#481 Napisany 17 października 2018 - 11:13
#482 Napisany 18 października 2018 - 08:50
Worok uwaga solidny spoil
Spoiler
38 lvl i nareszcie miałem chwilę by tam popłynąć
#483 Napisany 18 października 2018 - 08:53
U mnie 41 lvl, ponad 40h na liczniku, jestem już dość daleko w fabule, zostały mi chyba 2-3 misje do finału i potem czyszczenie mapki, trofiki, cosmos i reszta
#484 Napisany 18 października 2018 - 08:56
Czas powiedzieć to głośno - lepsze niż Zelda na switcha.
#485 Napisany 18 października 2018 - 08:58
#486 Napisany 18 października 2018 - 22:41
#487 Napisany 19 października 2018 - 01:38
To czekam teraz aż szrot pisze że już wyjebał z konsoli bo jednak go męczy ten grind i rozwleczona kampania wcześniej czy później ten moment nadejdzie
45h, fabuła skończona, w sumie na liczniku mam już 47h bo czyszczę mapkę, zbieram niepotrzebne śmieci, i cisnę dwa poboczne wątki od kosmitów, jak mi się nie znudzi to wbiję platynę, jeszcze pewnie coś ponad 20h mnie czeka
Jedyn ssij tylko się nie udław
#488 Napisany 19 października 2018 - 07:01
#489 Napisany 19 października 2018 - 07:16
To i tak mało, niektórzy męczą sie po kilkadziesiąt lat żeby im ktoś dupę podtarł.
#490 Napisany 19 października 2018 - 07:36
#491 Napisany 19 października 2018 - 07:40
Widocznie niektórzy wyjątkowo mocno za tym tęsknią.
#492 Napisany 19 października 2018 - 08:29
Gierka bardzo fajna, fabularnie dobre i chce się iść do przodu, mimo że jak dla mnie moment kulminacyjny gdy odsłaniane są wszystkie karty nieco za wcześnie bo gdzieś w połowie gry, ale i tak jest jeszcze sporo do odkrycia, dlatego cisnę nawet po skończeniu historii Kassandry.
Są momenty jakby nastawione na to żeby kupić time saversy, ale zamiast robić jakieś fabularne rzeczy leci się wtedy na jedną z wysp czy lokacji na wyższym lvl / na tym samym i ora questy, które dają ogromne ilości EXPa. Skalowanie boli tylko na początku imo, potem jak postać staje się silniejsza, ma dobre skille, bronie to nie jest już chyba taki problem.
Wizualnie ma momenty, chociaż po GoW i Uncharted czy HZD w kwesti openworlda nic mi się specjalnie nie podoba. Graficznie chyba faktycznie Origins wydawało się lepsze, ale tam było sporo piasków i przez to było nudno, tutaj fauna i flora są bardziej zróżnicowane wydaje mi się i dlatego lepiej się to odbiera.
Poznawanie kolejnych członków kultu Cosmosu proste ale bardzo fajne i racjonalnie wydłuża czas gry, podobnie system z mercenaries i bounty za Twoją głowę. Te głośno zapowiadane walki to podobają się za pierwszym, drugim razem, potem już olewałem. Walka całkiem ok, są fajni bossowie, jest sporo, a nawet masę rzeczy do robienia. Mapa jest ogromna, ale jej zwiedzanie nie nudzi, pływanie statkiem jest spoko.
Wystawiam 9/10
#493 Napisany 19 października 2018 - 08:33
Ja aktualnie do Sparty lecę, więc do końca pewnie też bliżej niż dalej.
#494 Napisany 19 października 2018 - 08:37
#495 Napisany 19 października 2018 - 09:02
Najs. A już ponad 40 godzin i 41. level. Teraz i tak na Krecie jestem i będę sprawdzał te walki gladiatorów czy co.
#496 Napisany 19 października 2018 - 09:11
Ten post był edytowany przez Schrodinger dnia: 19 października 2018 - 09:11
#497 Napisany 21 października 2018 - 21:43
#498 Napisany 21 października 2018 - 21:45
No to zrób platyne i za stówkę wezmę od Ciebie Szrot.
#499 Napisany 21 października 2018 - 22:30
Gratki, Szot Ja sobie robię chwilową przerwę przez Soul Calibura.
#500 Napisany 22 października 2018 - 01:24
#501 Napisany 22 października 2018 - 07:39
#502 Napisany 22 października 2018 - 12:41
Ostro liźnięty fotoszopem ten kosplaj.
#503 Napisany 22 października 2018 - 20:27
.Na liczniku ponad 60h i cała fabuła odkryta, kultyści wybici, merce też, zostały 2-3 trofiki, ale jeden mi sie zjebał i nie wiem czy wbiję platynkę, co by nie było, Jedyn ssij mi zjebie rewelacyjna giereczka
O, prawie po tylu godzinach odstawiłem origins. 58h i fabuły nie skończyłem
#504 Napisany 23 października 2018 - 10:47
https://kotaku.com/t...ssey-1829922386
#sfw
Ten post był edytowany przez fingus dnia: 23 października 2018 - 10:47
#505 Napisany 21 stycznia 2019 - 02:30
Ależ ta gra ma gówniany system walki, po Origins gdzie był po prostu ok tu chcieli przyspieszyć, wywalili tarcze, szkoda że uniki często chuja daja, bo atakujący zmienia kierunek ataku zaraz po jego wykonaniu. No i 2lvl wyżej i nie masz co podchodzić do walki praktycznie. System najemników też jest skopany, bo maja telefony komórkowe i jak zaczniesz walkę z jednym a masz 2 lub więcej na głowie, to choćby byli setki metrów dalej i tak przybiegną walczyć z tobą. Zazwyczaj jeden z nich jest 2lvl wyżej, dziękuje, dobranoc.
#506 Napisany 24 stycznia 2019 - 14:35
Mam nabite ponad sto godzin w Odysei i pozwolę się nie zgodzić z tym co napisałeś.
Odpowiednio wykonany unik spowalnia czas i w zależności, w którym kierunku go wykonaliśmy mamy do wykorzystania róże opcje - rzecz jasna wiele zależy od pozycji przeciwnika względem naszej postaci, jak i naszych umiejętności. Przy odskoku i postawianiu na umiejętności łowcy warto w czerep wycelować. Jeżeli mamy do czynienia z przeciwnikiem posiadającym tarczę i daliśmy susa w jego prawą stronę, warto kombo w plecy mu sprzedać. Nie pamiętam, by podczas tej techniki kiedykolwiek gra mnie oszukała auto naprowadzaniem się oponentów.
Z ograniczeniami poziomów sprawa wygląda następująco. To, jakby nie było, RPG. O ile na początku przygody, gdy masz dumny 4 lv. a przeciwnik (nie daj najemnik) przewyższa twoja postać o dwa poziomy, to faktycznie nie ma co podchodzić do takiego, tak później, wraz z rozwojem umiejętności wspartej lepszym ekwipunkiem nic nie stoi na przeszkodzie by cały garnizon wyciąć w przysłowiowy pień nawet jeżeli wojsko tam stacjonujące jest o dwa poziomy wyżej. Nie każda gra musi wzorem Dusz pozwalać na radosne ubijanie potężnych istot mają wojaka na pierwszym poziomie doświadczenia.
Walka z najemnikami ma już nieco losowy posmak. Stoczyłem ich dziesiątki i często było to dżentelmeńskie wymierzanie sobie razów jeden na jednego. Nie jest tak, że zawsze do pomocy ktoś się zjawi. Jeżeli przejrzysz ich listę oraz lokalizację, wiesz co może się wydarzyć. Polis, które jest patrolowane przez trzech najemników w razie burdy wyśle do jej stłamszenia co najmniej trzech i raczej niższego poziomu mieć nie będą, ponieważ to nie mięso armatnie do bicia. To nie policja z GTA, która zajada się węglami z pączków, tylko starożytna siła pożywiająca się mięsem, przemierzająca w każdy dzień sporo kilometrów i to oni mają bić ciebie, a nie ty ich.
To jest ich esencja - bycie wymagającym przeciwnikiem, takim sub - bossem, a ty tu psioczysz, że wyrżnąłeś Bogu ducha winnych wojskowych w twierdzy, by skarby złupić i przyszło dwóch jegomości, by ręcznie ci wytłumaczyć, że źle postąpiłeś i spuściło ci tęgie lanie.
Genesis znana Zabójczynią Cyklopów, Theodoros zwany Strażnikiem, Regeros zwany Niszczycielem, Belos Bestia ze Sparty.
Jak dla mnie tak średnio do kółka różańcowego pasują.
Exekias, który dzierży buławę ważącą tyle co Kasandra raczej nie powinien ugiąć się pod jednym kombo.
Wracając do wymagających przeciwników dodano nowego, opcjonalnego bossa. Arges, bo o nim mowa, jeżeli zostanie pokonany (wymagane okolice sześćdziesiątego poziomu) wzbogaci oręz gracza o Młot Hefajstosa.
#507 Napisany 24 sierpnia 2021 - 10:22
Z dniem jutrzejszym do Odysei zostanie wprowadzona łatka dzięki której gra na bieżącej generacji będzie hulać w 60 k/s.
#508 Napisany 24 sierpnia 2021 - 10:53
#509 Napisany 01 września 2021 - 13:49
Sprawdziłem obie wersje. Gra hula w 60 klatkach aż miło. Spadki są minimalne (kilka klatek) i sporadyczne (zazwyczaj podczas walk, w których bierze udział kilkadziesiąt postaci). Obraz ostrzejszy na Serii X, ale to z tytułu, że One X oferował okolice 4k, a PS4 Pro dynamiczne 1620p.Fajnie, ze wzorem Fallout 4 nie poszło to w stronę 4k i 30 k/s na fHD przy 60 fps, tylko usprawnili animację.
Fajnie byłoby gdyby inne AC też tę opcję otrzymały.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , Dzisiaj, 14:40 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|