W sumie racja. Mogli ulepszyć obie części.
#361 Napisany 14 czerwca 2021 - 12:24
#362 Napisany 14 czerwca 2021 - 13:30
Eternal ma jednak prawie niekonczace sie poklady replayability, bo masterowanie combat loop jest uzalezniajace, a wszystkiego jest wiecej, przeciwnikow, aren, mechanik, no i oba cudowne DLC plus master levele
#363 Napisany 14 czerwca 2021 - 13:55
Gusta i gusciki. ....
a wszystkiego jest wiecej, przeciwnikow, aren, mechanik,
To właśnie największa wada. Gra jest za długa, ma za dużo wszystkiego. W 3/4 kampanii strasznie mnie to już męczyło
W Doom 2016 wszystko było idealnie, to jest moje TOP7 poprzedniej generacji.
Ten post był edytowany przez Woroq dnia: 14 czerwca 2021 - 13:55
#364 Napisany 14 czerwca 2021 - 14:02
Doom 2016 miał genialnie zaprojektowane poziomy, w Eternal zrobili wszystko wieksze i rozwleczone przez co pomysłowość lokacji dużo straciła, a prócz tego to to było to samo wiec było słabiej niz 2016, rzekłem!
#365 Napisany 14 czerwca 2021 - 14:07
#366 Napisany 15 czerwca 2021 - 10:55
Doom to rasowa strzelanina. Z Eternal niepotrzebnie robili zbyt często Mario.
#367 Napisany 15 czerwca 2021 - 13:51
Nie.
Eternal to rasowa strzelanina, w której 99% czasu spędzamy na masterowaniu mechanik w walce, wykorzystywaniu każdej broni i większości modów do nich, a także akcesoriów. 1% na platformingu.
DOOM 4 to circle-strafing fps z dwururką. 0,5% platformingu.
Ale rozumiem, że na pierwsze przejście takie o, DOOM 4 może być atrakcyjniejszy. Nie trzeba się go uczyć, gra się w niego jak w większość arenowych FPS-ów, w dodatku robił wrażenie jako comeback po latach i jest w nim więcej klimatu. I jasne, to może się podobać komuś bardziej.
Ale Eternal... gameplayowy raj
#368 Napisany 15 czerwca 2021 - 14:41
brzmisz jak raikoh
#369 Napisany 15 czerwca 2021 - 14:49
Rasowa strzelanka
#370 Napisany 15 czerwca 2021 - 14:53
Rasowa strzelanka
I to jest piękno tej gry. Że ja czegoś takiego nigdy nie widziałem, bo wyłączyłem w menu przed pierwszym uruchomieniem. Że ktoś widział, bo potrzebował, bo nie gra dobrze. Że Ty widziałeś, bo nie umiesz tego wyłączyć i jest to dla Ciebie argumentem na cokolwiek xD
#371 Napisany 15 czerwca 2021 - 14:53
brzmisz jak raikoh po pierwszym banie
#372 Napisany 15 czerwca 2021 - 15:00
No nie mogę powiedzieć, że nie podoba mi się ten aspekt gry, skoro jest opcjonalny. To tak jakbym mówił, że więcej kustomizacji to gorzej. Domyślnie jest włączony i nie dziwię się, bo gra ma więcej głębi niż jakikolwiek FPS ever, a patrząc na to, że ludzie teraz chcą szybko przejść grę i sprzedać, a recenzenci szybko przejść i recenzować następną, to jakoś mnie nie dziwi dodatek tego. Targetem nie są fani Soulsów.
Takie moje zdanie. Chcesz dyskutować to dyskutuj. Chcesz spamować, obrażać, wyśmiewać, bądź Szrotem.
#373 Napisany 15 czerwca 2021 - 15:02
Rasowa strzelanka
I to jest piękno tej gry. Że ja czegoś takiego nigdy nie widziałem, bo wyłączyłem w menu przed pierwszym uruchomieniem. Że ktoś widział, bo potrzebował, bo nie gra dobrze. Że Ty widziałeś, bo nie umiesz tego wyłączyć i jest to dla Ciebie argumentem na cokolwiek xD
I to było piękno Dooma 2016, że tam mi takie nie wyskakiwały i nie musiałem naprawiać gierki przed jej uruchomieniem. I lokacje były lepiej zaprojektowane i lepszy flow, końcowa walka nie ssała pytona, i nie było upierdliwego nieśmiertelnego przeciwnika z jednym tandetnym solsowym patentem na jego pokonanie, i tej walki z bossem gdzie skończyła mi się amunicja i musiałem się cofnąć. Takie tam duperele.
Ale nie przejmuj się, jesteś zajebisty, jesteś zwycięzcą, my się nie znamy na grach, wracam lepiej grać w doki doki.
#374 Napisany 15 czerwca 2021 - 15:13
Skąd narracja z dołu posta? Może mi brakuje perspektywy, ale chyba piszę normalnie i rzeczowo. Może i grałem w Eternala 200h+, ale sam zaznaczyłem, że rozumiem, że komuś może podobać się bardziej jedynka ze względu na przystępność i inne aspekty. Skoro to jest forum dyskusyjne, a ja bronię swojej opinii, to chyba nie robię nic złego?
Po kolei: ustawienie gry pod siebie to nie jej naprawianie, lokacje były dużo gorzej zaprojektowane (wyjątkiem jest Foundry), ostatni boss był lepszy, Marauder jednym się podoba, innym nie, ale nie można nazwać go tandetnym czy zepsutym.
W którym bossie kończy się amunicja i nie da się jej zebrać, skoro w każdym są mobki do pozyskiwania ammo? Serio pytam, może np. w jakimś nie dali na premierę, a ja już nie pamiętam.
Naprawdę nie rozumiem, dlaczego generalnie no jesteście dość niemili - może po prostu wykańcza Was dyskusja na proste tematy jakim są gierki i atakujecie przeciwnika, bo tak zostaliście nauczeni
#375 Napisany 15 czerwca 2021 - 15:34
No tak, był przystępniejszy, bo był po prostu lepiej zaprojektowany. 2016 wprowadzał powoli nowe mechaniki i bronie, eternam ma na początku gry wysryw wszystkiego na raz że się grać odechciewa. Maruder był tandetny i zwyczajnie wybijał z rytmu i nie pasował gameplayowo do reszty - dla mnie to też kwestia gorszego zaprojektowania. Ammo skończyło mi się w walce z jakimś latającym bossem ze skrzydełkami, gdzie widocznie mobki przestały się respić, nie wiem co to było bo fabuła w eternalu tak ssie że nie pamiętam właściwie nic z niej. No nienawidzę eternala że go spieprzyli, to forum dyskusyjne, mam prawo opluwać słabo zaprojektowane gierki.
#376 Napisany 15 czerwca 2021 - 16:43
Eternal nie ma wysrywu, stopniowo wprowadza bronie i modyfikacje po kolei, nowych przeciwników po kolei, ekwipunek i zdolności po kolei, ta progresja jest rozciągnięta przez dosłownie całą grę i dopiero w ostatnim levelu masz wszystko - wszystkie typy przeciwników i cały arsenał, w dodatku ulepszony wedle uznania.
Marauder nie wybija z rytmu, a zmienia ten rytm. Gościa można rozpykać w 1, maks 2 komba. I to na konsoli, gdzie nie ma quick weapon switching:
https://youtu.be/ihMPtypJCQk?t=65
W przedostatnim bossie, o którym mówisz, mobki są i z tego, co szukałem, zawsze były. Może miałeś błąd, ale to nie tak, że ktoś celowo nie dał tam mobków albo zapomniał.
Ja mam zupełnie inne minusy Eternala niż wy:
- Brak typów przeciwników z D4, mogliby być wszyscy, żeby było jeszcze bardziej różnorodnie
- Wolałbym, żeby lokacje i potwory były zwyczajnie straszniejsze i poważniejsze - tak idealnie w stylu DOOM 64
- Praktycznie brak nieliniowych map (jak Foundry w D4)
- Brak poziomu trudności NG+, w którym nie musisz znów i znów zdobywać eq i ulepszać Slayera, bo przeciwnicy byliby odpowiednio wmiksowani - przez to najgorzej się Eternala po prostu zaczyna po raz kolejny i kolejny, bo po bazie kultusty jest super; natomiast ten problem jest naprawiony przez enemy randomizer na PC, gdzie od razu się zaczyna na maksa dopakowanym
- Brak możliwości przypisania obu rodzajów granatów pod dwa różne przyciski - niestety trzeba przełączać
- Twórcy mieli dawać Master Levele, a wypuścili 3
- Ok, ostatni boss jest słaby
- Najlepszy level jest dopiero w DLC1, czyli Blood Swamps; w ogóle wszystkie 3 poziomy w DLC1 są piękne, dopieszczone i kozackie
#377 Napisany 15 czerwca 2021 - 19:41
Ma wysryw, ja nie wiem może w inną grę grałeś, w 2016 pamiętam że płynnie przeleciałem przez całą gierkę bez przerw czy zaglądania na mapkę, w eternal takich wymuszonych pauz było pełno zwłaszcza przez pierwszą godzinę gry. Co mnie obchodzi że gdzieś tam można to wyłączyć, mogło to być domyślnie wyłączone. Będę się tego czepiał tak samo jak domyślnie wyłączonych napisów w grach które startują jakimś 10 minutowym przerywnikiem - słabo to ktoś wymyślił i tyle, nie wiem co tu bronić.
#378 Napisany 15 czerwca 2021 - 19:52
#379 Napisany 16 czerwca 2021 - 07:32
#380 Napisany 16 czerwca 2021 - 08:38
Co mnie obchodzi że gdzieś tam można to wyłączyć, mogło to być domyślnie wyłączone.
Zabawa w "roszczeniowego Polaczka, którego co obchodzi że":
- Można zmienić jasność w opcjach
- Można zmienić FOV
- Można zmienić HUD
- Można zmienić sterowanie
- Można wł/wył ułatwienia
- Można wł/wył tutoriale
- Można ustawić sobie broń na środek, ale nie, lepiej całą grę mówić "co za debile, że nie ustawili gry tak od razu, ale nie włączę"
Minuta ustawienia gry pod własne preferencje vs 10h grania "pod prąd"
Nyu standardowo dla siebie mówi Ci jak masz grać
Nie, dyskutuję merytorycznie o mechanikach podczas gdy Hellmans albo kłamie, albo nie wie o czym mówi, albo okazjonalnie ma rację (że ostatni boss dupy nie urywał), a Ty nawet nie próbujesz udawać. To Wy brzmicie bardziej jak samozwańczy specjaliści, którzy wchodzą do tematu i mówią "jest tak a tak, period", a jak ktoś myśli inaczej, to są wycieczki osobiste.
- Marauder burzy rytm
- Można go rozpykać tak i tak: link i wtedy nie burzy
- Nyu mówi jak grać
#381 Napisany 16 czerwca 2021 - 11:12
Dobra, ale Marauder jest nieproporcjonalnie trudnym przeciwnikiem i wybija z rytmu, bo nagle skupia na sobie całą uwagę. Musisz niestety przyjąć do wiadomości, że nie każdy gra na ultra nightmare i klnie pod nosem "ku,rwa coś za łatwy ten doom, pod każuli robiony".
Ten post był edytowany przez Wezyr dnia: 16 czerwca 2021 - 11:12
#382 Napisany 16 czerwca 2021 - 11:45
Dobra, ale Marauder jest koniec końców przeciwnikiem z tylko jednym patentem i trzema kombosami w grze, w której możesz cały czas być w powietrzu. Musisz niestety przyjąć do wiadomości, że niektórzy grają nie od dziś i uważają, że Marauder jest łatwym przeciwnikiem.
Dobrze, że nie graliście w DLC. Tam większość przeciwników i aren są trudniejsze niż Marauder, a moimi znienawidzonymi są Cyber-Mancubus i Baron of Hell. Marauder sprawia tam jakąś trudność... wtedy, kiedy ma w sobie Spirit. Albo słynny Slayer Gate, który sami znerfili.
#383 Napisany 16 czerwca 2021 - 11:50
Nie jesteśmy godni grania w to DLC.
#384 Napisany 16 czerwca 2021 - 12:01
Ty kompletnie nie ogarniasz w czym jest problem, jak sobie gram w dziwaczne japońskie slaszery, to mogę się spodziewać, że przeciwnik nie padnie od nawalania go odpowiednio długo, bo walka ma jakieś fazy i teraz jest nieśmiertelny i muszę coś tam zrobić żeby ruszyć dalej. W Doomie, staroszkolnej strzelance, spodziewam się że mogę zatłuc przeciwnika strzelając w niego odpowiednio długo. W eternalu gra podrzuca samych przeciwników których można zatłuc w ten sposób, ale mogę sobie ułatwić życie jak odkryję jakiś patent czy słabość. I tu nagle wpada maruder któremu się pojebało i zamiast do Bayonetty wskoczył do Dooma. I to nie o to chodzi że to jakiś trudny przeciwnik, bo jak już zaskoczyłem to wiadomo że da się to pokonać. Po prostu jest wkurwiający i z tego co się zorientowałem nie jestem odosobniony w tej opinii.
#385 Napisany 16 czerwca 2021 - 18:56
- Zmiana stylu i wymuszenie ofensywy i wyczekania na swoją kolej ataku może się podobać, to nie jest obiektywnie źle zaprojektowany przeciwnik
- Ten przeciwnik przestaje być problematyczny po kilku walkach
- Jest kilka sposobów, żeby mu zdejmować hp bez wyczekiwania na swoją kolej
- Marauder stał się na tyle lubianym przeciwnikiem, że w DLC1 i 2 poszli o krok dalej - jeśli dobrze liczę, to mamy tam 3 nowych przeciwników działających na tej samej zasadzie (strzelaj bezmyślnie a zginiesz) - w tym ostatni boss, który podczas strzelenia w niego w nieodpowiednim momencie się LECZY
- Rozumiem, że są ludzie, którym się nie podoba, ja nie wpycham swojego zdania na siłę, tylko dyskutuję, dlaczego ja sądzę inaczej, można sądzić inaczej i nie ma tu objawionej prawdy, nie używam narracji, której używacie Wy w postaci "tak jest i tyle, kropka", "kompletnie nie ogarniasz w czym jest problem", "nie przejmuj się, jesteś zajebisty, a my nie umiemy grać", a tym samym wpychacie swoje zdanie na siłę, zarzucając to mi
#386 Napisany 17 czerwca 2021 - 16:46
Ciekawosteczka: w grupie fanów DOOMa raczej jest zgodność, że:
Do you think Marauder is well designed enemy?
Te 9 osiem osób ma rację i mają do tego prawo. Nie ma w tym obiektywnej prawdy. Należy jednak w dyskusji unikać bycia bucem.
#387 Napisany 17 czerwca 2021 - 17:48
#388 Napisany 17 czerwca 2021 - 17:52
Zresztą co się spinam, ograłem tego crapa w gejpasie za 4 złote.
#389 Napisany 17 czerwca 2021 - 21:00
No właśnie, co się spinasz, to tylko rozmowa.
#390 Napisany 26 czerwca 2021 - 20:32
Tak jeszcze gwoli pamięci, bo dostałem powiadomienie
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Nobody Wants to DieRozpoczęte przez ACZ , 18 mar 2024 Critical Hit Games, PS5, XSX, XSS i 1 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
S.T.A.L.K.E.R. Legends of the Zone TrilogyRozpoczęte przez ACZ , 07 mar 2024 GSC Game world, PS5, PS4, XSX i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Sinking City 2Rozpoczęte przez ACZ , 06 mar 2024 Frogwares, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|