grach po prostu docierasz do punktu kontrolnego i wszystko jest ustalone. Dla nas ważne jest kreowanie zdarzeń, które możesz zrobić lub nie. Podjęte przez Ciebie decyzje będą miały duży wpływ na świat. Staraliśmy się dać graczom wiele możliwości. My zachęcamy do robienia naprawdę ważnych rzeczy, ale oni nie koniecznie muszą je robić. Są rzeczy, które zmieniają się w zależności od tego, co robisz. To i opowiadanie historii zawsze były ważnymi aspektami gry . To nie jest schematyczny świat, który po prostu się powtarza i angażujesz się w niego. Zobaczysz, że rzeczy, które robisz, wpływają na świat i uważamy, że jest to zdecydowaną częścią opowieści.
#53 Napisany 11 czerwca 2018 - 10:41
#54 Napisany 12 czerwca 2018 - 00:22
#55 Napisany 12 czerwca 2018 - 00:26
Tez mi sie nie podobaja moce, tzn pewnie sa fajne gameplayowo ale chcialem cos bardziej w klimatach mad maxa, tutaj pojazdy i wszystko jest jakos za mocno high tech. Ta sekwencja z pojazdami by wygladala oblednie w tej oprawie jakby nie mieli takich futurystycznych furek.
#56 Napisany 13 czerwca 2018 - 09:57
#57 Napisany 10 sierpnia 2018 - 18:22
Piękne czasy idą dla fanów singlowego efpeesowania (za takiego się uważam), DOOM, Metro, no i Rage 2 .
#58 Napisany 10 sierpnia 2018 - 18:59
#59 Napisany 11 sierpnia 2018 - 07:28
fajniejsze niż nowy Doom
#60 Napisany 21 sierpnia 2018 - 18:31
Bonejro
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|