Skocz do zawartości

Zdjęcie

The Witcher


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
226 odpowiedzi na ten temat

#61 Kyo Napisany 27 październik 2007 - 19:56

Kyo

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2503 Postów:
Jest dobrze, to prawda. Ale zapomniałem o jednej sprawie - polskie głosy. Są do du*y, jak na razie. Totalnie :bue: . No dobra, może aż tak źle nie jest, ale nie ma się czym zachwycać, niestety. Założę się, że w wersji anglojęzycznej jest znacznie lepiej...

Ach no i niektóre teksty typu "Giń kur*o!" w stronę Geralta mi się jakieś słabe wydały :ninja: .
  • 0

#62 Gość__* Napisany 27 październik 2007 - 19:57

Gość__*
  • Goście

Wymagania gry
minimalne:
Microsoft Windows XP Service Pack 2, Vista (System Operacyjny musi posiadać dostępne aktualizacje)
Procesor: Intel Pentium 4 2.4GHz lub AMD Athlon 64 +2800
Pamięć RAM: 1024 MB RAM w przypadku Microsoft Windows XP / 1536 MB dla Microsoft Windows Vista
Karta graficzna: 128 MB Video RAM, z obsługą DirectX9 Vertex Shader/ Pixel Shader 2.0 (NVIDIA GeForce 6600 / ATI Radeon 9800)
8.5 GB wolnego miejsca na dysku twardym
Karta dźwiękowa zgodna z DirectX 9.0c
Napęd DVD

zalecane (optymalne):
Microsoft Windows XP Service Pack 2, Vista (System Operacyjny musi posiadać dostępne aktualizacje)
Procesor: Intel Core 2 Duo 2.13 GHz lub AMD X2 5600+
Pamięć RAM: 2 GB RAM Karta graficzna: NVIDIA GeForce 7900 GTX / ATI Radeon X1950 PRO
8.5 GB wolnego miejsca na dysku twardym
Karta dźwiękowa zgodna z DirectX 9.0c
Napęd DVD

Czyli se juz nie pogram :(
  • 0

#63 rikku100 Napisany 27 październik 2007 - 21:50

rikku100

    Dante

  • Forumowicze
  • 1789 Postów:

Czyli se juz nie pogram


Podaj konfig ;D
  • 0

#64 Ryan Napisany 28 październik 2007 - 04:56

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32404 Postów:
Wow, intro jest naprawdę mocne. :)
http://www.gametrail...ayer/27143.html
  • 0

#65 Gość__* Napisany 28 październik 2007 - 08:35

Gość__*
  • Goście

Podaj konfig ;D

-Inter Celeron M processor 420 (1.6 GHz, 533 FSB, 1MB L2 cache)
-Mobile Intel 940 GML Express Chipset (128 MB, moze byc podkrecone do 224 MB)
-512MB DDR2
-DVD
-60GB HD
W miare szczegolowe dane mysle.
  • 0

#66 Woroq Napisany 28 październik 2007 - 08:48

Woroq

    Al Pączino

  • Reformatorzy
  • 2970 Postów:

Wow, intro jest naprawdę mocne. :)
http://www.gametrail...ayer/27143.html


Czy dobrz ekojarze ze za intro odpowiedzialny byl Tomek Baginski? Bo rzeczywiscie jest niesamowite...

Czekam teraz na wersje gry na X360. Ale pewnie sobie poczekam :(
  • 0

#67 miki Napisany 28 październik 2007 - 08:52

miki

    Mega Man

  • Narybek
  • 147 Postów:
Owszem za filmikami w grze Wiedżmin stoi Tomasz Bagiński.
  • 0

#68 Kyo Napisany 28 październik 2007 - 16:12

Kyo

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2503 Postów:
Pograłem trochę dłużej. Damn, czad! Bardzo klimatyczna gra... Aha, polskie głosy jednak wcale nie są takie złe :P .

Mam zastrzeżenia tylko do kilku motywów, na siłę starających się być cool-yeah-dorosłymi, ubioru Triss (ogółem wstrętne babsko, bleagh :blah: ) i kilku innych pierdół, jak to kolekcjonowanie kart z wizerunkiem kobiet, które się, khem, zaliczyło (co za bzdura...).

Poza tym wszystko super. Żałuję jedynie, że raczej nigdy tej gry nie ukończę, chyba że wyjdzie na jakiegoś next-gen'a (a mam taką nadzieję, bowiem upgrade'owanie kompa wyszłoby mi znacznie drożej, a nie będę tego też robił dla jednej gry...)
  • 0

#69 Arasz Napisany 28 październik 2007 - 16:29

Arasz

    N3rO->Nero->Arasz_

  • Forumowicze
  • 2201 Postów:

Mam zastrzeżenia tylko do kilku motywów, na siłę starających się być cool-yeah-dorosłymi, ubioru Triss (ogółem wstrętne babsko, bleagh :blah: ) i kilku innych pierdół, jak to kolekcjonowanie kart z wizerunkiem kobiet, które się, khem, zaliczyło (co za bzdura...).


Czyli podobnie jak w serii książek.
  • 0

#70 Kyo Napisany 28 październik 2007 - 17:06

Kyo

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2503 Postów:

Czyli podobnie jak w serii książek.


Nigdy nie czytałem żadnej powieści Sapkowskiego, ale skoro tak mówisz :P ....
  • 0

#71 kamionek Napisany 29 październik 2007 - 09:02

kamionek

    zloty forumowicz; wzór

  • Forumowicze
  • 3411 Postów:
W końcu jakaś dobra polska gra :)
Ja bym sobie pograł, ale mój komp nie spełnia nawet minimalnych wymagań. A poza tym nie czytałem nic Sapkowskiego, więc nie chciałbym sobie psuć zabawy.
  • 0

#72 Shinigami Napisany 29 październik 2007 - 09:15

Shinigami

    certyfikowany coach

  • Forumowicze
  • 34334 Postów:

Czyli podobnie jak w serii książek.


Nigdy nie czytałem żadnej powieści Sapkowskiego, ale skoro tak mówisz :P ....

W gruncie rzeczy mądra sprawa, nikt nie będzie się chwalił kolegom kogo to on nie przeleciał, bo musiałby to udowodnić :hmmm:
  • 0

#73 rikku100 Napisany 29 październik 2007 - 12:46

rikku100

    Dante

  • Forumowicze
  • 1789 Postów:

-Inter Celeron M processor 420 (1.6 GHz, 533 FSB, 1MB L2 cache)
-Mobile Intel 940 GML Express Chipset (128 MB, moze byc podkrecone do 224 MB)
-512MB DDR2
-DVD
-60GB HD


Pójdzie z pewnością, ale najpiękniejsze nie będzie :D
  • 0

#74 Ryan Napisany 29 październik 2007 - 17:01

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32404 Postów:
http://kotaku.com/ga... ... 316214.php
"Look for full impressions of the game itself tomorrow if I can stop playing the game long enough to write about it."

Czyli się podoba. :)
  • 0

#75 kendzik Napisany 29 październik 2007 - 20:21

kendzik

    Blanka

  • Narybek
  • 151 Postów:
No pogralem juz troszke... Napisze krotko,jak dla mnie Wiedzmin jest zajebisty,juz dawno zadna gra mnie tak nie wciagnela,czy to na pc czy to na konsoli. Ciezko znalezc motywacje zeby odejsc od kompa :kult:
  • 0

#76 Danteusz Napisany 30 październik 2007 - 09:47

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 29159 Postów:
8.5 od IGN, ładnie :D
http://pc.ign.com/ar...1/831264p3.html
Biorąc pod uwagę ciśnienie na RPG w klasycznym fantasy Wiedźmin może osiągnąć spory sukces
  • 0

#77 Arasz Napisany 30 październik 2007 - 12:36

Arasz

    N3rO->Nero->Arasz_

  • Forumowicze
  • 2201 Postów:

8.5 od IGN, ładnie :D


I nagroda Editors Choice :hurra: Wiedźmiak podbija świat!
  • 0

#78 Grz3chu Napisany 30 październik 2007 - 13:40

Grz3chu

    Rise and shine, Mr Freeman, rise and … shine.

  • Forumowicze
  • 2738 Postów:
no włączyłem dzisiaj i pograłem ze 2h i muszę przyznać, że gra tak do końca to nie ssie.
Gram na minimalnych, aby było stałe 60 klatek. Na razie denerwuję mnie nieziemsko loadingi :/ Gram na szybko i przeoczyłem 1 samouczek i nie wiem jak dać Triss lekarstwo ;(
  • 0

#79 kendzik Napisany 30 październik 2007 - 15:54

kendzik

    Blanka

  • Narybek
  • 151 Postów:
Musisz zrobic eliksir,a do tego potrzebne sa skladniki,a wiec udajesz sie na pierwsze pietro po calcium equum i biala mewe,jak wsio pozbierasz to idziesz do vesemira,da Ci kolejny skladnik i nauczy Cie skorowanka i robienia eliksirow,jeszcze potrzebne jest oko i pazur z ciala przerazy ktora lezy na dziedzincu. Pozniej znow pogadaj z vesemirem i zrob lekarstwo ( w trybie medytacji ) i tyle :P
  • 0

#80 Grz3chu Napisany 30 październik 2007 - 16:37

Grz3chu

    Rise and shine, Mr Freeman, rise and … shine.

  • Forumowicze
  • 2738 Postów:
dobra już nieważne :P Wy*****em tą grę, bo nie zniosłem tych loadingów, słabej kolizji obiektów (z Aurorą tak zawsze było...), głupiej kamery i w ogóle beeeee...
  • 0

#81 Ryan Napisany 30 październik 2007 - 18:11

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32404 Postów:

słabej kolizji obiektów (z Aurorą tak zawsze było...)

Tyle że ta część aurory została przepisana. Z aurory została jedynie mechanika gry (zdarzenia/wyzwalacze itp.). :ziewa: Poza tym dobrze, że wywalasz - piracenie szkodzi na prostatę.
  • 0

#82 Ryan Napisany 30 październik 2007 - 19:05

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32404 Postów:
Za kotaku:
If not for the absolutely staggering loading times, The Witcher would have easily been one of my top PC RPGs of all time.

http://kotaku.com/ga... ... 316657.php
  • 0

#83 ACZ Napisany 30 październik 2007 - 22:45

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32038 Postów:
Od kilku dni często na TVN 24 lecą reklamy gry.
Eurogamer dał 70%. Po 3 reckach średnia 78%.

Grafa to typowy, pecetowy, sterylny plastik.
  • 0

#84 Kyo Napisany 30 październik 2007 - 23:08

Kyo

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2503 Postów:

Grafa to typowy, pecetowy, sterylny plastik.


Eee... Nie. Zresztą whatever. Mnie zarówno modele postaci, jak i (a właściwie przede wszystkim) otoczenie bardzo się spodobały.

A, Eurogamer jak zasysał, tak wciąż zasysa, przynajmniej jeśli chodzi o recenzje :P .
  • 0

#85 kendzik Napisany 30 październik 2007 - 23:13

kendzik

    Blanka

  • Narybek
  • 151 Postów:
A czychu zasysa zawsze bo wypowiada sie na temat gry w ktora nawet nie gral,no ale do tego pewnie juz wszyscy sie przyzwyczaili. Dante mi dal warna za wyrazanie wlasnego zdania... ehhh.
Nie masz bana tylko warna. Nie dostałeś go za własne zdanie tylko za niekulturalne wypowiedzi wobec Czycha, które w dodatku nie mają kompletnie nic wspólnego z tematem - Dante
A co do wiedzmina to rozwalaja mnie kolesie ktorzy nawet prologa nie skonczyli a juz gre oceniaja,wystarczy przejsc ten slaby prolog a gra dostaje kopa,no ale coz,nie ja trace zajebistego crpga'a :P

Ehh no oczywiscie mialem na mysli warna,nie wiem czemu napisalem o banie :shock:
  • 0

#86 miki Napisany 31 październik 2007 - 22:22

miki

    Mega Man

  • Narybek
  • 147 Postów:
Nie wiem jak wam ale mi ten sytem walki zupełnie nie odpowiada. W sumie to może system jak system prosty i efektowny w zamierzeniach. Ale błędy które wciąż się pojawiaja cholernie utrudniają zabawe. Nic mnie tak chyba nie denerwuje gdy podczas potyczki nie walcze z przeciwnikiem tylko z mechaniką gry. Przedewszystkim gdy walczymy w narożniku, pod dachem czy w innych miejscach ograniczających widoczność kamera idzie w zaparte i nie daje sie ustawić tak jak bym tego chciał. A przecież system walki opiera się na klikaniu w odpowiednich momentach na wrogu. Szkoda tylko, że tego wroga czasmi nie da się kliknąć bo go nie widać albo widac tylko kawałek :ninja:.
Żeby zacząć walkę też trzeba kliknąć na wroga szkoda tylko,że czasmi omało myuszki nie rozpierd#$%% klikając jak najęty na wroga a nasz wiedzmin nawet nie kwapi sie wyjąc miecza. Dopiero gdy zrobie krok w którymś kierunku i ponownie klikne wtedy Gerald decyduje się wyjąć broń. :ninja:
I jeszcze jedno Wiedzmin potrafi wyjąć miecz w biegu rozumiem, że jakiś tam realizm musi byc zachowy i gdy zapewne Gerald chciałby włożyc miecz do pochwy w biegu mógłby przebić sobie nim plecy. To jest ok jeszcze to przełkne. Ale Gerald sam lepiej wie kiedy chce schować mniecz po walce. I wyobrażcie sobie jestesmy po walce Gerald zasuwa sobie z mieczem, po chwili przystaje ni z tego ni z owego chowa miecz. Ale kur@## ja nie chce go chować bo wiem, ze za chwile i tak go wyciągne. :cicho:
Ktos ma podobne problemy ?_?
  • 0

#87 Kyo Napisany 01 listopad 2007 - 10:53

Kyo

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2503 Postów:
Ja miałem problem tylko z tym:

Żeby zacząć walkę też trzeba kliknąć na wroga szkoda tylko,że czasmi omało myuszki nie rozpierd#$%% klikając jak najęty na wroga a nasz wiedzmin nawet nie kwapi sie wyjąc miecza. Dopiero gdy zrobie krok w którymś kierunku i ponownie klikne wtedy Gerald decyduje się wyjąć broń.


Również mnie to nieco dziwiło czemu Geraltowi zdarza się od razu nie reagować, gdy klikam na przeciwnika . Są to jednak błędy, które jestem w stanie wybaczyć (podobnie, jak sprawę z loadingami, ale to pewnie dlatego, gdyż po prostu jestem przyzwyczajony do czekania ...)

Mnie wkurza za to inna sprawa - czemu nie można chodzić powoli w trybie TPP? W trailerach jakoś Geralt powoli spaceruje kiedy ten widok jest włączony, więc WTF ?

EDIT:
http://www.gry-onlin...13.asp?ID=37265

Yeah :D ! Witcher na 360! Oby im wszystko wyszło...
  • 0

#88 Ryan Napisany 02 listopad 2007 - 00:05

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32404 Postów:
Po 6 reckach na MetaCritic Wiedźmak ma 81/100. Bardzo ładny wynik, jak by nie było CDP Red to nieznane nikomu studio. :)

//edit
Kyo: CDP ponoć pisze Wiedźmina 2 z myślą o wielu platformach. Nie napalałbym się na Jedynkę na 360. ;) Choć kolesie z Atari mówią wprost, że chcieliby (Atari odpływa powoli).
  • 0

#89 miki Napisany 02 listopad 2007 - 08:28

miki

    Mega Man

  • Narybek
  • 147 Postów:
Wiedżmin 2 ! niech mi sie kurka wodna z jedynkę biorą i bugi poprowiają ! Natomiast myślę, że jest zdecydowanie za wcześnie aby juz brać się za część 2. CDP w zależności od sukcesu wiedżmina miał podjąć decyzję o wejściu na giełdę. Wtedy miałby kasę na produkcję 2 części. Nie pamiętam żródła ale dam sobie ręke uciąć, że już przy okazji tegorocznogo e3 chodziły plotki o konwersji wiedżmaka na 360. Pamiętajmy też, że CDP jest improterem wielu uznanych firm, wydaje również gry na X360. Byc może potrzebują koderów ze względu na ich pracę jako wydawcy :hmmm: .
  • 0

#90 Ryan Napisany 02 listopad 2007 - 09:05

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32404 Postów:

Natomiast myślę, że jest zdecydowanie za wcześnie aby juz brać się za część 2.

Jesteś w błędzie. Jeśli CDP jest poważne, to prace nad kontynuacją rozpoczęto już dawno. Plotki o konwersji biorą się stąd, że Atari wielokrotnie mówiło, że chciałoby takiej konwersji.
  • 0