Skocz do zawartości

Zdjęcie

Fallout 3

Bethesda PS3 X360 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1449 odpowiedzi na ten temat

#31 piterekd Napisany 08 czerwca 2007 - 13:24

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:

Twoim zdaniem dobrych, no i moze jeszcze kilku osob :P

Moim też :ninjadance: Tak jak uważam na konsolach serię Final Fantasy (a szczególnie 7) za bardzo dobrą, tak na pecetach uważam za taką Fallouty, Baldury i Planescape.

Alez czyni, cos sie podoba, albo nie.

Dobrze to już wiemy że CI się nie podoba, więc już nie pisz w tym temacie :ziewa:

Klimat niby fajny

zgadzam się :tak:

calosc wlecze sie nie milosiernie

jak nie zwracasz uwagi na fabułę i questy to rzeczywiście DLA CIEBIE się wlecze :ninja:

walki nudne

chyba nie wiesz co piszesz :trup:

1 i 2 sa stare wiec sama raza pikseloza i prostota

Ty widzisz tam pikselozę, a my widzimy piękno. W tej pozornej prostocie właśnie kryje się kunszt grafików. Gdybyś doszedł np. do New Reno to na pewno radykalnie zmieniłbyś swoje zdanie.

3 zapewne bedzie przehypowanym niewypalem a la Oblivion

Może być ale nie musi. Po co od razu przekreślać coś czego się nie widziało :/

szanujmy sie

i nie psujmy innym humoru.
  • 0

#32 Gość__* Napisany 08 czerwca 2007 - 13:44

Gość__*
  • Goście

Moim też :ninjadance: Tak jak uważam na konsolach serię Final Fantasy (a szczególnie 7) za bardzo dobrą, tak na pecetach uważam za taką Fallouty, Baldury i Planescape.


z trzech ktore podales tylko pejnskejp trafia w moje gusta.

Dobrze to już wiemy że CI się nie podoba, więc już nie pisz w tym temacie :ziewa:


Aha czyli tylko ci ktorym sie podoba maja pisac, niezle :sciana:

jak nie zwracasz uwagi na fabułę i questy to rzeczywiście DLA CIEBIE się wlecze :ninja:


Monotonia i nuda :ninja:

chyba nie wiesz co piszesz :trup:


Wiem, sa nudne i tyle...

Ty widzisz tam pikselozę, a my widzimy piękno. W tej pozornej prostocie właśnie kryje się kunszt grafików. Gdybyś doszedł np. do New Reno to na pewno radykalnie zmieniłbyś swoje zdanie.


Kunszt grafikow, a raczej pisanie o Falloutowo 1 i 2kowym w dobie nextów to czysta hipokryzja.
  • 0

#33 Bruce Napisany 08 czerwca 2007 - 15:22

Bruce

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 657 Postów:
Macross ile Ty czasu spędziłeś nad Falloutami? Pytam z czystej ciekawości.
Nikt nie zabrania tutaj pisać osobom, którym się Fallouty nie podobają, tyle że osoby o takich poglądach muszą pisać coś więcej niż "To jest nudne" , "To jest brzydkie" , a "to do chrzanu"...Prosimy o fakty, szczegóły, gdzie wieje nudą, co wygląda brzydko i co jest niegrywalne. Tylko tyle i aż tyle nie miłośnicy Falloutów...
  • 0

#34 Gość__* Napisany 08 czerwca 2007 - 15:25

Gość__*
  • Goście

Macross ile Ty czasu spędziłeś nad Falloutami? Pytam z czystej ciekawości.


