Jak każda gra od IW/RespawnCutscenki fajne, ale te fragmenty gameplayu wyglądały średnio.
Czyli w 60 klatek celują
#61 Napisany 14 kwietnia 2019 - 10:15
#62 Napisany 14 kwietnia 2019 - 10:19
#63 Napisany 14 kwietnia 2019 - 22:42
Kox, Order 66 to jedna z podstaw historii współczesnej, z taką wiedzą byś nie ukończył obecnie podstawówkiA ten symbol koła zebatego to nie cos z tego pseudo-imperium Kylo Rena?
No czego dotyczył Order 66 to akurat dobrze pamiętałem (prequele jeszcze oglądałem). Zmylił mnie logotyp, jakoś go nie zapamiętałem i kojarzyłem z Ep. 7.
#64 Napisany 15 kwietnia 2019 - 14:52
#65 Napisany 15 kwietnia 2019 - 16:16
Teraz jęczycie, a później będzie płacz "bo EA robi same crapy PvP z mikrotransakcjami". Nie lubię tej firmy i chętnie bym ich hejtował na każdym kroku, ale serio mam nadzieję, że im to wyjdzie, że zamkną mordy narzekaczom i że ewentualny sukces tej gierki zachęci ich, żeby częściej inwestować w gry single-player. Może jeszcze jest dla nich nadzieja.
#66 Napisany 15 kwietnia 2019 - 16:37
To głównie ty płaczesz.
#67 Napisany 15 kwietnia 2019 - 17:32
Nie częściej niż ty za każdym razem kiedy coś napiszę. Czuję od ciebie dziwne gejowskie wibracje, odczep siem.
#68 Napisany 11 maja 2019 - 16:22
Teraz dopiero obczaiłem, że Game Directorem "łysy" od God of War 3. No trochę nienajlepiej to grze wróży, bo chyba wszyscy się zgodzimy że: Cory & Dave, potem długo długo długo długo nic, i dopiero gdzieś tam zaczyna się wyłaniać łysina Stiga Asmussena .
#69 Napisany 08 czerwca 2019 - 17:52
Podoba mi się.
#70 Napisany 08 czerwca 2019 - 18:07
#71 Napisany 08 czerwca 2019 - 18:12
Grafika jest ładna, postać porusza się płynnie, ma niezłe moce i w ogóle machanie latarką sprawia wrażenie całkiem grywalnego Sądzę, że efekt byłby dużo lepszy, gdyby grał ktoś kompetentny na wyższym poziomie trudności, bo jednak ciężko coś pokazać, kiedy przeciwnicy giną po jednym uderzeniu, a sterujący padem to idiota.
#72 Napisany 08 czerwca 2019 - 18:28
#73 Napisany 08 czerwca 2019 - 18:29
Niech to bedzie chociaż porządne gierka na te 7-8.10 to juz będzie grejt sukces.
#74 Napisany 08 czerwca 2019 - 18:33
Yup. Grafika na razie paskudna, a gemplay przeciętny. Brakuje na pewno wciąż ciekawych efektów graficznych przy użyciu miecza oraz mocy. Sam miecz powinien wchodzić w interakcję z otoczeniem - koleś kilka razy szura nim po ścianie bez żadnego śladu.A wg mnie dalej szału nie robi. Taki TFU czyli gra na 7. Porządne rzemiosło ale nic poza tym.
Kolorowe światło robocika służące za wskaźnik zdrowia też nie ma sensu, kiedy w grze jest od tego również osobny pasek.
To tylko alfa, więc czekam na więcej w przyszłości.
#75 Napisany 08 czerwca 2019 - 19:15
#77 Napisany 08 czerwca 2019 - 19:20
Osobiście bym chętnie ograł kolejną część TFU, bo poprzednie dwie były bardzo ok.
#78 Napisany 08 czerwca 2019 - 19:25
O a to chyba już w Jedi Knight i Academy było! Chociaż ja takich momentów właśnie nie zauważyłem.Sam miecz powinien wchodzić w interakcję z otoczeniem - koleś kilka razy szura nim po ścianie bez żadnego śladu.A wg mnie dalej szału nie robi. Taki TFU czyli gra na 7. Porządne rzemiosło ale nic poza tym.
Mnie ta gra nie jara. Może już na SW jestem za stary.Gimbaza czy tam ich teraz ich odpowiednik kupi. 2 mln się nie sprzeda i EA zaora kolejne studio. Kolesie na tym EA Play jacyś właśnie wycykani byli o stołki, a prowadzący na co drugie słowo Yo elololo - żałosne.
#79 Napisany 08 czerwca 2019 - 20:31
Będzie gra na 7.
Będzie fajna, ale godzinę po skończeniu nikt o niej nie będzie już pamiętać.
#80 Napisany 08 czerwca 2019 - 22:22
Fajna była ta akcja z nadzianiem wroga na jego własny, spowolniony promień.
#81 Napisany 09 czerwca 2019 - 00:48
"-Just heard from the captain. They're coming.
-Oh, this is it.
-I wish we had the high ground"
#82 Napisany 09 czerwca 2019 - 11:30
ale ryj ma dalej denerwujacy
#83 Napisany 09 czerwca 2019 - 21:20
Premiera 15.11.2019.
Spodziewałem się raczej połowy przyszłego roku. Trochę słabo ta gra w takim razie wygląda.
#84 Napisany 09 czerwca 2019 - 21:39
animacja strasznie sztywna.
#85 Napisany 09 czerwca 2019 - 23:38
#86 Napisany 09 czerwca 2019 - 23:40
#87 Napisany 09 czerwca 2019 - 23:46
Niepotrzebnie jeżeli faktycznie tak będzie. Ja kupię, bo brakuje mi gierek w uniwersum SW.
#88 Napisany 10 czerwca 2019 - 16:33
Strasznie mdła i nijaka rozgrywka ... ale z każdą minutą filmiku coraz bardziej mi się ten tytuł podobał dużo fan serwisu ("Atleast we have the high ground" ) i postaci z nowego kanonu. No i Szeloba z Mordou oraz scout trooperzy z elektro lancami (?).
Wolałbym TFU III - zwłaszcza, że dwójka kończyła niezłym zwrotem akcji (aczkolwiek złe zakończenie jest o wiele, wiele mocniejsze i sensowniejsze), tutaj mamy jakąś wesołą przygodę byłego ministranta i grupy niesfornych rebeliantów. Ale zawsze to gra przygodowa w uniwersum, duchowy spadkobierca Jedi Knight, Outcast i Academy
#89 Napisany 10 czerwca 2019 - 17:50
Jako inspiracje podaja Metroida i DS
#90 Napisany 10 czerwca 2019 - 18:18
Nie ma się co czarować, raczej i tak nic lepszego na konsolach opartego o te uniwersum nie dostaniemy. Szczerze? Doceniam, że zamiast klepać kolejne żałosne multi obsrane mikrotransakcjami EA zdecydowało się na normalną grę singlową. To już jakiś progres.