Czwórka była dobra.
Średnio
Czwórka była dobra.
31 sierpnia nowy gameplay i pewnie będzie Dante.
Hmm, zapomniałem o tym. Dziś o 22:30 ma być godzinny panel poświęcony grze, nowy gameplay i "niespodzianka".
Czyli pewnie Dante z motórem i może jakiś teaser V
Więc można wziąć pod uwagę, że pierwsze dwa punkty co do podziału misji i postaci mogą być prawdą. Ktoś tam jeszcze ćwierkał, że Nero ma dość podobny system walki z nowymi combosami, ale Dante ma przebudowany.
Co sądzicie? No dobra, co sądzisz, Kazek?
Już wcześniej byłem przekonany, że scenariusz zostanie podzielony na podobnej zasadzie co w RE6, czyli każda postać ze swoim własnym pakietem misji, wszyscy dostępni od początku + krzyżujące się ścieżki. Fajnie jak się to sprawdzi. Martwię się tylko o walkę w wykonaniu V, jakoś nie przemawia do mnie wysługiwanie się demonami i te czary-mary, ale kto wie, może Capcom uda się jakoś ciekawie to rozwiązać, a żółtodziób wprowadzi nieco świeżości do serii. O Lucii widzę, że już wszyscy zapomnieli Szkoda, że Vergil będzie dostępny dopiero w DLC (wiadomo, że nie jest to potwierdzone, ale spokojnie można tak założyć), chciałbym żeby miał większą rolę w fabule i był grywalny od początku, bo z całej ekipy ma IMO najlepszy system walki.
Pokój treningowy to przydatna rzecz, miło że ktoś o tym pomyślał. Fajnie jakby dało się tam samemu wybrać przeciwników do obicia albo przećwiczyć bossów. Bonusowe stroje? Również miły prezent, liczę na jakieś ciuszki Dantego z poprzednich części (w dwójce miał zajebistą stylówę), jeżeli nie do odblokowania w grze, to chociaż jako dodatki do kupienia. Przy DMC5 i RE2 spędzę dziesiątki, jeżeli nie setki godzin, więc Capcom może mnie na luzie dymać z pieniążków i nawet nie będę im miał tego za złe.
Absolutnie uwielbiam motyw z muzyką podkręcaną w miarę coraz bardziej stylowego grania. Lamusy, które będą mashować chcąc się po prostu przebić na chama przez grę będą miały ograniczony soundtrack, a gracze wykorzystujący 100% potencjału drzemiącego w systemie walki zostaną pięknie wynagrodzeni. Podoba mi się taki układ. Muza w Devilach to zawsze był świetny kawał roboty, więc warto będzie się starać.
Ogólnie jestem niesamowicie nagrzany na tę grę. Jeżeli Capcom czegoś nie schrzani to RE2 i DMC5 będą moimi ulubionymi grami tej generacji.
Niby czemu?
Temu xD
Jak chcecie resztę leaka, w tym inne postacie w cutscence: https://www.thenerdm...tscenes-leaked/
Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 03 września 2018 - 10:19
O, to już Nico miała mono panczolubną twarz, ale teraz widzę poszli po bandzie.
Bez przesady, Nico dalej gorsza. Lałbym po pysku codziennie.
Btw, ta gra będzie mieć najbrzydszych bohaterów ever. Capcom ewidentnie sobie nie radzi z realistycznym wyglądem swoich postaci.
Bicz pliz. Raz, że to tylko kwestia naszych gadzich mózdżków nie radzących sobie z uncanny valley (warto pograć w Injustice 2, żeby się przestawić trochę), a dwa - Dante i Nero są mocno hot.
Ciężko mi się z Tobą zgodzić. Dante wygląda jak osiedlowy żul koczujący od rana pod Żabką, a Nero chyba dostał w prezencie dodatkowy chromosom. Do tej serii zawsze bardziej pasował design w stylu anime, czyli gładkie śliczne buzie i brak sutków. Tutaj chyba starali się kontynuować wygląd z DmC, no i wyszło jak wyszło.
Około 15:30 można luknąć dziewuchę z mocapu, która robi za Nico:
Strasznie polubiłem ten kawałek, już się nie mogę doczekać słuchania go podczas siekania demonów na SSS.
E: 3:10, o kurva, co za gość
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 03 września 2018 - 21:40
Miał być niby jakiś nowy gameplay 31 sierpnia. Nie było. Kłamaliście.
Mam nadzieję, że to tylko nierozwinięta wersja postaci z dema, bo nie ma tu nic nowego.
Stamen Ray to mój ulubiony L1+R1 w God of War
Ja bym nie miał nic przeciwko takiemu movesetowi. Wydaje mi się, że o to im chodzi, czyli w opanowaniu postaci Nero to easy, V to medium, Dante to hard czy cuś. Jeśli mam być szczery, to wolę poziom skomplikowania dość wypośrodkowany, bo w przeciwieństwie do Kazka, nie potrafię grać 100h+ w coś, co nie jest open-worldem (jak Zelda czy Wiesiek), który to wymusza. A opanowanie Dantego w DMC4 rzeczywiście to wymusza, gość ma 6 broni, 5 styli, a każdy przeciwnik wymaga innego traktowania, a tu jeszcze trzeba dbać o nietykalność, żeby ranga rosła, pozbieranie orbów z mapy i szybkość. Dla mnie robienie "S" to jakaś abstrakcja i to jeszcze na wszystkich poziomach trudności
Obejrzałem ten panel z PAX i w sumie kicha jeżeli chodzi o informacje. Jedynie od 25 minuty warto poświecić trochę czasu, bo pokazują działanie większości Breakerów.
Druga sprawa, że ten panel jest dość cringe.
Ja bym nie miał nic przeciwko takiemu movesetowi. Wydaje mi się, że o to im chodzi, czyli w opanowaniu postaci Nero to easy, V to medium, Dante to hard czy cuś. Jeśli mam być szczery, to wolę poziom skomplikowania dość wypośrodkowany, bo w przeciwieństwie do Kazka, nie potrafię grać 100h+ w coś, co nie jest open-worldem (jak Zelda czy Wiesiek), który to wymusza. A opanowanie Dantego w DMC4 rzeczywiście to wymusza, gość ma 6 broni, 5 styli, a każdy przeciwnik wymaga innego traktowania, a tu jeszcze trzeba dbać o nietykalność, żeby ranga rosła, pozbieranie orbów z mapy i szybkość. Dla mnie robienie "S" to jakaś abstrakcja i to jeszcze na wszystkich poziomach trudności
Co by nie mówić o DmC od Ninja Theory to im akurat perfekcyjnie wyszedł system walki, który jest przystępny zarówno dla amatorów, jak i specjalistów od siekania i naprawdę szkoda, że Capcom nie potrafi tego samego zrobić w DMC5. To znaczy w DMC4 im nie wyszło,ale patrząc na techniki Nero obawiam się, że tu może być podobnie. Co to w ogóle ma być, że "granie tą postacią to easy, a tamtą to hard"? Skoro robią slashera z kilkoma grywalnymi bohaterami, to powinni posiedzieć nad nimi trochę dłużej i zrobić ich tak, żeby każdy gracz mógł z nich wyciągnąć tyle ile da radę przy swoich umiejętnościach. Niestety, ale tu już widać, że z młokosa nie będzie czego wyciągać (chyba że dzięki Devil Breakerom), przy okazji po oczach bije lenistwo developera, skoro chamsko mu skopiowali techniki z poprzedniej części wliczając w to taunty. To już lepiej, gdyby dali tylko Dantego (i Vergila, chociażby jako DLC) i dopieścili jego walkę do perfekcji, a nie wciskają jakichś ćwoków z ograniczonym movesetem.
Dante Battle Theme
PS. Jutro gameplay siwym.
Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 19 września 2018 - 17:23
O kurwa, trochę beczkowe. Ale czekam na gameplay, bo może w tandemie z nim wyjdzie lepiej.
Ja jeszcze nie słuchałem. Pamiętaj, że wokale się włączają dopiero przy S.
To trzeba będzie grać jak łajza, bo wokal najgorszy
Będzie czym tłumaczyć słabe oceny przed Kazuo (nawiasem mówiąc jak mogłeś mnie namawiać do GMGOW?!).
Ja cię namawiałem? Kiedyś komuś w temacie odradzałem grę na tym poziomie po raz pierwszy (chyba że to do Kazuo)
To był żarcik skierowany do Kazuo (nawiasem mówiąc nienawidzę Cię za to).
Jak czuję jaki trening serca mnie dziś czeka wieczorem, to aż bym wsiadł do Hyperiona w Energylandii.
Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 19 września 2018 - 18:27
Dajesz Nyjacz, dajesz! Aha i nie pij za dużo kawy, bo pikawa już w ogóle Ci siądzie
Ten kawałek Dantego okropny, tak jak Shini pisze, trzeba będzie grać ze słabym stylem, żeby nie było wokalu.
Tzn. ja się zastanawiam między xanaxem a metaamfetaminą.
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|