Skocz do zawartości

Zdjęcie

RAGE 2

Avalanche Studios Bethesda Softworks PS4 XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
50 odpowiedzi na ten temat

#31 bartezoo Napisany 15 maj 2018 - 11:58

bartezoo

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2512 Postów:

No ale Borderlands to było komiksowe i prześmiewcze podejście do tematu. Rage czy Mad Max jednak są odmienne, dopiero teraz przy nowym trailerze widać, że poszli w inną stronę, którą lączy Bordery i MM. 


  • 0

#32 Dixi Napisany 15 maj 2018 - 15:01

Dixi

    Pixie, Dixie i Pan Jinks :)

  • Forumowicze
  • 3071 Postów:

Trailer

 


  • 0

#33 Nyjacz Napisany 15 maj 2018 - 15:08

Nyjacz

    IDKFA

  • Forumowicze
  • 7360 Postów:

Wygląda świetnie, przede wszystkim właśnie gunplay, ale tereny i ogólnie wygląd wszystkiego na plus. Pytanie, czy to będzie rak... Jeśli rak z boskim strzelaniem, to wciąż będę miał ambiwalentne odczucia. Chciałbym zobaczyć jakiś 15 minutowy gejplej.


  • 0

#34 Schrodinger Napisany 15 maj 2018 - 15:09

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 54576 Postów:

nie gralem w jedynke, to ma elementy rpg i randomowy loot jak bordery? 


  • 0

#35 Nyjacz Napisany 15 maj 2018 - 15:11

Nyjacz

    IDKFA

  • Forumowicze
  • 7360 Postów:

Nie. Jedynka to był hub + korytarzyki pełne szczelania. Broni było kilka. Elementów RPG w ogóle. Jakieś proste tworzenie przedmiotów. Ale pytasz, bo chcesz zagrać, czy chcesz oszacować jaka będzie dwójka (która będzie inna)?


  • 0

#36 Schrodinger Napisany 15 maj 2018 - 15:16

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 54576 Postów:

to drugie, jeśli w jedynce był te elementy to tutaj pewnie by pozostały, a nie ukrywam że przez brak borderów i ograniczenie losowo generowanego lootu w destiny 2 jest mi smutno bardzo i Rage 2 z taką mechaniką bym przyjął na klatę, bo trailer wygląda spoko i widać że strzelanie sycące

 

w ogóle szkoda że Shadow Warrior 2 przeszedł bez echa, tam co prawda był hub i misje, ale strzelanie i walka bronia białą mega satysfakcjonująca, a właśnie losowo generowany loot i elementy rpg były


  • 0

#37 vagrant3 Napisany 15 maj 2018 - 15:22

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 10301 Postów:

filmik niby tylko 1:50, ale wynudziłem się strasznie.


  • 0

#38 ACZ Napisany 15 maj 2018 - 15:23

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 31625 Postów:

Bardzo mi sie podoba to co widzę.


  • 0

#39 Nyjacz Napisany 15 maj 2018 - 15:24

Nyjacz

    IDKFA

  • Forumowicze
  • 7360 Postów:

Shadow Warrior 2 na pewno w końcu przejdę. Jedynka była supcio, ale nie miała hubu ani lootu.

 

Ja generalnie chcę się dowiedzieć, ile robi tutaj id, a ile Avalanche. Boję się, że będą tu wieże i zbieranie kwiatków. Ale samym trailerkiem się jaram, wygląda właśnie jakby panowie wzięli doświadczenie z projektowania całego movementu, gunplayu z DOOMa, a i jeszcze to podrasowali. Sama wizja jeżdżenia po tym świecie, zbierania lootu, sycącej rozwałki brzmi osom. Choć pewnie to nie id Tech 6 i nie będzie 60 klatek.

 

Ogólnie: im więcej robi tutaj id, tym lepiej dla RAGE, ale tym gorzej dla konferencji Bethesdy na E3 ^_^


  • 0

#40 bartezoo Napisany 15 maj 2018 - 15:27

bartezoo

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2512 Postów:

Id pewnie będzie odpowiedzialne z strzelanie, movement i tego typu assety. Reszte robią patałachy z Avalanche (chociaż model jazdy w MM był spoko). 

 

 


  • 0

#41 ACZ Napisany 15 maj 2018 - 15:30

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 31625 Postów:

 

Ja generalnie chcę się dowiedzieć, ile robi tutaj id, a ile Avalanche.

Wiadomo, że świat robi Avalanche, a gunplay id, a jak niby inaczej?


  • 0

#42 SosaiKyo Napisany 15 maj 2018 - 15:33

SosaiKyo

    Link

  • Forumowicze
  • 344 Postów:
Kapitalny trailer.
Niech reszta się uczy jak zaprezentować dobrze gre.
  • 0

#43 xell Napisany 15 maj 2018 - 15:34

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16683 Postów:

Pytanie, czy to będzie rak...

Sama wizja (...) zbierania lootu (...) brzmi osom.

Zbieranie bezsensownego lootu/materiałów do craftingu to nieodzowny element ubicrapa. Wygląda na to, że lubisz raki.
  • 1

#44 Nyjacz Napisany 15 maj 2018 - 15:37

Nyjacz

    IDKFA

  • Forumowicze
  • 7360 Postów:

 

Pytanie, czy to będzie rak...

Sama wizja (...) zbierania lootu (...) brzmi osom.

Zbieranie bezsensownego lootu/materiałów do craftingu to nieodzowny element ubicrapa. Wygląda na to, że lubisz raki.

 

Miałem na myśli lepsze bronie. Bo ogólnie, to nie lubię lza dużo lootu.

 

 

 

Ja generalnie chcę się dowiedzieć, ile robi tutaj id, a ile Avalanche.

Wiadomo, że świat robi Avalanche, a gunplay id, a jak niby inaczej?

 

No nie, to może być gra Avalanche, w której tylko samo strzelanie będzie od id. Ale mogą też razem pracować nad wszystkim, nad misjami itd.


  • 0

#45 ACZ Napisany 15 maj 2018 - 20:50

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 31625 Postów:
Bethesda:

RAGE 2 pozwoli ci zanurzyć się w dystopijnym świecie pozbawionym społeczeństwa, prawa i porządku. Możesz udać się, dokąd tylko chcesz, strzelać, do czego tylko chcesz, i wysadzić w powietrze wszystko, co się napatoczy. W pracy nad grą siły połączyły dwa słynne zespoły – Avalanche Studios, skupiające mistrzów szalonych otwartych światów, oraz id Software, czyli studio ojców chrzestnych pierwszoosobowych strzelanin – a owocem ich wspólnego wysiłku jest karnawał rzezi, w którym przede wszystkim RZĄDZI SZALEŃSTWO.
W roku 2185 ludzkość stanęła na krawędzi wymarcia. Na drogach grasują bezlitosne i krwiożercze gangi, a despotyczny reżim Władzy chce sprawować rządy żelaznej ręki nad tymi, którym udało się przetrwać. Grać będziesz jako Walker, ostatnia z postaci reprezentująca strażników pustkowia. Pozbawiono cię domu i pozostawiono na pewną śmierć. Musisz przemierzyć bezwzględne bezdroża, walcząc z żądnymi krwi gangami, aby zdobyć narzędzia i technologię, które umożliwią ci zaatakowanie Władzy i ostateczne obalenie jej opresyjnych rządów!


  • 0

#46 Jedyn Napisany 15 maj 2018 - 21:24

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 21247 Postów:

filmik niby tylko 1:50, ale wynudziłem się strasznie.


Same here. Słabo wygląda.

Szczerze to MM miał lepszy design lokacji niż te z trailera. Nijakie to było.
  • 0

#47 Chewie Napisany 15 maj 2018 - 23:45

Chewie

  • Forumowicze
  • 10070 Postów:

Gunplay wyglada biednie i ten zoom wtf?? fov ustawili chyba na 50 jesli nie nizej olo


  • 0

#48 Nyjacz Napisany 16 maj 2018 - 07:44

Nyjacz

    IDKFA

  • Forumowicze
  • 7360 Postów:

Gunplay wygląda biednie? Aaa no tak, masz Cejrowskiego na avatarze.


  • 0

#49 Nyjacz Napisany 16 maj 2018 - 09:15

Nyjacz

    IDKFA

  • Forumowicze
  • 7360 Postów:

Dobra, już wszystko wiadomo. Trailery i opisy kłamią, żeby nie zniechęcać fanów id. Grę robi Avalanche i to na swoim silniku w maks 30FPS prezentując swoją wizję gierki, a id co najwyżej zrobili im prezentację, jak zrobić w grze dobry combat. To dobry znak: wciąż jest po co czekać na E3 :olo:


  • 0

#50 SosaiKyo Napisany 16 maj 2018 - 09:18

SosaiKyo

    Link

  • Forumowicze
  • 344 Postów:

Gunplay wyglada biednie i ten zoom wtf?? fov ustawili chyba na 50 jesli nie nizej olo

Gunplay od id biedny :lol:


  • 0

#51 Grz3chu Napisany 16 maj 2018 - 12:22

Grz3chu

    Rise and shine, Mr Freeman, rise and … shine.

  • Forumowicze
  • 2701 Postów:

fajnie jakby ubrali tą grę w jakąś fajną fabułę, a nie jak w jedynce gdzie była ona tylko w intrze i outrze


  • 0



Inne z tagami: