#31 Napisany 21 marca 2019 - 09:57
Jeśli chodzi o ficzery, to Sweeney zapowiedział, że nawet nie zamierza na tym polu konkurować z Valve...
#32 Napisany 21 marca 2019 - 10:17
No to dopóki będzie im się opłacac będą kupować exy żeby nabić bazę userow licząc na to że później z nimi zostaną...
#33 Napisany 21 marca 2019 - 10:49
#34 Napisany 21 marca 2019 - 11:02
Tylko kto tam zostanie i po co?No to dopóki będzie im się opłacac będą kupować exy żeby nabić bazę userow licząc na to że później z nimi zostaną...
Bo żeby grać w Fortnite na PC trzeba mieć konto Epic, inna sprawa jaki procent grających w Fortnite chce kupować inne gry na EGS.Btw Epic podali że już 85mln graczy jest na EGS.
#35 Napisany 21 marca 2019 - 11:24
#36 Napisany 21 marca 2019 - 11:32
Fortnite jest też na konsolach, telefonach i tabletach.Fortnite ma +250 mln graczy więc to chyba inne dane?
#37 Napisany 21 marca 2019 - 11:44
#38 Napisany 21 marca 2019 - 13:47
Plus dla Epica, że biorą tylko kilkanaście %, bo te 30% jakie zabiera od lat za cyfrówki Steam, Sony, MS, Nintendo, Apple czy Google to niezłe zdzierstwo.
Tak czy siak Epic podszedł do wszystkiego od dupy strony. Powinni sobie dać na wstrzymanie i najpierw przygotować serwis z prawdziwego zdarzenia z ficzerami jak na Steamie i dopiero z nim ruszyć torpedując Steama poprzez masowe wykupywanie exów.
Jednak czuję, że to co robi Epic da do myślenia innym i niebawem platforma PC zamieni się jakby w rynek konsolowy, gdzie poszczególne launchery będą "konsolą" na którą będą exy. Pecetowiec będzie miał masę "konsol" w postaci ikonek launcherów na pulpicie. ;]
#39 Napisany 21 marca 2019 - 18:27
Pięknie Epic ora Gabena, no ale skoro na Steamie panują złodziejskie praktyki (ponoć do 30% prowizji za sprzedaż gry), to niech później grubas płacze, że mu klienci uciekają na inne platformy.
#40 Napisany 21 marca 2019 - 19:26
#41 Napisany 21 marca 2019 - 19:43
Nie mówię, że nie ale jeżeli to prawda z tymi 30% to o prowizje też chodzi. Zresztą, czy to wszystko nie zaczęło się właśnie od tego, że Epic puściło focha na Steam za to, że Grubas domagał się tak potężnego procenta od sprzedaży Fortnite'a?
#42 Napisany 21 marca 2019 - 19:46
#43 Napisany 21 marca 2019 - 20:01
#44 Napisany 21 marca 2019 - 20:10
To czemu EGS ma tylko 12%?
#45 Napisany 21 marca 2019 - 20:17
#46 Napisany 21 marca 2019 - 20:24
Czyli się da i nie trzeba dymać w czoko wydawców. Case closed.
#47 Napisany 21 marca 2019 - 20:45
#48 Napisany 21 marca 2019 - 20:56
Ktoś tutaj kreuje chochoły. Ja osobiście miałem ze Steamem spore problemy jak: a) nie było refundów, b) nie dopuszczali wielu gier indie do swojego sklepu, ale od kilku lat oba problemy zostały rozwiązane. Ponadto od kilku lat jest genialna opcja dowolnej konfiguracji padów, przez co w wielu przypadkach wolę grać na Steamie niż gdzie indziej (nawet nie ma opcji, żebym w pozycje typu Metro Exodus czy Control właśnie nie odpalał przez Steama, więc przez Epic kupujący czasową wyłączność jestem zmuszony do czekania).Piękna pszczoła, jeszcze nie tak dawno Steam był takim złem koniecznym, a teraz bo bohater, który zbawia świat graczy na PC i walczy z EPIC które gra nieczysto
Bo nic poza przepustowością na ściągnięcie gry i ew. patchy nie oferują, lol.To czemu EGS ma tylko 12%?
#49 Napisany 21 marca 2019 - 23:19
Epic kreuje się na zbawcę devow dając im więcej hajsu co jest zwykłym marketingowym mykiem bo wiadomo że im tez zależy na hajsie a hajs zacznie się zgadzać jak będą gracze kupować u nich gry więc jakoś muszą ich zwabić.
Btw, jak Steam mógł chcieć 30% dla siebie za Fortnite skoro to jest f2p?
#50 Napisany 22 marca 2019 - 06:45
To czemu EGS ma tylko 12%?
Troche Ci Jedyn odpowiedział. Ja dodam tylko że gazyliony $$$ z Fortnite na coś musza iść.
Bo nic poza przepustowością na ściągnięcie gry i ew. patchy nie oferują, lol.To czemu EGS ma tylko 12%?
No jeszcze program szpiegujący twój komputer.
#51 Napisany 22 marca 2019 - 07:24
To co oficjalnie się podaje to jedno a na jakich warunkach wydawcy godzą się udostępniać swoje gry na Steamie to co innego, pewnie nie jeden ma więcej niż te 70% a ci co nie mają siły przebicia i chcą cokolwiek zarobić mają 70%.
Btw, jak Steam mógł chcieć 30% dla siebie za Fortnite skoro to jest f2p?
To tak nie działa. Zasady są proste i każdy wie na co się pisze. Ostatnio Steam zrobił jakiś program zmniejszonej marży po przekroczeniu jakiegoś progu.
A Fortnite ma mikropłatności. 30% prowizji jest pobierane przez operatora sklepu (Steam, Sony, MS, Nintendo) od każdej transakcji przeprowadzonej poprzez sklep.
#52 Napisany 22 marca 2019 - 07:30
Tak, 25% po przekroczeniu $10 milionów i 20% po przekroczeniu $50 mln.To tak nie działa. Zasady są proste i każdy wie na co się pisze. Ostatnio Steam zrobił jakiś program zmniejszonej marży po przekroczeniu jakiegoś progu.
#53 Napisany 22 marca 2019 - 12:07
Nie gram na PC od 1999r., wiec pewnie się nie znam
Wytłumaczcie mi, dlatego Steam taki dobry a Epic taki zły?
Dla mnie największy problem to to, że Epic nie zachęca do korzystania z ich oferty w sposób racjonalny czyli oferując lepszy produkt tylko po prostu podkupuje tytuły na chama i robi burdel w społeczności graczy (dramat z Metro i Steamem albo w ostatniej chwili zabrana funkcjonalność Play Anywhere w Ashen żeby wydać u Epica)
Mam też lekkie zboczenie w postaci takiej, że niezbyt chętnie podchodzę do finansowania Chinskich korporacji chociaż z tego co wiem to właściciele Epica nie mają nic wspólnego z Chińskim rządem plus w sumie musiałbym zrezygnować z kupowania gier na Unrealu
#54 Napisany 22 marca 2019 - 13:19
Nie wiem jak jest z Valve, wiem natomiast że Apple i Google obniżają procenty wybranym partnerom, więc Jedyn może mieć racjęTo tak nie działa. Zasady są proste i każdy wie na co się pisze. Ostatnio Steam zrobił jakiś program zmniejszonej marży po przekroczeniu jakiegoś progu.
To co oficjalnie się podaje to jedno a na jakich warunkach wydawcy godzą się udostępniać swoje gry na Steamie to co innego, pewnie nie jeden ma więcej niż te 70% a ci co nie mają siły przebicia i chcą cokolwiek zarobić mają 70%.
Btw, jak Steam mógł chcieć 30% dla siebie za Fortnite skoro to jest f2p?
A Fortnite ma mikropłatności. 30% prowizji jest pobierane przez operatora sklepu (Steam, Sony, MS, Nintendo) od każdej transakcji przeprowadzonej poprzez sklep.
Ten post był edytowany przez Danteusz dnia: 22 marca 2019 - 13:19
#55 Napisany 22 marca 2019 - 15:56
Ale pamiętam ze swego czasu Ubisoft mówił o tym w raporcie fiskalnym i pokazywali że revenue z gier cyfrowych to sztywne 70% ceny (pomijając VAT)
Ten post był edytowany przez lukaszSA dnia: 22 marca 2019 - 15:57
#56 Napisany 22 marca 2019 - 17:40
#57 Napisany 22 marca 2019 - 17:53
Zazwyczaj jest to najwyższa stawka.
W europie VAT jest doliczany do ceny. Czyli kupując grę na polskim eShopie Nintendo 23% odlicza na podatek, a od pozostałej kwoty pobiera swoją marżę. Ustalając cenę ustalasz cenę brutto
W USA VAT dodają dopiero przy checkoucie bo zależy on od stanu
Ten post był edytowany przez lukaszSA dnia: 22 marca 2019 - 17:54
#58 Napisany 03 kwietnia 2019 - 14:31
Do listy czasowych exów dołącza Borderlands 3 - do kwietnia 2020 roku.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 03 kwietnia 2019 - 14:34
#59 Napisany 18 maja 2019 - 09:34
Hahaha ale Epic zaliczyło mnóstwo wtop przy okazji pierwszej wyprzedaży.
#60 Napisany 22 maja 2019 - 19:03
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Alan Wake IIRozpoczęte przez Stan , 10 gru 2021 Remedy, Epic Games, XSX, PS5, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
FortniteRozpoczęte przez Ryan , 05 gru 2011 People Can Fly, Epic Games, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
PlayStation 4 →
ParagonRozpoczęte przez ACZ , 05 gru 2015 Epic Games, PS4 |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Shadow Complex RemasteredRozpoczęte przez nole , 04 gru 2015 Chair, Epic Games, PS4, XONE, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Alan WakeRozpoczęte przez BeSOS , 23 cze 2005 Remedy, Epic Games, X360, XONE i 5 więcej... |
|
|