Skocz do zawartości

Zdjęcie

DOOM Eternal

id Software Bethesda PS4 XONE PC Switch

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
402 odpowiedzi na ten temat

#31 Nyjacz Napisany 13 sierpnia 2018 - 08:42

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 970 Postów:

D'16 miał bardzo przyjemne multi, choć mi generalnie wystarczyłaby jakaś forma hordy coop, tej inwazji, czy chamskiego zwiększenia liczby przeciwników o 250% i pozwolenia przechodzić kampanię we dwóch z drugim ziomeczkiem.


  • 0

#32 Wezyr Napisany 13 sierpnia 2018 - 08:54

Wezyr

    nihil novi sub sole

  • Forumowicze
  • 10 391 Postów:

Multi akurat było bez rewelacji. Mogloby go równie dobrze nie być.


  • 0

#33 Nyjacz Napisany 13 sierpnia 2018 - 16:10

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 970 Postów:

No bez rewelacji, ale było przyjemne. Szczególnie po aktualizacjach i po darmowych DLC, ale w to już pewnie nie graliście. 


  • 0

#34 fingus Napisany 13 sierpnia 2018 - 16:34

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Hordę / arenę do coopa przyjąłbym z otwartymi ramionami. :gusta:
  • 0

#35 Kazuo Napisany 13 sierpnia 2018 - 16:34

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Wprawdzie dużo w multika nie grałem, ale fajnie mi się kojarzyło z oldschoolowymi rąbankami typu Quake 3 albo Unreal. 


  • 0

#36 Nyjacz Napisany 13 sierpnia 2018 - 17:08

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 970 Postów:

Hordę / arenę do coopa przyjąłbym z otwartymi ramionami. :gusta:

Będzie na 100%. W wywiadach mówią, że będą różne funkcje online i że będą bardziej w duchu Dooma niż poprzedni multik robiony przez inną ekipę. A sami nie odpowiadają na pytanie, czy będą klasyczne tryby.


  • 0

#37 Kazuo Napisany 13 sierpnia 2018 - 17:22

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Akurat zdążymy przejść wszystkie Residenty, to będziemy mieć już kolejną grę do wspólnego szarpania :olo:


  • 0

#38 fingus Napisany 13 sierpnia 2018 - 19:55

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Rozważania o wyborze gry do coopa przeniosłem tutaj:
http://nikogoforum.p...mowy/?p=1923891
  • 0

#39 Nyjacz Napisany 26 sierpnia 2018 - 11:11

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 970 Postów:

Klasyczny podbijacz tematu:

 

PowerlessSleepyGoa-size_restricted.gif

 

DazzlingLightheartedAcaciarat-size_restr

 

KindheartedDizzyCurassow-size_restricted

 

LiveConfusedHadrosaurus-size_restricted.

 

ScalyCleverArgusfish-size_restricted.gif


  • 0

#40 Kazuo Napisany 26 sierpnia 2018 - 14:52

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Dobry rozpyerdol się szykuje. 


  • 0

#41 Texz Napisany 26 sierpnia 2018 - 20:56

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Jeżeli gierka wciąż będzie się opierać na wbijaniu na arenę na którą od razu przybędzie tuzin potworów, to nie wróżę tej grze niczego dobrego. Wolałem stary setting, z potworami od początku umiejscowionymi na planszy jak w starych Doomach czy Quake. Tu bardziej to przypomina staruśkiego Serious Sama... 


  • 0

#42 fingus Napisany 26 sierpnia 2018 - 23:42

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
W starych Doomach i Quakach też potwory wparowywały na areny w określonych momentach.
  • 0

#43 Nyjacz Napisany 27 sierpnia 2018 - 00:29

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 970 Postów:
Przeciez tutaj masz stojace sobie potworki i areny z wrogami, bez wykluczenia. Ten element poprawili. Teraz idz do tematu o DMC i powiedz, ze nie wrozysz gierce niczego dobrego, bo sama walka i nic wincyj. Panie, o to wlasnie chodzi.
  • 0

#44 Pawlik Napisany 27 sierpnia 2018 - 07:14

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:

no ale to texz, nie napisał sensownego postu o grach od 1993 roku. 


  • 0

#45 BeSOS Napisany 27 sierpnia 2018 - 07:43

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Mnie pod koniec męczyły te kilka roomy, wolałbym żeby potwory pojawiały się systematycznie podczas całej wędrówki czy nawet z zaskoczenia. To że tak jest całe życie nie znaczy że nie możnaby tego zmienić. No ale wtedy przychodzą tacy puryści jak powyżej, ten sam dialog jak po co Link ma mówić, zawsze był niemy :hihi:
  • 0

#46 fingus Napisany 27 sierpnia 2018 - 07:54

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Hm, argumentacją texa było „wolałbym aby było jak w starych Doomach”, tyle że w starych nie było tak, jak mu się wydaje. Więc argument jest inwalidą.
  • 0

#47 Nyjacz Napisany 27 sierpnia 2018 - 07:57

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 970 Postów:
Przeciez. Poprawili. To. I. Teraz. Duzo. Potworow. Stoi.

Druga sprawa, ze nie, kiedys Doom nie mial takich aren, wiec to zadne nawiazania do oldschoolu.
  • 0

#48 fingus Napisany 27 sierpnia 2018 - 08:06

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
A czy ja gdzieś piszę że nawiązanie i że powinno być tak lub inaczej? Texas marudzi, że chciałby „jak w starych Doomach że wszystkie potworki od razu stojo, a nie nagle na mnie wyskakujo”, tyle że stare Doomy pamiętam na tyle dobrze. by kojarzyć że wcale tak tam nie było. :dunno: Odnoszę sie wyłącznie do tego co napisał.
  • 0

#49 BeSOS Napisany 27 sierpnia 2018 - 08:12

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
A już pomijając to jak texz to pamięta, nie wolałbys porzucenia kill roomów?

Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 27 sierpnia 2018 - 08:14

  • 0

#50 lukaszSA Napisany 27 sierpnia 2018 - 08:14

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 915 Postów:

Też o tym mówiłem, że Doom pod koniec był już męczący :dunno: 


  • 0

#51 Hellmans Napisany 27 sierpnia 2018 - 09:15

Hellmans

  • Forumowicze
  • 13 011 Postów:

Ani trochę.


  • 0

#52 Nyjacz Napisany 27 sierpnia 2018 - 10:58

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 970 Postów:
Porzucenia? W zyciu, zagrajcie sobie na Nightmare, tam walka jest tak bezlitosna i adrenalinopedna, ze nie widze sensu porzucania aren. Problemem ostatnich poziomow byly jedynie mniej rozbudowane areny w stosunku do pierwszej polowy. I tak, chcialbym przeciwnikow rowniez porozrzucanych po planszy tak po prostu, ale tu widac, ze beda.
  • 0

#53 Wezyr Napisany 27 sierpnia 2018 - 11:24

Wezyr

    nihil novi sub sole

  • Forumowicze
  • 10 391 Postów:

Nie mówiąc już o tym, że zamknięte pokoje mniej obciążają sprzęt co w przypadku gry o dynamice DOOMa jest zwyczajnie kluczowe.

 

DOOM 2016 to doskonałość w gameplayu i gatunku FPS. Nie naprawiać jak nie jest zepsute (Destiny 2 :hejka: ).


  • 1

#54 Nyjacz Napisany 29 sierpnia 2018 - 12:18

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 970 Postów:

Też o tym mówiłem, że Doom pod koniec był już męczący :dunno:

A już pomijając to jak texz to pamięta, nie wolałbys porzucenia kill roomów?

Jeżeli gierka wciąż będzie się opierać na wbijaniu na arenę na którą od razu przybędzie tuzin potworów, to nie wróżę tej grze niczego dobrego. Wolałem stary setting, z potworami od początku umiejscowionymi na planszy jak w starych Doomach czy Quake. Tu bardziej to przypomina staruśkiego Serious Sama... 

Hugo Martin: Arenas are a part of Doom. Yes, they can be overused, and we will accept that criticism – especially in the second half of the game, that’s accurate. The incidental combat areas could be improved upon and we feel like we have. We’re trying to create an incredibly polished combat [encounter] – the Doom dance. If we don’t seal you in at times, you could kite AI. You run in, you aggro the AI, then you back out the door and, as they funnel in, shoot them in the head. We’re not going to get anyone loving Doom if we allow you to do that.

 

Marty Stratton: I think you’ll also find [Doom Slayer] is faster, we’ve expanded his movement capabilities quite a bit. Even when you’re in an arena, it’s a big arena and it doesn’t feel like an arena. It’s a new level of arena for us. I’m outside a massive gore nest that has taken over this industrial, UAC-ish facility – off in one distance is the burning city, and off in the other side there’s a lava lake. Shit’s going on all around me. It’s a combination of things being done to address the criticisms of [Doom 2016].


Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 29 sierpnia 2018 - 12:19

  • 0

#55 bartezoo Napisany 29 sierpnia 2018 - 12:26

bartezoo

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 813 Postów:
Ciekawe czy uda im się zrobić ciekawą grę przy której nie idzie usnąć jak w Doomie (2016).
  • 0

#56 Nyjacz Napisany 29 sierpnia 2018 - 12:31

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 970 Postów:

Myślę, że tak, ale nie wiadomo.


  • 0

#57 Texz Napisany 29 sierpnia 2018 - 12:37

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

To co myślisz nie ma tu najmniejszego znaczenia. Trzeba mieć na prawdę dużo samozaparcia żeby skończyć tego potworka jakim jest Doom 2016 i nie usnąć z nudów. 


  • 0

#58 Nyjacz Napisany 29 sierpnia 2018 - 12:47

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 970 Postów:

No tak, trochę za dużo tam monotonnego strzelania, przydałoby się jeszcze:

- Gówniak do opieki, małe DOOM Slayątko

- Dużo wyreżyserowanych scenek, w których coś się fabularnie dzieje, jakieś seksowne ujęcia, odbieranie graczowi kontroli nad postacią

- Bardziej rozbudowane elementy RPG, skomplikowane drzewko umiejętności, poziomy potworów

- Koniecznie open-world, żebyśmy sami decydowali co robimy, a nie szli po liniowych poziomach pełnym aren...

- Skomplikowane i dojrzałe dialogi między DOOM Slayerem a DOOM Slayątkiem

- Elementy survivalu, pieczenie na ognisku potworów, system odżywiania DOOM Slayątka (co może jeść, a czego nie, w danych fazach życia; Pain Elemental może zawierać związki nieodpowiednie do rozwoju Slayątka, natomiast mięśnie Archvile to superfood), konieczność spania co 12h, a Slayątko powinno się kłaść co 3h, w późniejszych etapach co 4, 5, 6 itd.

- Etapy z motorówką, helikopterem, jeepem, a nie samo szczelanie

- GTA IV to szrot


  • 2

#59 Schrodinger Napisany 29 sierpnia 2018 - 12:49

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 953 Postów:

To co myślisz nie ma tu najmniejszego znaczenia. Trzeba mieć na prawdę dużo samozaparcia żeby skończyć tego potworka jakim jest Doom 2016 i nie usnąć z nudów. 

 

Ja rozumiem że trollujemy sobie tu i ówdzie na forumku, ale miejmy jakieś granice ok? :uff: 


  • 0

#60 Tawotnica Napisany 29 sierpnia 2018 - 12:49

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 075 Postów:

Ciekawe czy uda im się zrobić ciekawą grę przy której nie idzie usnąć jak w Doomie (2016).

 

 

To co myślisz nie ma tu najmniejszego znaczenia. Trzeba mieć na prawdę dużo samozaparcia żeby skończyć tego potworka jakim jest Doom 2016 i nie usnąć z nudów. 

 

macie dość ekskluzywne zdanie na ten temat:

 

http://nikogoforum.p...ty-2016-wyniki/

 

 

i co pół roku ta sama śpiewka:

 

http://nikogoforum.p...mowy/?p=1897071


  • 0



Inne z tagami: