Spiderman na XOX chodzi w 0fps, tak samo jak G5 na PS4PNo spoko ale dzięki 6 TF na XOX G5 chodzi w 60 fpsach a Spiderman na PS4 Pro w 30 fpsach
Pomijając porównania z dupy, głównym problemem obecnej generacji jest kijowy CPU. Nowe konsole będą mieć całkiem solidny procek, więc jest szansa na 60fps w open worldach.
G5 na XOS/Fat - 30 fps vs XOX - 60 fps teraz ok? Generalnie, jasne ilość FPSów nie zależy defacto od samego sprzętu, ale jednak były takie przypadki jak na przykład Tomb Raider z 2013 roku, który na PS4 chodził w ~60 fps a na XO w 30 bo po prostu XO był słabsza konsolą (jeśli mierzyć TF to PS4 posiadało 1,8 TF a XO ~1,3) jasne same teraflopy to nie jest wykładnia bo i tak 1st party zrobią na słabszą konsole znakomicie wygladające gry, ale firmy 3rd party robiące multiplatformy będą miały mniej problemów wrzucić na mocniejsza konsole grę w stabilnym framerate'cie czy natywnej rozdziałce.
Switch jest słabszy od PS4 Pro a Mario Kart działa w 60 fpsach.
Szach mat
No gra z grafiką z ery PS3 to nic dziwnego, ale my mówimy o czymś co będzie trzymać standardy 2020 i będzie chodzić w 60 fps