Skocz do zawartości

Zdjęcie

Devil May Cry 5

Capcom PS4 XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1099 odpowiedzi na ten temat

#151 Shinigami Napisany 11 czerwca 2018 - 15:50

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
Ej, ale 5 ma w tytule 5, nie V. Nie wiem skąd ludziom w necie się to wzięło nagle.
  • 0

#152 Kazuo Napisany 11 czerwca 2018 - 15:54

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Ten trailer coś w sobie ma, że im więcej się go ogląda, tym bardziej gra zaczyna się podobać. Capcom użył tu jakiejś niecnej sztuczki.

 

Spoko na zwiastunie:

 

- walka

- efekciarstwo

- grafika

- prawdziwy Dante, Nero i Vergil

- demolka w mieście, widać że demony się nie szczypią z ludźmi

 

Nie spoko:

 

- ta debilka w okularach

- wygląd bohaterów

- DmC vibe 

 

Muzyka kwestia gustu, podobnie jak design miasta. O wiele bardziej wolałbym mroczne zamczysko, ale mimo wszystko te ruiny i ogólny syf bardziej do mnie przemawiają niż cukierkowe miasteczko z DMC4. 


  • 0

#153 Wezyr Napisany 11 czerwca 2018 - 15:54

Wezyr

    nihil novi sub sole

  • Forumowicze
  • 10 412 Postów:

No te skrzydła w "V" w logo robią swoje.

 

 

Swoją drogą mocno słuchane dzisiaj.


  • 0

#154 Nyjacz Napisany 11 czerwca 2018 - 16:07

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 008 Postów:
Kazek, ja licze na jakies ruiny, zamki, lasy, pieklo. No pokazali tylko miasto, chyba to nie bedzie jedyna lokacja.
  • 0

#155 Shinigami Napisany 11 czerwca 2018 - 16:39

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
Zastanawiam się co chce w grze jeszcze.

- kampania może być na wzór czwórki, gdzie jedna długa była podzielona na dwie postacie. Byle problem backtrackingu się nie pojawił
- u Dantego wykorzystać pomysł na zmianę broni z DmC (i Lords of the Shadow). Co jak co, ale szybka zmiana poprzez trzymanie spustów była świetna. Można wtedy Dantemu przypisać 3 bronie na misję (neutralnie, trzymać L2, trzymać R2) lub nawet dodać pełną zmianę na slocie poprzez szybkie prztyknięcie guziola (na wzór MGS). Dante w 4 miał za dużo broni i płynna zmiana pomiędzy nimi była uciążliwa
- zmiana stylu też może na czymś poręczniejszym niż strzałki
- lock on ma wrócić według plotek, więc super
- intrygują mnie łapy Nero, na trailerze widać że trzy: klasyczny Devil Bringer, spowalnianie przeciwnika (nie przez unik a chyba strzelenie do niego) i rakiety (ataki oraz surfowanie). Chcę więcej, bo fajnie to urozmaici zakres jego ruchów
- Vergil niech będzie choćby jako bonusowa postać, jeżeli trzecim ma być ten czarnowłosy bubek z graficzki promocyjnej
  • 0

#156 Kazuo Napisany 11 czerwca 2018 - 17:26

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Kazek, ja licze na jakies ruiny, zamki, lasy, pieklo. No pokazali tylko miasto, chyba to nie bedzie jedyna lokacja.

 

Na pewno nie będzie jedyna. Byle tylko nie stanowiła większości gry, bo nie chce mi się łazić po ulicach / dachach / metrze. Naprawdę byłoby pięknie, gdyby choć raz pojawiło się coś gotyckiego. 

 

Zastanawiam się co chce w grze jeszcze.

- kampania może być na wzór czwórki, gdzie jedna długa była podzielona na dwie postacie. Byle problem backtrackingu się nie pojawił
- u Dantego wykorzystać pomysł na zmianę broni z DmC (i Lords of the Shadow). Co jak co, ale szybka zmiana poprzez trzymanie spustów była świetna. Można wtedy Dantemu przypisać 3 bronie na misję (neutralnie, trzymać L2, trzymać R2) lub nawet dodać pełną zmianę na slocie poprzez szybkie prztyknięcie guziola (na wzór MGS). Dante w 4 miał za dużo broni i płynna zmiana pomiędzy nimi była uciążliwa
- zmiana stylu też może na czymś poręczniejszym niż strzałki
- lock on ma wrócić według plotek, więc super
- intrygują mnie łapy Nero, na trailerze widać że trzy: klasyczny Devil Bringer, spowalnianie przeciwnika (nie przez unik a chyba strzelenie do niego) i rakiety (ataki oraz surfowanie). Chcę więcej, bo fajnie to urozmaici zakres jego ruchów
- Vergil niech będzie choćby jako bonusowa postać, jeżeli trzecim ma być ten czarnowłosy bubek z graficzki promocyjnej

 

Jak mają być 3 grywalne postacie, to nie widzi mi się, żeby tryb fabularny miał być podzielony na nich wszystkich. Co, każdy tylko dostanie po 6-7 misji? No chyba, że gra będzie bardzo długa, a misji będzie ze 30, ale jednak dalej stawiam na coś w stylu RE6. 3 postacie, 3 różne kampanie i krzyżowanie się dróg, byłoby super. 

 

Tasowanie bronią białą w stylu DmC jak najbardziej, świetnie tam to rozwiązali. Lock on koniecznie. Te łapki Nero wyglądają dziwacznie, ale jeżeli znajdą zastosowanie w gameplay'u, to przytulę je czule. Vergil musi być grywalny, nawet nie muszą mu za bardzo modyfikować stylu walki, niech będzie podobny do tego z DMC3/4.


  • 0

#157 Nyjacz Napisany 13 czerwca 2018 - 10:14

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 008 Postów:

42745216521_5e145ac4d5_o.gif

 


  • 1

#158 Shinigami Napisany 13 czerwca 2018 - 10:32

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:

:good:

 

W akcji cudo. Chciałbym poznać jakie zmiany zrobili w unikach, bo rolka w bok nigdy mi się w Devilach nie wydawała zbyt poręczna.


  • 0

#159 Nyjacz Napisany 13 czerwca 2018 - 11:22

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 008 Postów:

No jeśli o mnie chodzi, to po prostu pierwsza połowa trailera była gówniana i dostarczyła obaw, ale po tych gameplayach widać, że wszystko jest absolutnie osom. Tera tylko pokazać inne lokacje niż te nowo-miejskie i Dantego w akcji.


  • 0

#160 Kazuo Napisany 13 czerwca 2018 - 13:20

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:
Dalej troche wali DmC, ale i tak jestem nakręcony.
  • 0

#161 Juras Napisany 13 czerwca 2018 - 13:36

Juras

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 800 Postów:

Mogli to pokazać, zamiast tego pierdolnietęgo trailera. Tu wygląda całkiem fajnie a i animacje są płynne i czuć w nich "moc".

 

Ciekawi mnie grafika. To RE Enginie, nie? Jak wygląda RE7 i jak duże ma obszary do wyświetlenia to chyba każdy mniej więcej wie. RE2 pewnie śmiga w 30fps więc mieli zapas mocy do wykorzystania. Tu niby 60fps przy bardziej wymagających scenach i na oko lpeszej grafie? Albo dałngrejd albo niskie rozdzielczości.

 


  • 0

#162 bartezoo Napisany 13 czerwca 2018 - 13:40

bartezoo

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 813 Postów:

Ale to będzie gra  :banderas: Capcom co za wariaty. 


  • 0

#163 Shinigami Napisany 13 czerwca 2018 - 13:45

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:

RE2 bankowo jest robiony na sporo niższym budżecie, bo strasznie odstaje graficznie od DMC5.


  • 0

#164 bartezoo Napisany 13 czerwca 2018 - 13:52

bartezoo

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 813 Postów:

RE2 bankowo jest robiony na sporo niższym budżecie, bo strasznie odstaje graficznie od DMC5.

Moim zdaniem RE2 wyglada też znakomicie, ale fakt, że pompa mniejsza. 


  • 0

#165 Shinigami Napisany 13 czerwca 2018 - 13:55

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:

Znakomicie powiedziałbym wygląda Devil. Resident wydaje się jakiś taki mniej HD. Oczywiście brzydki nie jest, ale różnice widać na pierwszy rzut oka.


  • 0

#166 Wezyr Napisany 13 czerwca 2018 - 14:00

Wezyr

    nihil novi sub sole

  • Forumowicze
  • 10 412 Postów:

W Residencie i tak masę niedoróbek przykryje smolita czerń także luz.


  • 0

#167 Nyjacz Napisany 13 czerwca 2018 - 14:09

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 008 Postów:

Mogli to pokazać, zamiast tego pierdolnietęgo trailera. Tu wygląda całkiem fajnie a i animacje są płynne i czuć w nich "moc".

 

Ciekawi mnie grafika. To RE Enginie, nie? Jak wygląda RE7 i jak duże ma obszary do wyświetlenia to chyba każdy mniej więcej wie. RE2 pewnie śmiga w 30fps więc mieli zapas mocy do wykorzystania. Tu niby 60fps przy bardziej wymagających scenach i na oko lpeszej grafie? Albo dałngrejd albo niskie rozdzielczości.

 

RE2 na Prosiaku ma być w sześćdziesięciu klateczkach. DMC5 jest zapowiedziane na 60 wszędzie.


  • 0

#168 Juras Napisany 13 czerwca 2018 - 14:16

Juras

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 800 Postów:

Znakomicie powiedziałbym wygląda Devil. Resident wydaje się jakiś taki mniej HD. Oczywiście brzydki nie jest, ale różnice widać na pierwszy rzut oka.

 

A na drugi rzut oka już widać cięcia w DMC, odbicia w mokrej powierzchni, tylko otoczenie lub światło, bez postaci. W RE2 wszystkie zombiaki mają odbicia w tych mokrych korytarzykach.


  • 0

#169 Juras Napisany 13 czerwca 2018 - 14:20

Juras

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 800 Postów:

 

Mogli to pokazać, zamiast tego pierdolnietęgo trailera. Tu wygląda całkiem fajnie a i animacje są płynne i czuć w nich "moc".

 

Ciekawi mnie grafika. To RE Enginie, nie? Jak wygląda RE7 i jak duże ma obszary do wyświetlenia to chyba każdy mniej więcej wie. RE2 pewnie śmiga w 30fps więc mieli zapas mocy do wykorzystania. Tu niby 60fps przy bardziej wymagających scenach i na oko lpeszej grafie? Albo dałngrejd albo niskie rozdzielczości.

 

RE2 na Prosiaku ma być w sześćdziesięciu klateczkach. DMC5 jest zapowiedziane na 60 wszędzie.

 

 

60fps przy 2k? Czy albo 2k albo 60fps? Bo to drugie to jest właśnie to o czym pisze, fps kosztem niskiej rozdzielczości.


  • 0

#170 Nyjacz Napisany 13 czerwca 2018 - 17:48

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 008 Postów:

CZEMU TO KURWA WYGLĄDA JAK TO BADZIEWIE OD NINJA THEORY

 

Coś czuję, że będzie stopniowo odszczekiwane przy następnych materiałach, a po premierze...  :banderas:  :u2:


  • 1

#171 Kazuo Napisany 13 czerwca 2018 - 17:54

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Jeżeli następne materiały będą prezentować coś innego niż kopię "badziewia" od Ninja Theory, to sam bardzo chętnie odszczekam co napisałem. Póki co smrodzik jeszcze jest. 


Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 13 czerwca 2018 - 17:55

  • 0

#172 Shinigami Napisany 13 czerwca 2018 - 18:05

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:


CZEMU TO KURWA WYGLĄDA JAK TO BADZIEWIE OD NINJA THEORY


Coś czuję, że będzie stopniowo odszczekiwane przy następnych materiałach, a po premierze... :banderas: :u2:
Już od dwóch dni odszczekuję początkową reakcję, przecież o tym pisałem ;) Pogodziłem się ze stylistyczną zmianą (co nie znaczy, że mi się podoba) i cieszę się resztą.
  • 0

#173 Nyjacz Napisany 13 czerwca 2018 - 18:21

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 008 Postów:

Do mnie dotarło, że cały ten syf to wina tej durnej sceny z furgonetką, tą babką i wojskiem, a włosy Nero (które są spoko) ze względu na skojarzenie były tylko wisienką na torcie. Rozumiem, że chcieli zbudować napięcie, że to nie DMC, a potem pokazać furgonetkę, że to jednak DMC i żebyśmy siali bowdowny. Chyba nie zauważyli, że mogą przestraszyć fanów, którzy potem będą sceptycznie podchodzili do całej reszty.

 

Trailer powinien zacząć się od totalnego pierdolnięcia gameplayowego, pokazać ze trzy różne miejscówy, z czego dwie zupełnie różne od tego miasta, przyrocksić muzyczką i pokazać więcej Dantego, żeby nie było wątpliwości. Bo gameplay się zgadza totalnie w tym, co widzę.

 

Gdyby od razu pokazali w akcji Dantego, to zrozumielibyśmy od razu, że nowy look Nero jest zapewne spowodowany chęcią odróżnienia typa od D. Bo ten duet w DMC4 wyglądał absurdalnie podobnie.

 

No i co. Czuć doroślejszy, bardziej mroczny styl bez wchodzenia w stronę DmC - przynajmniej na gejplejach, bo ta cut-scenka ma więcej znamion tego tworu. Chociaż mogę być bardziej odporny. DmC ogrywałem od razu w wersji Definitive Edition i bardzo gierkę polubiłem. No na pewno wolałbym ją między jedynką a trójką w HD Collection.


  • 0

#174 Kazuo Napisany 13 czerwca 2018 - 18:31

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Cały czas piszesz tak jakby kryzys podobieństwa do DmC już minął i nagle wszystko pięknie zaczęło się układać, ale ten vibe cały czas czuć. Skąd pewność, że "klimatu" jak z początku trailera nie będzie w grze więcej? Skąd pewność, że ta laska w okularach nie będzie częściej straszyć ryjem? Może industrial jednak stanowi 90% lokacji w grze, a rozbijanie się po mieście furgonetką a'la Scooby Doo to nie tylko pojedyncza akcja na zwiastunie? Nie wiesz tego. Naprawdę chciałbym się tak jarać tą grą, bo kocham DMC i dobrze wiecie, ze uwielbiam japońskie slashery, ale póki nie pokażą czegoś więcej, to proponowałbym jednak zachować pewną dozę sceptycyzmu. 


  • 1

#175 SosaiKyo Napisany 13 czerwca 2018 - 18:37

SosaiKyo

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 538 Postów:

Skąd pewność, że ta laska w okularach nie będzie częściej straszyć ryjem? 

Co od niej chcesz? Ma charyzmę, jest seksowna itd.


  • 0

#176 Kazuo Napisany 13 czerwca 2018 - 18:39

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Charyzmę i seksapil miała Lady, to tutaj to jakaś pokraka. 


  • 0

#177 SosaiKyo Napisany 13 czerwca 2018 - 18:46

SosaiKyo

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 538 Postów:

Praktycznie każda laska w dmc dawała radę. 

Ta może faktycznie jest najgorsza, ale nie skreślałbym jej z miejsca.


  • 0

#178 Nyjacz Napisany 13 czerwca 2018 - 19:04

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 12 008 Postów:

Cały czas piszesz tak jakby kryzys podobieństwa do DmC już minął i nagle wszystko pięknie zaczęło się układać, ale ten vibe cały czas czuć. Skąd pewność, że "klimatu" jak z początku trailera nie będzie w grze więcej? Skąd pewność, że ta laska w okularach nie będzie częściej straszyć ryjem? Może industrial jednak stanowi 90% lokacji w grze, a rozbijanie się po mieście furgonetką a'la Scooby Doo to nie tylko pojedyncza akcja na zwiastunie? Nie wiesz tego. Naprawdę chciałbym się tak jarać tą grą, bo kocham DMC i dobrze wiecie, ze uwielbiam japońskie slashery, ale póki nie pokażą czegoś więcej, to proponowałbym jednak zachować pewną dozę sceptycyzmu. 

 

Może przekonały mnie fragmenty rozgrywki, które stylistycznie też bardzo mi się podobają - jedynie liczę na różnorodność miejscówkową. Może wierzę, że po krytyce będą bardziej powściągliwi przy dalszej pracy nad grą. Może ufam Itsuno jak mówi, że mamy być spokojni :olo:


  • 0

#179 Lady Luck Napisany 13 czerwca 2018 - 19:10

Lady Luck

    Meow

  • Forumowicze
  • 9 747 Postów:

Do mnie dotarło, że cały ten syf to wina tej durnej sceny z furgonetką, tą babką i wojskiem, a włosy Nero (które są spoko) ze względu na skojarzenie były tylko wisienką na torcie. Rozumiem, że chcieli zbudować napięcie, że to nie DMC, a potem pokazać furgonetkę, że to jednak DMC i żebyśmy siali bowdowny. Chyba nie zauważyli, że mogą przestraszyć fanów, którzy potem będą sceptycznie podchodzili do całej reszty.

 

Trailer powinien zacząć się od totalnego pierdolnięcia gameplayowego, pokazać ze trzy różne miejscówy, z czego dwie zupełnie różne od tego miasta, przyrocksić muzyczką i pokazać więcej Dantego, żeby nie było wątpliwości. Bo gameplay się zgadza totalnie w tym, co widzę.

 

 

Cały czas piszesz tak jakby kryzys podobieństwa do DmC już minął i nagle wszystko pięknie zaczęło się układać, ale ten vibe cały czas czuć. Skąd pewność, że "klimatu" jak z początku trailera nie będzie w grze więcej? Skąd pewność, że ta laska w okularach nie będzie częściej straszyć ryjem? Może industrial jednak stanowi 90% lokacji w grze, a rozbijanie się po mieście furgonetką a'la Scooby Doo to nie tylko pojedyncza akcja na zwiastunie? Nie wiesz tego. Naprawdę chciałbym się tak jarać tą grą, bo kocham DMC i dobrze wiecie, ze uwielbiam japońskie slashery, ale póki nie pokażą czegoś więcej, to proponowałbym jednak zachować pewną dozę sceptycyzmu. 

 

Obaj macie rację, bo z jednej strony jest smród wymuszonego efektu wow (a to przecież DMC, do cholery, efekt wow jest wpisany w jego całe jestestwo!), z drugiej strony gameplay, który pokazuje, że sieka będzie bezwzględna. Z trzeciej strony nie wiadomo, czy nie utrzyma się durny klimat z trailera, a z czwartej: może to tylko durny klimat trailera.

 

Welma będzie nam się raczej niestety przewijać dosyć często, bo pewnie od niej będziemy jako Nero kupować lepsze łapy. Czy będzie znośna? Nie wiem, ale na razie zmęczyło mnie to, co zobaczyłam, a nie trwało to pewnie nawet dwóch minut. Jedyne kobity w DMC, które lubiłam (lubię), to Trish i Lucia (gadajta co chceta), więc może być ciężko. No trudno, oby nie była przesadnie ważna fabularnie i nie otwierała gęby zbyt często.


  • 0

#180 Shinigami Napisany 13 czerwca 2018 - 19:29

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:

Nyu najgorszy awatar forumka.


  • 0



Inne z tagami: