#31 Napisany 11 czerwca 2018 - 11:34
#32 Napisany 11 czerwca 2018 - 11:39
Są jakieś dane, jak sprzedał się Dying Light? W pewnym momencie wydawało mi się, ze sprzedawał się lepiej niż Wiedźmin 3
News z lutego
According to Techland, Dying Light has sold over 13 million copies, with there still being over 500,000 players having fun in-game each week.
#33 Napisany 11 czerwca 2018 - 11:39
A ty Kaxi czemu nie w LA?
#34 Napisany 11 czerwca 2018 - 11:40
#35 Napisany 11 czerwca 2018 - 11:42
To są niewyobrażalne liczby! Kojarzyłem 8 mln graczy, ale 13 mln sprzedanych kopiiNews z lutego
Są jakieś dane, jak sprzedał się Dying Light? W pewnym momencie wydawało mi się, ze sprzedawał się lepiej niż Wiedźmin 3
According to Techland, Dying Light has sold over 13 million copies, with there still being over 500,000 players having fun in-game each week.
Ciężko będzie drugiej części przebić ten wynik
Gdyby Techland był na giełdzie, byłby większa gwiazda niż CDP
Ten post był edytowany przez Woroq dnia: 11 czerwca 2018 - 11:43
#36 Napisany 11 czerwca 2018 - 11:43
13 baniek?
#37 Napisany 11 czerwca 2018 - 11:50
... Kaxi to jednak geniusz marketingu.
#38 Napisany 11 czerwca 2018 - 11:50
O krwa to chyba więcej niż W3
#39 Napisany 11 czerwca 2018 - 12:42
"Dziennikarstwo"
Ponad 13 milionów unikalnych, legalnych graczy, więcej z piratami. Tak mówiliśmy.
Sprzedaży nie podaliśmy, bo nie musieliśmy, w sumie nie rozumiem czemu, ale taka decyzja "góry". Nie jest to jednak raczej więcej niż Wiesiek 3 (cedep podał w ogóle? wiem, że zsumował całą serię), ale na pewno więcej niż mówią VGChartsy.
Swoją drogą, po wczorajszej zapowiedzi, DL: EE jest właśnie na 2 miejscu bestsellerów Steama.
#40 Napisany 11 czerwca 2018 - 12:44
A ty Kaxi czemu nie w LA?
Wycieczek firma nie sponsoruje, a copywriter na miejscu niepotrzebny
#41 Napisany 11 czerwca 2018 - 12:47
Pewnie mieli problem z wizą - "copywriter? A kto to jest?"
#42 Napisany 11 czerwca 2018 - 12:57
Czy w grze nadal będą blokowiska i bloki z klatkami schodowymi jak ta (przed remontem) po której stąpam od prawie 40 lat, wigry 3, liberty, żeliwne wiadra, kuchenki gazowe i cała reszta takich swojskich smaczków, co jak dla mnie było jednym z większych atutów gry? Bo trailer ani informacja o "x" lat później nie nastraja optymistycznie.
#43 Napisany 11 czerwca 2018 - 13:23
@ Juras
Nie znam wszystkich dzielnic i budynków, ani jak dokładnie mają wyglądać. Możliwe, że wiele z nich jeszcze się robi
Ale to jest inne miasto, w innej części świata.
#44 Napisany 11 czerwca 2018 - 18:08
Czyli pewnie z 1/3 można odjąć i wyjdzie 8 baniek sprzedanych...i tak rewelacyjny wynik, nic dziwnego że Cię nadal tam trzymają ????"Dziennikarstwo"
Ponad 13 milionów unikalnych, legalnych graczy, więcej z piratami. Tak mówiliśmy.
Sprzedaży nie podaliśmy, bo nie musieliśmy, w sumie nie rozumiem czemu, ale taka decyzja "góry". Nie jest to jednak raczej więcej niż Wiesiek 3 (cedep podał w ogóle? wiem, że zsumował całą serię), ale na pewno więcej niż mówią VGChartsy.
Swoją drogą, po wczorajszej zapowiedzi, DL: EE jest właśnie na 2 miejscu bestsellerów Steama.
#45 Napisany 11 czerwca 2018 - 22:44
@Starh Dzięki za miłe słowa Staramy się wszyscy, naprawdę. Gra będzie wielka, robimy dużo nowego, to nie jest odcinanie kuponów od jedynki z kilkoma dodatkami, więc gra musi się trochę porobić jeszcze.
Staramy, robimy, mocne słowa jak na kogoś kto tylko tłumaczy broszurki reklamowe z polskiego na angielski
Nad samą grą to może nie pracuję, ale nad jej pokazaniem na E3 harowałem ostro, więc STFU
Ja pracuję nad samą grą i będzie dobra .
Spoko, że się podoba. Fajnie było oglądać tę konferencję wiedząc, że jakiś wkład się w to miało.
Ten post był edytowany przez kostek dnia: 11 czerwca 2018 - 22:46
#46 Napisany 11 czerwca 2018 - 22:46
#47 Napisany 11 czerwca 2018 - 22:46
Wy we dwóch w Techlandzie robicie? Kostek, wiemy juz ze kaxi kawe parzy, a ty co? Prasę roznosisz?
#48 Napisany 12 czerwca 2018 - 00:12
#50 Napisany 13 czerwca 2018 - 21:23
Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 13 czerwca 2018 - 21:24
#51 Napisany 13 czerwca 2018 - 21:36
Wy we dwóch w Techlandzie robicie? Kostek, wiemy juz ze kaxi kawe parzy, a ty co? Prasę roznosisz?
Grafik 3D.
#52 Napisany 13 czerwca 2018 - 21:45
Wątpię!
Bardzo dobrze, coraz bardziej jestem na tak z DL2.
#53 Napisany 13 czerwca 2018 - 21:54
#54 Napisany 15 czerwca 2018 - 18:25
Jedyneczka mimo że gdzieś w połowie zaczęła mnie już nudzić (szczególnie walka i powtarzalne zadania) to w coopie grało się zacnie i z przyjemnością ukończyłem, pozwiedzałem, nabiłem parę pucharków.
Żałuje jedynie że zabrakło mi kogoś ogarniętego do przejścia dodatku i cały czas czeka na dysku.
Jako że zapowiada się jeszcze lepszy klimat w 2 to podejrzewam że na pewno wcześniej czy później ogram
#55 Napisany 15 czerwca 2018 - 18:42
Wpis. Faktycznie pierwsza cześć była bardzo dobra, ale raczej była nastawiona na kooperacje (jak drugie Borderlands II), ponieważ coś poszło nie tak po początkowym zachwycie i pomimo klimatu, gracz napotykał taką ścianę, że albo musiał podbijać poziom, albo korzystać z pomocy innych, a to pierwsze jest średnim rozwiązaniem.
The Following polecam. Wnosi sporo i ma jedno z najciekawszych zakończeń. Mogę pomóc w zaliczeniu tego dodatku, Zeusie.
Jeżeli kontynuacja, a wszytko na to wskazuje, utrzyma poziom pierwszej części, będzie o niej głośno. No i ta grafika....
#56 Napisany 15 czerwca 2018 - 21:56
„do Wrocławia zdecydowało się przeprowadzić kilku twórców Wiedźmina 3: Dziki Gon – ekipa odpowiedzialna za między innymi linię zadań z Krwawym Baronem zajmuje się rozwojem Dying Light 2.”
Kaxi ładnie tam sypnął kaśka
#57 Napisany 15 czerwca 2018 - 23:07
Kaxi już mnie tym triggerował jakiś czas temu więc stary news
#58 Napisany 16 czerwca 2018 - 00:56
Więcej tutaj:
https://www.vg247.co...aron-witcher-3/