500 dolców? No nieźle
I tylko niecałe dwa razy więcej flopów niż w bestii
500 dolców? No nieźle
I tylko niecałe dwa razy więcej flopów niż w bestii
Ooo, nacisk na VR w grach AAA, jak super
Brzmi obiecująco. Cerny ostro nawalił z Prosiakiem, teraz ma okazję się odkuć.
Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 16 kwietnia 2019 - 21:39
Xell, to nie Cerny zawalił, tylko ci w Sony którzy kazali mu celować w 399$, a nie 100$ więcej.
Ooo, nacisk na VR w grach AAA, jak super
Co w tym jest ? Jest zdecydowanie za mało gier VR pokroju np. Resi 7, a platforma ma potencjał dużo większy niż bycie drogą przystawką dla indyków pokroju Thumper czy Beat Saber.
Przeznaczenie przez Sony zasobów na VR nie wyklucza przeznaczania jeszcze większych zasobów na "tradycyjne" gry.
SSD na pokładzie to bardzo dobra wiadomość. Imo ważniejsza niż teraflopy.
No, może w końcu VR wyjdzie z tej niszy w której jest
VR? Ta ciekawostka jak kiedyś Eye-Toy czy Move? Do zaorania.
Jak ktoś uważa VR za ciekawostkę to niech sobie zagra w RE7 na stojąco.
Problemem VR jest i długo jeszcze będzie niemożność ładnego zareklamowania technologii. Na ekranie nie oddasz doświadczenia, tylko co najwyżej pokażesz kolesia z sedesem na głowie który macha rękami.
To wygląda słabo i dlatego VR sprzedaje się słabo
A ja się boje tego 8k, znów mocy nie starczy, ale przymus będzie by robić 8k, zamiast dojebanego 4k60klatek.
Myślę, że to pierwszy rok/dwa życia konsoli, maksymalnie. Nowe ficzery typu sixaxis z PS3 czy panel dotykowy pada z PS4 umarły mniej więcej po tym czasie. Dojdą do wniosku, że nic z tym nie da się sensownego zrobić i przestaną naciskać na devów.
Jak w następnej generacji 4k60fps będzie powszechnym standardem, to się zeszczam
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 17 kwietnia 2019 - 08:29
Kazuo, to grałeś/ogladaleś już coś na VR czy tylko tak sobie gadasz?
Testowałem kiedyś w sklepie. Nie powiem, efekt jest zajebisty i do gogli jako takich nic nie mam, problem polega tylko na ilości gier (DOBRYCH gier), które faktycznie z tego korzystają. Nie kupię tak drogiej zabawki, żeby pograć w RE7 czy Astrobota, a później trzymać w szafce przez pół roku. Poczekam aż potencjał zostanie należycie wykorzystany, o ile w ogóle zostanie.
Pewnie większość giereczek nie będzie nawet w 4k30...A ja się boje tego 8k, znów mocy nie starczy, ale przymus będzie by robić 8k, zamiast dojebanego 4k60klatek.
Te gogle to mi chodzą po głowie tylko dla Astrobota skoro taki mesjasz i Sabera
Jest Ray Tracing wiec będzie < 4k i kinowe 24 fpsPewnie większość giereczek nie będzie nawet w 4k30...A ja się boje tego 8k, znów mocy nie starczy, ale przymus będzie by robić 8k, zamiast dojebanego 4k60klatek.
Ten SSD to piękna pszczoła. Nareszcie, chciałoby się powiedzieć. Oby gierki odpalały się tak szybko jak SCUMMVM na moim lapku.
Nie wszystko od razu. Ja też nie kupiłem bo nie mam potrzeby - czasami u kolegi gram. Ale traktuje te generacje PS VR jak eksperyment i zrobienie gruntu pod mocniejsza konsolę. I na to liczę. Jeśli będzie (a powinno być) lepiej z grami i jakością gier (przede wszystkim!) to biorę PS VR 2 od razu.Testowałem kiedyś w sklepie. Nie powiem, efekt jest zajebisty i do gogli jako takich nic nie mam, problem polega tylko na ilości gier (DOBRYCH gier), które faktycznie z tego korzystają. Nie kupię tak drogiej zabawki, żeby pograć w RE7 czy Astrobota, a później trzymać w szafce przez pół roku. Poczekam aż potencjał zostanie należycie wykorzystany, o ile w ogóle zostanie.
Kazuo, to grałeś/ogladaleś już coś na VR czy tylko tak sobie gadasz?