Kilka godzin w 1 i 2 pare lat temu. I tak Brzydkie to jest bo stare, nie ma co sie kłucić. I mnie osobiscie straszliwie nudzi :hejka:
  • 0

#35 Texz Napisany 08 czerwca 2007 - 17:17

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Kilka godzin w 1 i 2 pare lat temu. I tak Brzydkie to jest bo stare, nie ma co sie kłucić. I mnie osobiscie straszliwie nudzi

Gdybyś chciał wiedzieć, wiele osób tu wypowiadających się mówi o Falloucie 1-2 w kwestii wspomnień oldschoolu, w który zagrywali się nie rok, dwa lata temu, lecz w 1997-1998, czyli dobre dziesięć lat temu - tak samo jak i w moim przypadku.
To tak jakby dziś psioczyć na Doom'a z XBLA, że brzydki i wogóle Far Cry niepobity król, khe khe.
  • 0

#36 t0m3ek Napisany 08 czerwca 2007 - 17:55

t0m3ek

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 536 Postów:
Nie no spoko Mac nie ma to jak wypowiadać się o czymś o czym zupełnie nie ma się pojęcia.

Kilka godzin przy Falloucie? Dla mnie to kpina. Ja przy tej grze spędziłem łącznie kilka dobrych miesięcy gry. Tak dobrze widzisz, miesięcy. Przeszedłem ją dużo więcej niż 70 razy, praktycznie za każdym razem inaczej bo jest to możliwe i uwierz mi że nadal nie wiem wszystkiego o tej grze.

Grafika - patrzysz na to (przynajmniej tak to odebrałem) przez pryzmat next-genów, to tak jakbyś porównał samolot braci Wright do F-16 O.o Ja w to grałem niemalże prawie po premierze i wtedy grafika była czymś idealnym, zresztą dla mnie nadal jest. Co z tego że jest pikseloza? Przecież nie liczy się wygląd tylko grywalność, której w Falloucie nie poznasz po kilku godzinach gry :/ no ale koniec na ten temat bo to chyba o F3 jest tylko.
  • 0

#37 Gość__* Napisany 08 czerwca 2007 - 18:16

Gość__*
  • Goście

dybyś chciał wiedzieć, wiele osób tu wypowiadających się mówi o Falloucie 1-2 w kwestii wspomnień oldschoolu, w który zagrywali się nie rok, dwa lata temu, lecz w 1997-1998, czyli dobre dziesięć lat temu - tak samo jak i w moim przypadku.


Wtedy tez mialem z nim stycznosc, wielu kumpli grało, ale w obliczu Quake'a 2 nic nie moglo sie rownac. Po prostu Fallout do mnie nie trafia, simple - tyle ode mnie w tym topicu :hejka:
  • 0

#38 fingus Napisany 08 czerwca 2007 - 18:47

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:

A poza tym: jeśli po swoim skrajnie trollowym poście doda się "IMO", nie czyni to nagle z niego wyważonej opinii. :lol:


Alez czyni, cos sie podoba, albo nie.

Nie czyni.
"Xbox360 to syf, PS3 ssie pałkę, zamknąć posty!! IMO!!!1!"
Wyważona opinia? :lol: :hejka:

Wtedy tez mialem z nim stycznosc, wielu kumpli grało, ale w obliczu Quake'a 2 nic nie moglo sie rownac.

Uhm. Dokładnie tak, jak poprzednio pisałem - jeśli ktoś jest miłośnikiem Quake'a, to Fallout faktycznie ma prawo wydać mu się nudny. :lol:

A co do grafiki, to naprawdę nie rozumiem zarzutu - grafika była ładna i jest ładna. Jak nie docenić kunsztu grafików, gdy tła i lokacje są wykonane z taką pieczołowitością? Może nie jest już tak efektowna, gdy porównać ją z paroma współczesnymi tytułami, ale przecież o tym myśli się jedynie przez pierwsze piętnaście minut gry, potem już tylko pełna imersja i po uszy siedzimy w tamtym świecie. :zakochany: Ja w każdym razie tak mam. :-)
  • 0

#39 Danteusz Napisany 08 czerwca 2007 - 20:38

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 877 Postów:
Temat do rozmów o starszych Falloutach jest w RPGamerze.
  • 0

#40 Kradz!ej Napisany 09 czerwca 2007 - 19:56

Kradz!ej

    Pikachu

  • Narybek
  • 68 Postów:
Dobra, to ja się wypowiem o wszystkim, bójcie się :P

Teaser mnie nie zachwycił. Nic się tam nie działo, a akcja w teaserach jest dla mnie niezbędna... a przynajmniej jakiś element, który wbiłby w fotel. A tak: poczułem tylko klimat i tyle, papa! :hejka:

Teraz przechodzimy do sedna sprawy, czyli konwencji, w jakiej wydana zostanie ta gra. Błagam - oby to nie było FPP! I to nie dlatego, ze jako PeCetowiec (składacie się na konsolę dla mnie?) boję się zmian, oj nie. Po prostu Fallout musi pozostać RPG, a nie jakąś strzelanką, a w widoku FPP nie da sie zrobić Fallouta takiego, jakim był. System SPECIAL tam nie zadziała: jak niby wykorzystasz statystyki takie jak Percepcja? Już rozumiem, jeśli zdecydowaliby się na widok TPP, ale błagam - niech walki dalej będą w turach! I to nie są słowa kogoś, kto grał w Fa po premierze, ale gościa, który jest od tej gry tylko o trzy lata starszy... i grał w nią pierwszy raz niedawno, bo w 2006... a może '05? Nie pamiętam, ale wiem jedno: ta seria jest boska i boską musi pozostać!
  • 0

#41 fingus Napisany 15 czerwca 2007 - 23:09

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
O ho ho ho ho ho ho ho. :skacze:
Aż dziw, że nikt tu nie dał tego wcześniej:
http://www.bethsoft....howtopic=712084
Już są wycieki z Game Informera. Prawdopodobnie całkiem oficjalne, w każdym razie nikt na forum Bethesdy nie palił się chyba, by je dementować. Co poniektórzy widać mają już swój egzemplarz i zdecydowali się podzielić dobrą nowiną. No i wygląda na to, że nie są to żadni figlarze-konfabulanci. A wieści są miejscami pyszne. :ninjadance:
Gra będzie biegać na modyfikowanym silniku Obliviona, w trybie TPP (poprawionym).
Początek gry to fabularyzowane tworzenie postaci, dobieranie cech, umiejętności, parametrów, etc. S.P.E.C.I.A.L. zostaje.
System walki real-timowo-pauzowany. W trybie pauzy możemy wskazać cele ataku przy użyciu jakiegoś systemu wspomagającego (V.A.T.S) - ten będzie korzystał z czegoś w stylu action-pointsów i wpo ich wyczerpaniu będzie musiał się ładować, jednak w tym czasie będziemy mogli kontynuować walkę w trybie real-time. Hmmm. :hmmm:
Gra będzie bardzo brutalna. Będzie swoboda wyboru sposobu gry. Będzie system karmy. Nie będzie skalowania wyzwań. Będzie wiele zakończeń. Będzie można nająć NPCów, ale nie będzie standardowej drużyny.
Nie ma tego wiele, ale :klaszcze: :klaszcze: :klaszcze:
  • 0

#42 Gość__* Napisany 16 czerwca 2007 - 02:53

Gość__*
  • Goście
Hehehehe generalnie będzie dobrze. Bethesda wie jak robić RPG. Ja jestem pozytywnie nastawiony i zdaję sobie sprawę, że nowy FallOut nie będzie wyglądał tak jak poprzednie.
  • 0

#43 syon Napisany 16 czerwca 2007 - 08:15

syon

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 302 Postów:
Świetne są te skany http://giery.eu/Galeria/catid,119/ , a TU też garść informacji. Jak dla mnie wyczes.
  • 0

#44 piterekd Napisany 16 czerwca 2007 - 10:14

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:
Skany bardzo dobrze rokujące nowemu Falloutowi, tak jak opis systemu. To pauzowanie przypomina mi system z Planescape, który wg. mnie sprawdzał się znakomicie i wydaje mi się dobrym rozwiązaniem w połączeniu z TPP :^^:
  • 0

#45 fingus Napisany 16 czerwca 2007 - 20:38

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Tu są skany w znacznie lepszej jakości:
http://www.nma-fallout.com/
Całkiem zachęcająco to wszystko wygląda. :skacze: Nawiasem mówiąc screeny są z wersji na X360 - w każdym razie na to wskazują strzępki interfejsu. Czyżby główna platforma? To miłe. :klaszcze: A oczywiście ci faszyści z forum Bethesdy klną i bluźnią, że jakże to tak, to przecież wygląda zupełnie inaczej niż stary Fallout, skoro tamten był dobry, po co to było zmieniać? Dla nich chyba byłoby najlepiej, gdyby Bethesda wydała starego Falla w nowym opakowaniu, ograniczając się do podbicia rozdzielczości i naprawienia paru bugów (a i to może niekoniecznie, bo fanatycy bywają przywiazani do swoich glitchy i ich brak może ich rozsierdzić). :lol:
  • 0

#46 MaxVarEmreis Napisany 16 czerwca 2007 - 20:48

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:
Mi sie podoba tekst:" The Fatman is a handheld nuclear catapult. We'll say that again in case you missed it. In Fallout 3, you'll have access to a handheld nuclear catapult" :ninjadance:
  • 0

#47 xell Napisany 16 czerwca 2007 - 21:09

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 291 Postów:

Mi sie podoba tekst:" The Fatman is a handheld nuclear catapult. We'll say that again in case you missed it. In Fallout 3, you'll have access to a handheld nuclear catapult"

Żadam nuklearnych eksplozji lepszych niż w Crysis lollollololollo. Żarty na bok, może wyjdzie coś ciekawego z tej gry. Nie jestem do końca przekonany do przedstawionej mechaniki, ale wiadomo, że trzeba poczekać, jak to się sprawdzi w praniu.
  • 0

#48 Texz Napisany 16 czerwca 2007 - 21:26

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

A oczywiście ci faszyści z forum Bethesdy klną i bluźnią, że jakże to tak, to przecież wygląda zupełnie inaczej niż stary Fallout, skoro tamten był dobry, po co to było zmieniać?

LOL, niech spoczywają w pokoju... dinozaury, hehe.
Skany pokazują, że jest lepiej niż się spodziewałem. Znając Bethesdę ta gra będzie rządzić i sprzedawać miliony PS3 i X360. Ale najlepsze zapewne przed nami. Ciekawe ile tysięcy stron maszynopisu będą zawierać dialogi ;)
  • 0

#49 Bruce Napisany 16 czerwca 2007 - 22:24

Bruce

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 657 Postów:
Patrząc na skany można zacząć się zastanawiać czy Fallout 3 nie będzie TPP-em. Ciekawe co na to powiedzieliby wszyscy będący za :
a) starym porządkiem
b) stylem a la Oblivion
:hmmm:

Oby tylko obeszło się bez bezmózgiej sieki...
  • 0

#50 xell Napisany 16 czerwca 2007 - 22:34

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 291 Postów:

Patrząc na skany można zacząć się zastanawiać czy Fallout 3 nie będzie TPP-em.

:lol:
Przeczytanie artykułu i zawartej w nim odpowiedzi na tę kwestię - 10 minut. Dywagacje nad tą kwestią bez przeczytania artykułu - całe godziny. :hurra:
  • 0

#51 Bruce Napisany 17 czerwca 2007 - 12:22

Bruce

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 657 Postów:

Patrząc na skany można zacząć się zastanawiać czy Fallout 3 nie będzie TPP-em.

:lol:
Przeczytanie artykułu i zawartej w nim odpowiedzi na tę kwestię - 10 minut. Dywagacje nad tą kwestią bez przeczytania artykułu - całe godziny. :hurra:


Uahaha...nie każdy ma czas na czytanie całych artykułów i siedzenie na forum po kilka godzin dziennie. Życie... :hejka:
  • 0

#52 kmh Napisany 17 czerwca 2007 - 13:37

kmh

    Blanka

  • Narybek
  • 231 Postów:
Im więcej pierników z forum NMA i Bethesdy narzeka na tą grę, tym lepiej o niej myślę. Wygląda świetnie, a ten system walki brzmi co najmniej ciekawie.

:ninjadance:
  • 0

#53 Gość__* Napisany 17 czerwca 2007 - 15:16

Gość__*
  • Goście
Zapowiada sie swietnie, wiadomo kiedy mozna sie spodziewac tej gry?
  • 0

#54 xell Napisany 17 czerwca 2007 - 15:31

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 291 Postów:
Jesień 2008.
  • 0

#55 Texz Napisany 17 czerwca 2007 - 17:50

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Jesień 2008.

Australijska jesień?
  • 0

#56 Gość__* Napisany 17 czerwca 2007 - 19:24

Gość__*
  • Goście
lol :lol:
  • 0

#57 rikku100 Napisany 17 czerwca 2007 - 21:10

rikku100

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 789 Postów:

Patrząc na skany można zacząć się zastanawiać czy Fallout 3 nie będzie TPP-em.


Lepiej TPP niż FPP.... a i tak myślę, że powinni zrobić eRPeGa w stylu pierwszych Fallout'ów... nie chodzi mi oczywiscie o rzut izometryczny i dwuwymiarową grafikę, ale coś w stylu NN... bardziej by pasowało i to chyba wszystkim...
  • 0

#58 Texz Napisany 17 czerwca 2007 - 21:20

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Lepiej TPP niż FPP.... a i tak myślę, że powinni zrobić eRPeGa w stylu pierwszych Fallout'ów... nie chodzi mi oczywiscie o rzut izometryczny i dwuwymiarową grafikę, ale coś w stylu NN... bardziej by pasowało i to chyba wszystkim...

Nie jest powiedziane, że tylko z pokazanej na screenach kamery blisko pleców będziemy prowadzić naszą postać.
IMO Bardziej prawdopodobne jest to, że taką perspektywę wybrała Bethesda, aby na obrazkach prezentowało to ogół możliwości graficznych tej produkcji, a sama rozgrywka równie dobrze może być prowadzona z oddalonej pozycji znanej z poprzednich części gry. Z resztą nawet w NN jak się chciało, można było oglądać grę z maksymalnego przybliżenia.
Na miejscu fanów cieszyłbym się, że nie będzie to shooterek FPP, a pełnoprawny PARPG (Post Apocalyptic Role Playing Game) w trójwymiarowym (a więc spełniającym obecne standardy rozgrywki) środowisku gry.
  • 0

#59 rikku100 Napisany 17 czerwca 2007 - 21:30

rikku100

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 789 Postów:
Tak, właśnie o to mi chodzi :^^:
Jakby zrobili z tego shooter to byłoby kompletne nieporozumienie, tak na prawdę nie jestem nawet fanką fallouta, ale wiem jak wiele ta gra znaczy dla milionów fanów, więc myślę, że jakby Bethesda zrobiła nawalankęz uproszczonym rozwojem bohatera tak by gra podobała się wyznawcom Dooma czy Queka, jak to jest ostatnio w modzie, to byłoby to bardzo nie fair... Zwłaszcza że fallout ma taką bazę fanów i reputację, że nie straciliby na tym ani trochę...
  • 0

#60 piterekd Napisany 18 czerwca 2007 - 16:15

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:
http://www.nma-fallo...php?pic_id=2281
^ na tym ujęciu wyraźnie widać jak celujemy do Behemotha (o, nowy przeciwnik :cooo: ) z ręcznej wyrzutni pocisków nuklearnych w trybie FPP. Myślę że będzie można włączać ten tryb podczas tury, a jak komuś się nie będzie chciało, to będzie można walczyć tylko w trybie TPP.
FPP lub TPP wg. własnej woli :^^:
  • 0



Inne z tagami: