The Witcher
#61 Napisany 27 października 2007 - 19:56
Ach no i niektóre teksty typu "Giń kur*o!" w stronę Geralta mi się jakieś słabe wydały .
#62 Gość__* Napisany 27 października 2007 - 19:57
Czyli se juz nie pogramWymagania gry
minimalne:
Microsoft � Windows � XP Service Pack 2, Vista (System Operacyjny musi posiadać dostępne aktualizacje)
Procesor: Intel Pentium 4 2.4GHz lub AMD Athlon 64 +2800
Pamięć RAM: 1024 MB RAM w przypadku Microsoft � Windows � XP / 1536 MB dla Microsoft � Windows � Vista
Karta graficzna: 128 MB Video RAM, z obsługą DirectX9 Vertex Shader/ Pixel Shader 2.0 (NVIDIA GeForce 6600 / ATI Radeon 9800)
8.5 GB wolnego miejsca na dysku twardym
Karta dźwiękowa zgodna z DirectX 9.0c
Napęd DVD
zalecane (optymalne):
Microsoft � Windows � XP Service Pack 2, Vista (System Operacyjny musi posiadać dostępne aktualizacje)
Procesor: Intel Core 2 Duo 2.13 GHz lub AMD X2 5600+
Pamięć RAM: 2 GB RAM Karta graficzna: NVIDIA GeForce 7900 GTX / ATI Radeon X1950 PRO
8.5 GB wolnego miejsca na dysku twardym
Karta dźwiękowa zgodna z DirectX 9.0c
Napęd DVD
#63 Napisany 27 października 2007 - 21:50
Czyli se juz nie pogram
Podaj konfig
#64 Napisany 28 października 2007 - 04:56
#65 Gość__* Napisany 28 października 2007 - 08:35
-Inter Celeron M processor 420 (1.6 GHz, 533 FSB, 1MB L2 cache)Podaj konfig
-Mobile Intel 940 GML Express Chipset (128 MB, moze byc podkrecone do 224 MB)
-512MB DDR2
-DVD
-60GB HD
W miare szczegolowe dane mysle.
#66 Napisany 28 października 2007 - 08:48
Wow, intro jest naprawdę mocne.
http://www.gametrail...ayer/27143.html
Czy dobrz ekojarze ze za intro odpowiedzialny byl Tomek Baginski? Bo rzeczywiscie jest niesamowite...
Czekam teraz na wersje gry na X360. Ale pewnie sobie poczekam
#67 Napisany 28 października 2007 - 08:52
#68 Napisany 28 października 2007 - 16:12
Mam zastrzeżenia tylko do kilku motywów, na siłę starających się być cool-yeah-dorosłymi, ubioru Triss (ogółem wstrętne babsko, bleagh ) i kilku innych pierdół, jak to kolekcjonowanie kart z wizerunkiem kobiet, które się, khem, zaliczyło (co za bzdura...).
Poza tym wszystko super. Żałuję jedynie, że raczej nigdy tej gry nie ukończę, chyba że wyjdzie na jakiegoś next-gen'a (a mam taką nadzieję, bowiem upgrade'owanie kompa wyszłoby mi znacznie drożej, a nie będę tego też robił dla jednej gry...)
#69 Napisany 28 października 2007 - 16:29
Mam zastrzeżenia tylko do kilku motywów, na siłę starających się być cool-yeah-dorosłymi, ubioru Triss (ogółem wstrętne babsko, bleagh ) i kilku innych pierdół, jak to kolekcjonowanie kart z wizerunkiem kobiet, które się, khem, zaliczyło (co za bzdura...).
Czyli podobnie jak w serii książek.
#70 Napisany 28 października 2007 - 17:06
Czyli podobnie jak w serii książek.
Nigdy nie czytałem żadnej powieści Sapkowskiego, ale skoro tak mówisz ....
#71 Napisany 29 października 2007 - 09:02
Ja bym sobie pograł, ale mój komp nie spełnia nawet minimalnych wymagań. A poza tym nie czytałem nic Sapkowskiego, więc nie chciałbym sobie psuć zabawy.
#72 Napisany 29 października 2007 - 09:15
W gruncie rzeczy mądra sprawa, nikt nie będzie się chwalił kolegom kogo to on nie przeleciał, bo musiałby to udowodnićCzyli podobnie jak w serii książek.
Nigdy nie czytałem żadnej powieści Sapkowskiego, ale skoro tak mówisz ....
#73 Napisany 29 października 2007 - 12:46
-Inter Celeron M processor 420 (1.6 GHz, 533 FSB, 1MB L2 cache)
-Mobile Intel 940 GML Express Chipset (128 MB, moze byc podkrecone do 224 MB)
-512MB DDR2
-DVD
-60GB HD
Pójdzie z pewnością, ale najpiękniejsze nie będzie
#74 Napisany 29 października 2007 - 17:01
"Look for full impressions of the game itself tomorrow if I can stop playing the game long enough to write about it."
Czyli się podoba.
#75 Napisany 29 października 2007 - 20:21
#76 Napisany 30 października 2007 - 09:47
http://pc.ign.com/ar...1/831264p3.html
Biorąc pod uwagę ciśnienie na RPG w klasycznym fantasy Wiedźmin może osiągnąć spory sukces
#77 Napisany 30 października 2007 - 12:36
8.5 od IGN, ładnie
I nagroda Editors Choice Wiedźmiak podbija świat!
#78 Napisany 30 października 2007 - 13:40
Gram na minimalnych, aby było stałe 60 klatek. Na razie denerwuję mnie nieziemsko loadingi Gram na szybko i przeoczyłem 1 samouczek i nie wiem jak dać Triss lekarstwo ;(
#79 Napisany 30 października 2007 - 15:54
#80 Napisany 30 października 2007 - 16:37
#81 Napisany 30 października 2007 - 18:11
Tyle że ta część aurory została przepisana. Z aurory została jedynie mechanika gry (zdarzenia/wyzwalacze itp.). Poza tym dobrze, że wywalasz - piracenie szkodzi na prostatę.słabej kolizji obiektów (z Aurorą tak zawsze było...)
#82 Napisany 30 października 2007 - 19:05
If not for the absolutely staggering loading times, The Witcher would have easily been one of my top PC RPGs of all time.
http://kotaku.com/ga... ... 316657.php
#83 Napisany 30 października 2007 - 22:45
Eurogamer dał 70%. Po 3 reckach średnia 78%.
Grafa to typowy, pecetowy, sterylny plastik.
#84 Napisany 30 października 2007 - 23:08
Grafa to typowy, pecetowy, sterylny plastik.
Eee... Nie. Zresztą whatever. Mnie zarówno modele postaci, jak i (a właściwie przede wszystkim) otoczenie bardzo się spodobały.
A, Eurogamer jak zasysał, tak wciąż zasysa, przynajmniej jeśli chodzi o recenzje .
#85 Napisany 30 października 2007 - 23:13
Nie masz bana tylko warna. Nie dostałeś go za własne zdanie tylko za niekulturalne wypowiedzi wobec Czycha, które w dodatku nie mają kompletnie nic wspólnego z tematem - Dante
A co do wiedzmina to rozwalaja mnie kolesie ktorzy nawet prologa nie skonczyli a juz gre oceniaja,wystarczy przejsc ten slaby prolog a gra dostaje kopa,no ale coz,nie ja trace zajebistego crpga'a
Ehh no oczywiscie mialem na mysli warna,nie wiem czemu napisalem o banie
#86 Napisany 31 października 2007 - 22:22
Żeby zacząć walkę też trzeba kliknąć na wroga szkoda tylko,że czasmi omało myuszki nie rozpierd#$%% klikając jak najęty na wroga a nasz wiedzmin nawet nie kwapi sie wyjąc miecza. Dopiero gdy zrobie krok w którymś kierunku i ponownie klikne wtedy Gerald decyduje się wyjąć broń.
I jeszcze jedno Wiedzmin potrafi wyjąć miecz w biegu rozumiem, że jakiś tam realizm musi byc zachowy i gdy zapewne Gerald chciałby włożyc miecz do pochwy w biegu mógłby przebić sobie nim plecy. To jest ok jeszcze to przełkne. Ale Gerald sam lepiej wie kiedy chce schować mniecz po walce. I wyobrażcie sobie jestesmy po walce Gerald zasuwa sobie z mieczem, po chwili przystaje ni z tego ni z owego chowa miecz. Ale kur@## ja nie chce go chować bo wiem, ze za chwile i tak go wyciągne.
Ktos ma podobne problemy ?_?
#87 Napisany 01 listopada 2007 - 10:53
Żeby zacząć walkę też trzeba kliknąć na wroga szkoda tylko,że czasmi omało myuszki nie rozpierd#$%% klikając jak najęty na wroga a nasz wiedzmin nawet nie kwapi sie wyjąc miecza. Dopiero gdy zrobie krok w którymś kierunku i ponownie klikne wtedy Gerald decyduje się wyjąć broń.
Również mnie to nieco dziwiło czemu Geraltowi zdarza się od razu nie reagować, gdy klikam na przeciwnika . Są to jednak błędy, które jestem w stanie wybaczyć (podobnie, jak sprawę z loadingami, ale to pewnie dlatego, gdyż po prostu jestem przyzwyczajony do czekania ...)
Mnie wkurza za to inna sprawa - czemu nie można chodzić powoli w trybie TPP? W trailerach jakoś Geralt powoli spaceruje kiedy ten widok jest włączony, więc WTF ?
EDIT:
http://www.gry-onlin...13.asp?ID=37265
Yeah ! Witcher na 360! Oby im wszystko wyszło...
#88 Napisany 02 listopada 2007 - 00:05
//edit
Kyo: CDP ponoć pisze Wiedźmina 2 z myślą o wielu platformach. Nie napalałbym się na Jedynkę na 360. Choć kolesie z Atari mówią wprost, że chcieliby (Atari odpływa powoli).
#89 Napisany 02 listopada 2007 - 08:28
#90 Napisany 02 listopada 2007 - 09:05
Jesteś w błędzie. Jeśli CDP jest poważne, to prace nad kontynuacją rozpoczęto już dawno. Plotki o konwersji biorą się stąd, że Atari wielokrotnie mówiło, że chciałoby takiej konwersji.Natomiast myślę, że jest zdecydowanie za wcześnie aby juz brać się za część 2.