#151 Napisany 15 listopada 2019 - 10:48
#152 Napisany 15 listopada 2019 - 11:00
Ja to w sumie trochę rozumiem, wiadomo, że Star Wars to marka głównie skierowana do dzieci i zaawansowanych emerytów którzy żyli kiedy Mark Hamil jeszcze mówił na chleb pep, więc poziom trudności siłą rzeczy powinien być dośc niski, taki pod target. To jakby zrobić grę Psi Patrol dla hardkorowców, no bez sensu.
Ten post był edytowany przez burnstein dnia: 15 listopada 2019 - 11:00
#153 Napisany 15 listopada 2019 - 11:11
#154 Napisany 15 listopada 2019 - 11:49
Piszą, że gubienie klatek w 60fps na Prosiaku pojawia się jedynie, kiedy gra wczytuje nowy obszar.
#155 Napisany 15 listopada 2019 - 13:50
#156 Napisany 15 listopada 2019 - 17:14
Biorę jak tylko splatynuję Death Stranding. Czyli nieprędko
#157 Napisany 15 listopada 2019 - 17:26
#158 Napisany 15 listopada 2019 - 17:27
#159 Napisany 15 listopada 2019 - 17:30
Kazuo, czy ta zdobyta platyna daje ci coś w życiu?
Poczucie spełnienia i osiągnięcia czegokolwiek, ponieważ tylko platynując gry mogę tego zaznać.
#160 Napisany 15 listopada 2019 - 17:38
#161 Napisany 15 listopada 2019 - 19:08
#162 Napisany 15 listopada 2019 - 21:20
#163 Napisany 15 listopada 2019 - 21:27
#164 Napisany 15 listopada 2019 - 22:00
#165 Napisany 15 listopada 2019 - 22:32
Kurde chciałem brać na PS4, ale z tego co czytam w necie nawet na Pro są problemy z framrejtem... zaś na PC jest tylko nasz dubbing.
#166 Napisany 15 listopada 2019 - 22:45
#167 Napisany 15 listopada 2019 - 22:56
#168 Napisany 15 listopada 2019 - 23:59
Dropy na prosiaku ponoć tylko przy ładowaniu terenu. Ponoć. Niestety nie miałem kiedy dzisiaj gry włączyćKurde chciałem brać na PS4, ale z tego co czytam w necie nawet na Pro są problemy z framrejtem... zaś na PC jest tylko nasz dubbing.
#169 Napisany 16 listopada 2019 - 00:28
Daj znać jak już pograsz trochę czy to faktycznie tak jest, bo na twitterku wypisują, ze jednak dropów jest sporo i nie tylko przy wczytywaniu.
#170 Napisany 16 listopada 2019 - 00:48
Z jednej strony w sumie nie ma tu nic nadzwyczajnego, ale z drugiej strony to pierwsza gra od czasu RE2 w której 5h z rzędu grałem. Pewnie grałbym dalej, ale padam na ryj po tym tygodniu xD
#171 Napisany 16 listopada 2019 - 10:19
#172 Napisany 16 listopada 2019 - 10:25
No miecz świetlny to problem dla właścicieli marki, bo z jednej strony to ikoniczna broń, z drugiej od dawna nie zasługuje na swoją legendę, bo jej potencjał nie jest uwolniony, mieczyk nic nie tnie, bo 13+. Błądzą więc w szarej strefie zamiast albo olać temat mieczyków, albo pójść na całość i pozwolić na odcinanie kończyn. Miecz powinien zachowywać się jak w MGR, ale wykorzystując możliwości obecnego sprzętu.
#173 Napisany 16 listopada 2019 - 10:27
Ten post był edytowany przez funditto dnia: 16 listopada 2019 - 10:28
#174 Napisany 16 listopada 2019 - 10:34
#175 Napisany 16 listopada 2019 - 10:41
Bingo. Najpotężniejsza broń w galaktyce, ale chłopa albo dużego stwora muszę uderzyć 20 razy...Miecz powinien zachowywać się jak w MGR, ale wykorzystując możliwości obecnego sprzętu.
Inna sprawa, że SW to marka dla dzieci i aż takiego rozpierdolu jak w Rising sobie nie wyobrażam. Szturmowców powinno się na jakieś solidne części rozbić, a skoro stwory i roboty na makaron, skoro pozwalają je już i tak rozciąć.
Chociaż mnie i tak na razie najbardziej przeszkadza, że o ile mieczem nie machnę, to nie wchodzi w interakcję z otoczeniem.
#176 Napisany 16 listopada 2019 - 11:57
Z pierwszą w sensie nie łapię chyba schematu, ta podpowiedź mi totalnie nic nie mówiZ którą kulą? tam jest cała sekwencja z ustawianiem kul.
Edit: teraz włączyłem i bez problemu znalazłem rozwiązanie
Ten post był edytowany przez funditto dnia: 16 listopada 2019 - 13:28
#177 Napisany 16 listopada 2019 - 17:27
Gram na hardzie i na Zeffo jest zdecydowanie bardzo łatwo, czuć że gra na razie jeszcze nie rzuca na otwarte wody.
Sprawdziłem też trofiki i o ile wciągnę się jak przy Control, może wpaść platyna.
#178 Napisany 16 listopada 2019 - 20:16
Platyna? Masz zakaz pisania tego słowa dopóki nie spełnisz swojej powinności. Tak, wiesz o czym mówię.
#179 Napisany 16 listopada 2019 - 20:24
Enyłej, gra na razie gubi klatki przez sekundę-dwie podczas ładowania obszarów. W walce jest git.
#180 Napisany 16 listopada 2019 - 22:02
Trudność platyny 3/10 według pałerpyksa, ale to przy założeniu, że gra się na easy. Zdawaj relację Shini z placu boju, bo jestem ciekaw czy chociaż na hardzie będzie jakieś wyzwanie. Po DS będę potrzebował zastrzyku adrenaliny.