Tytuł roboczy. Premiera na pewno odległa. Pierwsze plotki mówiące, że na grę poczekamy jeszcze pewnie ze 3 lata.
Na razie tylko krótki teaser.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 09 kwietnia 2019 - 21:15
Tytuł roboczy. Premiera na pewno odległa. Pierwsze plotki mówiące, że na grę poczekamy jeszcze pewnie ze 3 lata.
Na razie tylko krótki teaser.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 09 kwietnia 2019 - 21:15
Poczekam, lubię serię, oby jej nie spierdolili az tak bardzo jak Andromeda zjebała ME.
Poczekam, lubię serię, oby jej nie spierdolili az tak bardzo jak Andromeda zjebała ME.
Potencjalnie zainteresowany.
Mam nadzieję że fabularnie gierce będzie bliżej 2 niż 3, chociaż to pewnie będzie już prawdziwy open world
I to klasyczne dark fantasy, II to kapitalne social drama a III to menagment of kindom & napier*alator z łuku i magic - uwielbiam tą serię, oby była to gra SINGLE player bez bicia i walenia z kolegami w drużynie jak w tym nadchodzącym kaloszu Anthem
Kurdę, ta seria to praktycznie jedyna duża rzecz, która mi jeszcze zalega w backlogu z generacji PS360. No i teraz odwieczne pytanie do fabularnych dzików: grać po kolei jak wychodziło czy może od razu prequel Inquisition GOTY? Z drugiej strony powrót potem do jedynki na PS3 może być bolesny...
Zacznij od jedynki, bo to już dośc stara gra i mechaniki tam są mocno klasyczne.(w to celowali, powrót do klasyki)
Ten post był edytowany przez Stan dnia: 08 grudnia 2018 - 14:24
Chyba czas skonczyc jedynke
The story behind this reboot isn’t just a story of a game going through multiple iterations, as many games do. The Dragon Age 4 overhaul was a sign of BioWare’s troubles, and how the company has struggled in recent years to work on multiple projects at the same time. It was indicative of the tension between EA’s financial goals and what BioWare fans love about the studio’s games. It led to the departure of several key staff including veteran Dragon Age creative director Mike Laidlaw, and it led to today’s Dragon Age 4, whose developers hope to carefully straddle the line between storytelling and the “live service” that EA has pushed so hard over the past few years. (EA did not return a request for comment.) Perhaps the saddest thing about Dragon Age 4’s cancellation in 2017 for members of the Dragon Age team was that this time, they thought they were getting it right. This time, they had a set of established tools. They had a feasible scope. They had ideas that excited the whole team. And they had leaders who said they were committed to avoiding the mistakes they’d made on Dragon Age: Inquisition. But Anthem was on fire, and BioWare needed everyone to grab a hose.
https://kotaku.com/t..._Kotaku_Twitter
Mają dojścia do BW więc drążą temaciki.
Ten post był edytowany przez Stan dnia: 09 kwietnia 2019 - 18:00
Ech, jak widzę takie filmiki pełne bombastycznych i pustych frazesów o wielkiej przygodzie a potem npc zleca nam ubicie szczurów w piwnicy a na końcu przygody czai się zły kurwiszon. Ale to Dragon Age - to będzie przynajmniej bardzo dobry rpg coś czuję, że scenariuszowo pójdą w tony fabularne dwójki - wspominają o rodzinie i pozbawieniu mocy(?). Dwójka jest moją ulubioną częścią a sama historia tam przedstawiona biła na głowę klasyczne motywy fantasy.
Dwójka fabularnie bvyła świetna, szkoda ze wszystko inne było średnie, dlatego ja ciagle najbardziej lubie jednak jedynkę.
W necie mówio(chyba antypolak Shreier czy jak mu tam), że po klapie Anthem, a sukcesie Fallen Order, EA uznało, że DA4 będzie singlowym RPG bez live service gówienka. Brawo dla nich, w końcu zrobili by coś dobrze.
Może to ma coś wspólnego z tym...
W necie mówio(chyba antypolak Shreier czy jak mu tam), że po klapie Anthem, a sukcesie Fallen Order, EA uznało, że DA4 będzie singlowym RPG bez live service gówienka. Brawo dla nich, w końcu zrobili by coś dobrze.
Z tego co pisał Sztajer to EA w zasadzie dało BioWare wolną rękę i to oni zjebali.
Ja myślę, że EA tego eksperymentu z Anthemem mocno żałuje, 30 milionów Skyrima, 30 milionów Wieśka 3, 13 milionów Cyberpunka w jeden miesiąc, pierwszy chapter pre-alpha BG3 w całorocznym top 10 na Steamie, a oni odsunęli swoje studio od tego gatunku na pół dekady.
Celowali w Destiny z 20 mln graczy których można monetyzować non-stop
No ale Bioware nie miało ku temu ekspertyzy. Bungie miało za sobą cztery FPSy z rzędu z 90+ na metacritic, Halo 3 w 2007 dniu premiery miało milion graczy jednocześnie i serwery to wytrzymały. Dla nich przejście na looter shooter zawsze by było bardziej płynne, choć i tak nie obyło się bez problemów (a jeszcze idioci z Bioware sobie zakazali grać w gry z tego gatunku).
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|