Skocz do zawartości

Zdjęcie

Mortal Kombat 11

NetherRealm PS4 Switch XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
79 odpowiedzi na ten temat

#61 Schrodinger Napisany 21 kwiecień 2019 - 00:33

Schrodinger

    BT-7274

  • Moderatorzy
  • 59890 Postów:

Jak usłyszałem tę muzykę to aż samemu zachciało mi się pyknąć :cry: 


  • 0

#62 Jedyn Napisany 21 kwiecień 2019 - 06:42

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 23455 Postów:
Trochę wczoraj pograłem i wrażenia mam takie (jako osoba nie grająca w bijatyki od czasów PS2).

Grafika to jakiś kosmos ale to wiemy. Dla mnie poziom GoWa.
Tryb story to jeden wielki film przeplatany walkami...może nawet nieco za dużo filmu a za mało walk ale jest to naprawdę grubo wykonane. Nie do końca ogarniam backstory bo w MK nie grałem od czasu DA (i już wtedy niewiele rozumiałem :hihi:) ale i tak boner się to ogląda.

Gra upchana jest kontentem (pun intended :cf:) - jest krypta gdzie tradycyjnie otwieramy skrzynki z goodiesami typu Arty, ciuchy, ciosy (po której biegami w TPP niczym w GoW), podczas gry ciągle dostajemy XP, hajsy, itemy, gra traktuje wszystko co się da i to jest też boner, walki są oceniane i później wynagradzane hajsem, są milestony, za które też coś tam się dostaje, podczas walk czasem też challenge, za które oczywiście też gierka coś daje po ich ich zaliczeniu. Postacie można kustimizowac (:cf:), zmieniać im ciuszki, ciosy etc. Jak ktoś lubi to jest to głęboki dodatek z tego co patrzyłem. No jest tutaj tego WCHUJ :olo:

Ogólnie widać że gierka jest mocno dopieszczona i dojebana pod względem rzeczy do robienia i różnorodności. Raj dla singli.

Co do samej walki czyli w sumie najważniejsze. Na początku nie ogarnialem i wydawało się to toporne przy takim DoA np ale pogralem dłużej i po opanowaniu kilku combosow zaczyna się robić mega. Jest fajny samouczek gdzie gra tłumaczy wszystko i na technikach advance nieststy odpadłem bo nie ogarnę tego nigdy ale żeby mieć fun wystarczy opanować imo główne ciosy i kilka combosow. Na arenach można czasem ciosy środowiskowe odpalać co wygląda awesome no i FATALITY...ja jebie. Chore pojeby tam pracuja ale jak już się odpali jakiś to...piękna tłusta pszczoła :banderas:

Sam nie wiem jeszcze jak długo się pogram w gierke bo raczej pogram na easy, skończę tower każdą postacią, story, może kryptę wymaksuje. Zobaczymy ale na ten moment jestem w ciężkim szoku ile tutaj stuffu NR upchali i te walory produkcyjne totalnie AAA.
  • 8

#63 Pawlik Napisany 21 kwiecień 2019 - 08:29

Pawlik

    srtutu

  • Forumowicze
  • 12876 Postów:
W końcu jakieś wrażenia!!!1
  • 0

#64 oranje Napisany 21 kwiecień 2019 - 09:07

oranje

    15-2-0

  • Forumowicze
  • 12293 Postów:
Ja wczoraj vs pograłem przy piwie :cf: W MK przy braku znajomości kombosów nie można liczyć na efektowną grę wciskając byle co jak w tekkenie niestety. Dlatego nasze walki wyglądały jak pojedynki paralityków. Graficznie miazga, świetne mapy fajne fatality.
Jedynym większym minusem znowu jest roster. Brakuje bardzo takiej mileeny czy jaszczura, ale i tak jest lepiej niż w X.
  • 1

#65 Jedyn Napisany 21 kwiecień 2019 - 09:12

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 23455 Postów:
Pewnie będą doić to DLC. Mukrotransakcje czuje też będą grubo wciskane bo podobno gra ma mocny grind żeby odblokować wszystko.

Jaką postać najlepsza dla początkujących? Liu Kang fajny się wydaje bo dosyć szybki.
  • 0

#66 Shinigami Napisany 21 kwiecień 2019 - 09:24

Shinigami

    paw kosmosu

  • Forumowicze
  • 35665 Postów:
Krypta jak zawsze miała skrzynie że z góry określoną zawartością, tak teraz ma losowe gówno w środku. A niektóre z wież czasu da tak przejebane, że szok. Także na razie gra ustawiona jest pod wydawanie prawdziwych pieniędzy albo grind w nieskończoność.

Ja zawsze podchodzę do wyboru postaci w taki sposób, że jak mi po kilku walkach przypasuje kimś gra, to staram się nauczyć. Scirpiona trzymam się od zawsze, ale teraz Kitana mi tak do gustu przypadła, że nią też się staram.

Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 21 kwiecień 2019 - 09:27

  • 0

#67 oranje Napisany 21 kwiecień 2019 - 09:29

oranje

    15-2-0

  • Forumowicze
  • 12293 Postów:
Ja zawsze sub zero grałem, chociaż w X mi nie podszedł kompletnie.
  • 0

#68 Jedyn Napisany 21 kwiecień 2019 - 11:34

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 23455 Postów:
A wieze jak gram na easy to coś to zmienia loot?
  • 0

#69 nole Napisany 21 kwiecień 2019 - 11:51

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 4710 Postów:

Podobno wyciekł cały planowany 'DLC squad':

 

Spoiler
 


  • 1

#70 Sotaku Napisany 21 kwiecień 2019 - 15:14

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 39042 Postów:
Ash 🤩👍
  • 0

#71 Shinigami Napisany 21 kwiecień 2019 - 16:18

Shinigami

    paw kosmosu

  • Forumowicze
  • 35665 Postów:

A wieze jak gram na easy to coś to zmienia loot?

Raczej nie.
  • 0

#72 Sylvan Wielki Napisany 22 kwiecień 2019 - 17:24

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 7661 Postów:

usNpAfm.jpg

No dobrze. 16 godzin gry za mną, więc wypada co nieco napisać o grze. Nowy Mortal wypadł znakomicie. Jestem przekonany, że recenzenci nie będą skąpić pochwał i wzorem Mortal Kombat X oceny rzędu 8-9/10 często będą mu wystawiane.

Zacznę może od szaty graficznej. Gra wygląda kapitalnie. Tła dosłownie toną w detalach, dodatkowo są ciekawe i różnorodne - kwatera sił specjalnych, fabryka cyber Lin Kuei, gdzie wzorem Westworld przyglądamy się produkcji sztucznej inteligencji (w tym wypadku Cyraxa/Sektora), koloseum Kotala, świątynia kości Shinnoka, gniazdo Kytinn z olbrzymimi, podziemnymi stworzeniami, klepsydra Kroniki w kilku wariantach, wyspa Shanga Tsunga, tarkański obóz, Morze Krwi, dwie groty, współczesna alejka, wojskowy hangar, klatka Czarnego Smoka, czy też arena nazwana po prostu "turniej", gdzie w tle widzimy 4 automaty Mortal Kombat, na których prezentowana jest rozgrywka z różnych części. Na wielu coś się dzieje. Pradawna istotna przygląda się potyczce, Kano żłopie wodę ognistą, materializują się portale do innego wymiaru, tarkańscy wojownicy smażą wysokobiałkowy posiłek niekoniecznie pochodzenia zwierzęcego. No i to szalenie klimatyczne miejsce spoczynku Goro....

Świetnie wypadły również same modele postaci, które mogą poszczycić się ogromna ilością szczegółów, no i dziewczyny mają ładnie wymodelowane twarze. Animacja Mortala, to dalej drewno okrutne, ale taki już urok serii. Miłośnicy HaDeeRów przy tych wszystkich pląsach Raidena i pluciu ogniem przez Skorpiona będą usatysfakcjonowani. Niezwykle efektowna rozgrywka.

Podoba mi się także sfera audio. Wiadomo, kultowe FINISH HIM/HER tudzież FATALITY brzmi, jak brzmieć powinny. Nie sposób kręcić nosem na same odgłosy walki. No i muzyka po zakończeniu pojedynku - Bioszok jak się patrzy.

W kwestii samej rozgrywki, to całość jest zbliżona do tego, co MK X prezentowało. Generalnie jeżeli komuś poprzedniczka bardzo się podobała, nie powinien się nawet zastanawiać nad zakupem, gra się bowiem bardzo przyjemnie, tytuł wspaniale wygląda i choć na długo przed premierą wiedzieliśmy, że w przyszłości dodatkowe postacie się pojawią, to kupując nowego Mortala nie ma się uczucia, że nabyło się wzorem SF V niekompletny produkt. Dwadzieścia jeden aren zmagań (kilka do zdobycia w trybie fabularnym), dwadzieścia pięć postaci (Frost do odkrycia w trybie fabularnym). Rozbudowany samouczek - podstawy systemu (poruszanie się, podstawowe ataki, elementy interaktywne, ciosy specjalne), opcje zaawansowane - informacje o klatkach (przewagi przy trafieniu, bloku, karanie, anatomia ruchu), zaawansowana ofensywa oraz defensywa (doskonały blok, ucieczki), kombosy dla postaci, strategie podzielone na kontrolę pola i ciosy kończące jako zakończenie kombinacji ataków, lekcje postaci. Sparingi, trening FATALITY. Jest tego sporo.

Do tego dochodzą wieże, które dzielimy na klasyczne (po zakończeniu poznajemy historię danej postaci, gdy ta pokonała Kronikę - całość ma formę obrazkową i jest całkiem interesująca), jak i wieże czasu, w których często stosujemy specjalne modyfikatory walki (pomoc innej postaci, zmieniona grawitacja, dodatkowe obrażenia od żywiołów, walka podczas, której ekran zostaje na chwilę zaciemniony i tak dalej.

W Podboju możemy zagrać również w trybie fabularnym. Ten zajmuje grubo ponad 4 godziny i jest dość dobrze skonstruowany i ciekawy przy tym.
No i jest jeszcze krypta, którą przemierzamy dodatkowym wojownikiem i zdobywamy bonusy dostępne w grze. Jest tego ogrom.
Od grafik koncepcyjnych, poprzez muzykę, kończąc na dodatkowych strojach i wykończeniach. Każda postać ma 4 różne warianty (dwa są podstawowe), które można modyfikować. Jest tego od groma, ponieważ na każdą z postaci przypada sześćdziesiąt różnych skórek.
Większość to oczywiście odmienne wersje kolorystyczne, ale cieszy fakt, że postacie mają na ogół po 4, a często po pięć różnych strojów, które dodatkowo jeszcze możemy modyfikować.

Niestety całość brzydko pachnie mikropłatnościami. Zaliczyłem wszystkie opcje treningu na 100%. Od podstawowego do zaawansowanego. Przeszedłem cały tryb fabularny, który zajmuje kilka godzin. Ukończyłem kilkadziesiąt różnych wież i poznałem historie większości postaci.
Dało mi to łącznie ponad 400 tys. monet. Za wygraną walkę możemy dostać ok 1400 monet. Po ukończeniu wieży wpadają bonusy. Za rozbicie elementów otoczenia w krypcie otrzymujemy kilka sztuk złota, a koszt otwarcia skrzyni to kilka(naście) tysięcy, niektóre kosztują kilkadziesiąt tys. dodatkowo, by odblokować niektóre wieże trzeba słono zapłacić - przykładowo wieża postaci to wydatek ponad sześciuset tys. sztuk złota.

W MK X było to o wiele lepiej rozwiązane ponieważ dany przedmiot/fatal był ściśle połączony z daną skrzynia, więc relatywnie szybko szło kupić, to co chcieliśmy. Jak wieść niesie w MK11 nagrody są losowe, więc jeżeli lubisz Sub Zero i chcesz się jego wykończeniami cieszyć, może zdarzyć się tak, że nawet po 40 godzinach gry nie zobaczysz drugiego fatala. :kidding:
Dodam, że ja po tych kilkunastu godzinach gry odszukałem całe 4 dodatkowe FATALITY, kilka brutalitów i kilkadziesiąt dodatkowych skórek - a tych jest półtora tysiąca....

Zdziwiony też jestem, że Kroniki nie da się odblokować. Z wyglądu niepozorna, ale to tani boss i ma rewelacyjnego fatala. Co do wykończeń, to zarówno FATALITY, jak i BRUTALITY zjawiskowo się prezentują (Centrion nagrała się przy jednym w Asura's Wrath , ale za to podstawowy ma ekstremalnie brutalny i idealnie pod nią skrojony bez udziwnień).

Reasumując miłośnicy serii, którzy bardzo dobrze przy MK X się bawili mogą nowe MK śmiało na premierę brać. :ninjadance:

Wrzucę jeszcze 4 zrzuty, resztę można przejrzeć w skrinszotach.


iTmnTid.jpg
ycVWbHG.jpg
d65JUI6.jpg
7dMq9kX.jpg


  • 3

#73 Spuczan Napisany 27 kwiecień 2019 - 15:45

Spuczan

    Demigod

  • Forumowicze
  • 9989 Postów:
Podoba mnie się to :tak:
 

  • 0

#74 Sylvan Wielki Napisany 05 maj 2019 - 15:44

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 7661 Postów:

d2kJuf0.jpg

aUPcKHF.jpg

Platyna #131. :ninjadance:  Teraz zabieram się za 100% w najnowszym Dead or Alive. O Mortalu napisałem już wystarczająco dużo na forum.
W skrócie - fantastycznie wygląda (najlepiej prezentujące się mordobicie i jedna z najpiękniejszych gier w ogóle), znakomicie brzmi.
Niezwykle soczysty system walki. Nie jest to rzecz jasna poziom Virtua Fighter, ale jaki efektowny balet śmierci da się na ekranie przedstawić, to głowa mała. Zawartości od groma. Co rusz jakaś aktualizacja jest dodawana i to, jak teraz wypadają godne nagrody, ni jak nie można przyrównać do tego co miało miejsce poprzednio - tip. jeżeli w kapliczce zapłacimy sto tys. monet z automatu otrzymamy skórkę, sprawdzałem wczoraj, 14 z rzędu wyskoczyły. No i krypta wspaniała, sentymentalna podróż przywołująca w myślach kultową pierwsza część MK puszczaną w kinach.
Rewelacyjna gra i mam nadzieję, że nie wygłupią się na dzień dobry z mikropłatnościami i farma przy okazji kontynuacji.

10/10 - grafika;
  9/10 - audio;
  9/10 - grywalność;

  9/10 - ocena końcowa;


Ten post był edytowany przez Sylvan Wielki dnia: 05 maj 2019 - 15:47

  • 2

#75 oranje Napisany 05 maj 2019 - 15:47

oranje

    15-2-0

  • Forumowicze
  • 12293 Postów:
Mam od premiery o tylko chwilę trening pograłem :( dzisiaj może w końcu zagram na poważnie.
  • 0

#76 Schrodinger Napisany 05 maj 2019 - 16:30

Schrodinger

    BT-7274

  • Moderatorzy
  • 59890 Postów:
Zabierz się za Sekiro w końcu
  • 0

#77 oranje Napisany 05 maj 2019 - 16:36

oranje

    15-2-0

  • Forumowicze
  • 12293 Postów:
Skończyłem. Na NG+ jestem przy ojcu Sowie :olo:
  • 0

#78 Schrodinger Napisany 05 maj 2019 - 16:58

Schrodinger

    BT-7274

  • Moderatorzy
  • 59890 Postów:
Pisałem do Sylvana :P
  • 0

#79 oranje Napisany 05 maj 2019 - 17:05

oranje

    15-2-0

  • Forumowicze
  • 12293 Postów:
XD ok :*
  • 0

#80 Kaxi Napisany 11 maj 2019 - 18:15

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 12459 Postów:

No i mam pudło na Switcha. Powiem, że na YT to wyglądało lepiej. W docku jeszcze nie grałem, ale handheld to niska rozdziałka, aliasing i wyprane kolory. Tylko rusza się to dobrze.


  • 0



Inne z tagami: