#511 Napisany 07 grudnia 2018 - 12:24
Już wystarczająco się spiął jak musiał wymienić w co będziemy grać na X0 w 2019
#512 Napisany 07 grudnia 2018 - 12:24
Rozanielony Filuś Spenserek, w sam raz do avatarka dla Wezyra jak wróci .
#513 Napisany 07 grudnia 2018 - 12:28
Ciekawe czy grafika na normalnym Xboksie dużo gorsza od filmików. Już się nie mogę doczekać aż do domu pojadę.
#514 Napisany 07 grudnia 2018 - 12:40
Ja podobnie jak w przypadku RE2 tak i tu całkowicie odciąłem się od jakichkolwiek materiałów po pierwszym pokazie, ale teraz trochę popatrzyłem i gra zapowiada się FENOMENALNIE po prostu. No autentycznie się nie spodziewałem, że Capcom w TAKIM stylu wstanie z kolan .
Ten post był edytowany przez nole dnia: 07 grudnia 2018 - 12:48
#515 Napisany 07 grudnia 2018 - 17:20
Ogarnę obiad i coś pogram.
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 07 grudnia 2018 - 17:20
#516 Napisany 07 grudnia 2018 - 17:38
Jeszcze ma czelność narzekać. Ciesz się, że w ogóle możesz pograć, niektórzy nie mają tyle szczęścia
#517 Napisany 07 grudnia 2018 - 18:43
Wychylając gałkę i używając ataku, czy atakując w biegu, postać robi dodatkowy krok zanim zada cios.
Uniki się poprawiły Nero nie rzuca się całkiem na bok, a w lewo/prawo i zawsze odrobinę do przodu. Tolerancja przy wychyleniu gały jest zajebista. Przy takim telefonicznym rozumieniu kierunków, można spokojnie robić analogiem ruch w kierunkach 1, 4, 7, 3, 6, 9
Może też łatwiej zrobić exceed i jakby powiększyła się wymagana pauza w kombie A, A, pauza, A, A, A, A. To drugie akurat na minus, ale z drugiej strony może mi się tylko wydaje.
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 07 grudnia 2018 - 18:48
#518 Napisany 07 grudnia 2018 - 18:49
Uniki to właśnie coś, co najmniej podobało mi się w DMC, więc cieszę się na Twoje słowa.
#519 Napisany 07 grudnia 2018 - 18:51
#520 Napisany 07 grudnia 2018 - 18:58
Oj takUniki to właśnie coś, co najmniej podobało mi się w DMC, więc cieszę się na Twoje słowa.
Mega łatwe i krótkie to demo. Raptem 3 walki, z czego ta trzecia jest rozwleczona po dużej miejscówce, i boss. Do to easy albo normal, więc zero wyzwania.
Z łap Nero Gerbera jest osom przy walce z bossem, bo można przy nim robić kozackie tańce w powietrzu unikami.
#521 Napisany 07 grudnia 2018 - 19:38
Jedyna część w której uniki były naprawdę dobrze zrobione to DmC. Podobało mi się, że dodge miał dwa tryby: szybki, ale pozbawiony buffów oraz wolniejszy, który wykonany w ostatniej chwili pozwalał mocniej bić przeciwników przez kilka sekund. Fajnie, że Capcom też postanowiło coś podziałać w tym kierunku.
#522 Napisany 07 grudnia 2018 - 19:51
Jak kogoś to interesuje, nagrałem moje drugie przejście dema. Zrobiło się w 720p i gównianej jakości obrazu, bo Xbox i jego nagrywarka to złom.
https://youtu.be/U5Lc9hlpC-I
#523 Napisany 07 grudnia 2018 - 19:57
A jak kamera podczas biegania? Nie za blisko postaci?
#524 Napisany 07 grudnia 2018 - 20:06
Na razie nie. Tutaj nie ma w czym przeszkadzać, zobaczy się jak będą jakieś elementy platformowe.
#525 Napisany 07 grudnia 2018 - 20:24
Dałbym plusika, ale mało stylowy gameplay za rzadko używasz tauntów i devil breakerów.
#526 Napisany 07 grudnia 2018 - 20:26
Przeciwnicy rozpadają się tak szybko, że nie ma za bardzo kiedy Jeszcze coś pogram na dniach, ale raczej nie ma sensu nagrywać, bo trochę z dupy to demo, krótkie i każdy zna je od miesięcy.
