Tego nie przekręciłem, bo przecież wiecznie piszę do Ciebie Kazek.
https://pl.wikipedia...iki/Czeski_błąd
Szybkie paluszki, wiecie, slashery, kobiety.
Tego nie przekręciłem, bo przecież wiecznie piszę do Ciebie Kazek.
https://pl.wikipedia...iki/Czeski_błąd
Szybkie paluszki, wiecie, slashery, kobiety.
Za dwa tygodnie demo prawdopodobnie z tych samych fragmentów i Nero, 31 sierpnia nowy gameplay i pewnie będzie Dante.
Gamescom
Od 2:20 nowy gameplay.
Kurde, urywa mi się na 0:43, czy to przez słaby internet?
podoba mnie siem
Fajno
Czyli kretynka jest statuą na telefon
No dobra, czyli będzie trzeba poczekać trochę na jakiś sensowny gameplay, bo chłopek roztropek cisnący na easy i umierający na bossie nikogo raczej nie satysfakcjonuje.
Breakery widzę są dosyć ciekawe. Jak granaty czy inna niszcząca się broń w beat em upach Znaleźć, założyć, poużywać, znaleźć więcej. Przy okazji widać, że ich mocy używa się bez naciskania lock ona, bo z lockiem jest snatch przy każdej łapce.
Ciekawe jak tam Nero na przyszłość stoi z jakimś Devil Triggerem.
Lepiej obejrzeć to
ed:
Żeby tylko ktoś nie pomyślał, że osoba grająca aż tak wie co robi. Na górze po prawej ten napis AUTO
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 21 sierpnia 2018 - 12:52
Czekam na opinie Kaza czy wystarczająco hardcorowe.
Pod paskiem energii ma ikonki amunicji. Wygląda, że chyba zużywa się ją do ładowanych strzałów. Odnawia się to raczej samo po kilku sekundach od zużycia ostatniego.
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 21 sierpnia 2018 - 12:51
Lokacje dalej śmierdzą DmC, ale walka na pewno nie zawiedzie. Ta gra nie zostanie GOTY 2019 tylko dlatego, że w tym samym roku wychodzi mesjasz: RE2.
ja yebie
premiera 8 marca
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 21 sierpnia 2018 - 18:21
No w końcu ktoś wpadł na to, żeby jakoś wykorzystać motor. Trailer zmontowany perfekcyjnie, hype over 9999, jak to wygląda i jak się rusza to nie mam pytań. Bóg slasherów nadchodzi.
Fajne nawiązanie do DMC1 z wiedźmą z nożycami w bibliotece szkoda, że totalnie bez klimatu. Cała reszta ciężko stwierdzić czy się śmiać czy płakać. Dante na końcu lekko ratuje sytuację.
Boner jak skurwysyn.
ja tam jedynie grałem trochę w trójkę i czwórkę, ale mi się podoba, kupie jak stanieje do stufki a duet KazuoNyu mi gierki nie obrzydzi swoimi homospustami
Jakość tragiczna, ale w końcu gra ktoś, kto nie jest skończonym matołem.
Leaki z zeszłego miesiąca. Pogrubiłem te, które się potwierdziły:
>There are three scenarios, one for each character with ten missions each. You can play them in any order, but Nero's is the first chronologically. Once you complete them all, you'll unlock the endgame scenario in which you play as all three in different missions.
>Vergil isn't playable in the base game, but Nero does get to use Yamato later on. Vergil will probably get a DLC expansion similar to what was done in DmC.
>"V" gives a different answer for his name each time he's asked what it stands for. He's a much more "vulnerable" character than the rest of the cast. He was an orphan adopted by Nico's family, and at a young age he discovered that he had a spiritual connection with the demon world. His tattoos are identical to Nico's as a symbol of appreciation for her raising him.
>"V" uses a magic staff or baton to summon monsters, and his different "weapons" are different classes of monsters such as demons, ghosts and angels that he recruits after defeating them in a boss fight.
>The way each character saves and upgrades is different. Dante and "V" will encounter classic DMC statues, while Nero finds hot spots where he can contact Nico.
>A training room similar to the one from DmC will be included.
>Alternate costumes make a return. Nero uses his appearance from DMC4, Dante's is completely original.
>If you hate Devil Trigger, then don't worry because Dante's battle theme is the typical Shootie HG fare. "V" has an orchestra rock styled theme.
>Here's the way dynamic music works. When you begin a battle, the song is an instrumental, and the lyrics will kick in once you raise your style ranking, followed by the chorus when you raise it even higher. At the higher rankings, the bass and instrumentation will be enhanced, at at SSS you can hear new parts of the song that aren't present normally, such as a solo or extra vocalizations. For example, the synth riff you hear in the full version of Devil Trigger.
Więc można wziąć pod uwagę, że pierwsze dwa punkty co do podziału misji i postaci mogą być prawdą. Ktoś tam jeszcze ćwierkał, że Nero ma dość podobny system walki z nowymi combosami, ale Dante ma przebudowany.
Co sądzicie? No dobra, co sądzisz, Kazek?
Proszę mnie tak chamsko nie wykluczać.
O kontrolowaniu lalek przez V już słyszałem, więc to pewnie się potwierdzi. Będzie jak w Chaos Legion, tylko oby lepiej
31 sierpnia nowy gameplay i pewnie będzie Dante.
Hmm, zapomniałem o tym. Dziś o 22:30 ma być godzinny panel poświęcony grze, nowy gameplay i "niespodzianka".
Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 31 sierpnia 2018 - 09:11