Skocz do zawartości

Zdjęcie

DOOM Eternal

id Software Bethesda PS4 XONE PC Switch

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
263 odpowiedzi na ten temat

#241 Schrodinger Napisany 20 marzec 2020 - 08:35

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 61579 Postów:
Nyju ja wiem że masz bonera ale czy nie wydaje ci się że projekt lvl był lepszy w jedynce? Tutaj wszystko jest rozciągnięte a znajdziek tyle samo
  • 0

#242 Rudolf Napisany 20 marzec 2020 - 08:50

Rudolf

    Rumfer

  • Forumowicze
  • 5011 Postów:

Jedynka po pewnym czasie miała do siebie zbyt podobne levele.  Dla mnie póki  co największą wadą są filmiki z trzeciej osoby wybijające z immersji oraz jednak trochę te wszystkie punkciki latające, 2016 mimo wszystko jakoś taki bardziej horrorowaty był, a tu jest pełen arcade. A, no i Baron of Hell dużo bardziej mi się ostatnio podobał, tu się w ogóle nie wyróżnia. Gierka jest też w chuj trudniejsza, ostatniego Dooma przeszedłem pierwszy raz na ultra violence i jakichś większych problemów nie miałem, potyczki, gdzie ginąłem więcej niż 3 razy to można było na palcach policzyć, tu na jakichś cięższych starciach i strefach to ginę po 5-10 razy (o końcowych dwóch bossach to nawet nie gadam...). Ogólnie mocarne 9-9,5, skończę bossa ostatniego to poczytam logi, bo czemu demony do siebie strzelają, jak łączy się Eternal z zakończeniem 2016, to ja dalej nie wiem :olo:


  • 0

#243 TEXZ Napisany 20 marzec 2020 - 09:06

TEXZ

    Kąsole FTW

  • Forumowicze
  • 28846 Postów:

Ale się Bethesda samozaorała nowym Doomem na PC. 


  • 0

#244 Nyjacz Napisany 20 marzec 2020 - 16:40

Nyjacz

    Id Software Manager

  • Forumowicze
  • 9960 Postów:

Nyju ja wiem że masz bonera ale czy nie wydaje ci się że projekt lvl był lepszy w jedynce? Tutaj wszystko jest rozciągnięte a znajdziek tyle samo

Jeśli mówisz o designie, to tutaj Eternal zdecydowanie lepszy i ciekawszy. A jeśli o konstrukcji, to też wolę Eternala - więcej do roboty między arenami, znajdziek jest zdecydowanie więcej, większa wielopoziomowość i levele się też od siebie różnią (np. Cultist Base jest bardziej podłużny we wszystkie strony, a taki Supergorenest jest kwadratowy i z wieloma piętrami.


  • 0

#245 lukaszSA Napisany 20 marzec 2020 - 16:54

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 23898 Postów:

  • 1

#246 Schrodinger Napisany 20 marzec 2020 - 18:03

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 61579 Postów:
Nyu już odleciał, smutne :(
  • 0

#247 Rudolf Napisany 20 marzec 2020 - 18:37

Rudolf

    Rumfer

  • Forumowicze
  • 5011 Postów:

Imo ma rację, z jedynki się pamięta tylko dobre rzeczy, ale tego, że przy ostatniej 1/4 gry każdy narzekał, że ciągle areny przy braku dodawania nowych broni/skilli/przeciwników to już nie. Do tego była tona chapterów w podobnych klimatach i naprawdę mało się te plansze od siebie różniły.

 

Dodam, że dziś skończyłem, mocna 9. Poza tymi rzeczami, o których pisałem wcześniej, dodałbym, że bossowie gorsi niż w jedynce, tutaj trudność głównie wynikała z wrogów co latali po arenie dodatkowo (często po to, żeby służyć jako źródło tony punktów życia/zbroi/ammo), w 2016 typowe mano a mano były dla mnie ciekawsze, z normalnymi patternami do nauczenia + brak możliwości zdobycia masy ammo/życia/armora w dowolnej chwili znacząco utrudniał walkę. Grę skończyłem na UV, ani razu nie skorzystałem z sentinel armora czy kodów.


Ten post był edytowany przez Rudolf dnia: 20 marzec 2020 - 18:55

  • 0

#248 BeSOS Napisany 20 marzec 2020 - 21:31

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24264 Postów:
Uspokajam, to nie jest zadna rewolucja. Gra się tak samo jak w jedynkę, nic mnie jeszcze nie zmasakrowalo więc może Nyu dostał inna grę niż ja.
Jest na pewno o wiele trudniejsza bo sporo ginę, przez jedynkę przeleciałem.
Grafika ładna ale bez szału. Typowa prawie topka generacji, ładnie i płynnie. 8/10
  • 0

#249 Rudolf Napisany 20 marzec 2020 - 21:40

Rudolf

    Rumfer

  • Forumowicze
  • 5011 Postów:
Na jakim poziomie grasz? Gierkę się docenia w momencie, gdy zaczyna się taniec i trzeba żonglować finiszerami, miotaczem ognia, granatami do pomocy i piłą, żeby mieć zasoby. Takie flow jakie osiągnąłem przy Bramach i późniejszych arenach czy tam final bossie to :banderas:
  • 0

#250 Hellmans Napisany 20 marzec 2020 - 21:48

Hellmans

    Tu się jebnij

  • Forumowicze
  • 9535 Postów:

A książki przeczytałeś? Bo bez tego nie osiągasz pełnego flow.


  • 0

#251 BeSOS Napisany 20 marzec 2020 - 23:49

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24264 Postów:
O skuuu

Gram na normalu. Faktycznie trzeba żonglować przez co jest niby ciekawiej ale nie wiem cy nie wolałem zwykłej sieki z jedynki,ciągle kończy mi się ammo bo zapominam piła machać.
  • 0

#252 Schrodinger Napisany 21 marzec 2020 - 01:40

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 61579 Postów:

No ja troche doceniam bo zaczynam ogarniac walke ale platynowac mi sie nie bedzie chcialo 


  • 0

#253 Stan Napisany 22 marzec 2020 - 12:35

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 25190 Postów:


  • 1

#254 cybercotlet Napisany 23 marzec 2020 - 10:10

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 7055 Postów:
Rudolf wklejał stronę temu
  • 0

#255 Razel Napisany 23 marzec 2020 - 11:44

Razel

    Błędny rycerz

  • Forumowicze
  • 11039 Postów:
Plusik wszedł? Wszedł :cf:
  • 1

#256 Schrodinger Napisany 24 marzec 2020 - 01:00

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 61579 Postów:

Skończyłem, meh, taka jedynka tylko gorsza. Jak wtedy to było świeże i zajebiste tak teraz czułem jakbym grał w tę samą grę ale z jakąś zjebaną fabułą, gorszymi poziomami, które i tak się powtarzają i nie ma aż takiej różnorodności, tymi samymi przeciwnikami i brońmi. Jak tamten Doom to był mesjasz na 9, tak tutaj mogę dać naciągane 8 bo niby wszystko jest i jest fajne, ale niczego świeżego nie ma i grałem już pod koniec byle odbębnić. 


  • 2

#257 Hellmans Napisany 24 marzec 2020 - 01:46

Hellmans

    Tu się jebnij

  • Forumowicze
  • 9535 Postów:

Słyszysz to tupanie? To Nyjacz biegnie z wpierdolem

 

tenor.gif?itemid=12834614


  • 2

#258 Pawlik Napisany 24 marzec 2020 - 07:02

Pawlik

    srtutu

  • Forumowicze
  • 13458 Postów:
No właśnie w jedynce fajnie mi się śledziło „historie”, dużo frajdy mi sprawiały te zapiski, tutaj ponoć to ostro zjebali, prawda to?
  • 0

#259 burnstein Napisany 24 marzec 2020 - 08:15

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 45433 Postów:

No proszę, kolejny fałszywy mesjasz.


  • 0

#260 BeSOS Napisany 24 marzec 2020 - 13:42

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24264 Postów:
Gra jest fajna ale też trudniejsza sporo.
Mi się levele podobają akurat ale nie ma świeżości, to fakt.
  • 0

#261 Schrodinger Napisany 24 marzec 2020 - 14:03

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 61579 Postów:

E tam, taka rynna jak w Fajnalu 13, do przodu i jazda, słabizna. Swoje już sprzedałem ufff 


  • 0

#262 ACZ Napisany 26 marzec 2020 - 01:53

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32799 Postów:


  • 0

#263 Nyjacz Napisany 29 marzec 2020 - 00:33

Nyjacz

    Id Software Manager

  • Forumowicze
  • 9960 Postów:

Przechodzę to arcydzieło czwarty raz pod rząd. Tym razem na Nightmare bez NG+. Z całym szacunkiem do świetnego DOOM-a 4, ale Eternal go zgwałcił tak, że niewiele po ziomeczku zostało. Oby te DLC-ki były dość szybko.


  • 0

#264 BeSOS Napisany 29 marzec 2020 - 11:28

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24264 Postów:
Ja skończyłem wczoraj i mam jak Szrot.
Gra w połowie zaczęła już mnie męczyć i przestała zaskakiwać. Kill roomy bywają na maksa intensywne przez co ja czułem się autentycznie zmeczony momentami. Dla jednych będzie to plus ale ja miałem wrażenie że gram w Geometry Wars na hardzie ze skórką Dooma :lol2:
Kolejny minus to mała różnorodność przeciwników a przez to że walk jest sporo to szybko się nudzą bo w zasadzie co rusz oglądamy te same finishery.
Bronie też z deka mi nie siadły. Zabrakło mi tu jakiegoś fajnego karabinu. Koniec końców najczęściej się korzysta ze strzelby, dwururki i plasmy, zabrakło mi broni z których chciałoby się ciągle strzelać.
Levelowanie broni też nie do końca mi siadło, każda ma dwa tryby ale oprócz tego można je ulepszać to w ferworze gry nigdy nie czułem że moje bronie faktycznie stają się silniejsze bo wrogów jest tyle że większym problemem jest brak ammo niż za słabe giwery. Apropos ammo, nie siadło mi ciecie piła żeby zdobyć amunicję bo często brakuje benzyny w pile...przez co trzeba biegać nerwowo po mapie i szukać amunicji zamiast cieszyć się rozwałka.
Następnie design leveli - na plus że jest zróżnicowanie, bardziej niż w jedynce, ale sam design oprócz kilku lokacji nie robi wrażenia. Jest ładnie, płynnie i ostro ale o nie jest o poziom wyżej jak w jedynce raczej podobnie.
Nie siadł mi też hub - fajnie że jest ale jest zdecydowanie za duży a nie ma w nim za wiele do robienia oprócz odblokowywania upgradow. Można to było zmieścić w 5x mniejszym hubie i ciekawiej zaprojektowanym. Imo totalne pudło że strony designerów.
Strasznie wqrwial mnie też ten typ z tarczą. Fajnie że trudny ale imo irytujący i wymagający jakiegoś chorego refleksu. Zamiast satysfakcji czułem ulgę jak szedł do piachu.

To nie tak że hejtuje DE. Skonczylem I było fajnie ale jak dla mnie gra powinna być albo bardziej urozmaicona albo krótsza. Grania jest na dobre 12h+ jak się nie jest kozakiem Nyu ale jak nie jesteście wielkimi fanami jedynki ( ja nie jestem i w sumie miałem podobne odczucia jak przy Eternalu ale wtedy była jeszcze świeżość której Eternalowi brakuje...) to raczej nie rzucał bym się na Eternal i poczekal az stanieje.
Przy tych wszystkich och i ach imo warto wziąć pod uwagę wady a imo dla nie-fanow, te które wylistowalem będą legitne.
7.5/10
  • 2



Inne z tagami: