Ja ze strachu przestałem grać gdzieś po godzinie
182 odpowiedzi na ten temat
#31 Gość__* Napisany 07 stycznia 2009 - 22:21
#32 Napisany 07 stycznia 2009 - 22:21
Ja tak miałem w AVP2, pamiętam jak instalowałem to chyba z 5 razy (co mnie gra okrutnie wystraszyła to leciała w zapomnienie na 2mce) ale w końcu udało mi się ukończyć. Ale FEAR był straszniejszy.
#33 Gość__* Napisany 07 stycznia 2009 - 23:32
Fear? Eeeee coś ty dla mnie AVP to nr.1 z horrorów growych
#34 Napisany 08 stycznia 2009 - 08:58
Marines tylko z noktowizorem ... bo pipanie radaru to zawał serca gwarantowało. Zarąbiście oddany klimat. Oby oddali podobny
#35 Napisany 08 stycznia 2009 - 10:46
Tez za małolata grałem w AvP1, granie marinsem to było ponad moje siły, sikałem ze strachu i nie ukończyłem tego scenariusza, taaaak bardzo sie balem
Piekna gra, dwójka to juz nie było to samo.
Piekna gra, dwójka to juz nie było to samo.
#36 Napisany 08 stycznia 2009 - 12:37
Ja się stresowałem w Aliens Resurrection na PSX, ale głównie przez sterowanie-nie dało się na padzie grać. Mam nadzieję na klimacik zaszczucia i paniki. Modlę się tylko,żeby nie zrobili z tego Brother in arms w kosmosie . Chodzą ploty o tym, że Sigouney Weaver i Ridley Scott są zainteresowani nowym filmem o obcych, a może nie? Film miałby się koncentrować na Ellen Ripley.
http://www.firstshow... ... en-ripley/
http://www.firstshow... ... en-ripley/
#37 Napisany 08 stycznia 2009 - 17:58
Dobrze, że projekt ten żyje. Developing trwa długo, ale mam nadzieję, że odiega ku końcowi. Gra może być zajebiście wręcz przerażająca. Boję się Xksenomorfów.
Przy okazji- nie wiem czy ktoś zwrócił na to uwagę, ale pierwszy człon tytułu gry brzmi Aliens, w nazwie tematu autor zapomniał wklepać tę literkę...
Przy okazji- nie wiem czy ktoś zwrócił na to uwagę, ale pierwszy człon tytułu gry brzmi Aliens, w nazwie tematu autor zapomniał wklepać tę literkę...
#38 Napisany 20 grudnia 2010 - 13:11
#39 Napisany 20 grudnia 2010 - 13:22
Pokładam spore nadzieje w tym tytule i cieszę się, że w końcu wyszedł jakiś nowy materiał. Trailer klimatyczny i mam nadzieję, że już niedługo dowiemy się na temat A:CM nieco więcej.
#40 Napisany 20 grudnia 2010 - 19:55
Licze na coś a'la Left 4 Dead, tylko zamiast zombiaków - obcy, na pana reżysera jak w również wspomnianej grze i na to, że aby przetrwać potrzebne będą indywidualne zdolności marinsów. Jeśli dobrze pamiętam gra stawia na coopa i klasy postaci - medyk, inżynier, wojak itp.
#41 Napisany 01 czerwca 2011 - 17:14
Grz3chu - A:CM jak L4D oby nie.
Jest nowy teaser!
Jest nowy teaser!
#42 Napisany 01 czerwca 2011 - 17:57
#43 Napisany 01 czerwca 2011 - 19:54
Szkoda że kolejna obsuwa...pamiętam że jarałem się na ten tytuł już pierwszych zapowiedzi, a po obejrzeniu któregoś z programów o grach gdzie redaktor odwiedzał siedzibę twórców i podejrzał niby kawałek gameplay który wyglądał bardzo klimatycznie byłem jeszcze bardziej zainteresowany...jednak ostatnia cisza w temacie wywołała u mnie obawy że gra jednak zdechła, dlatego cieszę się że Gearbox nadal nad nią dłubie
Teaser nie pokazuje nic, a szkoda bo rozmowa całkiem wbija w klimat wszystkich fanów Obcego...
Jeżeli Colonial marines będzie chociaż tak dobre jak ostatni Aliens vs Predator to będę szczęśliwy, bo mimo że AvP nie powalał to był na tyle klimatyczny, że dawał radość nawet ze zwykłego strzelania z pulse rifle i usłyszenia jego charakterystycznego dźwięku
Teaser nie pokazuje nic, a szkoda bo rozmowa całkiem wbija w klimat wszystkich fanów Obcego...
Jeżeli Colonial marines będzie chociaż tak dobre jak ostatni Aliens vs Predator to będę szczęśliwy, bo mimo że AvP nie powalał to był na tyle klimatyczny, że dawał radość nawet ze zwykłego strzelania z pulse rifle i usłyszenia jego charakterystycznego dźwięku
#44 Napisany 01 czerwca 2011 - 22:26
jak będzie to gra typowo coopowa jak L4D to olewam, pomimo, ze lubię filmy...
#45 Napisany 23 sierpnia 2011 - 19:40
jest trailer, bardzo klimatyczny!
#46 Napisany 23 sierpnia 2011 - 20:14
Jak na razie wskakuje u mnie na 1 miejsce wśród najbardziej oczekiwanych w 2012 !!
#47 Napisany 24 sierpnia 2011 - 09:45
f**k yeah! Trailer bardzo klimatyczny, gra ma duży potencjał ale dużo zależy od tego czy nie skopią rozgrywki Chociaż nawet z kulejącym gameplay'em pewnie kupię wcześniej czy później, bo strzelania do obcych i dźwięku czujnika ruchu nigdy za dużo.
#48 Napisany 24 sierpnia 2011 - 10:16
"Game over man, game over " ta kwestia musi się pojawić.
#49 Napisany 25 sierpnia 2011 - 12:58
Kolejna giera do kupienia na premierę w 2012
Oby tym razem było z kim pograć po sieci kurdefelek
Oby tym razem było z kim pograć po sieci kurdefelek
#50 Napisany 01 października 2011 - 21:00
Wypluli gameplay.
#51 Napisany 01 października 2011 - 23:15
klimat jest i to najważniejsze, resztę jeszcze mam nadzieje dopracują bo wygląd broni taki sobie i animacja, ale jeszcze mają sporo czasu. Ważne, że jest Alienowo.
#52 Napisany 02 października 2011 - 10:00
Tak, bronie ssą (szczególnie jak sie widzialo dopiero co trailer Syndicate), ale klimat jest....choć suspens szybko znika kiedy gra zamienia się typowa strzelankę a obcy atakuję lawinowo ;/
#53 Napisany 02 października 2011 - 18:59
na wstepie zaznacze, ze jestem wielkim fanem serii i jednoczesnie purysta, jesli chodzi o uniwersum aliena. wszelkiego rodzaju predalieny, humanoalieny i tym podobne brednie stanowia brutalny gwalt na dokonale spojnej wizji z 1szej i 2giej czesci filmu.
widac, ze pitchford jara sie duologia (3jka byla do przelkniecia, 4ka to absolutnie skandaliczny crap), ale juz na wstepie widze, ze niektore pomysly sa dyskusyjne. przede wszystkim ten alien-taran jest kompletnie z pupy, pulse rifle wyglada jak-nie-pulse-rifle, zaimplementowali troche komiksowy efekt obrazen i sporo skryptow. ponadto LV-426 zostala zdemolowana przez masywna eksplozje, wiec nie wiem jak cala baza mogla ustac w takiej formie jak na gejmpleju (w dodatku z alienami)
generalnie zapowiada sie solidny coopowy shooterek, obmyty z pewnych filozoficznych niuansow, ktore zazebialy sie w filmach. trzymam kciuki i czekam.
grzesiek -- transmission over.
widac, ze pitchford jara sie duologia (3jka byla do przelkniecia, 4ka to absolutnie skandaliczny crap), ale juz na wstepie widze, ze niektore pomysly sa dyskusyjne. przede wszystkim ten alien-taran jest kompletnie z pupy, pulse rifle wyglada jak-nie-pulse-rifle, zaimplementowali troche komiksowy efekt obrazen i sporo skryptow. ponadto LV-426 zostala zdemolowana przez masywna eksplozje, wiec nie wiem jak cala baza mogla ustac w takiej formie jak na gejmpleju (w dodatku z alienami)
generalnie zapowiada sie solidny coopowy shooterek, obmyty z pewnych filozoficznych niuansow, ktore zazebialy sie w filmach. trzymam kciuki i czekam.
grzesiek -- transmission over.
#54 Napisany 02 października 2011 - 21:29
Bardzo podoba mi się skala walki i panujący chaos. Świetna sprawa. :]
#55 Napisany 02 października 2011 - 21:44
Proponuje zwrócić na kapitalnie zrobione strugi deszczu kapiącego na ziemię z samego początku prezentacji, za***iście to wygląda
#56 Napisany 03 października 2011 - 00:41
Klimat jest, wygląda naprawdę nieźle, powinno w końcu wyjść z tego coś dobrego.
#57 Napisany 03 października 2011 - 09:53
Jak jeszcze jakiś czas temu jarałem się tym tytułem, tak teraz - po obadaniu gempleja - zapał ostudził się w tempie natychmiastowym. Spodziewałem się czegoś bardziej na wzór Bioshocka, gdzie każde starcie z gnidami stanowić będzie wyzwanie (tak jak stanowiło w Bioshocku, szczególnie na wyższych poziomach trudności), a nie powód do jak najdłuższego trzymania spustu i walenia do wszystkiego. Miało być fajnie, a będzie kolejna szybka strzelanka, których mam powoli dosyć.
Ja wiem, że w filmie marynsi też za dużo czasu na kombinowanie czy taktykę nie mieli, ale tam obcy pojawiali się w takich sekwencjach i momentach, że spokojnie można było zrobić z tego coś bardziej złożonego, niż chaotyczny ostrzał po ścianach i 5 nekromorfów na sekundę pojawiających się na ekranie.
No i śmiesznie wyglądał początek prezentacji, kiedy to kierujący żołnierzem poruszał się powoli, by załapać się na skrypty w stylu ruszający się w słoju twarzoprzytulacz czy odpadający element sufitu Przykro mi, ale do poziomu pierwszej prezentacji Bioshocka czy ostatniego Infinite dużo brakuje.
Ja wiem, że w filmie marynsi też za dużo czasu na kombinowanie czy taktykę nie mieli, ale tam obcy pojawiali się w takich sekwencjach i momentach, że spokojnie można było zrobić z tego coś bardziej złożonego, niż chaotyczny ostrzał po ścianach i 5 nekromorfów na sekundę pojawiających się na ekranie.
No i śmiesznie wyglądał początek prezentacji, kiedy to kierujący żołnierzem poruszał się powoli, by załapać się na skrypty w stylu ruszający się w słoju twarzoprzytulacz czy odpadający element sufitu Przykro mi, ale do poziomu pierwszej prezentacji Bioshocka czy ostatniego Infinite dużo brakuje.
#58 Napisany 03 października 2011 - 10:56
@DanteTDH: Oglądałeś kiedykolwiek Aliens? Bo oczekiwanie czegoś na kształt Bioshocka to jakiś farmazon. :S
#59 Napisany 03 października 2011 - 13:01
No zdarzyło mi się kilka razy zobaczyć
Nie chodzi mi o klimat Bioshocka, tylko bardziej o mechanizmy. Coś, co pozwalałoby drzeć na widok chociażby jednego punktu na detektorze ruchu. Z tego co widzę do tej pory to jedyne, co trzeba będzie zrobić to przeładować broń i siać bezmyślną, chaotyczną pożogę bez zastanowienia się.
Coś na kształt przygotowania "pola bitwy" w Bioshock 2, gdzie trzeba było dokładnie zaznajomić się ze swoim otoczeniem i przygotować pułapki, by wyjść z walki cało zdałoby egzamin, moim zdaniem. Myślę, że aż tak mocno nie sfarmazoniłem, patrząc na to z tej strony.
Nie chodzi mi o klimat Bioshocka, tylko bardziej o mechanizmy. Coś, co pozwalałoby drzeć na widok chociażby jednego punktu na detektorze ruchu. Z tego co widzę do tej pory to jedyne, co trzeba będzie zrobić to przeładować broń i siać bezmyślną, chaotyczną pożogę bez zastanowienia się.
Coś na kształt przygotowania "pola bitwy" w Bioshock 2, gdzie trzeba było dokładnie zaznajomić się ze swoim otoczeniem i przygotować pułapki, by wyjść z walki cało zdałoby egzamin, moim zdaniem. Myślę, że aż tak mocno nie sfarmazoniłem, patrząc na to z tej strony.
#60 Napisany 03 października 2011 - 15:01
Dżizas fak, tylko nie Bioshock.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|