D'16 miał bardzo przyjemne multi, choć mi generalnie wystarczyłaby jakaś forma hordy coop, tej inwazji, czy chamskiego zwiększenia liczby przeciwników o 250% i pozwolenia przechodzić kampanię we dwóch z drugim ziomeczkiem.
#31 Napisany 13 sierpnia 2018 - 08:42
#32 Napisany 13 sierpnia 2018 - 08:54
Multi akurat było bez rewelacji. Mogloby go równie dobrze nie być.
#33 Napisany 13 sierpnia 2018 - 16:10
No bez rewelacji, ale było przyjemne. Szczególnie po aktualizacjach i po darmowych DLC, ale w to już pewnie nie graliście.
#34 Napisany 13 sierpnia 2018 - 16:34
#35 Napisany 13 sierpnia 2018 - 16:34
Wprawdzie dużo w multika nie grałem, ale fajnie mi się kojarzyło z oldschoolowymi rąbankami typu Quake 3 albo Unreal.
#36 Napisany 13 sierpnia 2018 - 17:08
Hordę / arenę do coopa przyjąłbym z otwartymi ramionami.
Będzie na 100%. W wywiadach mówią, że będą różne funkcje online i że będą bardziej w duchu Dooma niż poprzedni multik robiony przez inną ekipę. A sami nie odpowiadają na pytanie, czy będą klasyczne tryby.
#37 Napisany 13 sierpnia 2018 - 17:22
Akurat zdążymy przejść wszystkie Residenty, to będziemy mieć już kolejną grę do wspólnego szarpania
#38 Napisany 13 sierpnia 2018 - 19:55
#39 Napisany 26 sierpnia 2018 - 11:11
Klasyczny podbijacz tematu:
#40 Napisany 26 sierpnia 2018 - 14:52
Dobry rozpyerdol się szykuje.
#41 Napisany 26 sierpnia 2018 - 20:56
Jeżeli gierka wciąż będzie się opierać na wbijaniu na arenę na którą od razu przybędzie tuzin potworów, to nie wróżę tej grze niczego dobrego. Wolałem stary setting, z potworami od początku umiejscowionymi na planszy jak w starych Doomach czy Quake. Tu bardziej to przypomina staruśkiego Serious Sama...
#42 Napisany 26 sierpnia 2018 - 23:42
#43 Napisany 27 sierpnia 2018 - 00:29
#44 Napisany 27 sierpnia 2018 - 07:14
no ale to texz, nie napisał sensownego postu o grach od 1993 roku.
#45 Napisany 27 sierpnia 2018 - 07:43
#46 Napisany 27 sierpnia 2018 - 07:54
#47 Napisany 27 sierpnia 2018 - 07:57
Druga sprawa, ze nie, kiedys Doom nie mial takich aren, wiec to zadne nawiazania do oldschoolu.
#48 Napisany 27 sierpnia 2018 - 08:06
#49 Napisany 27 sierpnia 2018 - 08:12
Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 27 sierpnia 2018 - 08:14
#50 Napisany 27 sierpnia 2018 - 08:14
Też o tym mówiłem, że Doom pod koniec był już męczący
#51 Napisany 27 sierpnia 2018 - 09:15
Ani trochę.
#52 Napisany 27 sierpnia 2018 - 10:58
#53 Napisany 27 sierpnia 2018 - 11:24
Nie mówiąc już o tym, że zamknięte pokoje mniej obciążają sprzęt co w przypadku gry o dynamice DOOMa jest zwyczajnie kluczowe.
DOOM 2016 to doskonałość w gameplayu i gatunku FPS. Nie naprawiać jak nie jest zepsute (Destiny 2 ).
#54 Napisany 29 sierpnia 2018 - 12:18
Też o tym mówiłem, że Doom pod koniec był już męczący
A już pomijając to jak texz to pamięta, nie wolałbys porzucenia kill roomów?
Jeżeli gierka wciąż będzie się opierać na wbijaniu na arenę na którą od razu przybędzie tuzin potworów, to nie wróżę tej grze niczego dobrego. Wolałem stary setting, z potworami od początku umiejscowionymi na planszy jak w starych Doomach czy Quake. Tu bardziej to przypomina staruśkiego Serious Sama...
Hugo Martin: Arenas are a part of Doom. Yes, they can be overused, and we will accept that criticism – especially in the second half of the game, that’s accurate. The incidental combat areas could be improved upon and we feel like we have. We’re trying to create an incredibly polished combat [encounter] – the Doom dance. If we don’t seal you in at times, you could kite AI. You run in, you aggro the AI, then you back out the door and, as they funnel in, shoot them in the head. We’re not going to get anyone loving Doom if we allow you to do that.
Marty Stratton: I think you’ll also find [Doom Slayer] is faster, we’ve expanded his movement capabilities quite a bit. Even when you’re in an arena, it’s a big arena and it doesn’t feel like an arena. It’s a new level of arena for us. I’m outside a massive gore nest that has taken over this industrial, UAC-ish facility – off in one distance is the burning city, and off in the other side there’s a lava lake. Shit’s going on all around me. It’s a combination of things being done to address the criticisms of [Doom 2016].
Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 29 sierpnia 2018 - 12:19
#55 Napisany 29 sierpnia 2018 - 12:26
#56 Napisany 29 sierpnia 2018 - 12:31
Myślę, że tak, ale nie wiadomo.
#57 Napisany 29 sierpnia 2018 - 12:37
To co myślisz nie ma tu najmniejszego znaczenia. Trzeba mieć na prawdę dużo samozaparcia żeby skończyć tego potworka jakim jest Doom 2016 i nie usnąć z nudów.
#58 Napisany 29 sierpnia 2018 - 12:47
No tak, trochę za dużo tam monotonnego strzelania, przydałoby się jeszcze:
- Gówniak do opieki, małe DOOM Slayątko
- Dużo wyreżyserowanych scenek, w których coś się fabularnie dzieje, jakieś seksowne ujęcia, odbieranie graczowi kontroli nad postacią
- Bardziej rozbudowane elementy RPG, skomplikowane drzewko umiejętności, poziomy potworów
- Koniecznie open-world, żebyśmy sami decydowali co robimy, a nie szli po liniowych poziomach pełnym aren...
- Skomplikowane i dojrzałe dialogi między DOOM Slayerem a DOOM Slayątkiem
- Elementy survivalu, pieczenie na ognisku potworów, system odżywiania DOOM Slayątka (co może jeść, a czego nie, w danych fazach życia; Pain Elemental może zawierać związki nieodpowiednie do rozwoju Slayątka, natomiast mięśnie Archvile to superfood), konieczność spania co 12h, a Slayątko powinno się kłaść co 3h, w późniejszych etapach co 4, 5, 6 itd.
- Etapy z motorówką, helikopterem, jeepem, a nie samo szczelanie
- GTA IV to szrot
#59 Napisany 29 sierpnia 2018 - 12:49
To co myślisz nie ma tu najmniejszego znaczenia. Trzeba mieć na prawdę dużo samozaparcia żeby skończyć tego potworka jakim jest Doom 2016 i nie usnąć z nudów.
Ja rozumiem że trollujemy sobie tu i ówdzie na forumku, ale miejmy jakieś granice ok?
#60 Napisany 29 sierpnia 2018 - 12:49
Ciekawe czy uda im się zrobić ciekawą grę przy której nie idzie usnąć jak w Doomie (2016).
To co myślisz nie ma tu najmniejszego znaczenia. Trzeba mieć na prawdę dużo samozaparcia żeby skończyć tego potworka jakim jest Doom 2016 i nie usnąć z nudów.
macie dość ekskluzywne zdanie na ten temat:
http://nikogoforum.p...ty-2016-wyniki/
i co pół roku ta sama śpiewka:
http://nikogoforum.p...mowy/?p=1897071
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Nobody Wants to DieRozpoczęte przez ACZ , 18 mar 2024 Critical Hit Games, PS5, XSX, XSS i 1 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
S.T.A.L.K.E.R. Legends of the Zone TrilogyRozpoczęte przez ACZ , 07 mar 2024 GSC Game world, PS5, PS4, XSX i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Sinking City 2Rozpoczęte przez ACZ , 06 mar 2024 Frogwares, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|