Skocz do zawartości

Zdjęcie

PlayStation Classic

Sony PS1

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
179 odpowiedzi na ten temat

#151 Wezyr Napisany 28 listopad 2018 - 09:47

Wezyr

    zwykły chłopak z Podlasia

  • Forumowicze
  • 9015 Postów:

Sony po prostu sprawdza na ile można ruchać graczy.


  • 0

#152 Shinigami Napisany 28 listopad 2018 - 09:48

Shinigami

    Rążel

  • Forumowicze
  • 35157 Postów:

To chcecie mi powiedzieć że cały forumek na tych starych konsolkach tylko na NTSC grał?

Na szczęście piraci mieli z reguły lepsze wersje gier.


  • 0

#153 Sotaku Napisany 28 listopad 2018 - 11:08

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 38705 Postów:
Dokładnie
  • 0

#154 lukaszSA Napisany 28 listopad 2018 - 12:10

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 22031 Postów:

50 Hz to jedno. 

 

Większym problemem może być to, że cały emulator działa do dupy

 

j9foZfA.jpg

https://www.eurogame...tion-first-look

 

 

 

 


  • 0

#155 bartezoo Napisany 28 listopad 2018 - 13:02

bartezoo

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3541 Postów:

To chcecie mi powiedzieć że cały forumek na tych starych konsolkach tylko na NTSC grał?

Przecież KAŻDY miał przerobionego PSXa więc głownie wersje NTSC się grało. Tekken 3 w PAL jest jak wyścigi żółwi w porównaniu do NTSC


  • 1

#156 Nyjacz Napisany 28 listopad 2018 - 13:22

Nyjacz

    #SaveGameplay

  • Forumowicze
  • 8897 Postów:

Ja miałem raz przerobionego, raz nie, ale Tekken 2 i 3 na 100% miałem w oryginałach. Niestety nie pamiętam już, czy dawało dupy czy nie, bo byłem małym gówniakiem. Wszystkie gierki w PAL są upośledzone?


  • 0

#157 Shinigami Napisany 28 listopad 2018 - 13:26

Shinigami

    Rążel

  • Forumowicze
  • 35157 Postów:

Jak się nigdy nie grało w NTSC to na pewno nie ma się świadomości że są gorsze.


  • 0

#158 Nyjacz Napisany 28 listopad 2018 - 13:33

Nyjacz

    #SaveGameplay

  • Forumowicze
  • 8897 Postów:

Zapewne grałem w różne wersje, bo na PSX grałem zarówno w oryginały, jak i kopie zapasowe, podobnie z PS2 i Dreamcastem. Stąd pytam, czy każda gra jest mniej płynna w wersji PAL? 


  • 0

#159 Tynio Napisany 28 listopad 2018 - 13:49

Tynio

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2957 Postów:


To chcecie mi powiedzieć że cały forumek na tych starych konsolkach tylko na NTSC grał?

Przecież KAŻDY miał przerobionego PSXa więc głownie wersje NTSC się grało. Tekken 3 w PAL jest jak wyścigi żółwi w porównaniu do NTSC

Ja nie miałem i kilku moich znakomitych też nie miało chipa, więc powiedzenie każdy nie jest trafne.
  • 0

#160 Otacon Napisany 28 listopad 2018 - 19:50

Otacon

    krakowski cymesik

  • Forumowicze
  • 14705 Postów:
Nie miałeś chipa tylko swap magic
  • 0

#161 Tynio Napisany 28 listopad 2018 - 20:18

Tynio

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2957 Postów:
W psx/ps1 tylko chip był.
Chyba że to temat o konsoli ps2 mini
  • 0

#162 Nyjacz Napisany 28 listopad 2018 - 20:23

Nyjacz

    #SaveGameplay

  • Forumowicze
  • 8897 Postów:

Na PS2 miałem Action Replay  :king:


  • 0

#163 drAKul Napisany 29 listopad 2018 - 11:49

drAKul

    Dante

  • Forumowicze
  • 1320 Postów:

Zapewne grałem w różne wersje, bo na PSX grałem zarówno w oryginały, jak i kopie zapasowe, podobnie z PS2 i Dreamcastem. Stąd pytam, czy każda gra jest mniej płynna w wersji PAL?


