#151 Napisany 11 czerwca 2018 - 15:50
#152 Napisany 11 czerwca 2018 - 15:54
Ten trailer coś w sobie ma, że im więcej się go ogląda, tym bardziej gra zaczyna się podobać. Capcom użył tu jakiejś niecnej sztuczki.
Spoko na zwiastunie:
- walka
- efekciarstwo
- grafika
- prawdziwy Dante, Nero i Vergil
- demolka w mieście, widać że demony się nie szczypią z ludźmi
Nie spoko:
- ta debilka w okularach
- wygląd bohaterów
- DmC vibe
Muzyka kwestia gustu, podobnie jak design miasta. O wiele bardziej wolałbym mroczne zamczysko, ale mimo wszystko te ruiny i ogólny syf bardziej do mnie przemawiają niż cukierkowe miasteczko z DMC4.
#153 Napisany 11 czerwca 2018 - 15:54
No te skrzydła w "V" w logo robią swoje.
Swoją drogą mocno słuchane dzisiaj.
#154 Napisany 11 czerwca 2018 - 16:07
#155 Napisany 11 czerwca 2018 - 16:39
- kampania może być na wzór czwórki, gdzie jedna długa była podzielona na dwie postacie. Byle problem backtrackingu się nie pojawił
- u Dantego wykorzystać pomysł na zmianę broni z DmC (i Lords of the Shadow). Co jak co, ale szybka zmiana poprzez trzymanie spustów była świetna. Można wtedy Dantemu przypisać 3 bronie na misję (neutralnie, trzymać L2, trzymać R2) lub nawet dodać pełną zmianę na slocie poprzez szybkie prztyknięcie guziola (na wzór MGS). Dante w 4 miał za dużo broni i płynna zmiana pomiędzy nimi była uciążliwa
- zmiana stylu też może na czymś poręczniejszym niż strzałki
- lock on ma wrócić według plotek, więc super
- intrygują mnie łapy Nero, na trailerze widać że trzy: klasyczny Devil Bringer, spowalnianie przeciwnika (nie przez unik a chyba strzelenie do niego) i rakiety (ataki oraz surfowanie). Chcę więcej, bo fajnie to urozmaici zakres jego ruchów
- Vergil niech będzie choćby jako bonusowa postać, jeżeli trzecim ma być ten czarnowłosy bubek z graficzki promocyjnej
#156 Napisany 11 czerwca 2018 - 17:26
Kazek, ja licze na jakies ruiny, zamki, lasy, pieklo. No pokazali tylko miasto, chyba to nie bedzie jedyna lokacja.
Na pewno nie będzie jedyna. Byle tylko nie stanowiła większości gry, bo nie chce mi się łazić po ulicach / dachach / metrze. Naprawdę byłoby pięknie, gdyby choć raz pojawiło się coś gotyckiego.
Zastanawiam się co chce w grze jeszcze.
- kampania może być na wzór czwórki, gdzie jedna długa była podzielona na dwie postacie. Byle problem backtrackingu się nie pojawił
- u Dantego wykorzystać pomysł na zmianę broni z DmC (i Lords of the Shadow). Co jak co, ale szybka zmiana poprzez trzymanie spustów była świetna. Można wtedy Dantemu przypisać 3 bronie na misję (neutralnie, trzymać L2, trzymać R2) lub nawet dodać pełną zmianę na slocie poprzez szybkie prztyknięcie guziola (na wzór MGS). Dante w 4 miał za dużo broni i płynna zmiana pomiędzy nimi była uciążliwa
- zmiana stylu też może na czymś poręczniejszym niż strzałki
- lock on ma wrócić według plotek, więc super
- intrygują mnie łapy Nero, na trailerze widać że trzy: klasyczny Devil Bringer, spowalnianie przeciwnika (nie przez unik a chyba strzelenie do niego) i rakiety (ataki oraz surfowanie). Chcę więcej, bo fajnie to urozmaici zakres jego ruchów
- Vergil niech będzie choćby jako bonusowa postać, jeżeli trzecim ma być ten czarnowłosy bubek z graficzki promocyjnej
Jak mają być 3 grywalne postacie, to nie widzi mi się, żeby tryb fabularny miał być podzielony na nich wszystkich. Co, każdy tylko dostanie po 6-7 misji? No chyba, że gra będzie bardzo długa, a misji będzie ze 30, ale jednak dalej stawiam na coś w stylu RE6. 3 postacie, 3 różne kampanie i krzyżowanie się dróg, byłoby super.
