ahhh ten ból dupy że głosujemy na DLC do Wiedźmina
#61 Napisany 29 sierpnia 2018 - 12:50
#62 Napisany 29 sierpnia 2018 - 13:21
#63 Napisany 29 sierpnia 2018 - 13:24
Wg mnie bardzo w punkt. Pokazał że ludzie mają dość rozwodnionych historii na które porządny filmowiec by się nawet nie wysrał (nie mówiąc o ich ekranizacji) i że DOOM postawił na bardzo dobry gameplay. IMO gra broni się sama, a że komuś się nudzi? Spoko, bywa.
#64 Napisany 29 sierpnia 2018 - 13:34
Nie, po prostu odpisuję na zarzuty, bo gierkę przelazłem wzdłuż i wszerz. To gra skierowana do konkretnej grupy docelowej: lubiącej soczysty gunplay, areny pełne wrogów i labirynty pełne sekretów. Jeśli oczekujecie od tej gry czegoś innego, to pomyliliście się z oczekiwaniami i powinniście pykać w, nie wiem, BioShocki, Preye, Dishonored?
Jest piekielnie mało takich gier jak DOOM, więc nie rozumiem po co chcielibyście ją zmieniać pod własne upodobania, skoro macie tamte
Zresztą jak gierka Was wynudziła schematycznością, to dałem cytat, który mówi o chęci twórców na poprawienie schematu aren, to po co później trolling o zasypianiu?
#65 Napisany 29 sierpnia 2018 - 13:48
Wg mnie bardzo w punkt. Pokazał że ludzie mają dość rozwodnionych historii na które porządny filmowiec by się nawet nie wysrał (nie mówiąc o ich ekranizacji) i że DOOM postawił na bardzo dobry gameplay. IMO gra broni się sama, a że komuś się nudzi? Spoko, bywa.
No bardzo tryhard raczej, wystarczy trochę urozmaicić gameplay, dać przerywniki, które jakoś do czegoś mobilizują jak w Wolfensteinie a nie tylko czuga-czuga chodz po korytarzu o tutaj masz killroom se strzelaj. No fajne to jest na 30 minut, ale ja od gier oczekuje jednak czegoś więcej.
BioShocki, Preye, Dishonored?
Akurat skończone.
Ten post był edytowany przez bartezoo dnia: 29 sierpnia 2018 - 13:49
#66 Napisany 29 sierpnia 2018 - 13:52
Przerywniki? Wolfenstein? No i zaraz będziemy blisko mojej wizji z poprzedniej strony
#67 Napisany 29 sierpnia 2018 - 13:53
No skoro wiekszość gier Bethesdy ma przerywniki to Doom też powinien, proste.
#68 Napisany 29 sierpnia 2018 - 13:54
Przecież masz przerywniki w DOOMie, ale są one na silniku gry i widziane z perspektywy pierwszej osoby. Zwłaszcza że tam nie ma jakiejś szczególnej fabuły do obgadania. Raczej quick update że to wycinanie w pień demonów ma jakiś sens. Nie chcę żeby twórcy tracili na to zasoby.
#69 Napisany 29 sierpnia 2018 - 14:06
Tu już nie ma o czym dyskutować. Wszystkie zmiany, których oczekuje bartezoo, są już obiecane. Przemodelowanie aren na większe i dające mniejsze wrażenie bycia zamkniętym, więcej przeciwników chodzących sobie po planszy tak po prostu, lepszy balans między eksploracją a strzelaniem poprzez bardziej złożone mapy, szczególnie w odniesieniu do drugiej połowy gry, bardziej rozbudowane lore
"dużo narracji w DOOM Eternal prowadzimy za pomocą otoczenia. Zobaczymy jak się potoczyły losy UAC, udamy się w nowe fantastyczne miejsca w piekle, zabierzemy was też w zupełnie nowe miejsca. Jesteśmy fanatykami tworzenia historii, świata i ze wszystkim, co robimy, łączy się jakaś opowieść. Jeśli lubicie jak my, wszystko badać, wynagrodzimy to wam. Nie budujemy kolejnej gry z serii DOOM, ale całe nowe uniwersum".
Więc jeśli podobał Ci się gunplay w D'16, a nie zagrały te dwie cechy produkcji, o których mówisz, to masz odpowiedź na pytanie, czy warto będzie spróbować nowej odsłony. Tylko nie łudź się, że zamieni się w zbieranie audiologów, oszczędzanie amunicji i oglądanie cutscenek co 10 minut.
#70 Napisany 29 sierpnia 2018 - 14:29
#71 Napisany 29 sierpnia 2018 - 14:39
To wy:
#72 Napisany 29 sierpnia 2018 - 14:39
Bardzo nieprymitywny wniosek
#73 Napisany 29 sierpnia 2018 - 16:27
No najwyraźniej nie jestem targetem prymitywnych gier.
Grasz w Dead Cells, a więc jesteś.
#74 Napisany 29 sierpnia 2018 - 16:42
#75 Napisany 29 sierpnia 2018 - 16:53
No najwyraźniej nie jestem targetem prymitywnych gier.
Grasz w Dead Cells, a więc jesteś.
Jeden level DC jest ciekawszy niż caly Doom, niestety.
#76 Napisany 29 sierpnia 2018 - 16:58
#77 Napisany 29 sierpnia 2018 - 17:03
Buzia fingusku, bo nie wiesz o czym w tej chwili mowa.
No najwyraźniej nie jestem targetem prymitywnych gier.
Grasz w Dead Cells, a więc jesteś.
Jeden level DC jest ciekawszy niż caly Doom, niestety.
Nie chodzi i to czy jest ciekawszy. Napisałeś, że nie jesteś targetem prymitywnych gier. Abstrahując już od tego czy Dead Cells jest dobrą grą czy nie, to na pewno jest równie albo nawet bardziej "prymitywna" od Dooma. Fabuły tam nie ma praktycznie żadnej, eksploracja to po prostu śmiganie po krótkich i ciasnych levelach z nadzieją, że uda się znaleźć coś pożytecznego, tak to tylko łazisz, ulepszasz postać i bijesz biedne potworki. Faktycznie, strasznie ambitne i nie prymitywne, a Ty wcale (ani troszkę) nie jesteś takim targetem jak sądzisz,
#78 Napisany 29 sierpnia 2018 - 17:09
#79 Napisany 29 sierpnia 2018 - 17:15
To przenieś, będziemy sobie kontynuować dyskusję gdzie indziej i wszyscy będą zadowoleni.
#80 Napisany 29 sierpnia 2018 - 17:24
Również nie ogarniam całkowicie o co hejterom DOOMA chodzi. Przecież tam oprócz kapitalnej (tu się chyba wszyscy zgodzimy) rozwałki był też duch Metriod Prajma, odkrywanie mapy, szukanie sekretów, upgrejdów, no raj dla lubiących lizać ściany . THE BEST OF BOTH WORLDS.
#81 Napisany 29 sierpnia 2018 - 17:29
#82 Napisany 29 sierpnia 2018 - 18:06
Również nie ogarniam całkowicie o co hejterom DOOMA chodzi. Przecież tam oprócz kapitalnej (tu się chyba wszyscy zgodzimy) rozwałki był też duch Metriod Prajma, odkrywanie mapy, szukanie sekretów, upgrejdów, no raj dla lubiących lizać ściany . THE BEST OF BOTH WORLDS.
No ale im mniej liżesz ściany, tym gra ma gorszy pacing, bo zostaje samo strzelanie i może tak było w przypadku HEJTERÓW.
PS. Były jeszcze okazjonalne sekretne misje (jak w slasherach), zadanka do ulepszania broni (dopakowana dwururka i działko Gaussa ), tryb arcade (mnożnik punktów, brak cutscenek ), no i tryb z jednym życiem na całą grę (a Kazek się boi).
SNAPMAP trochę radości dostarczył. Wiedzieliście, że da się tam zrobić takie poziomy?
#83 Napisany 29 sierpnia 2018 - 18:36
O ja jebie :lol3:
Wziąłbym na Switcha nawet ale obawiam się że tam zasmakowałoby wyjątkowo gorzej
#84 Napisany 29 sierpnia 2018 - 18:48
Początkowe wrażenie jest połączeniem dobrego (piękniusia grafika w trybie handheld) i złego (30 klatek, niska rozdzielczość i sterowanie), ale wady szybko przestają mieć znaczenie, no i gyro aiming
2h, przyzwyczaisz się i na słuchawkach + gyro smakuje świetnie
No ale tak, jak się chwilę później włączy DOOMa na Pro, to się skacze przez dwie generacje do przodu
#85 Napisany 10 grudnia 2018 - 16:30
DOOM dzisiaj obchodzi dwudzieste piąte urodziny.
Niestety poczęstowano nas jedynie tapetą, filmikiem (ale bez nowych materiałów) i możliwością zapisania się do newslettera, dzięki któremu dostaniemy skórkę Slayera na zombiaka w trybie Invasion
Żadnej daty czy czegokolwiek. No, ostatecznie można cieszyć się z obietnicy nowych informacji w ciągu następnych tygodni.
#86 Napisany 10 grudnia 2018 - 16:32
#87 Napisany 10 grudnia 2018 - 16:44
Odpisywałem na podobne rzeczy wiele razy, wejdź sobie na mój profil i przeczytaj w postach moją odpowiedź na Twój post.
#88 Napisany 10 grudnia 2018 - 19:21
Uspokój się nie jesteś na elektrodzie.
#89 Napisany 15 grudnia 2018 - 17:05
Miałem muzykę DOOMa za złoto, ale po tym filmie mam za dwa.
#90 Napisany 11 marca 2019 - 16:39