Bodajże do ery DC to raczej tak. Może ktoś zna przykłady gier z PSX/Saturna/N64 które miał przełącznik 50/60 Mhz? Ja po prostu nie pamiętam
Dodatkowo musiałeś mieć też telewizor który pozwala na granie na NTSC lub obsługuje 60 Mhz. Jak nie miałeś to i tak nie dałbyś radę zagrać. Pod tym względem dziatwy takie jak ja ze sprzętem ze Stanów lub z przerabianymi konsolami mieli lepiej (abstrahując że w część gier na Palu byś nie zagrał - Chrono Cross czy Valkyrie Profile wtedy nie były dostępne). Tak jak mówili przedmówcy jak nie wiedziałeś to z tym żyłeś. Ciężko mi powiedzieć czy to było takim deal breakerem. Jak giercowałem na PALowskim Megadrive czy Saturnie to sam problem wolniejszej gry nie raził. Tak jak pisałem wcześniej najgorsze były czarne bordery na górze i dole ekranu, chociaż czasem developerzy trochę więcej wysiłku wkładali w konwersję i ich nie było. Te 60 klatek to bardziej purystom i fanatykom robiło różnicę - chyba nawet Chmielarz pisał w którejś gawędzie że ściągał Saturna ze Stanów żeby mieć VF2 z 60 klatkami.Generalnie region Europy za wyjątkiem gier kopanych i dosłownie paru gier, miał najgorzej (najpóźniejsze premiery, sporo dobrych gier nie wydano do tego jaja z PALem). Wtedy to tak było i się z tym żyło. Obejść można było mając rodzinę/znajomych w Stanach/Japonii lub np. w Anglii gdzie była cała chmara sklepów z importowanymi grami i konsolami (chociaż drożej) lub grając na piratach bo kto w Polsce miał 70 funtów żeby kupić Mario 64 NTSC??? Jako ciekawostkę dodam też że np. można było się posiłkować konwerterami do niektórych konsol, ale znacznie lepiej było mieć konsolę NTSC i na niej puszczać gry PAL niż na odwrót. Mam np. PAL Saturna na strychu i gierki ze Stanów chodzą git, ale filmiki się chrzanią (muzyka i obraz co kilka sekund przyśpiesza ze względu na róźnicę w klatkach).

Tak czy siak obecnie wydawanie gier PAL na Virtual Console czy takich zestawach zakrywa o kpinę i robienie sobie jaj z klientów. Shame on you Sony.

Ten post był edytowany przez drAKul dnia: 29 listopad 2018 - 11:49

  • 6

#164 Tawotnica Napisany 29 listopad 2018 - 12:54

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 11619 Postów:
Eurogamer rozebrał konsolę, jakby kogoś:

https://www.eurogame...n-mini-teardown

Overall then, Sony is fairly generous with its specification here bearing in mind the task at hand. The MediaTek processor is an entry level SoC that hasn't found widespread use, its biggest claim to fame being Acer's processor of choice for its value-orientated Iconia One 10 tablet. The ARM Cortex A35 CPUs are primarily designed for less demanding tasks, making them a good fit for emulating a vintage 1994 games console - all of which makes the sub-par performance of the device rather mystifying.


  • 0

#165 Nyjacz Napisany 30 listopad 2018 - 16:54

Nyjacz

    #SaveGameplay

  • Forumowicze
  • 8897 Postów:

PlayStation Classic zawiera ze cztery klasyki i cały stos obleśnego raczkowania technologii 3D

 

Polygamia.pl


  • 0

#166 bartezoo Napisany 30 listopad 2018 - 16:56

bartezoo

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3541 Postów:
No to wiemy.
  • 0

#167 lukaszSA Napisany 01 grudzień 2018 - 11:37

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 22031 Postów:

O. Pierwsza negatywna polska recenzja


  • 0

#168 Chestitty Napisany 02 grudzień 2018 - 15:51

Chestitty

    krulestwo moje nie jest z tego świata

  • Forumowicze
  • 1185 Postów:

https://youtu.be/UU0dn9pRKuw?t=880

 

#4theplayers


  • 0

#169 nole Napisany 02 grudzień 2018 - 16:00

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 4613 Postów:

Serio ktoś tam w Sony powinien mieć solidnie przetrzepany tyłek. Jak można było tak zjebać i skrzywdzić taką piękną konsolę :cry: . Wszystkie gry działają zdecydowanie gorzej niż na tych wszystkich sprzętach które wymieniłem w poprzednim poście :fp: , WTF?

 

https://www.eurogame...-classic-review

 

No matter which game you select, performance is never as fluid as the original console or any other emulation solution Sony has delivered in the past.

 

This is really the main problem - the PlayStation Classic paints an overly negative picture of these games. Frame-rates are lower and less consistent, image quality is blurry and there are glitches. Input latency, while acceptable, remains higher than original hardware. The inclusion of PAL games remains totally baffling - and the idea that the emulator isn't fast enough to run the NTSC originals is the only explanation I can come up with here for this bizarre state of affairs. It's such a shame because there are positives here. The front-end is great - you have virtual memory cards available for each and every game and it features a save state system that allows you to jump back into any game at the point you left off. The basics are there but the choice of emulation software and the poor performance level ruin the experience.

 

 


  • 0

#170 lukaszSA Napisany 02 grudzień 2018 - 17:59

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 22031 Postów:

Ta cała konsola to dobry prognostyk przed PS5 :tak:


  • 0

#171 Zeus-Nelson Napisany 02 grudzień 2018 - 19:38

Zeus-Nelson

    Viking

  • Moderatorzy
  • 5518 Postów:

Hejty hejtami, ale ja dzisiaj sobie "pomacałem" ten sprzęcik w pracy i jednak sentyment jest  :zakochany: 

Mimo że w wersji mikro to konsola wykonana jest świetnie,

wSksse5.jpg

 

a pady po wzięciu w rękę przypomniały czasy topornego sterowania w grach

rOrBb2e.jpg

 

Jak patrzę na listę gier to na pewno w każdą sobie chętnie zagram (choć żałuje jeśli faktycznie będą one działać gorzej niż pamiętam). Ale ocenę jak już sobie przetestuje sprzęt pewnie w przyszłym tygodniu  :gwizdek:


  • 3

#172 nole Napisany 05 grudzień 2018 - 18:12

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 4613 Postów:

"Zabawnych" wieści ciąg dalszy. Wszystkie naljepsze gierki obecne w kodzie źródłowym, a jakże! Można się tylko domyślać czemu zostały ostatecznie wyłączone, pwenie działały jeszcze gorzej niż obecna dwudziestka...

 

https://twitter.com/...350442788466688


  • 1

#173 Shinigami Napisany 05 grudzień 2018 - 18:27

Shinigami

    Rążel

  • Forumowicze
  • 35157 Postów:
:olo:
  • 0

#174 Kazuo Napisany 05 grudzień 2018 - 18:40

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 12049 Postów:

giphy.gif


  • 0

#175 Shinigami Napisany 06 grudzień 2018 - 13:13

Shinigami

    Rążel

  • Forumowicze
  • 35157 Postów:

Można to gówno trochę uratować


  • 0

#176 Nyjacz Napisany 06 grudzień 2018 - 13:27

Nyjacz

    #SaveGameplay

  • Forumowicze
  • 8897 Postów:

Wystarczy podpiąć lapka do telewizora, dualshocka do lapka i mamy najlepszą możliwą jakość grania na PSX i tak, można kupować oryginały i w nie tak pykać. Choć wczoraj jak zobaczyłem, ze Soul Reaver kosztuje 5zł na PSStore, to nawet się nie wahałem. Także PS3 też jest jakimś sposobem, i PSStore, i płyty.


  • 0

#177 Tawotnica Napisany 06 grudzień 2018 - 13:47

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 11619 Postów:

Wystarczy podpiąć lapka do telewizora, dualshocka do lapka i jebać się wieczność z ustawianiem pluginów metodą prób i błędów i mamy najlepszą możliwą średni ą jakość grania na PSX i tak, można kupować oryginały i w nie tak pykać, które najlepiej ripować, bo stare płyty ciulowo działają na kompach.


ftfy

nie grałeś za dużo na ePSXe, co?
  • 0

#178 Nyjacz Napisany 06 grudzień 2018 - 13:50

Nyjacz

    #SaveGameplay

  • Forumowicze
  • 8897 Postów:

Przeszedłem kilkukrotnie Crashe Bandicooty w 1080/60 bez żadnych błędów, grałem tak samo w MediEvila, Residenty, Soul Reaver i Silent Hill, zero bugów czy spadków. 


  • 0

#179 tomasz Napisany 06 grudzień 2018 - 14:43

tomasz

  • Forumowicze
  • 4985 Postów:

Czyli komputerek Stan składał?


  • 1

#180 Kazuo Napisany 06 grudzień 2018 - 18:22

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 12049 Postów:

Ale co Ty Tawot chcesz ustawiać na tym epsxe jak ten emulator jest zajebiście ograniczony, przynajmniej w porównaniu do pcsx2? Ja również skończyłem na nim kilka gierek (Dino Crisis, Gun Survivor, Blade) i wszystkie śmigały pięknie. Nie wiem czy to jest najlepsza opcja, ale na pewno jest 100 razy lepsza niż to małe ścierwo właśnie wyplute przez Sony. 


  • 0



Inne z tagami: