nie zamierzam za to płacić dodatkowo
wersja deluxe kosztuje juz sporo mniej niż 20 mieszków, więc nie ma co się zastanawiać.
dobrze jest wrócić do rajdów na takim poziomie. w międzyczasie ogarnąłem tylko mocno średnie wrc 6, które dirt rally zgniata jak robaka. póki co 2.0 nie pozamiatało mną tak jak pierwsza część, ale to raczej logiczne. poprzeczka już ustawiona wysoko przez jedynkę i człowiek wie mniej więcej czego się spodziewać.
zacząłem sezon rajdowy w najniższej klasie (lancia fluvia), póki co jest łatwo i przyjemnie, poźniej pewnie wzrośnie poziom trudności, bo nie było żadnego do wyboru na start. do opisu tras i pilota nie mam żadnych zastrzeżeń (szczególnie po tym gównie z wrc 6). kamera z wnętrza i ta bliżej deski są perfekcyjne jak w jedynce. model jazdy perełka, graficzka bardzo ładna (wersja enhanced dla xbone x). dużo długich odcinków (12-15 km to długie jak na grę). jest w co przypierniczyć, a za naprawy płaci się z własnej kieszeni (nawet jak dany samochód zniszczymy w innym trybie - np jeśli użyjemy go w codziennym 'community challenge'). można wybierać twardość gum, jechać z zapasem lub bez (jakieś -20 kg). sporo fajnych furek, ale większość była w jedynce. klasa rally gt ciekawa nawet (porsz, aston vantage, camaro, mustang...)
gram jak zwierze na padzie, ale skoro wbiłem tak calaka w jedynce, to znaczy, że można. rallycrossa nie znoszę, więc póki co nie ruszam. dokończę pierwsze mistrzostwa rajdowe i zmieniam klasę na coś nowszego, ale raczej każdą będę chciał pojeździć jak w poprzedniej cześci. oprócz tego, głównie dla kasy wrzucam codziennie czasy w eventach na racenet. nie zauważyłem żeby można było sprawdzić jaka jest trasa danego dnia, więc idę na zywioł a szansa jest tylko jedna. najważniejsze że dobrze płacą nawet za średnie wyniki.
do zobaczenia na trasie!