#331 Napisany 01 października 2020 - 22:04
#332 Napisany 01 października 2020 - 22:17
No ja rozumiem, tutaj klimat i prostota bronią się same, to czyni ten tytuł czymś wyjątkowym. Jednak jestem ciekaw co byłby w stanie zmajstrować tak utalentowany gość, gdyby dać mu środki do stworzenia czegoś większego.
#333 Napisany 14 listopada 2020 - 19:09
Ja pierdykam
DOOM Eternal intensywny? No na pewno nie przy Ancient Gods. Te trzy nowe i długaśne mapki smakują tak, jakby do ekipy produkcyjnej wpadł fan i powiedział: "ok, koniec z balansem, zróbmy im jesień średniowiecza w dupie jak w najbardziej hardkorowych modyfikacjach do DOOM 2". Mapki są rozległe i mniej liniowe, sekrety w większości to już nie znajdźki a powerupy i życia, no i wyglądają przepięknie. Bez kitu, druga mapa, czyli Blood Swamps, to moja ulubiona z całego Eternala.
Dwa Maraudery w jednym momencie? Wzmocniony totemem Marauder? Dwóch Cyberdemonów (z czego jeden wzmocniony), Doom Hunter at once? Malutki pokoik z Cyberdemonem? Kilkadziesiąt shotgun guyów z tarczami + carcassy? No jest tu wszystko. Także nowi przeciwnicy i nowa dłuuuga walka z bossem.
Blood Swamps klimatami przypomina level Hand z jedynki. Drzewa, bagno, mgła, wielkie macki.
Muzyka od nowych ziomeczków jest cięższa, bardziej metalowa, ale też bardziej generyczna. To taki ambiwalentny aspekt DLC-ka.
Generalnie polecam Ancient Gods wszystkim tym, którzy w Eternalu poczuli flow - szczególnie na Nightmare
#334 Napisany 14 listopada 2020 - 19:21
#335 Napisany 14 listopada 2020 - 20:06
Tak, normalnie z menu, zero kombinowania jak z Soulsami
Od razu jest się dopakowanym na maksa. Ostrzegam jednak, że jak miałeś przerwę, to zamiast grać na easy, polecam jednak przejść sobie raz jeszcze kampanię.
#336 Napisany 26 listopada 2020 - 09:15
Wlasnie Hugo Martin napisal, ze w DLC2 bedzie platforming z meat hookiem
#337 Napisany 26 listopada 2020 - 12:06
Fajnie, że tak uważnie słuchają swoich fanów
#338 Napisany 26 listopada 2020 - 20:25
#339 Napisany 04 grudnia 2020 - 12:12
Ancient Gods 1 trudny? No na pewno nie przy nowym (darmowym) Master Levelu. Przyznaję, to na Nightmare jest przejebane.
#340 Napisany 25 grudnia 2020 - 11:11
#341 Napisany 25 grudnia 2020 - 17:58
#342 Napisany 25 grudnia 2020 - 22:18
#343 Napisany 25 grudnia 2020 - 22:25
#344 Napisany 25 grudnia 2020 - 22:45
#345 Napisany 25 grudnia 2020 - 22:58
#346 Napisany 25 grudnia 2020 - 23:09
#347 Napisany 07 marca 2021 - 20:11
Trailer drugiego singlowego DLC 15 marca.
Miejscówki:
Nowi przeciwnicy:
Nowe info:
Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 07 marca 2021 - 20:12
#348 Napisany 07 marca 2021 - 21:34
Wygląda jak Destiny.
#349 Napisany 07 marca 2021 - 21:35
To komplement. Dla Destiny.
#350 Napisany 17 marca 2021 - 16:29
Niebawem wsparcie SX (ciekawe co dodadzą, przecież już na One X ta gra hula w 1800p i 60 k/s). Póki co zwiastun.
#351 Napisany 17 marca 2021 - 18:02
#352 Napisany 29 kwietnia 2021 - 16:35
https://youtu.be/EirUFyyOVNg
#353 Napisany 30 kwietnia 2021 - 18:02
#354 Napisany 30 kwietnia 2021 - 19:12
ppe w formie
wszystkie skórki były wcześniej do oblokowania za darmo, ale były to czasowe dropy i fani prosili o możliwość kupna
Skórki oczywiście tragiczne
#355 Napisany 30 kwietnia 2021 - 20:35
Nyjacz Doomowy-Chad jak zawsze wyjaśnił temat krótko i zwięźle
#356 Napisany 10 maja 2021 - 16:25
DOOMowy Chad w końcu zaczął grać na PC.
W skrócie inna baja jeśli chodzi o celowanie i weapons quick swaping
Dodatkowo pociągnąłem sobie moda enemy randomizer (od początku jest piekiełko rodem z Ancient Gods, ale mamy wszystko dopakowane; w miejsce respa każdego wroga jest losowy demon), a widzę, że jest jeszcze tryb hordy/survival i można sobie zmienić teksturkę na celowniku w karabinie na np. rozkroczoną Natsu.
#357 Napisany 10 maja 2021 - 16:35
#358 Napisany 10 maja 2021 - 19:46
Znamy tę narrację. Że niby nie wiesz, że niby nie interesujesz się takimi ludźmi. Spoko, ja też nie, po prostu o tym atakują wszyscy zewsząd.
A jeśli naprawdę nie wiesz, to i tak pytasz, bo chcesz to zaznaczyć. Googlnij, byczku.
#359 Napisany 13 czerwca 2021 - 21:17
Koniec czerwca atakuje łatka pod obecną generację.
Xbox Series X
Performance Mode: 1800p – 120 FPS
Balanced Mode: 2160p – 60 FPS
Ray Tracing Mode: 1800p – 60 FPS
Xbox Series S
Performance Mode: 1080p – 120 FPS
Balanced Mode: 1440p – 60 FPS
Ray Tracing Mode: Not Available
PlayStation 5
Performance Mode: 1584p – 120 FPS
Balanced Mode: 2160p – 60 FPS
Ray Tracing Mode: 1800p – 60 FPS