Tasowanie bronią białą w stylu DmC jak najbardziej, świetnie tam to rozwiązali. Lock on koniecznie. Te łapki Nero wyglądają dziwacznie, ale jeżeli znajdą zastosowanie w gameplay'u, to przytulę je czule. Vergil musi być grywalny, nawet nie muszą mu za bardzo modyfikować stylu walki, niech będzie podobny do tego z DMC3/4.
#157 Napisany 13 czerwca 2018 - 10:14
#158 Napisany 13 czerwca 2018 - 10:32
W akcji cudo. Chciałbym poznać jakie zmiany zrobili w unikach, bo rolka w bok nigdy mi się w Devilach nie wydawała zbyt poręczna.
#159 Napisany 13 czerwca 2018 - 11:22
No jeśli o mnie chodzi, to po prostu pierwsza połowa trailera była gówniana i dostarczyła obaw, ale po tych gameplayach widać, że wszystko jest absolutnie osom. Tera tylko pokazać inne lokacje niż te nowo-miejskie i Dantego w akcji.
#160 Napisany 13 czerwca 2018 - 13:20
#161 Napisany 13 czerwca 2018 - 13:36
Mogli to pokazać, zamiast tego pierdolnietęgo trailera. Tu wygląda całkiem fajnie a i animacje są płynne i czuć w nich "moc".
Ciekawi mnie grafika. To RE Enginie, nie? Jak wygląda RE7 i jak duże ma obszary do wyświetlenia to chyba każdy mniej więcej wie. RE2 pewnie śmiga w 30fps więc mieli zapas mocy do wykorzystania. Tu niby 60fps przy bardziej wymagających scenach i na oko lpeszej grafie? Albo dałngrejd albo niskie rozdzielczości.
#162 Napisany 13 czerwca 2018 - 13:40
Ale to będzie gra Capcom co za wariaty.
#163 Napisany 13 czerwca 2018 - 13:45
RE2 bankowo jest robiony na sporo niższym budżecie, bo strasznie odstaje graficznie od DMC5.
#164 Napisany 13 czerwca 2018 - 13:52
RE2 bankowo jest robiony na sporo niższym budżecie, bo strasznie odstaje graficznie od DMC5.
Moim zdaniem RE2 wyglada też znakomicie, ale fakt, że pompa mniejsza.
#165 Napisany 13 czerwca 2018 - 13:55
Znakomicie powiedziałbym wygląda Devil. Resident wydaje się jakiś taki mniej HD. Oczywiście brzydki nie jest, ale różnice widać na pierwszy rzut oka.
#166 Napisany 13 czerwca 2018 - 14:00
W Residencie i tak masę niedoróbek przykryje smolita czerń także luz.
#167 Napisany 13 czerwca 2018 - 14:09
Mogli to pokazać, zamiast tego pierdolnietęgo trailera. Tu wygląda całkiem fajnie a i animacje są płynne i czuć w nich "moc".
Ciekawi mnie grafika. To RE Enginie, nie? Jak wygląda RE7 i jak duże ma obszary do wyświetlenia to chyba każdy mniej więcej wie. RE2 pewnie śmiga w 30fps więc mieli zapas mocy do wykorzystania. Tu niby 60fps przy bardziej wymagających scenach i na oko lpeszej grafie? Albo dałngrejd albo niskie rozdzielczości.
RE2 na Prosiaku ma być w sześćdziesięciu klateczkach. DMC5 jest zapowiedziane na 60 wszędzie.
#168 Napisany 13 czerwca 2018 - 14:16
Znakomicie powiedziałbym wygląda Devil. Resident wydaje się jakiś taki mniej HD. Oczywiście brzydki nie jest, ale różnice widać na pierwszy rzut oka.
A na drugi rzut oka już widać cięcia w DMC, odbicia w mokrej powierzchni, tylko otoczenie lub światło, bez postaci. W RE2 wszystkie zombiaki mają odbicia w tych mokrych korytarzykach.
#169 Napisany 13 czerwca 2018 - 14:20
Mogli to pokazać, zamiast tego pierdolnietęgo trailera. Tu wygląda całkiem fajnie a i animacje są płynne i czuć w nich "moc".
Ciekawi mnie grafika. To RE Enginie, nie? Jak wygląda RE7 i jak duże ma obszary do wyświetlenia to chyba każdy mniej więcej wie. RE2 pewnie śmiga w 30fps więc mieli zapas mocy do wykorzystania. Tu niby 60fps przy bardziej wymagających scenach i na oko lpeszej grafie? Albo dałngrejd albo niskie rozdzielczości.
RE2 na Prosiaku ma być w sześćdziesięciu klateczkach. DMC5 jest zapowiedziane na 60 wszędzie.
60fps przy 2k? Czy albo 2k albo 60fps? Bo to drugie to jest właśnie to o czym pisze, fps kosztem niskiej rozdzielczości.
#170 Napisany 13 czerwca 2018 - 17:48
CZEMU TO KURWA WYGLĄDA JAK TO BADZIEWIE OD NINJA THEORY
Coś czuję, że będzie stopniowo odszczekiwane przy następnych materiałach, a po premierze...
#171 Napisany 13 czerwca 2018 - 17:54
Jeżeli następne materiały będą prezentować coś innego niż kopię "badziewia" od Ninja Theory, to sam bardzo chętnie odszczekam co napisałem. Póki co smrodzik jeszcze jest.
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 13 czerwca 2018 - 17:55
#172 Napisany 13 czerwca 2018 - 18:05
Już od dwóch dni odszczekuję początkową reakcję, przecież o tym pisałem Pogodziłem się ze stylistyczną zmianą (co nie znaczy, że mi się podoba) i cieszę się resztą.
CZEMU TO KURWA WYGLĄDA JAK TO BADZIEWIE OD NINJA THEORY
Coś czuję, że będzie stopniowo odszczekiwane przy następnych materiałach, a po premierze...
#173 Napisany 13 czerwca 2018 - 18:21
Do mnie dotarło, że cały ten syf to wina tej durnej sceny z furgonetką, tą babką i wojskiem, a włosy Nero (które są spoko) ze względu na skojarzenie były tylko wisienką na torcie. Rozumiem, że chcieli zbudować napięcie, że to nie DMC, a potem pokazać furgonetkę, że to jednak DMC i żebyśmy siali bowdowny. Chyba nie zauważyli, że mogą przestraszyć fanów, którzy potem będą sceptycznie podchodzili do całej reszty.
Trailer powinien zacząć się od totalnego pierdolnięcia gameplayowego, pokazać ze trzy różne miejscówy, z czego dwie zupełnie różne od tego miasta, przyrocksić muzyczką i pokazać więcej Dantego, żeby nie było wątpliwości. Bo gameplay się zgadza totalnie w tym, co widzę.
Gdyby od razu pokazali w akcji Dantego, to zrozumielibyśmy od razu, że nowy look Nero jest zapewne spowodowany chęcią odróżnienia typa od D. Bo ten duet w DMC4 wyglądał absurdalnie podobnie.
No i co. Czuć doroślejszy, bardziej mroczny styl bez wchodzenia w stronę DmC - przynajmniej na gejplejach, bo ta cut-scenka ma więcej znamion tego tworu. Chociaż mogę być bardziej odporny. DmC ogrywałem od razu w wersji Definitive Edition i bardzo gierkę polubiłem. No na pewno wolałbym ją między jedynką a trójką w HD Collection.
#174 Napisany 13 czerwca 2018 - 18:31
Cały czas piszesz tak jakby kryzys podobieństwa do DmC już minął i nagle wszystko pięknie zaczęło się układać, ale ten vibe cały czas czuć. Skąd pewność, że "klimatu" jak z początku trailera nie będzie w grze więcej? Skąd pewność, że ta laska w okularach nie będzie częściej straszyć ryjem? Może industrial jednak stanowi 90% lokacji w grze, a rozbijanie się po mieście furgonetką a'la Scooby Doo to nie tylko pojedyncza akcja na zwiastunie? Nie wiesz tego. Naprawdę chciałbym się tak jarać tą grą, bo kocham DMC i dobrze wiecie, ze uwielbiam japońskie slashery, ale póki nie pokażą czegoś więcej, to proponowałbym jednak zachować pewną dozę sceptycyzmu.
#175 Napisany 13 czerwca 2018 - 18:37
Skąd pewność, że ta laska w okularach nie będzie częściej straszyć ryjem?
Co od niej chcesz? Ma charyzmę, jest seksowna itd.
#176 Napisany 13 czerwca 2018 - 18:39
Charyzmę i seksapil miała Lady, to tutaj to jakaś pokraka.
#177 Napisany 13 czerwca 2018 - 18:46
Praktycznie każda laska w dmc dawała radę.
Ta może faktycznie jest najgorsza, ale nie skreślałbym jej z miejsca.
#178 Napisany 13 czerwca 2018 - 19:04
Cały czas piszesz tak jakby kryzys podobieństwa do DmC już minął i nagle wszystko pięknie zaczęło się układać, ale ten vibe cały czas czuć. Skąd pewność, że "klimatu" jak z początku trailera nie będzie w grze więcej? Skąd pewność, że ta laska w okularach nie będzie częściej straszyć ryjem? Może industrial jednak stanowi 90% lokacji w grze, a rozbijanie się po mieście furgonetką a'la Scooby Doo to nie tylko pojedyncza akcja na zwiastunie? Nie wiesz tego. Naprawdę chciałbym się tak jarać tą grą, bo kocham DMC i dobrze wiecie, ze uwielbiam japońskie slashery, ale póki nie pokażą czegoś więcej, to proponowałbym jednak zachować pewną dozę sceptycyzmu.
Może przekonały mnie fragmenty rozgrywki, które stylistycznie też bardzo mi się podobają - jedynie liczę na różnorodność miejscówkową. Może wierzę, że po krytyce będą bardziej powściągliwi przy dalszej pracy nad grą. Może ufam Itsuno jak mówi, że mamy być spokojni
#179 Napisany 13 czerwca 2018 - 19:10
Do mnie dotarło, że cały ten syf to wina tej durnej sceny z furgonetką, tą babką i wojskiem, a włosy Nero (które są spoko) ze względu na skojarzenie były tylko wisienką na torcie. Rozumiem, że chcieli zbudować napięcie, że to nie DMC, a potem pokazać furgonetkę, że to jednak DMC i żebyśmy siali bowdowny. Chyba nie zauważyli, że mogą przestraszyć fanów, którzy potem będą sceptycznie podchodzili do całej reszty.
Trailer powinien zacząć się od totalnego pierdolnięcia gameplayowego, pokazać ze trzy różne miejscówy, z czego dwie zupełnie różne od tego miasta, przyrocksić muzyczką i pokazać więcej Dantego, żeby nie było wątpliwości. Bo gameplay się zgadza totalnie w tym, co widzę.
Cały czas piszesz tak jakby kryzys podobieństwa do DmC już minął i nagle wszystko pięknie zaczęło się układać, ale ten vibe cały czas czuć. Skąd pewność, że "klimatu" jak z początku trailera nie będzie w grze więcej? Skąd pewność, że ta laska w okularach nie będzie częściej straszyć ryjem? Może industrial jednak stanowi 90% lokacji w grze, a rozbijanie się po mieście furgonetką a'la Scooby Doo to nie tylko pojedyncza akcja na zwiastunie? Nie wiesz tego. Naprawdę chciałbym się tak jarać tą grą, bo kocham DMC i dobrze wiecie, ze uwielbiam japońskie slashery, ale póki nie pokażą czegoś więcej, to proponowałbym jednak zachować pewną dozę sceptycyzmu.
Obaj macie rację, bo z jednej strony jest smród wymuszonego efektu wow (a to przecież DMC, do cholery, efekt wow jest wpisany w jego całe jestestwo!), z drugiej strony gameplay, który pokazuje, że sieka będzie bezwzględna. Z trzeciej strony nie wiadomo, czy nie utrzyma się durny klimat z trailera, a z czwartej: może to tylko durny klimat trailera.
Welma będzie nam się raczej niestety przewijać dosyć często, bo pewnie od niej będziemy jako Nero kupować lepsze łapy. Czy będzie znośna? Nie wiem, ale na razie zmęczyło mnie to, co zobaczyłam, a nie trwało to pewnie nawet dwóch minut. Jedyne kobity w DMC, które lubiłam (lubię), to Trish i Lucia (gadajta co chceta), więc może być ciężko. No trudno, oby nie była przesadnie ważna fabularnie i nie otwierała gęby zbyt często.
#180 Napisany 13 czerwca 2018 - 19:29
Nyu najgorszy awatar forumka.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|