#527 Napisany 07 grudnia 2018 - 20:27
Przy Tobie to strach będzie wrzucać cokolwiek, a co dopiero z Tobą grać w multi
#528 Napisany 07 grudnia 2018 - 20:31
Potwierdzone demko w późniejszym terminie. Strzelam, że jak na Xboxa będzie wychodził Dante, to na PS4 Nero, a potem podobnie odpowiednio z V/Dante. Tak informuję, ja się powstrzymam!
#529 Napisany 07 grudnia 2018 - 20:31
Bez przesady. Chciałbym umieć grać tak jak donguri990
Przeciwnicy rozpadają się tak szybko, że nie ma za bardzo kiedy Jeszcze coś pogram na dniach, ale raczej nie ma sensu nagrywać, bo trochę z dupy to demo, krótkie i każdy zna je od miesięcy.
No to w sumie fakt, zauważyłem że goście zdychają po kilku uderzeniach. Szkoda, że w demie nie dali DMD, to mógłbyś poszaleć.
Teraz byłaby beczułka jakby na dniach wypuścili demko exclusive dla posiadaczy PS4, ten level z Dante
#530 Napisany 07 grudnia 2018 - 20:33
Pewnie jak będzie Dante, to jednocześnie dla wszystkich. A może Nero po prostu dadzą za tydzień każdemu
#531 Napisany 07 grudnia 2018 - 20:36
http://1stsanctuary....61gz-OA22_Xxq1I
Ciekawe. Mimo wszystko jestem raczej fanem teorii, że Vergil na końcu uratuje wszystkim dupska zamiast im je przeorać.
#532 Napisany 07 grudnia 2018 - 21:20
Chwilę trzeba poczekać, ale .... warto.
Pierwsze co rzuca się w oczy, to znakomita szata graficzna. Postacie są niezwykle plastyczne i bardzo dobrze wymodelowane. Tekstury nie narzekają na brak ostrości, a całość jest niesamowicie płynna, szybka i diablo efektowna. To rzecz jasna nie ten ukochany przez wszystkich pierwszy Devil May Cry, klimat jednak nieco inny, ale gra się przyjemnie i to bardzo. Demo nie jest opasłe, kilka aren plus walka z bossem, a ta wypada szalenie efektownie.
No i ta muzyka podczas walki Zdecydowanie jest na co czekać i trzymam za nową odsłonę kciuki. Od lat darzę sympatią tę serię. Miała wzloty i upadki, ale wygląda na to, że piątka ma spore szansę być jedną z lepszych odsłon.
#533 Napisany 07 grudnia 2018 - 23:56
I kamerę można w opcjach oddalić lub nawet jeszcze mocniej przybliżyć.
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 08 grudnia 2018 - 00:32
#534 Napisany 08 grudnia 2018 - 00:35
Taunty w powietrzu a udało Ci się założyć Nero kaptur na głowę? Na którymś gameplayu to widziałem, kozacki motyw.
#535 Napisany 08 grudnia 2018 - 01:17
Szkoda że nie da się w ustawieniach sterowania taunta przełożyć na jakiś inny przycisk.
#536 Napisany 08 grudnia 2018 - 04:25
Tylko taunta? Całą resztę sterowania można ustawić po swojemu? To dosyć istotne jeżeli myśli się o wykonywaniu bardziej zaawansowanych akcji i w ogóle masterowaniu ocen.
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 08 grudnia 2018 - 04:27
#537 Napisany 08 grudnia 2018 - 23:17
#538 Napisany 09 grudnia 2018 - 00:08
https://youtu.be/JQPH3GTJLNM
#539 Napisany 09 grudnia 2018 - 01:23
Osom. Zajebisty motyw z tauntem, kiedy Nero udaje, że gra na gitarze i muzyka nagle się zatrzymuje
#540 Napisany 09 grudnia 2018 - 11:06
Konstrukcji leveli otwartą nazwać nie można, ale przypominają DmC w tym sensie, że można pochodzić, wpadaść w alejkę z przeciwnikami bądź kryształami albo otwarte mieszkanko i zgarnąć czerwone kule. Dobry motyw.
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 09 grudnia 2018 - 12:05